"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

ציוד מעקב וריגול

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 63

  1. מצלמת גוף לבישה לכוחות ביטחון ופיקוח PR69
    490.00 ₪
    מצלמות גוף לכוחות הביטחון והמשטרה הן כלי משמעותי לשיפור איכות השירות לציבור. הן מסייעות בחשיפת עובדות באופן אובייקטיבי, בביסוס ראיות, מהוות גורם מרסן, מגדילות את כושר ההרתעה ויוצרות שקיפות גבוהה של עבודת המשטרה וכוחות הביטחון ואופן ההתנהלות מול האזרח, תוך שמירת זכויות הפרט המצלמה מתאימה גם לאנשי פיקוח עירוני ולתיעוד אירועים בהתאם איכות צילום מצוינת - 1920x1080HD כולל זווית צילום רחבה - 125 מעלות סוללה פנימית נטענת המספיקה לצילום רציף של עד 8 שעות בטעינה יחידה כולל ראיית לילה נסתרת - בהפעלת ראיית הלילה זמני פעילות הסוללה יתקצרו תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB סוללה פנימית נטענת חזקה ביותר - 1500MaH כבל טעינה TYPE C כולל הקלטת קול באיכות גבוהה כולל קליפס אחורי להצמדה לגוף פרטים נוספים..
  2. משקפיים עם מצלמה נסתרת וסוללות מתחלפות GB66
    1,490.00 ₪

    משקפיים עם מצלמה נסתרת הן פתרון מצוין לתיעוד פגישות חשובות או לצורך תיעוד אירועים שונים ללא ידיעת הסביבה. ישנן משקפי ראייה עם מצלמה וכן משקפי שמש עם מצלמה. הבחירה תלויה בסיטואציה שאנחנו מעוניינים לתעד. לא משנה באיזה משקפים בחרנו לכל הדגמים המוצעים בשוק יש סוללה המספיקה לשעת צילום יחידה ואז יש צורך להטעין את הסוללה לשימוש חוזר. לקוחות רבים מסתפקים בשעת צילום אחת אך לא פעם מתעורר הצורך לצלם באמצעות משקפי מצלמה זמנים ארוכים יותר כגון בפגישות מתמשכות שחשוב לתעד מתחילתן ועד סופן או אירועים הדורשים צילום מתמשך ללא הפסקות. על-מנת לענות על צורך זה אנו מציעים ללקוחותינו משקפים עם מצלמה נסתרת המאפשרות להחליף בדרך מהירה וקלה את סוללת המצלמה ובכך מאפשרות צילום מתמשך של יותר משלוש שעות. מעבר לאפשרות החלפת הסוללה המצלמה מצוידת בעדשה נסתרת לחלוטין אשר אינה ניתנת לזיהוי חיצוני ובכך הופכת את הדגם הזה לציוד ריגול מקצועי.

    פרטים נוספים..
  3. VC499 - מעוות קול מקצועי לטלפון נייד או נייח
    550.00 ₪
    מעוות קול לטלפונים סלולריים וקוויים איכות שמע ושידור מצוינים מאפשר להגביר את הקול האנושי ניתן לעוות את הקול לקול נשי או גברי 8 סוגי קול לבחירה - 3 קולות נשיים, 3 קולות גבריים,רובוט וטבעי צריכת חשמל נמוכה מעוות קול נייד שאפשר לקחת אותו לכל מקום ע"י שימוש בסוללה הפנימית הנטענת המספיקה עד 8 שעות פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת זעירה סמויה בתוך מטען לטלפונים ניידים UCVR499
    690.00 ₪
    מטען קיר לטלפונים סלולריים משולב מצלמה נסתרת המאפשר לחבר כל טלפון סלולרי הדורש הטענה. כל שנדרש לעשות על-מנת להפעיל את המצלמה הוא לחבר את המטען לקיר והוא יתחיל לצלם אוטומטית. ניתן לבחור בין צילום רצוף לבין צילום על-פי חיישן תנועה באמצעות הזזת מתג פנימי המצלמה הזעירה מצלמת סירטוני וידאו הכוללים גם קול בחיבור לשקע החשמל המצלמה יכולה לעבוד ללא מגבלת זמן על-מנת לצפות בחומר המוקלט יש לחבר את המצלמה למחשב באמצעות הכבל המצורף לערכה פרטים נוספים..
  5. מצלמת ריגול זעירה כולל יכולת הקלטה TNVR366
    399.00 ₪
    מצלמה נסתרת זעירה המקליטה קול ותמונה ושומרת את החומר המוקלט על-גבי כרטיס זיכרון גודלה המיניאטורי של המצלמה מאפשרת הסלקה במגוון גדול של מוצרים ומקומות פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת זעירה בצורת בורג SCVR122
    299.00 ₪
    מצלמת אבטחה זעירה עם כיסוי של דמוי בורג, עדשה איכותית של 3.7 מ"מ הכוללת מיקרופון ומיועדת לחיבור למערכת הקלטה קיימת או שניתן להוסיף. המצלמה הקטנה נותנת מענה עיסקי בטיחותי למגוון רחב של מקומות כגון: חנויות,מסעדות,בניינים מסחריים,מפעלים וכדומה. פרטים נוספים..
  7. מכשיר הקלטה לטלפון קווי עם יכולת האזנה מרחוק TL606
    990.00 ₪
    בעזרת מכשיר הקלטה זה ניתן לשמוע כל שיחה המתנהלת בטלפון הקווי באמצעות הטלפון הסלולרי מחברים את הקופסה הקטנה לטלפון הקווי ,מכניסים כרטיס סים וכאשר נכנסת או יוצאת שיחה מהטלפון הקווי המכשיר יתקשר אוטומטית לטלפון הסלולרי שהוגדר מראש ויאפשר האזנה לשיחה פרטים נוספים..
  8. מכשיר האזנה מקצועי CX-990
    1,260.00 ₪
    מדובר באחד ממכשירי ההאזנה האיכותיים ביותר הקיימים היום בשוק. המכשיר מסוגל לשדר קול למרחקים ארוכים במיוחד כאשר בתנאי שטח פתוחים ניתן להאזין ממרחק של יותר מקילומטר. המכשיר מורכב משתי יחידות כאשר האחת היא משדר והשנייה מקלט. המשדר הוא קטן מימדים וניתן להניח אותו בכל מקום שצריך והוא ישדר למקלט במשך מספר שעות. מחברים למקלט את האוזניות שבערכה וניתן להאזין באיכות מצוינת ממרחק של מאות מטרים ויותר וזאת בהתאם לכמות המכשולים שבדרך מעבר לכך המקלט מצוייד בחריץ המיועד לכרטיסי זיכרון כך שהוא מאפשר בנוסף להאזנה גם להקליט את כל החומר ששומעים. איכות ההקלטה גם היא ברמה גבוהה מאוד פרטים נוספים..
  9. מקליט קול מקצועי זעיר RV76
    390.00 ₪

    מכשיר הקלטה קטן במיוחד המאפשר להחביא אותו במגוון מקומות או חפצים - ניתן להסתיר את המקליט הזעיר בבית,במשרד ברכב ואף בתוך אביזרים שונים ועדיין הוא יקליט בצורה מקצועית את הסביבה

    איכות שמע מקצועית - ניתן לשים את המכשיר הזעיר בכיס המכנסים והוא יקליט בצורה ברורה ואיכותית.גם אם ימוקם בתוך תיק מרוחק עדיין איכות ההקלטה תהיה ראוייה

    זיכרון פנימי גדול - 8GB - מאפשר שמירה של מעל 100 שעות הקלטה - את החומר המוקלט ניתן להעביר בדרך פשוטה למחשב או כל זיכרון נייד אחר

    סוללה זעירה אך עוצמתית המאפשרת הקלטה ארוכה במיוחד - עד 10 שעות רצוף - את הסוללה ניתן להטעין על-ידי חיבור המכשיר למחשב באמצעות המתאם המצורף בערכה

    מאפשר שמיעה ההקלטות באמצעות המחשב או חיבור האוזניות המצורפת בערכה

     ניתן לעשות שימוש במכשיר ההקלטה גם כנגן מוזיקה

     

     

     

    פרטים נוספים..
  10. מכשיר הקלטה מקצועי עם זמן הקלטה ארוך במיוחד וחיישן קול RX546
    760.00 ₪

    מדובר במכשיר הקלטה סמוי בגודל של קצת יותר מקופסת גפרורים בעל סוללה חזקה במיוחד המסוגל להיות פעיל עד שלושה שבועות ולהקליט יותר משבוע ללא צורך בהטענה.

    מכשיר ההקלטה רגיש במיוחד ובעל איכות הקלטה מצוינת מסוגל להקליט באיכות מעולה HD גם אם מניחים אותו במקום מרוחק או מסתירים אותו במגירה או בכל מקום נסתר אחר בבית, בעסק או ברכב.

    למכשיר פונקציה של חיישן קול המאפשר להקליט רק כאשר יש קול או רעש בסביבתו וכאשר יש שקט בסביבה הוא נכנס לתרדמת וכך לא צורך זיכרון וצורך הרבה פחות סוללה.

     למכשיר זיכרון פנימי של 16GB והוא מאפשר שמירת חומר מוקלט של יותר מ – 250 שעות.

    הפעלת המכשיר היא פשוטה – כל מה שצריך לעשות על-מנת להפעיל אותו הוא להעביר את המתג ממצב אחד לשני והוא מתחיל להקליט. הנורה תהבהב מספר פעמים על מנת לעדכן אותנו שאכן המכשיר התחיל להקליט ואח"כ תכבה על-מנת לא להסגיר את הימצאותו של המכשיר.

     על-מנת להקשיב לכל הקבצים שהקלטנו כל מה שצריך זה לחבר את מכשיר ההקלטה לכניסת ה- USB של המחשב באמצעות הכבל המצורף לערכה והמחשב יזהה אוטומטית את המקליט שיחות כהתקן ויפתח חלון עם כל קבצי הקול המוקלטים.

    ציוד ריגול מקצועי של מעבדת דיפנדר

    פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 63