"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות נסתרות

היתרון העיקרי של מצלמה זעירה הינו היכולת להסליקה בחפצים שונים ואו לשלבה כחלק מהנוף, ללא כל חשש שיבחינו בקיומה. מצלמות נסתרות ניתן לחבר למערכת אבטחה מבוססת מחשב או למערכת DVR. מצלמות ריגול נסתרות מספקות פתרון נפלא לפיקוח על ילדים קטנים מרחוק ועוד. כאן תמצא/י מצלמות נסתרות ופתרונות מגוונים להסלקה כמו: מצלמה נסתרת בכרטיס, מצלמה נסתרת בגלאי נפח או בגלאי עשן, DVR נסתר ועוד. בקטלוג ציוד בילוש של החנות תמצא/י את המצלמה הנסתרת המתאימה ביותר לדרישותיך ולתקציבך.

סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות:

  • מצלמה נסתרת קטנה
  • מצלמה נסתרת זעירה
  • מצלמה נסתרת אלחוטית 
  • מצלמות זעירות 
  • מצלמה סמויה 
  • מצלמה נסתרת לבית 

טבלה רשימה

Set Descending Direction

71-80 מתוך 209

  1. מצלמה זעירה נסתרת במטען נייד לטלפונים ניידים PBR288
    650.00 ₪

    כאשר מתעורר הצורך לבחור מצלמה נסתרת אחד מהשיקולים שעולים הוא זמני הצילום הנדרשים. מצלמות נסתרות שאינן מחוברות למקור חשמל או למקור מתח אחר כמו סוללת גיבוי מוגבלות בדרך כלל למספר שעות מצומצם של פעילות. 

    דגם זה של מצלמה נסתרת המשולב במטען קיר מאפשר צילום ללא מגבלת זמן וזאת מעצם היותו מחובר כל הזמן לשקע החשמל. למצלמה יכולת לדרוס את החומר המוקלט הישן כאשר נגמר המקום על כרטיס הזיכרון כך שפעולת המצלמה אינה מוגבלת.

    כרטיס הזיכרון הפנימי מאפשר צילום רצוף של 3 שעות כולל הקלטת קול - איכות הצילום היא גבוהה וזווית הצילום רחבה 

    ניתן להגדיר את המצלמה שתצלם צילום רצוף או צילום על פי תנועה כך שכרטיס הזיכרון יכול להכיל עד 3 שעות של תנועה

    לצפייה בחומר המוקלט יש לחבר את המטען למחשב באמצעות הכבל המצורף בערכה ולנגן את הקבצים באמצעות הנגן של המחשב 

    זיכרון פנימי 32GB

    זויית צילום 90 מילות

    פרטים נוספים..
  2. מצלמת אבטחה עצמאית עם ראיית לילה והקלטה עצמית SAC429
    450.00 ₪
    הרבה פעמים אנחנו נפגשים עם מצב שאנחנו רוצים להתקין מצלמת אבטחה בבית או במשרד אבל אנחנו לא מעוניינים לשלם לבעל מקצוע על התקנה מסובכת ויקרה או שאנחנו מעוניינים להציב את מצלמת האבטחה לזמן קצר ואין הצדקה לשלם הרבה כסף. בדיוק לשם כך ניתן להשתמש במצלמת אבטחה עצמאית שמקליטה על כרטיס זיכרון וכל מה שהיא דורשת זה חיבור לחשמל או לסוללת גיבוי. מצלמת אבטחה שכל אחד יכול להתקין לבד! מצלמת אבטחה עם ראיית לילה המקליטה על-גבי כרטיסי זיכרון יכול דחיסה מעולה - עד שבוע הקלטה על כרטיס זיכרון רק להכניס לשקע החשמל והמצלמה מצלמת ומקליטה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB רזולוציית הקלטה: VGA (640 * 480) כולל חיישן תנועה הקלטה מחזורית - דורסת את החומר הישן כאשר נגמר המקום על כרטיס הזיכרון פרטים נוספים..
  3. סט מצלמות נסתרות לרכב להגנה היקפית VF606
    1,650.00 ₪
    סט מצלמות נסתרות לרכב הכולל מצלמה נסתרת לחלקו הקדמי של הרכב ומצלמה נסתרת לחלקו האחורי של הרכב וכך מתקבלת מערכת הנותנת הגנה היקפית מסביב לרכב 24 שעות ביממה. המצלמות עצמאיות חשמלית ולא עושות שימוש במתח הרכב אלא מתחברות לסוללה היכולה להפעיל אותן במשך יותר מ - 24 שעות בטעינה אחת. מדובר במצלמות זעירות ברוחב של לא יותר מ- 3 ס"מ ועובי של 1 ס"מ שקל מאוד להסתיר במגוון מקומות ברכב. המצלמות משדרות WIFI ישירות לאפליקציה כן שתוכלו לכוון בדיוק את הזווית הנכונה לכם כאשר תמקמו ברכב. למצלמה ראיית לילה סמויה עם לדים שחורים שאינם נדלקים ולא מסגירים את מיקום המצלמה. המצלמות מקליטות את כל המתרחש מסביב הרכב על גבי כרטיסי זיכרון כולל סאונד. פרטים נוספים..
  4. מצלמה זעירה עם ראיית לילה וחיישן תנועה ZR700
    490.00 ₪
    מצלמה נסתרת זעירה בגודל של פחות מ - 3 ס"מ הכוללת ראיית לילה וחיישן תנועה המקליטה סרטונים כולל סאונד על-גבי כרטיס זיכרון למצלמה נורות אינפרה שחורות שאינן מסגירות את הימצאות המצלמה ויכולות להאיר סביבה חשוכה לגמרי למצלמה סוללה פנימית נטענת המאפשרת למצלמה לפעול עד שעה של צילום ללא חיבור למקור מתח חיצוני ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל באמצעות הכבל המצורף או לסוללת גיבוי עם כניסת USB למצלמה שני מצבי צילום, צילום רציף וצילום על-פי חיישן תנועה למצלמה רזולוציה גבוהה וזווית צילום רחבה של 120 מעלות המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB פרטים נוספים..
  5. מצלמה אלחוטית זעירה עם שידור אונליין לטלפון הנייד IP777
    1,260.00 ₪
    מצלמת ה IP הנסתרת הקטנה בעולם טכנולגיית מצלמות ה-IP :היא טכנולוגיה נפלאה המאפשרת לצפות מכל מקום בעולם אך במצלמות הרגילות יש מגבלות שהן 1)מצלמות ה-IP הן בדרך כלל מצלמות גדולות שאינן מאפשרות הסלקה 2)כדי להקליט את החומר המצולם יש לחבר את מצלמת ה-IP למחשב מצלמת ה-IP הנסתרת באה כדי לענות על מגבלות אלה ובשל ממדיה הקטנים ויכולתה לשמור את החומר המוקלט על-גבי כרטיס זיכרון ניתן לעשות בה שימושים נוספים שאינם מתאפשרים במצלמות IP רגילות בדיוק לשם כך פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית המאפשרת צפייה מרחוק ובשל גודלה הזעיר המצלמה גם מאפשרת הסלקה קלה ופשוטה. למצלמה חיישן תנועה רגיש במיוחד ששולח התרעה ישירות לנייד כאשר מישהו עובר מול עדשת המצלמה וחוסך את הצורך לצפות כל הזמן בנעשה כאשר אין פעילות יכול דחיסה מעולה של קבצי וידאו - המצלמה יכולה לאגור סרטונים במשך 3 ימים על כרטיס זיכרון של 32GB ניתן לצפות בחומר המוקלט על כרטיס הזיכרון מרחוק באמצעות האפליקציה ניתן לתכנת את המצלמה כך שתגרוס את החומר הישן כאשר נגמר המקום על בכרטיס הזיכרון או לחלופין שתעצור את ההקלטה כאשר הכרטיס מתמלא איכות צילום מעולה פרטים נוספים..
  6.  מצלמה נסתרת במשקפי שמש עם עדשה סמויה T66
    990.00 ₪
    משקפי שמש משולבים מצלמה נסתרת זעירה עם עדשה סמויה הם פתרון נכון למצבים שיש צורך לתעד סיטואציה חשובה בצורה דיסקרטית. בדגם זה תמצאו עדשה באיכות גבוהה של 5 מגה פיקסל ובשל העובדה שהמצלמה הזעירה מוסתרת מאחורי מסך מושחר לא תהיה לאף אחד אפשרות להבחין בהימצאות המצלמה אפילו אם יעמוד מאוד קרוב למרכיב המשקפיים. המצלמה המוסלקת תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB מה שמאפשר לה לשמור שעות רבות של צילום על-גבי כרטיס יחיד. כמ-כן טעינה יחידה מאפשרת למצלמה לצלם שעה שלמה של סרטוני וידאו באיכות גבוהה או עשרות תמונות סטילס. צילום סרטוני הוידאו מלווה בהקלטת קול באיכות גבוהה וניתן לאחר הצילום לנגן את הסרטונים על גבי המחשב באמצעות מתאם המצורף לערכה פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת WIFI ללא חשמל ZR700W
    890.00 ₪
    מצלמת נסתרת עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד הכוללת ראיית לילה וחיישן תנועה WIFI המצלמה כוללת גם הקלטה על כרטיס זיכרון ומתעדת גם כאשר לא צופים דרך הנייד - תומכת בכרטיסי זיכרון מסוג מיקרו אס די עד 128 GB 128gb = 20 ימי הקלטה רצופה ניתן לצפות בסרטונים המוקלטים ישירות מהאפליקציה ללא צורך להוציא את כרטיס הזיכרון מהמצלמה ניתן לחבר את המצלמה ישירות לחשמל באמצעות הכבל המצורף או לסוללת גיבוי ניידת במקרה ואין נקודת חשמל בסביבה למצלמה ראיית לילה בלתי נראית לעין כך שלא ניתן להבחין בקיומה גם בחושך מוחלט המצלמה תתריע בזמן אמת וישירות לאפליקציה כאשר תזהה תנועה מול העדשה מצלמה נסתרת קטנה ודקה ומאוד קלה להסתרה המצלמה מסופקת עם אפליקציה ייעודית שמתקינים על הטלפון הנייד איכות צילום FULL HD זווית צילום 90 מעלות מימדים: 40מ"מ*30מ"מ*10מ"מ כולל הקלטת קול פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת בכובע עם בלוטוס ואוזניות
    560.00 ₪
    כובע עם מצלמה נסתרת הכולל תקשורת בלוטוס המאפשרת שמיעת מוזיקה ודיבור אלחוטי בטלפון הסלולרי כולל שלט רחוק פרטים נוספים..
  9. מצלמה אלחוטית נסתרת בתיק צד עם שידור אונליין לטלפון הנייד PR700
    890.00 ₪
    תיק צד/ארנק משולב מצלמה נסתרת אלחוטית עם שידור בזמן אמת לטלפונים ניידים או מחשב איכות צילום מצוינת כולל אפשרות הקלטת החומר המשודר סוללה פנימית המספיקה למספר שעות שידור והקלטה המצלמה הזעירה משדרת קול ווידאו פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת זעירה עם ראיית לילה סמויה RS877
    690.00 ₪

    מצלמה קטנה עם ראיית לילה בלתי נראית לעין האנושית המקליטה על כרטיס זיכרון סרטוני וידאו באיכות גבוהה כולל הקלטת קול.

    לפרטים נוספים הקליקו על תיאור המוצר

    פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

71-80 מתוך 209

סרטוני הדרכה של מצלמות נסתרות

 

מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

 

מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה במטען לטלפון נייד

מצלמת ריגול מקצועית

מחפשים מצלמה מקליטה לבית? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות נסתרות, איכותיות במיוחד, במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי של צוות "דיפנדר".

 

מצלמות מעקב ביתיות

המצלמות הנסתרות הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ ושימושי ביותר. הן מסייעות להגביר את תחושת הביטחון בבית ולשמור על הציוד היקר שלכם מפני פולשים וגנבים לא רצויים. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות, במגוון דגמים אשר עונים על צרכים שונים:

- מצלמה לבית עם קול

- מצלמה לכניסה לבית

- מצלמה נסתרת לחצר

- מצלמה נסתרת באייפון

- מצלמה לנייד

- ועוד

לפני בחירת סוג המצלמה עליכם לאפיין את הצרכים והדרישות שלכם ולאחר מכן תוכלו להבין איזו מצלמה תתאים לכם וכמה מצלמות תספקנה לכם על מנת להשיג כיסוי מלא של החלל.

 

איפה קונים מצלמה נסתרת בישראל?

בין אם אתם מחפשים מצלמות נסתרות חיפה, מצלמה נסתרת בתל אביב או מצלמה נסתרת בירושלים – אנו ממליצים לכם לרכוש מצלמה אך ורק מחנות מקצועית ואמינה אשר תספק לכם מוצר מקורי של חברה מובילה בתחום, הדרכה מפורטת ומדויקת על אופן הפעלת המצלמה וכתובת אליה תוכלו לפנות במקרים של שאלות או בעיות.

 

דיפנדר – חנות ציוד ריגול מקצועי

החברה שלנו הוקמה בשנת 2006 במטרה להביא לציבור הישראלי את ציוד הריגול הטוב והאיכותי ביותר בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ושירות מקצועי. במשך השנים הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום בישראל, בעלת השירות הטוב ביותר ומגוון המוצרים האיכותי והרחב ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצלמות הנסתרות, כולל ציוד נילווה וסיוע בהתקנת המערכת.

 

רכישה מקוונת

לרשותכם הקמנו אתר אינטרנט מתקדם, דרכו תוכלו לרכוש את כל סוגי המצלמות ואת ציוד הריגול הנלווה. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים שוברי שוק, מנגנון תשלום מאובטח ותהנו ממשלוח שיגיע עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 03-5537771.