"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות זעירות

טבלה רשימה

Set Descending Direction

41-50 מתוך 69

  1. שעון שולחני עם מצלמה נסתרת וגלאי תנועה MC6
    270.00 ₪
    חשוב לכם לדעת מה קורה במשרד, בחדר העבודה או בסלון גם כשאתם לא נמצאים? רוצים לתעד פגישות במצלמה נסתרת מכל סיבה שהיא? המצלמה הסמויה בשעון השולחני המהודר שבתמונה היא התשובה בשבילכם. מצלמה זעירה אך משוכללת זו מסתתרת בשקט בתוך השעון היפהפה והתמים לכאורה, ומתעדת באיכות גבוהה כל מה שקורה בסביבה (גם בצילום וידאו וגם בצליל) כדי שתוכלו לצפות בסרטונים מאוחר יותר על גבי המחשב האישי שלכם. בימינו, אנשים נעשים מודעים יותר ויותר ליתרונות ואפילו לחשיבות של תיעוד מצולם, אבל אנחנו לא תמיד רוצים שיידעו שאנחנו מצלמים: שותפים עסקיים, עוזרות בית, בייביסיטר... כולם ייפגעו מאד אם יידעו שאנחנו מתעדים את מעשיהם, ומצד שני המציאות הקשה מלמדת שלא תמיד אפשר לסמוך על כולם בעיניים עצומות. אם בעבר היינו צריכים להוציא אלפי שקלים על התקנת מצלמות נסתרות מקצועיות, כיום אנו יכולים להצטייד במוצרי מדף כמו מצלמת השעון הזו, שאינם מעוררים כל חשד ומספקים לנו סרטונים באיכות גבוהה להפליא! פרטים נוספים..
  2. מצלמת נסתרת סמויה בתוך מצית LT77
    169.00 ₪

    מתוכננת פגישה חשובה ויש צורך לתעד אותה?

    רוב הפגישות מתנהלות בדרך כלל בבתי קפה או במשרדים והדרך הנוחה ביותר למקם מצלמה נסתרת היא על גבי השולחן.

    כל מה שיש לעשות הוא להניח על קופסת הסיגריות מצלמה נסתרת המוסלקת במצית וניתן להקליט ולתעד.

    מעוניינים במצית מצלמה נסתרת דגם חדש שנת 2019 עם מצית אמיתית ורזולוציה גבוהה יותר? הקליקו כאן

    תכונות עיקריות:

    • מצלמה נסתרת במצית המצלמת וידאו ברזולוציה מדהימה של 1’280x960 על כרטיסי Micro SD

    • בלחיצת כפתור המצלמה שבמצית תתחיל לצלם ולתעד את המתרחש סביב מבלי לעורר שום חשד. 

    • מצלמת על כרטיסי זיכרון מסוג Micro SD בנפח של עד 8Gb (1Gb = כארבעים דקות צילום וידאו).  

    זוהי אחת המצלמות הנסתרות המתקדמות ביותר בשוק שמצלמת ברזולוציה של High Definition. 

    • סוללת לית'יום נטענת מובנת בגוף העט המספיקה עד - 1 שעות צילום ונטענת בחיבור USB למחשב. 

    • המצית כוללת מיקרופון מובנה רגיש במיוחד להקלטה של כל הקולות מסביב במרחק של 10 מ'. 

    • ניתן לבחור בין מצב עבודה של צילום וידאו למצב צילום של תמונות סטילס. 8 פרטים נוספים..

  3. עט עם מצלמה נסתרת באיכות צילום  HD - PC600
    390.00 ₪
    מצלמה נסתרת זעירה לריגול ואבטחה בעלת מיקרופון רגיש לתיעוד פגישות מובנים בעט יוקרתי. מתאים לשימוש בכל עת! אל תתפשרו על עטים עם איכות צילום נמוכה! זיכרון פנימי ענק של 32GB מאפשר הקלטה של שעות ארוכות של וידאו באיכות HD רזולוציית צילום וידאו 1280*960 רזולוציית צילום סטילס 3264*2400

    איכות ברמה גבוהה עדשת CMOS 30 פריימים לשניה *מצלם גם תמונות סטילס הקלטת וידאו וקול מיקרופון רגיש במיוחד מאפשרת נשיאתה לכל מקום Operate Capacity: 3.3GB / Hour (1280x960) Sensitivity: 1.0 Lux/F2.0 קל ונוח לתפעול זמן הקלטה עם סוללה מלאה עד שעה משמש גם כזיכרון נייד תומך בכרטיסי זיכרון עד 32GB הצגת ההקלטות על גבי המחשב בחיבור USB ללא צורך בהתקנת תוכנה סוללה נטענת נמצאת בשימוש בכל רחבי העולם מילוי העט באמצעות מילוי דיו אוניברסלי

    משקל 18 גרם

    פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת זעירה בתוך שלט רכב KC34
    590.00 ₪
    שלט לרכב משולב מצלמה קטנה עם יכולת הקלטה וידאו וסאונד איכות צילום מעולה - HD 1080P מתאימה לתיעוד פגישות או אירועים חשובים אחרים שיש לתעד וידאו: - פורמט: AVI - קידוד: M-JPEG - יחס רזולוציה: 1920 x 1080 HD - פריימים לשניה: 30 תמונה: - פורמט: JPG - יחס: 4: 3 - פיקסלים: 12 מיליון פיקסלים שמירת החומר המוקלט על-גבי כרטיס זיכרון מתח טעינה: DC 5V קיבולת סוללה: 260mAh סוג סוללה: סוללת ליתיום-יון נטענת צבע: שחור מימדי מוצר 62 x 33 x 15mm משקל מוצר: 44g בערכה: 1 x מצלמה זעירה בשלט לרכב 1 x כבל USB 1 x USB TV OUT כבל נתונים מדריך למשתמש x 1 מסגרת פלסטיק 1 x 1 x אביזר תלייה פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת במשקפיי ראייה עם עדשה נסתרת HD G55
    960.00 ₪

    משקפיים משולבים מצלמה סמויה עם עדשה נסתרת בלתי ניתנת לזיהוי חיצוני

    ניתן למצוא היום בשוק סוגים שונים של משקפיים עם מצלמה כאשר החלוקה העיקרית בין הסוגים מתחלקת למשקפי ראייה עם מצלמה לבין משקפי שמש עם מצלמה. בין עם מדובר במשקפי ראייה או משקפי שמש ברוב הדגמים ניתן להבחין במיקום העדשה.

    נכון שישנם גם משקפיים עם מצלמה נסתרת שהעדשה שלהם כמעט בלתי אפשרית לזיהוי אך בדרך כלל מדובר באלפי שקלים לרכישה.

     הדגם שאנחנו משווקים - G55, מאפשר ללקוחותינו לרכוש משקפי מצלמה עם איכות צילום גבוהה ועדשה בלתי ניתנת לזיהוי וכל זאת במחיר הזול ביותר בארץ

     

     

     

    פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת סמויה בתיק צד אלגנטי BVR976
    560.00 ₪

    ישנם סוגים שונים של מצלמות נסתרות לבישות שמאפשרות למקם אותם על גבי הגוף. משקפיים עם מצלמה הם פתרון אפשרי ובחלק מהמקרים גם ניתן לעשות שימוש בשעון מצלמה אך אם אפשרויות אלה לא מתאימות לסיטואציה ניתן להיעזר במצלמה זעירה מוסלקת בתוך תיק צד.

    זה נראה כמו תיק רגיל ואפשר לשים בו את כל החפצים הקטנים והיומיומיים שלכם אך בתוך התיק מוסלקת מצלמה נסתרת המאפשרת לתעד כל פגישה חשובה שיש צורך לתעד אותה או סיטואציות אחרות

    המצלמה מקליטה סרטוני וידאו איכותיים על גבי כרטיס זיכרון וכוללת מיקרופון איכותי המאפשר הקלטת הסביבה 

    את החומר המוקלט ניתן לנגן על גבי המחשב באמצעות מתאם המסופק בערכה

    פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת מוסלקת בפנס לדים LVR566
    390.00 ₪
    פנס לד עוצמתי עם מצלמת וידאו זעירה ומיקרופון רגיש מתאימה למגוון שימושים! מתאימה מאוד לצרכי אבטחה ,תיעוד ארועים ועוד מתאים לכוחות הצלה משטרה כיבוי וצבא . אידאלי לטיולים בטבע ותעוד מקומות חשוכים . נמצא בשימוש בכל רחבי העולם ! הפנס זעיר וקל משקל מאפשר נשיאתו לכל מקום. הסרט נשמר ומוקלט על גבי כרטיס זיכרון –ללא צורך במקליט חיצוני לפנס סוללה נטענת כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להפעיל את המצלמה ללא כל התקנה! שיחזור הצגת הסרט המוקלט על גבי המחשב באמצעות חיבור USB ב WIN XP ללא צורך בהתקנת תוכנה. חומר עמיד לאחיזה נוחה. צילום תמונות ברזולוצייה גבוהה 1200X1600 משמש כפנס בלבד או כפנס עם מצלמה . תמיכה בכרטיסי זיכרון TF עד 32GB זוית צילום רחבה עד 75 מעלות פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת סמויה בתוך עניבה TVR976
    590.00 ₪
    סוד ההסוואה הוא להתאים את עצמך לסביבה. זה נכון בזמן מלחמה, וזה נכון לא פחות גם בעולם השקט של הריגול, החקירות הפרטיות והשגת העדויות המצולמות בסתר. כיום, בזכות יכולות המזעור של הטכנולוגיה המודרנית, אפשר למצוא בשוק (וכמובן גם אצלנו, אגב!) מבחר גדול מאד של מצלמות ריגול סמויות לכל מטרה במבחר עיצובים "תמימים" שונים – אלא שלכל עיצוב יש את הסביבה המתאימה לו. לדוגמה, מצלמה בצורת דובי יכולה להיות מצוינת בחדר הילדים, להבטיח שהבייביסיטר או העוזרת לא עושים שטויות – אבל אם תביאו את הדובי הזה כדי לתעד בסתר פגישה עסקית חשובה, אתם בצרות... פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת סמויה בתוך שלט רכב CVR226
    390.00 ₪

    זהירות! אחרי שתגלו את סוד המצלמה הנסתרת הזו, לא תוכלו להפסיק לחשוד בכל מי שמניח את צרור המפתחות על השולחן... כי המצלמה הסודית והקטנטנה הזו נראית בדיוק כמו שלט תמים לרכב, וגם מי שיסתכל ישר עליה לא יידע שכל תנועה וכל מילה שיוצאת לו מהפה מתועדים באיכות גבוהה ביותר!

    אף אחד לא אוהב שמקליטים אותו בסתר, אך לצערנו בעולם של ימינו לפעמים אין ברירה. כדי למנוע מצבים לא נעימים בעתיד צריך להתכונן מראש ולתעד בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כל מה שקורה, במקום להסתבך עם חשדות שווא ומצבי "מילה נגד מילה". ה

    מצלמה הנסתרת בצורת השלט לרכב היא פתרון אידיאלי לנושא, וזה גם מה שהופך אותה למתנה שימושית מאד לאנשי עסקים, חוקרים פרטיים חובבים או מקצועיים וכל אדם אחר שזקוק לתיעוד חשאי. מצלמה זו, שגודלה 60 על 32 על 13 מילימטרים בלבד, הינה מצלמה משולבת וידאו/סטילס בצבע מלא שמסוגלת לצלם תמונות בפורמט jpg ברזולוציה מדהימה של 720P אוטומטי).

    היא מצלמת גם וידאו בפורמט AVI ברזולוציה720 P ובקצב גבוה של 30 פריימים בשניה. בנוסף, מיקרופון פנימי יקליט ביחד עם הווידאו דברים שנאמרים בקרבת מקום. כל המידע הזה נשמר על גבי זכרון פנימי בעל נפח זכרון עצום של עד 32 ג'יגהבייט לא כלול). סוללה נטענת פנימית מספקת עד שעה של צילום וידאו רצוף בהטענה אחת, ובסיום ההקלטה המצלמה מתחברת בקלות בעזרת כבל ה-USB המצורף למחשב, לצורך טעינה מחדש והורדה של התמונות והסרטים למחשב. המצלמה הנסתרת היא המתנה שאתם חייבים לעצמכם כמעט בכל תחום בחיי היומיום, בין אם להקלטה משעשעת של החבר'ה, להקלטה של שיחות חשובות או לבדיקה של חשדות אמיתיים, שלא נדע. כך או אחרת, אתם זקוקים לכלי העבודה הטוב והסמוי ביותר שיש – המצלמה בצורת השלט לרכב.

    פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת סמויה בשלט לרכב R909
    270.00 ₪
    פגישות חשובות הן עניין שחשוב לתעד. לא פעם אנחנו נתקלים במצבים בהם אנחנו אומרים לעצמנו שחבל שלא הצטיידנו במצלמה נסתרת שהייתה יכולה לתעד איזו פגישה או מצב בלתי צפוי אליו נקלענו. על-מנת להימנע ממצבים כאלה ניתן לחבר לצרור המפתחות שלנו מצלמה זעירה בצורת שלט רכב ואז בלחיצה אחת אפשר להתחיל ולתעד כל סיטואציה שאנחנו רוצים. המצלמה הקטנה נמצאת בחזית השלט ולחיצה פשוטה בחלקו העליון של השלט תתחיל לצלם וידאו או תמונות לפי הצורך.ניתן להניח את השלט על השולחן או להחזיק את צרור המפתחות ביד ולכוון לעבר האדם או הסביבה שחשוב לנו לתעד. המצלמה הנסתרת מצלמת באיכות צילום טובה כולל קול ולאחר הצילום ניתן לחבר את השלט מצלמה למחשב במצעות הכבל המצורף בערכה וכך לצפות בכל הסרטונים שהקלטנו. פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

41-50 מתוך 69