"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות נסתרות

היתרון העיקרי של מצלמה זעירה הינו היכולת להסליקה בחפצים שונים ואו לשלבה כחלק מהנוף, ללא כל חשש שיבחינו בקיומה. מצלמות נסתרות ניתן לחבר למערכת אבטחה מבוססת מחשב או למערכת DVR. מצלמות ריגול נסתרות מספקות פתרון נפלא לפיקוח על ילדים קטנים מרחוק ועוד. כאן תמצא/י מצלמות נסתרות ופתרונות מגוונים להסלקה כמו: מצלמה נסתרת בכרטיס, מצלמה נסתרת בגלאי נפח או בגלאי עשן, DVR נסתר ועוד. בקטלוג ציוד בילוש של החנות תמצא/י את המצלמה הנסתרת המתאימה ביותר לדרישותיך ולתקציבך.

סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות:

  • מצלמה נסתרת קטנה
  • מצלמה נסתרת זעירה
  • מצלמה נסתרת אלחוטית 
  • מצלמות זעירות 
  • מצלמה סמויה 
  • מצלמה נסתרת לבית 

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 208

  1. מצלמה נסתרת אלחוטית במטען קיר לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד UVR669
    990.00 ₪

    מצלמה זעירה מוסלקת במטען USB  ץצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד מכל מקום בעולם ובזמן אמת.

    כולל כרטיס זיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה המאפשר להקליט סרטוני וידאו וכולל סאונד למשך יומיים

    כולל חיישן תנועה השולח הודעה בזמן אמת לטלפון הנייד כאשר מישהו עובר מול המצלמה

    המצלמה מקבלת חשמל באמצעות שקע החשמל כך שאין צורך לדאוג לאספקת חשמל חיצונית

    התקנה פשוטה ומהירה - רק לחבר לחשמל וניתן לצפות מכל מקום בעולם

    המטען הוא מטען אמיתי של טלפונים ניידים כך שניתן להטעין באמצעותו כל טלפון נייד

    זווית צילום רחבה - 90 מעלות

    איכות צילום גבוהה ביותר - FULL HD

    פרטים נוספים..
  2. מצלמה זעירה נסתרת במטען אלחוטי עם שידור לטלפון הנייד WF707
    1,290.00 ₪
    מטען אלחוטי לטלפונים ניידים משולב מצלמה נסתרת WIFI עם שידור בזמן אמת באמצעות אפליקציה לטלפון הסלולרי ניתן להוסיף כרטיס זיכרון והמצלמה תתעד את כל המתרחש כם בזמן שלא צופים באמצעות הנייד המצלמה הזעירה משדרת סרטוני וידאו באיכות FULL HD כולל קול המצלמה כוללת חיישן תנועה המתריע בזמן אמת לאפליקציה מדובר במטען אלחוטי אמתי לטלפונים תומכים פרטים נוספים..
  3. מצלמת WIFI זעירה נסתרת ברמקול בלוטוס BT900
    1,390.00 ₪
    רמקול בלוטוס אמתי משולב מצלמה נסתרת זעירה המשדרת בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד ולכל מקום בעולם המצלמה מסופקת עם אפליקציה המאפשרת לצפות אונליין בנייד כולל לשמוע את המתרחש בסביבה ניתן להקליט את כל מה שהמצלמה רואה על גבי כרטיס זיכרון - תומכת בכרטיסים עד 32 ג'יגה בייט ניתן להזיז את העדשה הנסתרת באמצעות האפליקציה ומתקבלת זווית מאוד רחבה מדובר ברמקול בלוטוס אמתי המנגן מוזיקה באיכות גבוהה איכות צילום FULL HD פרטים נוספים..
  4. מצלמה זעירה נסתרת בדיסק און קי כולל קול DC770
    490.00 ₪

    התקן זיכרון נייד משולב מצלמה סמויה המקליטה סרטוני וידאו באיכות גבוהה על גבי כרטיס זיכרון כולל הקלטת קול

    המצלמה הזעירה יכולה לפעול רצוף עד 4 שעות ולהקליט סרטוני וידאו כולל קול באמצעות הסוללה הפנימית

    צפייה קלה בסרטונים על-ידי חיבור המצלמה לשקע ה - USB של המחשב

    ניתן לצפות בסרטונים גם באמצעות סמארטפונים נתמכים

    קטנה ודקה ומאפשרת הסתרה פשוטה

    פרטים נוספים..
  5. מצלמה אלחוטית נסתרת בשעון קיר בשידור חי לטלפון הנייד  WRM-69
    990.00 ₪
    מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מרחוק באמצעות אייפון ואנדרואיד מכל מקום בעולם זהו שעון רגיל הפועל כשעון קיר לכל דבר אך בתוכו מוסלקת מצלמה נסתרת המצלמה הנסתרת חבויה בצורה יסודית ולא ניתן להבחין בקיומה כולל חיישן תנועה השולח התרעה ישירות לטלפון הנייד כאשר מזהה תנועה מול המצלמה יכול להקליט את כל ההתרחשות על גבי כרטיס זיכרון גם כאשר לא צופים סוללה פנימית נטענת מספיקה לעד 5 שעות פעילות בטעינה יחידה ניתן לחבר למקור מתח ולצפות ללא מגבלת זמן כולל חיישן תנועה המתריע כאשר מישהו עובר מול העדשה ישירות לאפליקציה איכות צילום HD זווית צילום 90 מעלות קוטר שעון 25 ס"מ ניתן לתלייה על הקיר פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת אלחוטית בכפתור עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד BVR669
    1,860.00 ₪
    כפתור חולצה משולב מצלמה זעירה עם יכולת צילום ושידור לטלפון נייד,טאבלט או מחשב מרוחק. הכפתור שנמצא בחזית העדשה של המצלמה מיועד להחליף את אחד הכפתורים בחולצה והוא משדר בזמן אמת את כל מה שהמצלמה רואה באמצעות הרזולוציה הגבוהה של המצלמה האלחוטית ניתן להעביר אונליין, לכל מקום בעולם שידור חי של דפי קריאה וכתיבה וכן את המוצג על-גבי מחשב. המצלמה כוללת מיקרופון המאפשר לשדר גם קול, כמו כן ניתן להקליט את החומר המשודר על-גבי הטלפון או המחשב פרטים נוספים..
  7. מצלמת אבטחה נסתרת חיצונית ללא צורך בחשמל LPR700
    690.00 ₪
    מצלמת אבטחה חיצונית נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד ללא צורך בחיבור לחשמל המצלמה כוללת ראיית לילה סמויה שלא ניתן להבחין בקיום הלדים - למרחק עד 10 מטר המצלמה משדרת ישירות לאפליקציה בסלולרי לאחר חיבור ל - WIFI שקיים בסביבה אם לא ניתן לחבר לרשת אינטרנט המצלמה עדיין תקליט על כרטיס הזיכרון ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את המתרחש גם כאשר לא צופים אונליין המצלמה יכולה לפעול באמצעות הסוללה הפנימית במשך חודשים בהתאם לכמות התנועה המצלמה תשדר התראת תנועה ישירות לאפליקציה במקרה ומישהו עובר מול העדשה - מתריע ממרחק של עד 10 מטר זווית צפייה רחבה ביותר של 150 מעלות המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB מתאימה להצבה בתנאי חוץ מימדים: 10 ס"מ גובה 7 ס"מ רוחב 7.5 ס"מ עומק זום דיגיטלי כפול 5 פרטים נוספים..
  8. מצלמה אלחוטית נסתרת בעט עם שידור און-ליין WPR944 - עט מצלמה
    1,100.00 ₪
    עט עם מצלמה אלחוטית זעירה עם יכולת שידור בזמן אמת לאפליקציה בטלפון הנייד כאשר מחברים את עט המצלמה ל-WIFI ניתן לצפות בשידור ללא מגבלת מרחק המצלמה משדרת וידאו בשידור ישיר כולל קול וניתן להוסיף גם כרטיס זיכרון שיתעד כאשר לא צופים אונליין כולל חיישן תנועה המתריע כאשר מישהו עובר מול העדשה סוללה נטענת בהספק של 200MAH מאפשרת שידור אונליין עד שעה וחצי המצלמה תומכת בטלפונים מסוג אנדרואיד ואייפון תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB ניתן לעשות שימוש בעט כעט אמיתית פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בראוטר RC900
    1,490.00 ₪
    ראוטר אלחוטי משולב מצלמה זעירה עם שידור לנייד בזמן אמת בכל נקודת זמן ומכל מקום בעולם מדובר בראוטר אמתי שניתן לחבר במקום הראוטר הקיים במקום המצלמה משדרת לאפליקציה וידאו בזמן אמת כולל קול כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת איכות צילום מעולה FULL HD פרטים נוספים..
  10. מצלמת IP אלחוטית עם ראיית לילה נסתרת בשעון שולחני IP888
    890.00 ₪
    שעון דיגיטלי עם מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה ישירות לטלפון הנייד המצלמה הזעירה נסתרת בצורה מעולה כך שלא ניתן להבחין בהימצאות העדשה המצלמה הזעירה משדרת סרטוני וידאו באיכות FHD לטלפון הסלולרי כולל קול ניתן להקליט את הסרטונים על גבי הטלפון הנייד כולל צילום תמונות מרחוק כולל אפשרות הקלטה על-גבי כרטיס זיכרון - גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה עדיין תקליט על כרטיס הזיכרון ניתן להקליט בצורה רצופה או באמצעות חיישן תנועה שידאג להקליט רק כאשר המצלמה מזהה תנועה בחיבור לחשמל ניתן לצפות ללא מגבלת זמן - המצלמה מסופקת עם כבל טעינה ומטען קיר סוללה המספיקה עד 3 שעות - במקרה של נפילת חשמל המצלמה תמשיך להקליט על כרטיס הזיכרון כולל ראיית לילה - ניתן לצפות בשידור המצלמה בחושך מוחלט למספר מטרים זווית צילום רחבה במיוחד של 120 מעלות התקנה פשוטה ומהירה כולל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 208

סרטוני הדרכה של מצלמות נסתרות

 

מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

 

מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה במטען לטלפון נייד

מצלמת ריגול מקצועית

מחפשים מצלמה מקליטה לבית? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות נסתרות, איכותיות במיוחד, במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי של צוות "דיפנדר".

 

מצלמות מעקב ביתיות

המצלמות הנסתרות הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ ושימושי ביותר. הן מסייעות להגביר את תחושת הביטחון בבית ולשמור על הציוד היקר שלכם מפני פולשים וגנבים לא רצויים. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות, במגוון דגמים אשר עונים על צרכים שונים:

- מצלמה לבית עם קול

- מצלמה לכניסה לבית

- מצלמה נסתרת לחצר

- מצלמה נסתרת באייפון

- מצלמה לנייד

- ועוד

לפני בחירת סוג המצלמה עליכם לאפיין את הצרכים והדרישות שלכם ולאחר מכן תוכלו להבין איזו מצלמה תתאים לכם וכמה מצלמות תספקנה לכם על מנת להשיג כיסוי מלא של החלל.

 

איפה קונים מצלמה נסתרת בישראל?

בין אם אתם מחפשים מצלמות נסתרות חיפה, מצלמה נסתרת בתל אביב או מצלמה נסתרת בירושלים – אנו ממליצים לכם לרכוש מצלמה אך ורק מחנות מקצועית ואמינה אשר תספק לכם מוצר מקורי של חברה מובילה בתחום, הדרכה מפורטת ומדויקת על אופן הפעלת המצלמה וכתובת אליה תוכלו לפנות במקרים של שאלות או בעיות.

 

דיפנדר – חנות ציוד ריגול מקצועי

החברה שלנו הוקמה בשנת 2006 במטרה להביא לציבור הישראלי את ציוד הריגול הטוב והאיכותי ביותר בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ושירות מקצועי. במשך השנים הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום בישראל, בעלת השירות הטוב ביותר ומגוון המוצרים האיכותי והרחב ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצלמות הנסתרות, כולל ציוד נילווה וסיוע בהתקנת המערכת.

 

רכישה מקוונת

לרשותכם הקמנו אתר אינטרנט מתקדם, דרכו תוכלו לרכוש את כל סוגי המצלמות ואת ציוד הריגול הנלווה. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים שוברי שוק, מנגנון תשלום מאובטח ותהנו ממשלוח שיגיע עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 03-5537771.