"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות סמויות

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 58

  1. מצלמה לרכב עם זווית צילום רחבה וראיית לילה CVR309
    299.00 ₪
    מצלמה חובה בכל רכב! חוסך הרבה מאד ריצות והסברים בעת הצורך. מתעדת ומרתיעה אנשים מלפגוע ברכב מצלמת רכב DVR, התקנה פשוטה ביותר של המצלמה לשמשת הרכב, פעולת ההקלטה פשוטה מאד, ללא כל צורך בהתקנה ובידע בתחום. חיבור פשוט מאד למחשב, בעת חיבור למחשב יפתח כונן נוסף ובתוכו כל ההקלטה – העתק וצפה. התקנה קלה ומהירה - בעזרת זרוע חזקה במיוחד המוצמדת לשמשת הרכב מקליט כל המתרחש מבעד לשמשת הרכב. מטרות: 1. ביטוח הרכב – בעת תאונה, כל התאונה מצולמת ומתועדת ברגע האמת, חוסך את כל הסבר מהלך התאונה ומונע מסירת גרסא שקרית של הרכב הפוגע בך – הכל מתועד. 2. הקלטה של הרכב מלפנים ו/או כל כיוון אליו מכוונת המצלמה, מקליט כל המתרחש בכביש. 3. הקלטה של תיעוד הנסיעה שלך, מוכיח במקרה הצורך כי נסעת כחוק. 4. מעקב אחר הנהיגה והנסיעה של נהג הרכב. מקליט באיכות גבוהה מאד מקליט כולל סאונד ותמונה בו זמנית בכל עת. כולל בתוכו סוללה פנינית נטענת, חיבור למצת הרכב. פרטים נוספים..
  2. מצלמת אבטחה נסתרת זעירה TC65
    240.00 ₪
    מצלמת אבטחה נסתרת זעירה חיישן: 1/4" CMOS רזולציה אופקית (מס’ קווי טלויזיה): 420 תנאי תאורה מינימלים: 0.2 lux רזולוציית צילום: PAL:512(H) X 582(V)NTSC:512(H) x 492(V) אורך מוקד (גודל עדשה): 2.4mm מתח: DC 12V 1000mA פרטים נוספים..
  3. מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן SDVR323
  4. מיני מערכת אבטחה אלחוטית הכוללת מיני מצלמה אלחוטית עם ראיית לילה - MW44
    350.00 ₪
    מיני מערכת אבטחה אלחוטית הכוללת מיני מצלמה אלחוטית עם ראיית לילה וחיבור לסוללה הערכה כוללת רסיבר (מקלט) אלחוטי הניתן לחבר לכל מסך ולצפות בשידור המצלמה ניתן לחבר את המצלמה לסוללה על-מנת לצפות לזמן קצר ולמקור חשמל לזמנים ארוכים התקנה פשוטה וקלה - אין צורך במתקין חיצוני חיישן: 1/3" OmnVision CMOS תנאי תאורה מינימלים: 3.0 Lux רזולוציית צילום: 628(H) x 582(V) 510(H) x 492(V) גודל מקלט: 42x35x53mm משקל: 120 g הערכה כוללת: 1 x 2.4G מצלמה אלחוטית 1 x רסיבר אלחוטי 1 x מחבר סוללה 1 x חיבור לשקע חשמל 1 x כבל חיבור למסך פרטים נוספים..
  5. מצלמת נחש נסתרת עם ראיית לילה SN10
    199.00 ₪
    מצלמה זעירה עם כבל באורך 10 מטר לצפייה באמצעות המחשב במקומות נסתרים וחשוכים פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה סמויה בפנס לדים סולרי ST400
    1,390.00 ₪
    פנס לדים סולרי משולב מצלמה אבטחה נסתרת עם חיישן תנועה המקליטה סרטוני וידאו כולל סאונד על-גבי כרטיס זיכרון התקנה פשוטה ללא צורך בחשמל חיצוני עם אפשרות להעמדה בכל מקום ובכל תנאי שטח צפייה פשוטה בסרטונים שצולמו ע"י חיבור כרטיס הזיכרון למחשב פרטים נוספים..
  7. מצלמת אבטחה נסתרת זעירה עם ראיית לילה NC77
    460.00 ₪
    מצלמת אבטחה זעירה עם ראיית לילה המיועדת לחיבור קווי למערכת הקלטה DVR איכות הקלטה גבוהה ביותר 1080P ראיית לילה מצוינת פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת זעירה עם חיבור למערכת אבטחה TCD556
    169.00 ₪
    אם המבחר העצום של מצלמות נסתרות שאנו מציעים כאן באתר עדיין לא קולע לטעמכם, ואתם מאמינים בשיטת "עשה זאת בעצמך", הנה המצלמה המושלמת עבורכם: מצלמה זעירה ואיכותית ביותר, ללא שום קישוטים או מארזים מוכנים מראש – רק האלמנט האלקטרוני, עם מתאם לחשמל ועם חיבורים תקניים שבעזרתם תוכלו להתממשק עם כל מכשיר הקלטה שתבחרו. הפכו לחוקרים פרטיים והסוו את המצלמה הסמויה כך שאפילו היצרן שלה לא יידע לזהות אותה... כל האפשרויות פתוחות בפניכם עם המצלמה הזו! גודלה של המצלמה הזו (לא כולל הכבלים) הוא 2 על 2 סנטימטרים בלבד, והיא מצלמת דרך חריר זעיר ולא מורגש וידאו ברזולוציית PAL (628 על 582 פיקסלים) וגם מקליטה קולות וצלילים. כמו כן, חיישן ה-CMOS של מצלמה סמויה זו רגיש במיוחד וזקוק לתאורה מינימלית של 3 Lux בלבד, מה שאומר שתקבלו תמונה ברורה גם בערב וגם בתאורה בינונית או חלשה. תמיד רציתם ליצור את המצלמה הנסתרת האידיאלית לבית או למשרד? רוצים לדעת מה קורה בחניה שלכם או בחצר אבל לא מעוניינים להתקין מצלמות אבטחה בולטות? השחיזו את כישורי העיצוב והתכנון שלכם, צרו את הפריט הדקורטיבי הכי תמים והטמינו בתוכו את המצלמה. המתאם לרשת החשמל יספק לה את הזרם הדרוש להפעלה (מתח של 6 עד 12 וולט, 200mw), ודרך הכבלים תוכלו לצפות במה שמתרחש במעגל סגור דרך חיבור ישיר לטלוויזיה, או להקליט הכל לצפיה מאוחר יותר בחיבור למכשיר וידאו או מכשיר הקלטה אחר. אין סוללה ואין כרטיס זיכרון קטן, כך שאין הגבלה על זמן הצילום. המצלמה הנסתרת הזעירה הזו היא מתנה נהדרת למרגלים חובבים, לאנשים שאוהבים לעבוד עם הידיים ולחובבי גאדג'טים באופן כללי. במציאות של ימינו כולנו מרגישים בטוחים יותר כשיש לנו "עין ואוזן" נוספות שבודקת מה קורה ומשגיחות... שלא לדבר על פוטנציאל התיעוד החשאי בכלל (ותשתדלו לא לנסות דברים לא חוקיים, בסדר?). פרטים נוספים..
  9. מערכת אולטרה מיני DVR עם מצלמת כפתור
    960.00 ₪
    מערכת אולטרה מיני DVR עם מוניטור 2.0 אינטש באיכות D1 מלא, האיכות הגבוהה ביותר !!! דגם: mdvrt ערכה מקצועית למעקב ובטחון מצלמת כפתור נסתרת זעירה כולל מכשיר הקלטה זעיר בעל מסך צבעוני מובנה ! ניתן לצפות בזמן אמת בסרט המוקלט ,בלעדי אופציה להקלטה בזמן תנועה ! כולל סוללה נטענת ווידאו זעיר בעל מסך המשמש להקלטה וצפייה ללא צורך במחשב ! מתאימה מאוד לצרכי אבטחה ,תיעוד פגישות ועוד נמצא בשימוש בכל רחבי העולם ! המצלמה זעירה ובעיצוב כפתור , קלות משקל מאפשרת נשיאתה לכל מקום. הסרט נשמר ומוקלט על גבי מכשיר DV נייד ! למכשיר סוללה נטענת כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להפעיל את המצלמה ללא כל התקנה! שיחזור הצגת הסרט המוקלט על גבי צג הוידאו הנייד ללא צורך במחשב . ניתן לבחור בין הקלטה בתנועה או הקלטה רציפה . אין צורך בהתקנה מסורבלת ע''י כבלים לוידיאו או למחשב , אין הפרעות שידור כמו במצלמות אלחוטיות פשוט לוחצים על כפתור ההפעלה ומיד המכשיר מקליט בלחיצת כפתור אחת המצלמה מצלמת הישר למכשיר הוידאו הזעיר על גבי כרטיס הזכרון ובסיום ההקלטה ניתן לצפות בהקלטה על גבי צג הוידאו הזעיר ללא צורך במחשב כולנו ראינו ושמענו את החדשות ,תחקירים בטלוויזיה! יש לכם חשד כלפי מישהו ורוצים לבצע בדיקת ''חברים'' ? בעזרת המצלמה הזעירה אפשר לצלם ישירות במצלמה וזאת מבלי שאף אחד יחשוד בכם! יתרונות המצלמה כגון: הורים מודאגים , מעבידים וכו צילום מוסווה של מטפלות לילדים \ בייביסיטר. מיגון הבית.(מי דופק בדלת?) בדיקת ''חברים'' מיגון לחברות גדולות , אין חובה בחיבור לרשת חשמל כלל למכשיר סוללה הנטענת ע''י חיבור USB למחשב המספיקה עד 3 שעות הקלטה רצופות ללא חיבור לחשמל. המערכת החדישה ביותר, דור 3 עם מצלמת פינהול (בגודל כפתור), מגיעה עם מיני DVR, מוניטור 2.0 אינטש באיכות D1 מלא 720X576 פיקסל - High Definition יציאה וכניסת וידאו לחיבור לטלוויזיה, פלזמה, LCD, מקרן ועוד. המערכת מגיעה עם שלל כפתורים / ברגים להטמנת המצלמה אפשרות לצילום על-פי תנועה מגיע עם חיבור לחשמל - זמן הקלטה לא מוגבל ! גריסת החומר הישן במקרה שהכרטיס התמלא (16 ג'יגה) חיבור USB להטענה והעברת נתונים למחשב חתימת תאריך ושעה הערכה כוללת: מערכת הקלטה זעירה עם מסך "2.5 מצלמת כפתור זעירה סט כפתורים להסוואת המצלמה סוללה נטענת כבל לחיבור לטלוויזיה כבל חיבור למצלמה חיצונית עם מתח 5V מטען USB לחשמל כבל USB חיבור למחשב ללא כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  10. מצלמת כפתור זעירה עם יחידת הקלטה ומסך 3 אינץ BSVR498
    1,190.00 ₪

    מצלמת כפתור זעירה המאפשרת הקלטה בחשאי על-גבי בגד, פינה בקיר או אף בתוך מוצר סמוי. ציוד משוכלל וקל לשימוש עם איכות תמונה גבוהה וברורה.

    מסך 3 אינטש TFT LCD פורמט הקלטה AVI רזולוציה בצילום: 720 על 576 על 25 פריים לשניה. 720 על 480 על 30 פריים לשניה. זיכרון פלאש פנימי בן 256 מגה בייט כניסת USB 2.0 מערכת טלוויזיה PAL / NTSC אספקת חשמל 3.7 וולט אפשרות צילום עפ"י תנועה תומך בכרטיס זיכרון עד 32 גי'גה סוללה נטענת המספיקה לעד שעתיים וחצי של עבודה. מקליט וידאו ואודיו כולל תאריך ושעה. מצויין להסלקה בבגד,בתוך מוצרים ולהצבה בחדר, משרד ורכב. משקל 120 גרם כולל סוללה הערכה כוללת: מצלמת כפתור , זעירה , וצבעונית נגן DV זעיר עם צג להקלטה וצפייה . כבל USB להטענת הסוללה פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 58