"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות נסתרות

היתרון העיקרי של מצלמה זעירה הינו היכולת להסליקה בחפצים שונים ואו לשלבה כחלק מהנוף, ללא כל חשש שיבחינו בקיומה. מצלמות נסתרות ניתן לחבר למערכת אבטחה מבוססת מחשב או למערכת DVR. מצלמות ריגול נסתרות מספקות פתרון נפלא לפיקוח על ילדים קטנים מרחוק ועוד. כאן תמצא/י מצלמות נסתרות ופתרונות מגוונים להסלקה כמו: מצלמה נסתרת בכרטיס, מצלמה נסתרת בגלאי נפח או בגלאי עשן, DVR נסתר ועוד. בקטלוג ציוד בילוש של החנות תמצא/י את המצלמה הנסתרת המתאימה ביותר לדרישותיך ולתקציבך.

סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות:

  • מצלמה נסתרת קטנה
  • מצלמה נסתרת זעירה
  • מצלמה נסתרת אלחוטית 
  • מצלמות זעירות 
  • מצלמה סמויה 
  • מצלמה נסתרת לבית 

טבלה רשימה

Set Descending Direction

51-60 מתוך 208

  1. מצלמת אבטחה נסתרת סלולרית ללא צורך בחשמל  LPR900
    1,190.00 ₪
    מצלמת אבטחה חיצונית נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד ללא צורך בחיבור לחשמל או לראוטר - פועלת באמצעות כרטיס סים המצלמה כוללת ראיית לילה סמויה שלא ניתן להבחין בקיום הלדים - למרחק עד 10 מטר המצלמה משדרת ישירות לאפליקציה בסלולרי - אפליקציה יעודית מסופקת ללא עלות ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את המתרחש גם כאשר לא צופים אונליין המצלמה יכולה לפעול באמצעות הסוללה הפנימית במשך חודשים בהתאם לכמות התנועה - סוללה פנימית נטענת עוצמתית בהספק של 10400MaH המצלמה תשדר התראת תנועה ישירות לאפליקציה במקרה ומישהו עובר מול העדשה - מתריע ממרחק של עד 10 מטר זווית צפייה רחבה ביותר של 102 מעלות המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB מתאימה להצבה בתנאי חוץ מימדים: 10 ס"מ גובה 5.5 ס"מ רוחב 8 ס"מ עומק פרטים נוספים..
  2. מצלמה אלחוטית זעירה עם זווית רחבה ושידור לנייד MP900
    770.00 ₪
    מצלמה נסתרת עם זווית צילום רחבה ביותר של 160 מעלות עם שידור לטלפון הנייד בזמן אמת לאחר שמחברים את המצלמה לוויי פיי ניתן לצפות בשידור שלה מכל מקום בעולם המצלמה כוללת חיישן תנועה רגיש שמתריע ברגע שמישהו עובר מול העדשה ניתן להוסיף כרטיס זיכרון כך שהמצלמה תתעד את כל המתרחש גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה כוללת ראיית לילה להצבה במקומות חשוכים ניתן לחבר ישירות לחשמל או לסוללה פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בבית מנורה MS300
    1,190.00 ₪
    בית מנורה פעיל משולב מצלמה נסתרת עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת המצלמה הזעירה מקבלת את אספקת הזרם מבית המנורה כך שיכולה לפעול ללא מגבלת זמן ניתן להקליט את סרטוני הוידאו באמצעות האפליקציה או על גבי כרטיס זיכרון ניתן למשוך את החומר המצולם אלחוטית ללא פירוק כרטיס הזיכרון מהמצלמה איכות צילום גבוהה כולל סאונד פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת WIFI עם ראיית לילה סמויה VG600
    790.00 ₪

    מצלמה זעירה עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד וראיית לילה סמויה הכוללת חיישן תנועה המתריע בזמן אמת 

    המצלמה יכולה לפעול מעל 8 שעות באמצעות סוללה פנימית נטענת

    ניתן לחבר את המצלמה למקור מתח ולצפות ללא מגבלת זמן

    ראיית לילה חזקה במיוחד המאפשרת לראות גם בתנאי חושך מוחלט

    ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיקליט גם כאשר לא צופים מהסמרטפון

    מקליטה ומשדרת סרטוני וידאו כולל קול

    זווית צילום רחבה במיוחד של 140 מעלות

    איכות צילום FHD - 1080P

    פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת אלחוטית עם ראיית לילה סמויה WVR407
    1,160.00 ₪

    מצלמות אלחוטיות עם ראיית לילה נותנות פתרון ראוי למצבים בהם יש צורך לצפות ממקום מרוחק וגם לראות בתנאים של חושך. אך אם קיים צורך במצלמה מוסווית שלא יבחינו בקיומה צריך להשתמש במצלמה נסתרת עם ראיית לילה שלא נראית לעין. בדגם זה מותקנות נורות ראיית לילה בטכנולוגיית ננו-מטר ייחודית אשר מאפשרות ראיית לילה איכותית למספר מטרים אך ללא יכולת אבחנה בנורות. 

    למצלמה חוט גמיש המאפשר הסתרה פשוטה במגוון מקומות והיא יכולה לשדר לכל סמרטפון, אנדרואיד או אייפון. כמו כן ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל או לסוללת גיבוי.

    המצלמה הזעירה כוללת חיישן תנועה להתרעה בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד ובעלת יכולת הקלטה על כרטיס זיכרון כולל הקלטת קול, כמו-כן ניתן להקליט סרטונים או לצלם תמונות ישירות מהאפליקציה ולשמור אותם על גבי הטלפון הנייד. 

    המצלמה מסופקת עם אפליקציה לטלפון הנייד

    פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת זעירה במטען קיר לטלפונים ניידים עם שידור ישיר לטלפון הנייד S600
    850.00 ₪
    מטען USB לסלולרי משולב מצלמה זעירה המשדרת בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד ניתן לצפות באמצעות אפליקציה המסופקת בערכה מכל מקום בעולם המצלמה הזעירה משדרת וידאו בזמן אמת כולל קול ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון אשר יתעד את כל הנעשה גם כאשר לא צופים אונליין פרטים נוספים..
  7. חיישן תנועה אלחוטי מתריע ישירות לטלפון הנייד MD600
    660.00 ₪
    חיישן התרעה אלחוטי המתריע בזמן אמת לכל מי שמתקרב לאזור בו נמצא החיישן קולט ממרחק של עד 7 מטר ומכסה זווית של 110 מעלות מתחבר ל -WIFI במקום ומתריע אונליין ישירות לאפליקציה לכל מקום שתהיו בעולם פועל באמצעות סוללה היכולה להחזיק שנה שלמה מתאים לרכבים,בתים,משרדים וכל מקום שזקוק להגנה והתרעות בזמן אמת פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת זעירה בבקבוק מים מינרלים MC307
    550.00 ₪
    בקבוק מים מינרלים משולב מצלמה זעירה עם יכולת הקלטת סרטוני וידאו כולל הקלטת קול ניתן למלא את הבקבוק במים ולשתות בזמן שהמצלמה פעילה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB זמן צילום ארוך של עד שעתיים וחצי איכות צילום מצויינת פרטים נוספים..
  9. מצלמה אלחוטית נסתרת בתוך קופסת טישיו מעוצבת לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד TVR556
    1,390.00 ₪
    בעידן הטכנולוגי של היום מצלמות אלחוטיות הן פתרון פשוט ונוח לצפייה בזמן אמת במקומות החשובים לנו לנטר. באמצעות האינטרנט ניתן להיות מעודכן בכל נקודת זמן ובכל מקום לגבי מה מתרחש במקומות שאנחנו לא נוכחים בהם. פעמים רבות מתעורר הצורך לצפות בזמן אמת אך ללא ידיעת הסובבים וזאת ניתן היום לעשות באמצעות מצלמות נסתרות אלחוטיות. אך כאשר מתעוררת השאלה היכן ניתן למקם את המצלמה כך שלא ניתן יהיה להבחין בקיומה לפעמים נתקלים במצב בו הסביבה אינה מאפשרת הסתרה פשוטה של המצלמה הזעירה. אנחנו בדיפנדר המתמחים במצלמות אלחוטיות זעירות פיתחנו מגוון מוצרים המאפשרים הצבה של מצלמות קטנות אשר ישתלבו בצורה טבעית בחדר שבו הם יוצבו, אם בבית ואם במשרד. אחד מהפיתוחים האחרונים שלנו היא המצלמה האלחוטית המוסלקת בתוך קופסת טישיו מעוצבת. כפי שניתן לראות בתמונות מדובר בקופסת טישיו אמיתית הניתן למלא בניירות טישיו ופשוט להניח בכל מקום הנדרש לצפייה. המצלמה הפנימית אשר לא ניתן להבחין בה מצוידת בסוללה המספיקה לשעות רבות ומאפשרת לצפות באמצעות הטלפון הנייד באיכות צילום גבוהה ביותר. כל שנדרש לעשות הוא להציב את הקופסה בכל מקום שנוח ובאמצעות אפליקציה המסופקת לכם תוכלו לצפות בקלות מכל מקום בעולם ובכל זמן שתבחרו באמצעות הטלפון הנייד, הטאבלט או המחשב איכות צילום FULL HD מימדים: 10.2×10.2×10.2ס"מ פרטים נוספים..
  10. משקפיים עם מצלמה נסתרת HD - Z33
    460.00 ₪
    משקפי ראייה עם מצלמה סמויה ויכולת צילום איכותית כולל הקלטת קול נתונים טכנים: מימדים: 160*140*40mm (מקופל) משקל: 35g חיבור: USB 2.0 סוללה פנימית נטענת זמני צילום: 1-1.5 שעות תומך בכרטיסי זכרון מסוג micro-sd עד 32GB רזולוציית צילום: 1280*720 פורמט צילום וידאו: AVI אודיו: Stereo פריימים לשנייה 30fps פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

51-60 מתוך 208

סרטוני הדרכה של מצלמות נסתרות

 

מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

 

מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה במטען לטלפון נייד

מצלמת ריגול מקצועית

מחפשים מצלמה מקליטה לבית? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות נסתרות, איכותיות במיוחד, במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי של צוות "דיפנדר".

 

מצלמות מעקב ביתיות

המצלמות הנסתרות הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ ושימושי ביותר. הן מסייעות להגביר את תחושת הביטחון בבית ולשמור על הציוד היקר שלכם מפני פולשים וגנבים לא רצויים. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות, במגוון דגמים אשר עונים על צרכים שונים:

- מצלמה לבית עם קול

- מצלמה לכניסה לבית

- מצלמה נסתרת לחצר

- מצלמה נסתרת באייפון

- מצלמה לנייד

- ועוד

לפני בחירת סוג המצלמה עליכם לאפיין את הצרכים והדרישות שלכם ולאחר מכן תוכלו להבין איזו מצלמה תתאים לכם וכמה מצלמות תספקנה לכם על מנת להשיג כיסוי מלא של החלל.

 

איפה קונים מצלמה נסתרת בישראל?

בין אם אתם מחפשים מצלמות נסתרות חיפה, מצלמה נסתרת בתל אביב או מצלמה נסתרת בירושלים – אנו ממליצים לכם לרכוש מצלמה אך ורק מחנות מקצועית ואמינה אשר תספק לכם מוצר מקורי של חברה מובילה בתחום, הדרכה מפורטת ומדויקת על אופן הפעלת המצלמה וכתובת אליה תוכלו לפנות במקרים של שאלות או בעיות.

 

דיפנדר – חנות ציוד ריגול מקצועי

החברה שלנו הוקמה בשנת 2006 במטרה להביא לציבור הישראלי את ציוד הריגול הטוב והאיכותי ביותר בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ושירות מקצועי. במשך השנים הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום בישראל, בעלת השירות הטוב ביותר ומגוון המוצרים האיכותי והרחב ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצלמות הנסתרות, כולל ציוד נילווה וסיוע בהתקנת המערכת.

 

רכישה מקוונת

לרשותכם הקמנו אתר אינטרנט מתקדם, דרכו תוכלו לרכוש את כל סוגי המצלמות ואת ציוד הריגול הנלווה. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים שוברי שוק, מנגנון תשלום מאובטח ותהנו ממשלוח שיגיע עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 03-5537771.