"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות נסתרות

היתרון העיקרי של מצלמה זעירה הינו היכולת להסליקה בחפצים שונים ואו לשלבה כחלק מהנוף, ללא כל חשש שיבחינו בקיומה. מצלמות נסתרות ניתן לחבר למערכת אבטחה מבוססת מחשב או למערכת DVR. מצלמות ריגול נסתרות מספקות פתרון נפלא לפיקוח על ילדים קטנים מרחוק ועוד. כאן תמצא/י מצלמות נסתרות ופתרונות מגוונים להסלקה כמו: מצלמה נסתרת בכרטיס, מצלמה נסתרת בגלאי נפח או בגלאי עשן, DVR נסתר ועוד. בקטלוג ציוד בילוש של החנות תמצא/י את המצלמה הנסתרת המתאימה ביותר לדרישותיך ולתקציבך.

סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות:

  • מצלמה נסתרת קטנה
  • מצלמה נסתרת זעירה
  • מצלמה נסתרת אלחוטית 
  • מצלמות זעירות 
  • מצלמה סמויה 
  • מצלמה נסתרת לבית 

טבלה רשימה

Set Descending Direction

81-90 מתוך 209

  1.  מצלמה נסתרת זעירה סמויה במטען קיר לטלפונים ניידים - WVR303
    440.00 ₪

    כאשר מתעורר הצורך להתקין מצלמה נסתרת מיד עולה השאלה היכן ניתן להציב אותה כך שלא ניתן יהיה להבחין בקיומה. כאשר מדובר במקום שישנם בו ארונות,מדפים או חפצים שונים בסביבת החדר או המשרד אז קל יותר להציב מצלמות נסתרות ולהחביאן . לעומת זאת קיימים חדרים או משרדים עם ריהוט מינימליסטי שאינם מאפשרים הסלקה של מצלמות סמויות. על-מנת לתת פיתרון לסוגיה זו ניתן להשתמש במצלמה זעירה הנסתרת בתוך מטען קיר לטלפונים סלולרים כפי שניתן לראות בדגם WVR303.כל שצריך לעשות הוא לחבר את המטען לקיר והמצלמה תתחיל לצלם אוטומטית. מעבר להיותה פיתרון פשוט וקל להצבת מצלמה סמויה היא גם כן משתלבת בצורה טבעית בשטח כמטען לטלפונים ניידים הנראה טבעי בכל סביבה היום.

     מצלמה נסתרת בתקע חשמלי עם מתאם USB - מעבר ליכולת הצילום ניתן גם להטעין כל טלפון סלולרי באמצעות חיבור כבל USB

    ניתן לחבר לשקע החשמל ולהקליט ללא מגבלת זמן

     מקליט על החומר הישן כאשר נגמר המקום על כרטיס הזיכרון - הקלטה מחזורית

     זכרון פנימי 32GB  חיישן תנועה פורמט וידאו AVI  קידוד וידאו M - JPEG קצב פריימים לשנייה 30 FPS  

    פרטים נוספים..
  2. שעון מצלמה נסתרת באיכות FULL HD וראיית לילה  S66
    550.00 ₪
    יש לך פגישה חשובה וחשוב לך לתעד אותה. ישנם מספר פתרונות שונים הנותנים מענה למצלמות נסתרות זעירות שניתן ללבוש על הגוף וללא ספק מצלמה המוסלקת בשעון יד נראית טבעי בשטח ואינה מעוררת חשד. אם כבר שעון אז כבר עדיף דגם כזה שיראה טוב על היד - דגם ה S66 הוא שעון יד אלגנטי עם מצלמה שתשמח לענוד גם לאחר הפגישה. נתונים טכנים: רזולוציית צילום וידאו: 1920x1080 full HD פורמט צילום וידאו: AVI פורמט קידוד: M-JPEG רזולוציית צילום סטילס: 4032x3024 פורמט צילום סטילס: JPEG זכרון פנימי: 32GB כולל הקלטת קול 4 נורות איפרה אדום לראיית לילה למרחקים קצרים כולל הטבעת שעה ותאריך קוטר: 42mm נגד מים פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת אלחוטית במסגרת תמונה עם שידור לטלפון הנייד FR900
    1,390.00 ₪
    מסגרת תמונה משולבת מצלמה נסתרת זעירה עם שידור אונליין לטלפון הסלולרי בטעינה יחידה יכולה המצלמה לפעול במשך שבועות ללא מקור חשמל חיצוני המצלמה כוללת ראיית לילה למקומות עם חושך מוחלט מתריעה לטלפון בזמן אמת על כל התרחשות ניתן להציב את המסגרת על שולחן או מדף וכן ניתן לתלות על הקיר ניתן להחליף את התמונה הקיימת בכל תמונה שתבחרו פרטים נוספים..
  4. מצלמת ריגול זעירה עם מיקרופון בעיצוב כפתור BVR506
    360.00 ₪
    מצלמת כפתור צבעונית זעירה עם מיקרופון רגיש המתאימה לשימוש יומיומי! צילום וידאו באיכות גבוהה מפרט טכני: מתאימה לתיעוד פגישות בסתר המצלמה זעירה וקלת משקל מאפשרת נשיאתה לכל מקום העדשה מוסלקת מאחורי כפתור שמתמזג עם כל חולצה ג'קט עם כפתורים מיקרופון רגיש במיוחד רזולוציה: וידאו 480 X 640 מצלם וידאו בפורמט AVI רזולוציה סטילס: 1280X960 מצלם תמונות סטילס בפורמט JPEG המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 16GB סוללה נטענת בחיבור USB 500mAh זמן צילום רצוף עד שעה פרטים נוספים..
  5.  שעון מעורר עם מצלמה נסתרת וזווית צילום רחבה VF77
    390.00 ₪
    מצלמה נסתרת סמויה בשעון מעורר שולחני עם חיישן תנועה. למצלמה זווית צילום רחבה במיוחד ומאפשרת לצלם פינות מרוחקות ממרחקים קצרים רזולוציית צילום: 1280x720, 30fps פורמט הקלטת וידאו: AVI פורמט הקלטת אודיו: WAV תומך בכרטיסי זיכרון עד 32GB 3.5 שעות צילום רצופות בהטענה מלאה כולל שלט רחוק להפעלה פשוטה חיישן תנועה חיישן קול פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת WIFI בשלט רכב עם שידור אלחוטי לטלפון הנייד RS4000
    990.00 ₪
    שלט רכב משולב מצלמה אלחוטית נסתרת עם יכולת שידור בזמן אמת ישירות לאפליקציה בטלפון הסלולרי. ניתן להוסיף כרטיס זיכרון שיקליט סרטוני וידאו וקול ישירות על גבי המצלמה וכמו כן ניתן ניתן לצלם באמצעות האפליקציה. ניתן לחבר את המצלמה לראוטר והיא תשדר לכל מקום בעולם ללא מגבלת מרחק איכות שידור והקלטה גבוהים ביותר התומכים ברזולוציית 4K המצלמה הזעירה פועלת באמצעות סוללה פנימית נטענת פרטים נוספים..
  7. מצלמת ריגול זעירה כולל יכולת הקלטה TNVR366
    399.00 ₪
    מצלמה נסתרת זעירה המקליטה קול ותמונה ושומרת את החומר המוקלט על-גבי כרטיס זיכרון גודלה המיניאטורי של המצלמה מאפשרת הסלקה במגוון גדול של מוצרים ומקומות פרטים נוספים..
  8. מצלמה אלחוטית סלולרית הזעירה בעולם CR667
    2,990.00 ₪
    מצלמה נסתרת הפועלת באמצעות כרטיס סים ואינה תלויה ברשתות WIFI זמינות בסביבה. פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת WIFI מוסלקת במתג תאורה עם שידור חי לטלפון הנייד WVR3003
    1,390.00 ₪
    מתג תאורה פעיל משולב מצלמה אלחוטית עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד לכל מקום בעולם המצלמה כוללת חיישן תנועה המתריע ישירות לאפליקציה אם מזהה תנועה מול המצלמה ניתן להקליט את החומר המשודר באמצעות האפליקציה או על-ידי הכנסת כרטיס זיכרון למצלמה איכות צילום גבוהה ביותר FULL HD המצלמה פועלת ללא מגבלת זמן פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת מוסלקת בשעון יד אלגנטי FS8

טבלה רשימה

Set Descending Direction

81-90 מתוך 209

סרטוני הדרכה של מצלמות נסתרות

 

מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

 

מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה במטען לטלפון נייד

מצלמת ריגול מקצועית

מחפשים מצלמה מקליטה לבית? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות נסתרות, איכותיות במיוחד, במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי של צוות "דיפנדר".

 

מצלמות מעקב ביתיות

המצלמות הנסתרות הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ ושימושי ביותר. הן מסייעות להגביר את תחושת הביטחון בבית ולשמור על הציוד היקר שלכם מפני פולשים וגנבים לא רצויים. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות, במגוון דגמים אשר עונים על צרכים שונים:

- מצלמה לבית עם קול

- מצלמה לכניסה לבית

- מצלמה נסתרת לחצר

- מצלמה נסתרת באייפון

- מצלמה לנייד

- ועוד

לפני בחירת סוג המצלמה עליכם לאפיין את הצרכים והדרישות שלכם ולאחר מכן תוכלו להבין איזו מצלמה תתאים לכם וכמה מצלמות תספקנה לכם על מנת להשיג כיסוי מלא של החלל.

 

איפה קונים מצלמה נסתרת בישראל?

בין אם אתם מחפשים מצלמות נסתרות חיפה, מצלמה נסתרת בתל אביב או מצלמה נסתרת בירושלים – אנו ממליצים לכם לרכוש מצלמה אך ורק מחנות מקצועית ואמינה אשר תספק לכם מוצר מקורי של חברה מובילה בתחום, הדרכה מפורטת ומדויקת על אופן הפעלת המצלמה וכתובת אליה תוכלו לפנות במקרים של שאלות או בעיות.

 

דיפנדר – חנות ציוד ריגול מקצועי

החברה שלנו הוקמה בשנת 2006 במטרה להביא לציבור הישראלי את ציוד הריגול הטוב והאיכותי ביותר בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ושירות מקצועי. במשך השנים הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום בישראל, בעלת השירות הטוב ביותר ומגוון המוצרים האיכותי והרחב ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצלמות הנסתרות, כולל ציוד נילווה וסיוע בהתקנת המערכת.

 

רכישה מקוונת

לרשותכם הקמנו אתר אינטרנט מתקדם, דרכו תוכלו לרכוש את כל סוגי המצלמות ואת ציוד הריגול הנלווה. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים שוברי שוק, מנגנון תשלום מאובטח ותהנו ממשלוח שיגיע עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 03-5537771.