"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות נסתרות

היתרון העיקרי של מצלמה זעירה הינו היכולת להסליקה בחפצים שונים ואו לשלבה כחלק מהנוף, ללא כל חשש שיבחינו בקיומה. מצלמות נסתרות ניתן לחבר למערכת אבטחה מבוססת מחשב או למערכת DVR. מצלמות ריגול נסתרות מספקות פתרון נפלא לפיקוח על ילדים קטנים מרחוק ועוד. כאן תמצא/י מצלמות נסתרות ופתרונות מגוונים להסלקה כמו: מצלמה נסתרת בכרטיס, מצלמה נסתרת בגלאי נפח או בגלאי עשן, DVR נסתר ועוד. בקטלוג ציוד בילוש של החנות תמצא/י את המצלמה הנסתרת המתאימה ביותר לדרישותיך ולתקציבך.

סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות:

  • מצלמה נסתרת קטנה
  • מצלמה נסתרת זעירה
  • מצלמה נסתרת אלחוטית 
  • מצלמות זעירות 
  • מצלמה סמויה 
  • מצלמה נסתרת לבית 

טבלה רשימה

Set Ascending Direction

71-80 מתוך 209

  1. מצלמת אבטחה נסתרת זעירה עם ראיית לילה NC77
    460.00 ₪
    מצלמת אבטחה זעירה עם ראיית לילה המיועדת לחיבור קווי למערכת הקלטה DVR איכות הקלטה גבוהה ביותר 1080P ראיית לילה מצוינת פרטים נוספים..
  2. מצלמה זעירה נסתרת במכשיר דוחה יתושים PRC700
    990.00 ₪
    מתקן קיר דוחה יתושים הנראה ומתפקד כמו דוחה יתושים רגיל ובתוכו מוסלקת מצלמה נסתרת מדובר במצלמה אלחוטית המשדרת ישירות לנייד באמצעות אפליקציה המצלמה הנסתרת מקבלת מתח חשמל קבוע ולכן לא מוגבלת בזמן פעולה למצלמה חיישן תנועה המתריע בזמן אמת ומאפשר חיסכון מקום ע"ג כרטיס הזיכרון נתונים טכנים: רזולוציה HD פורמט צילום:AVI מקרופון מובנה כולל כרטיס זיכרון 32GB פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת אלחוטית הכוללת DVR אלחוטי בחיבור USB
    590.00 ₪
    מכשיר DVR אלחוטי בחיבור קל ופשוט למחשב המקליט על-גבי הארד-דיסק של טכנולוגיה אלחוטית 2.4GH הכוללת 4 ערוצים לבחירה המצלמה האלחוטית משדרת קול ותמונה למקלט האלחוטי ומאפשרת התקנה פשוטה ללא כבלים וחוטים הערכה כוללת תוכנה המאפשרת להקליט על גבי המחשב פרטים נוספים..
  4.  מצלמה נסתרת אלחוטית מיקרו  - MWC6
    950.00 ₪

    ישנם סוגים רבים של מצלמות אלחוטיות המאפשרות צפייה און ליין באמצעות מחשב מרוחק או הטלפון הנייד,רוב המצלמות עושות עבודה טובה אך במקרה ויש צורך לצלם בסתר הגודל הפיזי שלהן אינו מאפשר זאת. 

    בדיוק לשם כך פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית זעירה המאפשרת הסתרה קלה ופשוטה מאחורי או בתוך חפצים שונים ובקלות יחסית 

    המצלמה יכולה לפעול על סוללה פנימית נטענת ולזמנים ארוכים יותר ניתן לחבר אותה לשקע החשמל או לסוללת גיבוי

    ניתן לצרף למצלמה כרטיס זיכרון המאפשר הקלטה של החומר המצולם למשך ימים ארוכים

    פרטים נוספים..
  5. התקנת מצלמות נסתרות במעלית
    0.00 ₪

    פעמים רבות אנחנו מקבלים פנייה מלקוחות המעוניינים להתקין מצלמה נסתרת במעלית שלהם.

    הצורך שלהם נובע מכך שמישהו עושה נזקים בתוך המעלית או מלכלך את סביבת המעלית.

    במקרה זה אנחנו מקבלים פנייה מנציג הבניין המבקש למצוא פתרון.

    התקנת מצלמות נסתרות במעליות היא לא עניין פשוט. על מנת להתקין מצלמה סמויה במעלית יש צורך לספק למצלמות חשמל על-מנת שלא יהיו תלויות אך ורק בסוללות המאפשרות זמני צילום מוגבלים. על מנת למשוך חשמל למעלית יש צורך לערב את חברת המעליות ולבקש מהם להעביר כבל חשמל ייעודי שיספק למצלמות זרם קבוע.

    מעבר לעניין החשמל גם לכל מעלית יש מבנה ייחודי משלה ויש לבדוק בשטח איזו מצלמה תתאים והיכן ניתן למקם אותה כך שלא תסגיר את עצמה וכן על מנת שתוכל להיות מוצבת בזווית הנכונה ביותר כך שתוכל לתעד בצורה אופטימלית את הנעשה בתוך המעלית.

    ניתן להרכיב במעליות שני סוגי מצלמות זעירות, האחת היא מצלמה האוגרת את החומר על כרטיס זיכרון וניתן לראות את החומר המוקלט על גבי המחשב בדיעבד. כמו כן ניתן להתקין במעליות גם מצלמות אלחוטיות נסתרות המאפשרות לצפות בזמן אמת בנעשה בתוך המעלית.

    בכל מקרה, כאשר נוצר צורך להתקנת מצלמות נסתרות במעליות ניתן להיעזר במתקין מקצועי היודע את עבודתו ואם יש לכם ידע טכני בסיסי ניתן לנסות להתקין מצלמה בכוחות עצמכם  - לצפייה במצלמה מומלצת להתקנה עצמית לחצו כאן.

    דיפנדר – ציוד ריגול מקצועי מתמחה שנים רבות בהתקנת מצלמות נסתרות במקומות רבים ומגוונים ואתם מוזמנים להתייעץ אתנו בנושא.

    לייעוץ ופרטים נוספים יש ליצור קשר בטלפון - 035537771

    פרטים נוספים..
  6. מצלמת כפתור נסתרת עם ראיית לילה וחיישן תנועה FG77 - IR
    690.00 ₪
    מדובר במצלמה זעירה הסמויה בתוך כפתור שמאפשרת לצלם במקומות חשוכים למרחקים קצרים. מעבר לכך המצלמה הקטנה כוללת חיישן תנועה ומאפשרת לצלם רק כאשר מתרחש אירוע וכך חוסכת מקום על כרטיס הזיכרון ומאפשרת צפייה ממוקדת בחומר המוקלט. ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל באמצעות הכבל המצורף בערכה ואז לצלם ללא מגבלת זמן, אך אם אין שקע פנוי או נכון בסביבה בה רוצים למקם את המצלמה ניתן לחבר אותה גם לסוללת גיבוי חיצונית .ישנם סוגים שונים של סוללות גיבוי שניתן לחבר למצלמה הסמויה .יש סוללות המספיקות למספר שעות ויש כאלה שמספיקות לימים. בכל מקרה נתאים לכם את הסוללה בהתאם לצורך. המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB ויכולה לצלם רצוף עד 7 שעות - כאשר נגמר המקום על כרטיס הזיכרון המצלמה מתחילה להקליט על החומר הישן ביותר בהפעלת חיישן התנועה כרטיס הזיכרון יכול להספיק לימים שלמים וזאת בהתאם לכמות התנועה שבמקום המצולם המצלמה מצלמת וידאו כולל הקלטת קול פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת WIFI בצורת כפתור בשידור לטלפון הנייד BV339
    970.00 ₪
    מצלמת כפתור זעירה המאפשרת התקנה על גבי הבגד המשדרת אלחוטית ובזמן אמת לכל מקום בעולם המצלמה מסופקת עם אפליקציה לטלפון הנייד שמאפשרת צפייה אונליין כולל קול ניתן להקליט את הסרטונים באמצעות האפליקציה או על ידי הכנסת כרטיס זיכרון למצלמה איכות הקלטה ושידור גבוהים ביותר FULL HD ניתן להפעיל את המצלמה באמצעות הסוללה הפנימית הנטענת או בחיבור קבוע לחשמל פרטים נוספים..
  8. עט עם מצלמה נסתרת באיכות צילום  HD - PC600
    390.00 ₪
    מצלמה נסתרת זעירה לריגול ואבטחה בעלת מיקרופון רגיש לתיעוד פגישות מובנים בעט יוקרתי. מתאים לשימוש בכל עת! אל תתפשרו על עטים עם איכות צילום נמוכה! זיכרון פנימי ענק של 32GB מאפשר הקלטה של שעות ארוכות של וידאו באיכות HD רזולוציית צילום וידאו 1280*960 רזולוציית צילום סטילס 3264*2400

    איכות ברמה גבוהה עדשת CMOS 30 פריימים לשניה *מצלם גם תמונות סטילס הקלטת וידאו וקול מיקרופון רגיש במיוחד מאפשרת נשיאתה לכל מקום Operate Capacity: 3.3GB / Hour (1280x960) Sensitivity: 1.0 Lux/F2.0 קל ונוח לתפעול זמן הקלטה עם סוללה מלאה עד שעה משמש גם כזיכרון נייד תומך בכרטיסי זיכרון עד 32GB הצגת ההקלטות על גבי המחשב בחיבור USB ללא צורך בהתקנת תוכנה סוללה נטענת נמצאת בשימוש בכל רחבי העולם מילוי העט באמצעות מילוי דיו אוניברסלי

    משקל 18 גרם

    פרטים נוספים..
  9. שעון יד עם מצלמה נסתרת וראיית לילה ואיכות צילום HD - G58
    660.00 ₪
    שעון יד עם מצלמה נסתרת בעיצוב יוקרתי הכולל מצלמה באיכות FULL HD ונורות אינפרה אדום לראיית לילה זיכרון פנימי 8GB פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בשעון דיגיטלי עם ראיית לילה VR88
    990.00 ₪

    שעון שולחני דיגיטלי משולב מצלמה זעירה המשדרת בזמן אמת לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה

    העדשה הזעירה של המצלמה מוסוות בצורה מעולה מאחורי מסך מראה כולל נורות ראיית הלילה

    למצלמה חיישן תנועה רגיש המתריע בזמן אמת ישירות לנייד

    המצלמה משדרת ומקליטה סרטוני וידאו כולל סאונד

    איכות שידור והקלטה מעולים FULL HD

    פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Ascending Direction

71-80 מתוך 209

סרטוני הדרכה של מצלמות נסתרות

 

מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

 

מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה במטען לטלפון נייד

מצלמת ריגול מקצועית

מחפשים מצלמה מקליטה לבית? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות נסתרות, איכותיות במיוחד, במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי של צוות "דיפנדר".

 

מצלמות מעקב ביתיות

המצלמות הנסתרות הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ ושימושי ביותר. הן מסייעות להגביר את תחושת הביטחון בבית ולשמור על הציוד היקר שלכם מפני פולשים וגנבים לא רצויים. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות, במגוון דגמים אשר עונים על צרכים שונים:

- מצלמה לבית עם קול

- מצלמה לכניסה לבית

- מצלמה נסתרת לחצר

- מצלמה נסתרת באייפון

- מצלמה לנייד

- ועוד

לפני בחירת סוג המצלמה עליכם לאפיין את הצרכים והדרישות שלכם ולאחר מכן תוכלו להבין איזו מצלמה תתאים לכם וכמה מצלמות תספקנה לכם על מנת להשיג כיסוי מלא של החלל.

 

איפה קונים מצלמה נסתרת בישראל?

בין אם אתם מחפשים מצלמות נסתרות חיפה, מצלמה נסתרת בתל אביב או מצלמה נסתרת בירושלים – אנו ממליצים לכם לרכוש מצלמה אך ורק מחנות מקצועית ואמינה אשר תספק לכם מוצר מקורי של חברה מובילה בתחום, הדרכה מפורטת ומדויקת על אופן הפעלת המצלמה וכתובת אליה תוכלו לפנות במקרים של שאלות או בעיות.

 

דיפנדר – חנות ציוד ריגול מקצועי

החברה שלנו הוקמה בשנת 2006 במטרה להביא לציבור הישראלי את ציוד הריגול הטוב והאיכותי ביותר בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ושירות מקצועי. במשך השנים הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום בישראל, בעלת השירות הטוב ביותר ומגוון המוצרים האיכותי והרחב ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצלמות הנסתרות, כולל ציוד נילווה וסיוע בהתקנת המערכת.

 

רכישה מקוונת

לרשותכם הקמנו אתר אינטרנט מתקדם, דרכו תוכלו לרכוש את כל סוגי המצלמות ואת ציוד הריגול הנלווה. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים שוברי שוק, מנגנון תשלום מאובטח ותהנו ממשלוח שיגיע עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 03-5537771.