"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

ציוד מעקב וריגול

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 63

  1.  מצלמה נסתרת זעירה סמויה במטען קיר לטלפונים ניידים - WVR303
    440.00 ₪

    כאשר מתעורר הצורך להתקין מצלמה נסתרת מיד עולה השאלה היכן ניתן להציב אותה כך שלא ניתן יהיה להבחין בקיומה. כאשר מדובר במקום שישנם בו ארונות,מדפים או חפצים שונים בסביבת החדר או המשרד אז קל יותר להציב מצלמות נסתרות ולהחביאן . לעומת זאת קיימים חדרים או משרדים עם ריהוט מינימליסטי שאינם מאפשרים הסלקה של מצלמות סמויות. על-מנת לתת פיתרון לסוגיה זו ניתן להשתמש במצלמה זעירה הנסתרת בתוך מטען קיר לטלפונים סלולרים כפי שניתן לראות בדגם WVR303.כל שצריך לעשות הוא לחבר את המטען לקיר והמצלמה תתחיל לצלם אוטומטית. מעבר להיותה פיתרון פשוט וקל להצבת מצלמה סמויה היא גם כן משתלבת בצורה טבעית בשטח כמטען לטלפונים ניידים הנראה טבעי בכל סביבה היום.

     מצלמה נסתרת בתקע חשמלי עם מתאם USB - מעבר ליכולת הצילום ניתן גם להטעין כל טלפון סלולרי באמצעות חיבור כבל USB

    ניתן לחבר לשקע החשמל ולהקליט ללא מגבלת זמן

     מקליט על החומר הישן כאשר נגמר המקום על כרטיס הזיכרון - הקלטה מחזורית

     זכרון פנימי 32GB  חיישן תנועה פורמט וידאו AVI  קידוד וידאו M - JPEG קצב פריימים לשנייה 30 FPS  

    פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת סמויה בתוך שלט טלויזיה אוניברסלי RCC44
    560.00 ₪
    מצלמה זעירה נסתרת בתוך שלט אוניברסלי לטלויזיה ניתן למקם בצורה טבעית בסלון או בחדר השינה השלט מתפקד גם כשלט אוניברסלי לכל דבר טעינה באמצעות המחשב ע"י כבל USB כולל חיישן תנועה זכרון מובנה 8GB נתונים טכנים: רזולוציה - 1080P . פורמט צילום וידאו:AVI . קצב צילום: 30 FPS . צילום רצוף במשך 100-120 דקות . סוללה פנימית נטענת, 450mAH . צריכת חשמל:DC-5V . משקל:120g . מימדים:160mm*51mm*27mm פרטים נוספים..
  3. מצלמת כפתור אלחוטית זעירה עם משדר WRF611
    690.00 ₪
    מצלמה זעירה נסתרת בחיבור למשדר אלחוטי ניתן למקם את המצלמה במקומות נסתרים או על הגוף יש צורך במקלט אלחוטי ומסך לקליטת התשדורת תדר אלחוטי 2.414MHz חיישן: CCD פורמט וידאו: PAL רזולוציה: 380קווים זווית צילום: 62 מעלות צילום בתנאי תאורה נמוכים: 0Lux / F1.5 חוזק תדר אלחוטי: 10mW Consumption Current: 8mA Power Supply: DC 5V 500mA Operating Temperature: -10 ° C - +40 ° C Operating Humidity: 85%RH מימדים: 6.4cm x 3.8cm x 1.6cm בערכה: מצלמת כפתור עם משדר אלחוטי ספק כוח לשקע חשמלי כבל USB אנטנה פרטים נוספים..
  4. דיפנדר N - מכשיר מעקב ואיתור הכולל מעקב באמצעות מפה בזמן אמת
    1,100.00 ₪

    מכשיר מעקב דיפנדר N - דגם חדש ומשופר - מכשיר איתור זעיר עם יכולת האזנה והקלטה

    מכשיר האיתור היחיד עם יכולת הקלטה !

    האם הילדים שלכם בטוחים? איפה נמצא הרכב שלכם?

    אתם מסתכלים על מאתר ה - ג'י פי אס החדש. מכשיר האיתור מאוד קל (30 גרם) ומאוד קטן (2X5.5 ס"מ) ויכול לשמש לאיתור הילדים/קשישים/חיות, מניעת גניבת רכב, מעקב אחרי מכוניות שכורות, ניהול של צי רכבים, מעקב סמוי ועוד. המכשיר עובד על רשת GSM/GPRS קיימת. האיתורן יכול לאתר או לעקוב אחרי כל דבר בעזרת אפליקציה וGOOGLE EARTH בחינם. חשוב לציין שזהו מאתר מקצועי ואיכותי ואסור להתבלבל עם מכשירים אחרים שדורשים שתירשמו ותשלמו דמי מנוי חודשיים כדי לאתר את המכשיר. המכשיר מסופק עם אפליקציה המאפשרת בדיקה רציפה של מיקום הרכב. כל מה שאתם צריכים זה כרטיס סים עם קצת גלישה ופה מסתיימת עלות האיתור. אז איך זה עובד? אתם מכניסים כרטיס סים לתוך יחידת האיתור. כל פעם שאתם נכנסים לאפליקציה תוכלו לראות בדיוק איפה האובייקט נמצא. אתם יכולים לבקש שהוא ישלח עידכונים אוטומטיים בהפרשי זמן שאתם מחליטים (מינימום 10 שניות) לדוגמא אתם יכולים להגדיר שכל מספר שניות ישלח לכם את מיקומו ויאפשר קבלת מסלול רציף על גבי המפה.

    הערה חשובה: בארץ ובעולם נמכרים מכשירים שונים אך הם אינם זהים ביכולות שלהם. להלן הפונקציות הקיימות במכשירי הדיפנדר ואינן קיימות במכשירים האחרים: - מעבד פנימי חזק מסוג ARM7 האפשר שליחת נתונים במהירות עד פי 6 - מודול GPS איכותי המספק נתוני מיקום מדוייקים יותר - חיישן זעזועים המאפשר התרעה בעת זעזוע המכשיר - שומר נתוני לווין כאשר נכנס למקום ללא קליטה לווינית - סוללה המספיקה לזמן כפול בין הטענות - חיישן תנועה המתריע כאשר המכשיר זז ממקומו

    עוד תכונות: • אם המכשיר נכנס לאזור שאין בו קליטה (תת קרקעי וכו') הוא ישלח לכם את נקודת הציון האחרונה שהייתה לפני שאיבד קליטה אוטומטית • מעקב אוטומטי: תוכלו להגדיר לו הפרשי זמן שהוא ישלח לכם נקודות ציון והוא ישלח אותם בהתאם להפרש זמן שהגדרתם (לדוגמא תוכלו להגדיר שכל דקה הוא ישלח לכם את מיקומו) • הוספה/הסרה של מספרים המורשים לתקשר עם המכשיר . • Geo Fence - תוכלו להגדיר תחום מסויים שהמכשיר מורשה להיות בו, אם המכשיר יוצא מטווח הGeo Fence • הגבלת מהירות: אתם יכולים להגדיר מהירות מקסימלית מותרת ואם המכשיר מזהה מהירות גבוהה יותר מהמותר הוא יודיע לכם בSMS. • המכשיר ישלח לכם הודעה אם הסוללה שלו חלשה תכונות טכניות: • צ'יפ ג'י פי אס: SIRF3 Channel: 20 • רגישות: 159dBm- • דיוק: 5 מטר טעינה דרך חשמל קיר • סוללת ליטיום נטענת 3.7V 1000 mAH.

    *** 7-8 ימי פעילות בטעינה יחידה

    הוראות הפעלה בעברית !

    אם ברשותכם כרטיס סים מוטען להפעלת המכשיר ניתן לעשות בו שימוש

    אם אתם מעוניינים בכרטיס סים מוטען מראש לחודש ניתן לרכוש בלחיצה על הקישור הבא

    פרטים נוספים..
  5. התקן לשיחזור מידע ואנשי קשר לטלפונים ניידים אנדרואיד
    990.00 ₪
    משחזר מידע חשוב שנמחק מטלפון אנדרואיד מאפשר להורים מודאגים לנטר את הפעילות הטלפונית של ילדהם ולדעת שאינם חשופים לסכנות בצורת דיסק און קי - הפעלה פשוטה ע"י חיבור הטלפון למחשב והרצת תוכנת השיחזור פרטים נוספים..
  6. התקן לשיחזור מידע ואנשי קשר לאייפון
    1,150.00 ₪
    משחזר מידע חשוב שנמחק מטלפון אייפון מאפשר להורים מודאגים לנטר את הפעילות הטלפונית של ילדהם ולדעת שאינם חשופים לסכנות בצורת דיסק און קי - הפעלה פשוטה ע"י חיבור הטלפון למחשב והרצת תוכנת השיחזור פרטים נוספים..
  7. שעון דיגיטלי עם מצלמה אלחוטית נסתרת וראיית לילה CNV509
    890.00 ₪
    מצלמה נסתרת בשעון דיגיטלי מדגם CNV509 היא מצלמה זעירה החבויה בתוך שעון מעורר שולחני המאפשרת השגחה על המתרחש בכל מקום שנציב אותה וכן תשדר ישירות לאפליקציה בנייד אחרי שנחבר אותה לראוטר בסביבה. כמעט ובלתי אפשרי לאתר את מיקום עדשת המצלמה הנסתרת ועיצוב השעון עצמו גם כן אינו מעורר חשד. המצלמה הזעירה מאפשרת צילום רציף או באמצעות חיישן תנועה. וכן ניתן לבחור את איכות הצילום. המצלמה מצלמת וידאו בצבע וכן הקלטת קול והיא בעלת זווית צילום רחבה. ניתן לצלם באמצעות המצלמה סרטוני וידאו עם קול,תמונות וגם מקליטה קול בלבד וכל זאת בהפעלה באמצעות אפליקציה המסופקת חינם. למצלמה סוללה פנימית נטענת המספיקה לשעות ארוכות של צילום וידאו וכן ניתן לחבר אותה ישירות לחשמל והיא תוכל לצלם ללא מגבלה של חשמל. את השעון מצלמה ניתן לשים בכל נקודה שאנחנו מעוניינים לתעד ואת החומר המוקלט ניתן לראות באמצעות האפליקציה. דגם זה מצויד בנורות אינפרה שחור (שאינן מאירות) ומאפשר צילום בתנאי תאורה נמוכים מאוד. מימדים: רוחב 8.5 ס"מ/גובה 5 ס"מ זמן סוללה ארוך במיוחד +חיבור ישיר לחשמל לצפייה ללא מגבלה איכות צילום מצויינת – HD 1080P - 5 מגה פיקסל ראיית לילה אינפרה שחור אשר לא ניתנת לזיהוי מיקרופון רגיש אפשרות לחיישן תנועה לחיסכון בזיכרון תמיכה בכרטיסי זיכרון עד 64GB זווית צילום: 140 מעלות פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת דקה עם עדשה מתכווננת וסוללה לחמש שעות HR700
    390.00 ₪
    מצלמה זעירה עם גוף דק המאפשר להסתיר אותה בקלות במגוון מקומות. כל שנדרש לעשות על מנת לצלם בסתר הוא להטעין את המצלמה מספר שעות והיא תוכל לצלם באיכות גבוהה כולל הקלטת קול עד חמש שעות בטעינה יחידה. את סרטוני הוידאו המצלמה שומרת על גבי כרטיס זיכרון שיש להתקין בצידה של המצלמה וניתן לצפות בחומר המוקלט על ידי חיבור המצלמה למחשב בעזרת הכבל המצורף בערכה. ניתן לצלם סרטוני וידאו רציפים או צילום וידאו על פי חיישן תנועה למצלמה הזעירה עדשה מתכוונת המאפשרת להציב אותה במקומות גבוהים או נמוכים ולכוון את העדשה בהתאם לזווית הצילום הנדרשת המצלמה כוללת מגנט בחלקה העליון כך שניתן להצמיד אותה למקומות או אביזרים מתמגנטים אז מה עוד חשוב לדעת? איכות צילום גבוהה 1080P רזולוציית צילום 1920*1080 סוללה פנימית נטענת 900mah צילום וידאו עד 5 שעות תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB מה מקבלים בערכה? מצלמה זעירה מתאם לכרטיסי זיכרון כבל טעינה הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  9. מצלמה זעירה אלחוטית עם סוללה נטענת וראיית לילה MG690-W
    690.00 ₪
    אם יש צורך להפעיל מצלמה נסתרת לאורך זמן אז חייבים לחבר אותה למקור מתח. רוב המצלמות הן צרכניות זרם לא קטנות וכאשר הן מופעלות אך ורק באמצעות הסוללה הפנימית הנטענת זמני הפעילות שלהן קצרים ביותר ובמיוחד במצלמות הזעירות המכילות סוללות קטנות במיוחד. למצלמה הזעירה מדגם MG690-W יש צריכת חשמל קטנה ביותר המאפשרת לה לפעול עד 5 שעות בטעינה יחידה. המצלמה תדאג לשדר אונליין סרטוני וידאו באיכות טובה כולל קול. המצלמה כוללת אפשרות לכוון העדשה בטווח של 180 מעלות כך שניתן להעמיד או להשכיב אותה בהתאם לסביבה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיכול לתעד את המתרחש גם כאשר לא צופים אונליין למצלמה ראיית לילה סמויה המאפשרת צילום בתנאי תאורה חשוכים ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל כך שתפעל ללא מגבלה המצלמה מסופקת עם אפליקציה ייעודית מה מקבלים בערכה? מצלמה זעירה WIFI כבל טעינה הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  10. חיישן תנועה אלחוטי מתריע ישירות לטלפון הנייד MD600
    660.00 ₪
    חיישן התרעה אלחוטי המתריע בזמן אמת לכל מי שמתקרב לאזור בו נמצא החיישן קולט ממרחק של עד 7 מטר ומכסה זווית של 110 מעלות מתחבר ל -WIFI במקום ומתריע אונליין ישירות לאפליקציה לכל מקום שתהיו בעולם פועל באמצעות סוללה היכולה להחזיק שנה שלמה מתאים לרכבים,בתים,משרדים וכל מקום שזקוק להגנה והתרעות בזמן אמת פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 63