"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

ציוד מעקב וריגול

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 63

  1. משקפי שמש  עם מצלמה נסתרת HD - Z77
    660.00 ₪
    משקפי שמש עם מצלמה נסתרת בעיצוב יחודי ויכולת צילום מקצועית איכות צילום גבוהה וחדה וצבעים חיים נתונים טכנים: זכרון פנימי 4GB הניתן להרחבה עד 32GB חיבור פשוט למחשב והטענה בעזרת כבל USB סוללה פנימית נטענת המספיקה עד שעתיים צילום חיישן צילום 5MP רזולוציית צילום 1280*720 30 פריימים בשנייה פורמט הקלטת וידאו AVI פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת בשעון מעורר עם ראיית לילה  - KD55
    450.00 ₪
    מצלמה נסתרת בשעון שולחני עם מסך המאפשר לצפות בחומר המוקלט ישירות מהשעון או ע"י חיבור למחשב באמצעות הכבל המצורף הפעלה פשוטה ומהירה באמצעות שלט רחוק המצורף לערכה אפשרות צילום וידאו הכולל הקלטת קול, תמונות והקלטת קול בלבד. כולל חיישן תנועה המאפשר צילום רק בזיהוי תנועה מול עדשת המצלמה כולל ראיית לילה - מאפשר צילום בתנאי נמוכה נמוכים תומך בכרטיסי זיכרון עד 32GB זמן צילום רציף בין טעינות כ – 130 דקות פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת בשלט לרכב עם חיישן צילום 5MP - CVR770
    550.00 ₪
    אם יצא לכם לקנות מצלמות נסתרות בתוך שלט לרכב בטח אחרי הצילום הראשון הבנתם שזה גאדג'ט נחמד אבל לא יותר מזה קבלו את המצלמה הזעירה הראשונה הנסתרת בתוך בשלט לרכב עם איכות צילום HD אמיתית המצלמה המוסלקת מצלמת ברזלוציה של 1080P - רזולוציה הגבוהה פי 2 מכל מצלמה נסתרת אחרת המוסלקת בשלט סוללה המספיקה למשך צילום יותר מפי שתיים מכל מצלמה נסתרת אחרת בשלט בנוסף,המצלמה מצוידת בחיישן אינפרה-אדום המאפשר צילום בתנאי תאורה נמוכים צילום ברזולוציה 1920x1080, פורמט AVI תמיכה בכרטיס זיכרון עד 32GB סוללה נטענת 300mAh, משך צילום עד שעתיים וחצי בטעינה יחידה. מידות: 120*90*42 מ"מ משקל: כ 60 גרם. פרטים נוספים..
  4. מצלמה זעירה נסתרת במכשיר דוחה יתושים PRC700
    990.00 ₪
    מתקן קיר דוחה יתושים הנראה ומתפקד כמו דוחה יתושים רגיל ובתוכו מוסלקת מצלמה נסתרת מדובר במצלמה אלחוטית המשדרת ישירות לנייד באמצעות אפליקציה המצלמה הנסתרת מקבלת מתח חשמל קבוע ולכן לא מוגבלת בזמן פעולה למצלמה חיישן תנועה המתריע בזמן אמת ומאפשר חיסכון מקום ע"ג כרטיס הזיכרון נתונים טכנים: רזולוציה HD פורמט צילום:AVI מקרופון מובנה כולל כרטיס זיכרון 32GB פרטים נוספים..
  5. מצלמת אבטחה אלחוטית סלולרית  דור 3
    1,460.00 ₪

    רוצה לדעת מה קורה מכל מקום ובכל זמן דרך הסמארטפון שלך? מצלמת אבטחה אלחוטית הנשלטת ע"י טלפונים מדור 3 רק להכניס סים והכל תחת שליטה . נורות אינפרא לראיית לילה חלקית,ניהול המצלמה ע"י שליחת הודעות SMS ניתנת לחיבור לאזעקה ולעוד 10 סנסורים נוספים .בעת הפעלת האזעקה המצלמה יוצרת קשר טלפוני ומעבירה את המידע באמצעות שליחת הודעת SMS\שיחת וידאו\האזנה קולית . המצלמה תומכת בטלפונים עם אפשרות לשיחת וידאו  - לא כולל איפון.אפשרות להקליט את התמונות וסרטוני הוידאו ע"ג כרטיס זיכרון לעדות מאוחרת . קומפקטית וניתנת להצבה בכל מקום .כוללת סוללה נטענת למקרים של נפילת מתח .הפעלה והתקנה .פשוטים - חיבור אלחוטי  מצלמת און ליין המאפשרת שליטה אמיתית

    פרטים נוספים..
  6. מצלמת אבטחה נסתרת זעירה עם ראיית לילה NC77
    460.00 ₪
    מצלמת אבטחה זעירה עם ראיית לילה המיועדת לחיבור קווי למערכת הקלטה DVR איכות הקלטה גבוהה ביותר 1080P ראיית לילה מצוינת פרטים נוספים..
  7. מכשיר האזנה סלולרי מוסלק במפצל חשמל
    760.00 ₪
    מכשירי האזנה לרוב דורשים הסלקה במקומות חבויים עניין שלא תמיד מתאפשר מכשיר האזנת סתר זו מוסלק בתוך מפצל חשמל הנראה טבעי בסביבה ומתפקד כממפצל חשמל לכל דבר רק להכניס כרטיס סים טוקמן,לחבר לחשמל,להתקשר למספר הטלפון של כרטיס הסים והמכשיר פועל וישמיע לכם את כל המתרחש בסביבתו הקרובה המכשיר מקבל אספקת חשמל קבועה ולכן אינו מוגבל בזמן ניתן להתקשר למכשיר ההאזנה מכל מקום בעולם ולשמוע מה קורה בסביבה בזמן אמת פרטים נוספים..
  8. אזעקה  סלולרית מגנטית לחלונות ודלתות
    600.00 ₪
    מכשיר אבטחה סלולרי מגנטי לדלתות ולחלונות פטנט מדהים לאבטחה הדלתות והחלונות בבית בעסק ובמשרד, מתקינים את המכשיר בהתקנה פשוטה, חלק אחד לדלת וחלק שני למשקוף, ברגע ששני החלקים נפרדים עקב פתיחת הדלת או החלון המכשיר מצלצל למכשיר הטלפון שלך ומאפשר לך להאזין מה קורה בסביבת המכשיר. פרטים נוספים..
  9.  מכשיר האזנה לרכב נסתר בשלט  עם יכולת התקשרות חזרה CVB101
    660.00 ₪
    המחיר הזול בארץ!!! הפעלה פשוטה: בעבר היה צורך במשדר משוכלל וחזק במיוחד על מנת להקשיב למתרחש בבית, במשרד או אפילו במכונית, היום זה כבר בהישג יד ובמחיר שווה לכל נפש. מכשיר ציתות מהמשוכללים בעולם, מבוסס על טכנולוגיית GSM (תקן לרשתות תקשורת סלולארית הנפוצות ביותר בעולם) להעברת מקור השמע דרך הרשת הסלולארית! חייגו למספר ה - SIM שבתוך המכשיר (ניתן לרכוש במחיר סימלי) ואתם בשידור! בעלות שיחה סלולארית רגילה, מכל מקום בעולם! מכשיר האזנה דמוי שלט רכב, קטן מאד יעיל ומקצועי, לא ניתן להבחין כלל שהשלט הוא מכשיר האזנה GSM, כל כפתורי ההפעלה מוסתרים, ניתן להצמיד אותו לצרור מפתחות, לתלות במקום מסוים או להחביא במקום הרצוי להאזנה. אפשרות לתכנת את המכשיר שיחייג למספר טלפון שאתה מחליט, בזמן שהמכשיר מרגיש ברעש. פונקציה שמאפשרת לשלוט על כל תזוזה או פריצה באיזור שבו מונח המכשיר, בבית במשרד, במחסן ובכל מקום שתבחר. מכשיר זה הוא מהמשוכללים ביותר שיש כיום. המכשיר הטוב, היעיל והזול ביותר לאיתור רכב שניגנב! בעזרת התקנה פשוטה אפשר להסליק את המכשיר בתוך הרכב עם הטענה קבועה, אם חלילה ניגנב הרכב, גם אם הגנבים ינתקו את המצבר וגם אם יאתרו וינתקו את האיתורן, כל עוד בטריית הגיבוי לא התרוקנה, אפשר יהיה לאתר את מיקום הרכב בעזרת חברת הסלולר, ואפשר להאזין בזמן אמת למתרחש ברכב, ללא עלות כספית כל שהיא, בהשקעה זולה ביותר, כל העלות הכספית מסתכמת בעלות שיחה סלולארית רגילה בזמן שאתם מתקשרים למכשיר! תכונות: •התקן ציתות והאזנה בטכנולוגית GSM. •זעיר מימדים - קל ונוח להסתרה או לתליה (אפילו בצרור מפתחות). •הפעלה קלה ופשוטה - מענה אוטומטי בהתקשרות למספר ה SIM •פונקצית זיהוי קול ,המכשיר מתקשר אליך שהוא שומע קול •מתאים לשימוש עם SIM של אורנג' או סלקום בשביל מה אני צריך את זה? . הילדים נמצאים לבד או עם ביבי סיטר חדשה? ההורים המתבגרים לבד בבית עם מטפלת? רוצה לדעת בזמן אמת מה קורה בבית העסק שלך? אין בעיה! בשביל זה קיים מכשיר האזנה, איך זה עובד? בכל רגע ומכל מקום מחייגים למספר הסים שנימצא במכשיר האזנה, ובמחיר שיחה סלולארית רגילה תדע בדיוק מה קורה, המכשיר הינו מכשיר ניד ועובד על בטריה פנימית , ניתן לחבר את המכשיר גם לנקודת חשמל בבית . הגאדג'ט הטוב, היעיל והזול ביותר לאיתור רכב שניגנב! בעזרת התקנה פשוטה אפשר להסליק את המכשיר בתוך הרכב עם הטענה קבועה, אם חלילה ניגנב הרכב, גם אם הגנבים ינתקו את המצבר וגם אם יאתרו וינתקו את האיתורן, כל עוד בטריית הגיבוי לא התרוקנה, אפשר יהיה לאתר את מיקום הרכב בעזרת חברת הסלולר, ואפשר להאזין בזמן אמת למתרחש ברכב, ללא עלות כספית כל שהיא, בהשקעה זולה ביותר, כל העלות הכספית מסתכמת בעלות שיחה סלולארית רגילה בזמן שאתם מתקשרים למכשיר! שימושים נוספים האזעקה מבית העסק או מהמשרד מתקשרת לטלפון שלך? רוצה לדעת מה קורה בזמן אמת בזמן שהאזעקה פועלת? רוצה לדעת אם זו אזעקת שווא או שבאמת יש מישהו במקום? בעזרת מכשיר ה GSM תוכל לדעת את כל זה! בשיחת טלפון סלולרית רגילה, תתקשר למכשיר ה GSM שהותקן מראש במקום ותשמע כל שמתרחש שם. מעולה לאבטחה של מקומות חשובים, יכול לשמש כאמצעי ריגול (כמובן במסגרת החוק), נחשב לאחד הגאדג'טים היעילים, השימושיים והחשובים ביותר. פרטים נוספים..
  10. מצלמת ריגול  דיגיטלית משולבת עם משקפת  לצילום מרוחק  DBR99
    990.00 ₪
    מצלמת המשקפת שלנו הינה מצלמה דיגיטלית עם עדשת טלסקופ שמעולה למעקבים, תצפיות מרחוק וכו'. המצלמה מגיעה עם מסך 2 אינץ' גדול לצפייה נוחה . בעזרת המצלמה אפשר לצלם תמונות או וידאו מבניין לבניין בקלות. המצלמה עובדת בצורה הטובה ביותר בתנאי אור יום רגילים.. בעזרת המשקפת הדיגיטלית תוכלו לצפות למרחקים של עד 1000 מטר מה שהופך את המצלמה הזאת למצלמת הריגול המושלמת פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 63