מכשירי הקלטה הפכו בימינו למצרך פופולרי המאפשר לכל אחד לתעד את פסקול האירועים סביבו. בזכות התקדמות טכנולוגית ומגוון רחב של צרכים שונים, למכשירים כאלה תיתכן שורה ארוכה של שימושים שונים, החל מתזכורות קוליות, דרך הקלטת הרצאות אקדמיות וכלה בראיות משפטיות.

למה כדאי להשתמש במכשיר הקלטה?

  • איכות קול משובחת: מכשירי ההקלטה כיום עושים שימוש בטכנולוגיות חדשניות המאפשרות להם להקליט קולות בתדרים שונים ובעוצמות שונות ממרחקים גדולים יחסית תוך שמירה על איכות הקלטה טובה מאוד.
  • זה כבר לא הרשמקול של פעם: מי בכלל זוכר שפעם היינו צריכים להשתמש בקלטות עם סלילים מגנטיים ובכך היינו מוגבלים במשך ההקלטה שניתן היה לבצע? כיום המכשירים מקליטים באופן דיגיטלי שמאפשר לאורך ההקלטה להיות מוגבל כמעט אך ורק על ידי משך הסוללה שלו. זמן הקלטה מירבי במכשיר הקלטה תלוי במאפייני המכשיר עצמו: יש כאלה שמסוגלים להקליט עד 20 שעות ברצף בטעינה יחידה ויש שמסוגלים להקליט עד חמישה ימים ברצף כל עוד הם מחוברים לסוללה.
  • אפשרות לשמור הקלטות ולהאזין אחר כך: המעבר של מכשירי ההקלטה לפעולה דיגיטלית מאפשר להם לא רק להקליט אלא גם לאחסן מספר רב של הקלטות – מספרן המדויק תלוי באורכן הכולל, אולם מדובר לכל הפחות במספר רב של שעות.
  • כלאחד יכול לתפעל מכשיר הקלטה: לא צריך להיות בעל רקע טכני כדי להקליט ולהאזין להקלטה, והטכנולוגיה המתקדמת המשולבת במכשיר לא באה על חשבון נוחות תפעול וידידותיות למשתמש.
  • אף אחד לא צריך לדעת: עבור אלה המעוניינים לבצע הקלטה מבלי שאדם מסוים יידע כי הוא מוקלט, יש אפשרות לרכוש גם מכשיר הקלטה זעיר ואף מכשיר הקלטה נסתר שניתן למקם כמעט בכל מקום מבלי שאף אחד ירגיש בו – ממש כמו מצלמה נסתרת, רק מן ההיבט האודיולוגי.
  • מחיר נוח לכל כיס: אם בעבר מכשירי הקלטה היו מתוחכמים עד כדי כך שתג המחיר שהוצמד אליהם איפשר רק למתי מעט לרכוש אותם, הרי שכיום מחירי מכשירי הקלטה קיימים בקשת רחבה של אפשרויות באופן שכמעט כל אדם מסוגל למצוא לעצמו מכשיר שמתאים לצרכים ולאפשרויות שלו. כמובן שככל שמדובר במכשיר מתקדם יותר כך תג המחיר שלו יעלה, אולם גם ברמת המחירים הנמוכה יותר אין בעיה להשיג מכשירים מצוינים.

סיכום

בין אם אתם מבקשים להקליט אדם בעת שיחת טלפון, בפגישה אישית או כשאתם כלל לא נוכחים באופן פיזי בסביבתו, מכשיר הקלטה יכול לסייע לכם רבות. הוא קטן, קומפקטי, איכותי ולא יקר, כך שניתן למקם אותו כמעט בכל מקום מבלי לעורר חשד ולמעשה מבלי שאף אחד יידע שהוא נמצא שם. כך תוכלו להקליט כל דבר, בגלוי או בסתר, ולאחר מכן להאזין לכל מה שהתרחש בסביבת המכשיר, לשמור את החלקים החשובים ולהשתמש בהם לצרכיכם במועד מאוחר יותר.

אנו בחברת דיפנדר מציעים לכם מבחר רחב של מכשירי הקלטה עם 100% איכות.

מכשירי הקלטה לכל מטרה!

לצפייה בקטלוג מכשיר הקלטה זעיר לחצו כאן!