ניהול והקלטת שיחות טלפון

- הקלטת שיחות טלפון הפכה לצורך אמיתי בניהול עסקים מעולם המודרני. העולם העסקים המודרני בו משמש הטלפון לקבלת הזמנות, ביצוע מכירות וסגירת עסקאות, אך מובן הדבר כי הקלטת השיחות הרלוונטיות הינה מחויבת המציאות. גם במוקדי שרות הלקוחות, הקלטת השיחות עוזרת לייעל את עבודת המוקדנים, לטפל בחריגים ולקבל התרשמות על הקשר הטלפוני עם הלקוח באופן האובייקטיבי והישיר ביותר. השאלה אם כך היא לא "מדוע להקליט שיחות?" אלא "כיצד מקליטים שיחות טלפון?" מגוון מכשירי ההקלטה לשיחות טלפון מתחלק לשתי קטגוריות עיקריות: מערכות הקלטה ארגוניות – אלו מערכות הקלטה רבות עוצמה המותקנות בארות התקשורת של הארגון. מערכות אלו מתוחכמות ובעלות יכולות הקלטה ברמה גבוהה, אך אם זאת יקרות מאוד ולרוב לא מתאימות לארגונים קטנים ובינוניים ובודאי שלא לבעלי עסקים קטנים. עלות מערכת כזו הינה עשרות אלפי שקלים ונדרשת מעורבות שוטפת של אנשי מקצוע ותחזוקה שנתית. למכשירי הקלטה אלו שייכות מערכות ההקלטה של חברת נייס מערכות וחברת וורינט החברה הבת של קומברס טכנולוג'י הסוג השני של מכשיר הקלטה לטלפון נייח הינו המערכות המקומיות – מכשירי הקלטה ברמת משתמש הקצה המותקנות על פי רוב בעמדת המשתמש או המוקדן. מכשירי הקלטה אלו עונים על הצורך של הקלטת שיחות טלפון ואם זאת עלותם מסתכמת במאות שקלים בלבד. התחזיות לגבי השוק, הן שמהר מאוד נגיע למצב בו כולם מקליטים את כולם ומי שלא מקליט, יימצא בעמדת נחיתות. לכל בעל עסק יש לפחות שיחה אחת בטווח הקרוב שהוא מצטער שלא הקליט אותה. אם זו שיחה עם פקיד הבנק, ספקים, שיחה עם לקוחות ואפילו שיחות עם העובדים, הקלטת שיחות יכולה לחסוך \"אי הבנות\", ויכוחים והרבה כסף. מעבר לכך, הקלטת שיחות הטלפון תורמת רבות לשיפור וייעול מערך שרות הלקוחות בחברה והמכירות באמצעות הטלפון. (כותב:עומר וייס מאתר reader.co.il(