"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות לרכב

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 39

  1. מצלמה לרכב משולבת במראה קדמית עם ראיית לילה MDR388
    460.00 ₪
    מצלמה לרכב משולבת במראה קדמית עם ראיית לילה

    צג פנימי בגודל 2.7 אינץ צילום איכותי HD פורמט דחיסה:.Compression: H.264 הקלטה מחזורית – כאשר נגמר המקום על כרטיס הזיכרון המצלמה דורסת את החומר הישן סוללת ליתיום פנימית נטענת המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB חיישן תנועה יציאת USB – ניתן לחבר את המצלמה למחשב חיישן G

    תוכן אריזה:

    מצלמה לרכב משולבת במראה

    מטען לרכב בחיבור לשקע המצית

    כבל USB/

    הוראות הפעלה

    פרטים נוספים..
  2. מצלמת אבטחה נסתרת לרכב עם סים דור 4  FVR900
    1,290.00 ₪
    מצלמת אבטחה סמויה לרכב עם סוללה חזקה במיוחד המספיקה לפעילות של מעל שבוע בטעינה יחידה ללא צורך בחיבור למקור מתח חיצוני מדובר במצלמה קטנה שקל מאוד להסתיר במגוון מקומות ברכב והיא תשדר ישירות לטלפון הנייד אם מישהו מתקרב לרכב פועלת באמצעות כרטיס סים דור 4 ואינה תלויה ב - WIFI חיצוני המצלמה יכולה לצלם צילום רצוף או על פי תנועה זווית צילום רחבה ביותר של 150 מעלות המצלמה כוללת ראיית לילה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB פרטים נוספים..
  3. מצלמה כפולה לרכב הכוללת מצלמה קדמית ואחורית XD66
    640.00 ₪
    התועלת הגדולה בהתקנת מצלמה לרכב ידועה כבר לאנשים רבים מצלמה לרכב יכולה לתעד את הנסיעה ולחסוך דאגות רבות במקרה של תאונה מצלמות לרכב יכולות לשמש גם כראייה קבילה בבית המשפט במקרה של טענת עבירת תנועה בנוסף לכל התועלות הידועות מצלמת הרכב הזו יכולה לשמש גם כמצלמת רוורס אחורית המאפשרת לתעד את כל הנעשה בחלקו האחורי של הרכב וכן מאפשרת נסיעה בטוחה לאחור התקנת מצלמת רוורס דורשת התקנה של איש מקצוע ולרוב העלות היא גבוהה - מצלמת רכב זו מאפשרת בעלות סבירה ובהתקנה עצמית למגן את הרכב ולשפר את את שדה הראייה מאחור פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת WIFI לרכב עם ראיית לילה - SG900W
    1,690.00 ₪
    מצלמת אבטחה נסתרת לרכב עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד הכוללת ראיית לילה וחיישן תנועה המתריע בזמן אמת אם מישהו מתקרב לרכב המצלמה כוללת גם הקלטה על כרטיס זיכרון ומתעדת גם כאשר לא צופים דרך הנייד המצלמה כוללת מקור חשמל חיצוני המספק לה את החשמל הנדרש ואין צורך לחבר אותה לחשמל של הרכב - הסוללה מספיקה עד 15 שעות פעילות וניתנת להטענות חוזרות בנוסף לחשמל, מקור המתח מספק גם WIFI למצלמה כך שהמצלמה יכולה לשדר אונליין לטלפון גם אם אין אינטרנט ברכב למצלמה ראיית לילה בלתי נראית לעין כך שלא ניתן להבחין בקיומה גם בחושך מוחלט המצלמה מסופקת עם אפליקציה ייעודית שמתקינים על הטלפון הנייד איכות צילום FULL HD כולל הקלטת קול פרטים נוספים..
  5. חיישני התקרבות לרכבים עם התרעה בזמן אמת Z700
    26,000.00 ₪
    חיישני התקרבות לרכב המתריעים ישירות לטלפון הנייד ברגע שמישהו מתקרב לרכב הגנה של 360 מעלות המאפשרת התרעת התקרבות מכל צידי הרכב וכל זאת בזמן אמת פרטים נוספים..
  6. מצלמת אבטחה נסתרת לרכב משולבת בקופסת טישיו לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד WTC886
    1,390.00 ₪
    קופסת טישיו מעוצבת הכוללת מצלמה אלחוטית זעירה המאפשרת לצפות בשידור חי במתרחש בתוך הרכב או מחוצה לו באמצעות הטלפון הסלולרי או מחשב מרוחק ניתן להניח את המצלמה על הדשבורד או על המדף האחורי של הרכב ולהפנות את העדשה הזעירה שנמצאת בחזית הקופסה לכיוון הרצוי אותו אנו מעוניינים לצלם. על מנת שהמצלמה תוכל לשדר אלחוטית לנייד יש צורך לחבר אותו להתקן WIFI או שניתן להקליט על כרטיס זיכרון למצלמה סוללה פנימית נטענת המאפשרת מספר שעות של צילום וידאו באיכות HD לצפייה בחומר המוקלט מחברים את כרטיס הזיכרון למחשב המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB פרטים נוספים..
  7. מצלמת אבטחה אלחוטית לרכב עם ראיית לילה CW797
    1,190.00 ₪
    בטח נמאס לקום בבוקר להגיע לרכב ולראות ששוב פגעו ברכב שלכם ! שימו ברכב מצלמת אבטחה אלחוטית עם ראיית לילה וחיישן תנועה וכך תקבלו התרעה בזמן אמת על כל מי שמתקרב לרכב שלכם דגם יחודי זה מאפשר לשדר בזמן אמת ישירות לטלפון שלכם וזאת ללא תשתית אינטרנט - רק להכניס כרטיס סים עם גלישה סלולרית לתוך המצלמה והיא תשדר לכל מקום בעולם ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע המצית שברכב והיא תוכל לעבוד ללא מגבלת זמן - כמו כן ניתן לחבר לה סוללת גיבוי חיצונית שתספק למצלמה את החשמל הנדרש למצלמה ראיית לילה חזקה במיוחד המאפשרת לראות בחושך מוחלט כולל חיישן תנועה רגיש במיוחד שמתריע בזמן אמת אם מישהו נמצא בסביבת הרכב פרטים נוספים..
  8. מצלמת רוורס אלחוטית כולל צג LCD
    899.00 ₪
    כאשר נוהגים ברכב יש צורך לשדה ראייה מיטבי ואנחנו עושים הכל כדי שנראה קדימה ולצדדים אך כאשר אנחנו נוסעים רוורס שטח גדול שנמצא מאחורי הרכב נסתר מהעין היום כבר לא צריך להשקיע אלפי שקלים במערכות יקרות שיאפשרו לנו חיבור של מצלמת רוורס על-ידי התקנה עצמית פשוטה ניתן להתקין מצלמת רוורס אחורית לרכב הכוללת צג פנימי אלחוטי ולהינות מראייה היקפית ובטוחה ללא צורך בהעברת חוטים וכבלים וללא קידוחים פרטים נוספים..
  9. מצלמת אבטחה לרכב עם זווית רחבה וראיית לילה WZ606
    950.00 ₪
    מצלמת אבטחה עצמאית לרכב עם סוללה פנימית המאפשרת צילום רצוף של עד 24 שעות ללא חיבור למקור חשמל חיצוני זווית צילום רחבה ביותר של 170 מעלות המאפשרת לכסות טווח מרשים ביותר מהרכב החוצה. כולל ראיית לילה למרחק של מטרים ספורים גם במקרה של חושך מוחלט. אפשרות לצילום רצוף או על-פי חיישן תנועה איכות צילום FULL HD תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB פרטים נוספים..
  10. מצלמת אבטחה אלחוטית לרכב נסתרת בכובע WCC336
    990.00 ₪
    קמתם בבוקר וראיתם ששוב פגעו לכם ברכב? זה נמאס ויקר מאוד לתיקון וצריך להפסיק את זה פעם אחת ולתמיד !!! להתקין מצלמת אבטחה נסתרת באוטו זה עניין לא פשוט. בגלל שחלל הרכב מצומצם קשה מאוד למצוא מקום להסתיר בו מצלמה זעירה ללא ידיעת הסביבה וגם שיראה כאביזר טבעי בסביבתו. בדיוק לשם כך מצאנו פתרון שיאפשר לכם למקם מצלמה נסתרת אשר תאפשר לכם לצפות בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד או מחשב מרוחק ולדעת ולתעד מי פוגע לכם ברכב. את הכובע ניתן להניח על הדשבורד או על המשענת העליונה של המושב וכאשר מישהו יתקרב לרכב המצלמה תדאג לשלוח לכם התרעה ישירות לטלפון הנייד ותאפשר לכם לפעול בזמן אמת גם אם לא תהיו זמינים הכובע ידאג להקליט על-גבי כרטיס זיכרון את כל מה שצילם וניתן לאחר מכן לראות את החומר המוקלט במחשב *** יש צורך לתת למצלמה תשתית אינטרנטית באמצעות ראוטר הנמצא בסביבה או באמצעות ראוטר סלולרי שניתן להניח ברכב פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 39