"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

רבי מכר

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 20

דף:
  1. 1
  2. 2
  1. מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה עם ראיית לילה שידור בזמן אמת לטלפון הנייד IPIR777
    1,460.00 ₪
    מצלמות IP אלחוטיות הן פתרון מצוין כמצלמות אבטחה כי הן משחררות אותנו מחוטים מיותרים וכן מאפשרות לנו לצפות מכל מקום בעולם ובכל זמן הנדרש באמצעות הטלפון הנייד או כל מחשב מרוחק. כאשר מתעורר הצורך להציב מצלמה אלחוטית נסתרת צריך לעשות שימוש במצלמות אלחוטיות זעירות על-מנת שלא יסגירו את הימצאותם בסביבה. מצלמות IP נסתרות קיימות בשוק אך בדרך כלל הן מוגבלות באפשרות צילום בתנאי תאורה נמוכים. על-מנת לענות על הצורך הנדרש מלקוחותינו יצרנו במעבדת דיפנדר מצלמה אלחוטית נסתרת עם ראיית לילה. מסביב לעדשה יש נורות אינפרה זעירות המאפשרות למצלמה לצלם גם בתנאי חושך מוחלט למספר מטרים. המצלמה כוללת חיישן תנועה ותדאג לשלוח התראה ישירות לטלפון הנייד כאשר אובייקט כלשהוא יעבור מול העדשה המצלמה תומכת בהקלטה על כרטיס זיכרון ומאפשרת צילום רצוף של עד 20 שעות ללא צורך בפריקת הכרטיס (בהפעלת חיישן תנועה ניתן לאגור זמן ארוך הרבה יותר בתלוי בכמות התנועה) מעבר לכך למצלמה רזולוציית צילום גבוהה במיוחד וכן ניתן לבחור את איכות הצילום אם יש צורך לחסוך מקום על כרטיס הזיכרון פרטים נוספים..
  2. מכשיר האזנה וציתות סלולרי הקטן בעולם TN444
    550.00 ₪

    איך לדעת מה קורה בכל מקום בעולם, מכל מקום בעולם? הפכו את הטלפון הסלולרי שלכם לתחנת קליטה עולמית וצותתו לשיחות שמתנהלות בבית, בעסק ובכל מקום אחר באיכות שמע גבוהה ובבטיחות מקסימלית! מכשירי הקלטה, ציתות וריגול רגילים מחייבים את הנוכחות הפיזית שלכם או התעסקות עם ציוד הקלטה מורכב ויקר. לא כאן! התקן ציתות חדשני ונוח זה עושה שימוש בטכנולוגיות הסלולריות המודרניות ומשדר הישר לטלפון שלכם בזמן אמת! אין גבול למבחר השימושים של מכשיר הציתות הסלולרי. הטמינו אותו ברכב, בסלון או בחדר השינה כדי לדעת מה עושים בני המשפחה כאשר אתם לא בסביבה; הניחו אותו מראש בנקודת מפגש כדי להוציא את כל הסודות גם מהאנשים החשדניים ביותר, אפילו כאשר אינכם יכולים או שאתם מפחדים לשאת עליכם ציוד מחשיד. חוקרים פרטיים ואנשי רשויות החוק והביטחון משתמשים בהתקני ציתות כאלה כבר שנים, והם מככבים גם בסרטים: עכשיו הגיעה ההזדמנות שלכם לרכוש מכשיר פרטי משלכם במחיר מצחיק! בשביל מה אני צריך את זה? . הילדים נמצאים לבד או עם ביבי סיטר חדשה? ההורים המתבגרים לבד בבית עם מטפלת? רוצה לדעת בזמן אמת מה קורה בבית העסק שלך? אין בעיה! בשביל זה קיים מכשיר האזנה, איך זה עובד? בכל רגע ומכל מקום מחייגים למספר הסים שנימצא במכשיר האזנה, ובמחיר שיחה סלולארית רגילה תדע בדיוק מה קורה, המכשיר הינו מכשיר ניד ועובד על בטריה פנימית , ניתן לחבר את המכשיר גם לנקודת חשמל בבית . הגאדג'ט הטוב, היעיל והזול ביותר לאיתור רכב שניגנב! בעזרת התקנה פשוטה אפשר להסליק את המכשיר בתוך הרכב עם הטענה קבועה, אם חלילה ניגנב הרכב, גם אם הגנבים ינתקו את המצבר וגם אם יאתרו וינתקו את האיתורן, כל עוד בטריית הגיבוי לא התרוקנה, אפשר יהיה לאתר את מיקום הרכב בעזרת חברת הסלולר, ואפשר להאזין בזמן אמת למתרחש ברכב, ללא עלות כספית כל שהיא, בהשקעה זולה ביותר, כל העלות הכספית מסתכמת בעלות שיחה סלולארית רגילה בזמן שאתם מתקשרים למכשיר! שימושים נוספים האזעקה מבית העסק או מהמשרד מתקשרת לטלפון שלך? רוצה לדעת מה קורה בזמן אמת בזמן שהאזעקה פועלת? רוצה לדעת אם זו אזעקת שווא או שבאמת יש מישהו במקום? בעזרת מכשיר ה GSM תוכל לדעת את כל זה! בשיחת טלפון סלולרית רגילה, תתקשר למכשיר ה GSM שהותקן מראש במקום ותשמע כל שמתרחש שם. מעולה לאבטחה של מקומות חשובים, יכול לשמש כאמצעי ריגול (כמובן במסגרת החוק), נחשב לאחד הגאדג'טים היעילים, השימושיים והחשובים ביותר.

     

    פרטים נוספים..
  3. אוזניה אלחוטית נסתרת זעירה עם משדר ללא צורך בטלפון סלולרי WP88
    1,250.00 ₪
    אוזניה אלחוטית נסתרת בתוך האוזן עם משדר אלחוטי המאפשרת לנהל שיחה סלולרית ללא ידיעת הסובבים האוזניה זעירה ביותר ונכנסת לתוך האוזן ואינה נראית לחלוטין מבחוץ. האוזניה מתקשרת עם משדר המוסלק מתחת לחולצה. בניגוד למערכות דומות הדורשות חיבור לטלפון נייד המערכת הזו מאפשרת להכניס כרטיס סים ישירות לתוך המשדר ולנהל שיחה ללא טלפון סלולרי. איכות שמע מצויינת פרטים נוספים..
  4. מצלמה אלחוטית זעירה עם שידור אונליין לטלפון הנייד IP777
    1,260.00 ₪
    מצלמת ה IP הנסתרת הקטנה בעולם טכנולגיית מצלמות ה-IP :היא טכנולוגיה נפלאה המאפשרת לצפות מכל מקום בעולם אך במצלמות הרגילות יש מגבלות שהן 1)מצלמות ה-IP הן בדרך כלל מצלמות גדולות שאינן מאפשרות הסלקה 2)כדי להקליט את החומר המצולם יש לחבר את מצלמת ה-IP למחשב מצלמת ה-IP הנסתרת באה כדי לענות על מגבלות אלה ובשל ממדיה הקטנים ויכולתה לשמור את החומר המוקלט על-גבי כרטיס זיכרון ניתן לעשות בה שימושים נוספים שאינם מתאפשרים במצלמות IP רגילות בדיוק לשם כך פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית המאפשרת צפייה מרחוק ובשל גודלה הזעיר המצלמה גם מאפשרת הסלקה קלה ופשוטה. למצלמה חיישן תנועה רגיש במיוחד ששולח התרעה ישירות לנייד כאשר מישהו עובר מול עדשת המצלמה וחוסך את הצורך לצפות כל הזמן בנעשה כאשר אין פעילות יכול דחיסה מעולה של קבצי וידאו - המצלמה יכולה לאגור סרטונים במשך 3 ימים על כרטיס זיכרון של 32GB ניתן לצפות בחומר המוקלט על כרטיס הזיכרון מרחוק באמצעות האפליקציה ניתן לתכנת את המצלמה כך שתגרוס את החומר הישן כאשר נגמר המקום על בכרטיס הזיכרון או לחלופין שתעצור את ההקלטה כאשר הכרטיס מתמלא איכות צילום מעולה פרטים נוספים..
  5. מכשיר הקלטה מקצועי עם זמן הקלטה ארוך במיוחד וחיישן קול RX546
    760.00 ₪

    מדובר במכשיר הקלטה סמוי בגודל של קצת יותר מקופסת גפרורים בעל סוללה חזקה במיוחד המסוגל להיות פעיל עד שלושה שבועות ולהקליט יותר משבוע ללא צורך בהטענה.

    מכשיר ההקלטה רגיש במיוחד ובעל איכות הקלטה מצוינת מסוגל להקליט באיכות מעולה HD גם אם מניחים אותו במקום מרוחק או מסתירים אותו במגירה או בכל מקום נסתר אחר בבית, בעסק או ברכב.

    למכשיר פונקציה של חיישן קול המאפשר להקליט רק כאשר יש קול או רעש בסביבתו וכאשר יש שקט בסביבה הוא נכנס לתרדמת וכך לא צורך זיכרון וצורך הרבה פחות סוללה.

     למכשיר זיכרון פנימי של 16GB והוא מאפשר שמירת חומר מוקלט של יותר מ – 250 שעות.

    הפעלת המכשיר היא פשוטה – כל מה שצריך לעשות על-מנת להפעיל אותו הוא להעביר את המתג ממצב אחד לשני והוא מתחיל להקליט. הנורה תהבהב מספר פעמים על מנת לעדכן אותנו שאכן המכשיר התחיל להקליט ואח"כ תכבה על-מנת לא להסגיר את הימצאותו של המכשיר.

     על-מנת להקשיב לכל הקבצים שהקלטנו כל מה שצריך זה לחבר את מכשיר ההקלטה לכניסת ה- USB של המחשב באמצעות הכבל המצורף לערכה והמחשב יזהה אוטומטית את המקליט שיחות כהתקן ויפתח חלון עם כל קבצי הקול המוקלטים.

    ציוד ריגול מקצועי של מעבדת דיפנדר

    פרטים נוספים..
  6. מכשיר הקלטה לטלפון קווי עם יכולת האזנה מרחוק TL606
    990.00 ₪
    בעזרת מכשיר הקלטה זה ניתן לשמוע כל שיחה המתנהלת בטלפון הקווי באמצעות הטלפון הסלולרי מחברים את הקופסה הקטנה לטלפון הקווי ,מכניסים כרטיס סים וכאשר נכנסת או יוצאת שיחה מהטלפון הקווי המכשיר יתקשר אוטומטית לטלפון הסלולרי שהוגדר מראש ויאפשר האזנה לשיחה פרטים נוספים..
  7. מכשיר מקצועי לגילוי האזנות ומצלמות אלחוטיות RF-PRO2003
    960.00 ₪
    בעולם של היום עם כל החידושים והטכנולוגיה המתקדמת אנשים יכולים להתקין בפשטות ובקלות מכשירי האזנה, מכשירי הקלטה ומצלמות נסתרות לכל מי שהם רוצים ללא צורך בידע מוקדם. באותה פשטות ניתן היום להתגונן מול מכשירים אלה בעזרת מכשירים שונים לגילוי האזנות ומצלמות,מכשירים אלה מאפשרים לאתר האזנות ומצלמות ללא כל ידע מוקדם ולעשות זאת בעצמך. אנחנו מוכרים באתר דיפנדר מגוון רחב של אמצעים לבדיקת ואיתור האזנות סתר. כל המכשירים,רובם ככולם מאפשרים לגלות מכשירי האזנה וציתות ברמות משתנות אך כאשר יש עניין בציוד לאיתור האזנות העומד בשורה אחת עם מכשירים מקצועיים אז מדובר ב RF-PRO2003 המכשיר האישי היחיד המסוגל לזהות מכשירי האזנה ממרחק של כמה מטרים וכמו-כן לזהות פעילות של טלפונים סלולריים מדור 2+דור 3+דור 4 גלאי האזנות ומצלמות נסתרות אלחוטיות זה מאפשר לך לעשות את העבודה בעצמך. איתור האזנות ומצלמות נסתרות בהישג יד לכל מי שמעוניין להחזיר את השקט הנפשי שלו בלי להיות תלוי בשום גורם חיצוני ומעוניין במכשיר שיהיה תמיד זמין במקרה של צורך פרטים נוספים..
  8. מצלמת IP אלחוטית עם ראיית לילה נסתרת בשעון שולחני IP888
    890.00 ₪
    שעון דיגיטלי עם מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה ישירות לטלפון הנייד המצלמה הזעירה נסתרת בצורה מעולה כך שלא ניתן להבחין בהימצאות העדשה המצלמה הזעירה משדרת סרטוני וידאו באיכות FHD לטלפון הסלולרי כולל קול ניתן להקליט את הסרטונים על גבי הטלפון הנייד כולל צילום תמונות מרחוק כולל אפשרות הקלטה על-גבי כרטיס זיכרון - גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה עדיין תקליט על כרטיס הזיכרון ניתן להקליט בצורה רצופה או באמצעות חיישן תנועה שידאג להקליט רק כאשר המצלמה מזהה תנועה בחיבור לחשמל ניתן לצפות ללא מגבלת זמן - המצלמה מסופקת עם כבל טעינה ומטען קיר סוללה המספיקה עד 3 שעות - במקרה של נפילת חשמל המצלמה תמשיך להקליט על כרטיס הזיכרון כולל ראיית לילה - ניתן לצפות בשידור המצלמה בחושך מוחלט למספר מטרים זווית צילום רחבה במיוחד של 120 מעלות התקנה פשוטה ומהירה כולל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  9. מכשיר הקלטה זעיר מקצועי עם חיישן קול RV96
    690.00 ₪

    מכשיר הקלטה קטן המאפשר הסלקה פשוטה במגוון רחב של מקומות על ידי הצמדתו לאביזרים שונים באמצעות תופסן אחורי. אם יש לכם את הצורך להקליט בסתר ברכב - כמעט בכל מקום בו תמקמו אותו הוא יקליט בדרך מקצועית את כל הדיבורים ברכב, אם מדובר במשרד או חדר ניתן למקם אותו מעל או מתחת לארון וכן להדביק אותו מתחת לשולחן ועדיין איכות ההקלטה תהיה מצויינת. טעינה קצרה של שעה וחצי תאפשר למקליט הזעיר פעילות של עד יומיים בטעינה יחידה ובנוסף הוא מצויד בחיישן קול רגיש שידאג להקליט רק כאשר יש דיבורים או רעש בסביבה  - פונקציה חשובה החוסכת מקום על הזיכרון הפנימי וכן מקלה על ההתנהלות מול החומר המוקלט לאחר שאספנו את המכשיר.

    אז למה לבחור בדגם זה?

    כי הוא זעיר עם איכות הקלטה מקצועית והוא יכול להקליט ממרחקים ארוכים של מעל 10 מטר ללא חסמים

    זיכרון פנימי גדול יאפשר הקלטה של עד 100 שעות ללא צורך פריקה

    יש לו סוללה חזקה במיוחד - 40-50 שעות הקלטה רצופות

    שאלות חשובות:

    האם הוא יקליט מתוך מגירה או ארון?

    כן בהחלט אם מדברים מטרים ספורים מהמגירה ובקול רגיל

    איך אפשר להאזין להקלטות?

    הדרך הנוחה היא לחבר את המקליט למחשב באמצעות הכבל המצורף  אך ניתן גם להאזין באמצעות אוזניות

    מסובך להפעיל את המכשיר?

    הפעלת המכשיר מאוד פשוטה - יש כפתור הפעלה יחיד

    צריך תוכנה מיוחדת בשביל לשמוע במחשב?

    לא.ניתן לנגן את הקבצים המוקלטים באמצעות הנגן של ה WINDOWS

    מה מקבלים בערכה?

    מכשיר הקלטה זעיר 

    כבל טעינה

    פרטים נוספים..
  10. מכשיר האזנה מרחוק נסתר בשקע חשמל SVB77
    1,150.00 ₪

    מדובר במפצל חשמל רגיל שבנוסף להיותו מכשיר האזנה הוא משמש כמפצל חשמל פעיל שניתן לחבר אליו מכשירי חשמל – כל שני השקעים פעילים.

    בתוך המפצל נמצא כרטיס סים עם מספר טלפון כך שבכל נקודת זמן שתתקשרו למספר הסים המכשיר יענה לכם אוטומטית ובאמצעות המיקרופון הפנימי שלו הוא ישמיע לכם את כל המתרחש בסביבה בו הוא נמצא. כמובן שהמכשיר הוא דיסקרטי לחלוטין והוא לא ישמיע כל רעש או צילצול כאשר תתקשרו אליו.

    למכשיר אין כל מגבלת פעילות כל עוד הוא מחובר למקור חשמל. בנוסף, גם אם יוציאו אותו משקע החשמל עדיין תהיה אפשרות להאזין לסביבה למספר שעות.

    בנוסף ליכולת המכשיר להאזין מרחוק על-ידי התקשרות אליו יש למכשיר חיישן קול שכאשר מפעילים אותו הוא ידאג להתקשר אליכם כא/שר הוא שומע דיבורים או רעש בסביבה. (יש לשים לב שעל-מנת שהמכשיר יתקשר אליכם יש להטעין את כרטיס הסים בשיחות יוצאות). איכות השמע של המכשיר היא מצוינת ומאפשרת לנטר ולהאזין לחדרים גדולים.

    מערכת האזנת נפח בתוך מפצל חשמל, הפועל כמפצל רגיל (כל השקעים פעילים). המערכת מיוצרת בחברתנו מרכיבים איכותיים, דבר המבטיח איכות שמע גבוהה ואיכותית, ללא תקלות.

    פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 20

דף:
  1. 1
  2. 2