"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות זעירות

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 69

  1. מצלמה זעירה אלחוטית עם סוללה נטענת וראיית לילה MG690-W
    690.00 ₪
    אם יש צורך להפעיל מצלמה נסתרת לאורך זמן אז חייבים לחבר אותה למקור מתח. רוב המצלמות הן צרכניות זרם לא קטנות וכאשר הן מופעלות אך ורק באמצעות הסוללה הפנימית הנטענת זמני הפעילות שלהן קצרים ביותר ובמיוחד במצלמות הזעירות המכילות סוללות קטנות במיוחד. למצלמה הזעירה מדגם MG690-W יש צריכת חשמל קטנה ביותר המאפשרת לה לפעול עד 5 שעות בטעינה יחידה. המצלמה תדאג לשדר אונליין סרטוני וידאו באיכות טובה כולל קול. המצלמה כוללת אפשרות לכוון העדשה בטווח של 180 מעלות כך שניתן להעמיד או להשכיב אותה בהתאם לסביבה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיכול לתעד את המתרחש גם כאשר לא צופים אונליין למצלמה ראיית לילה סמויה המאפשרת צילום בתנאי תאורה חשוכים ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל כך שתפעל ללא מגבלה המצלמה מסופקת עם אפליקציה ייעודית מה מקבלים בערכה? מצלמה זעירה WIFI כבל טעינה הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  2. מצלמה זעירה נסתרת במצית פעילה כולל הקלטת קול LVR88
    360.00 ₪
    מצית נטענת משולבת מצלמה זעירה עם יכולת צילום סרטוני וידאו כולל הקלטת קול מדובר במצית אמתית שניתן להפעיל הנטענת באמצעות USB המצלמה הזעירה שומרת את החומר המוקלט על גבי כרטיס זיכרון תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB ניתן לצפות בחומר המוקלט באמצעות המחשב סוללה פנימית נטענת המאפשרת שעה של צילום איכות גבוהה של צילום וידאו וקול פרטים נוספים..
  3. מצלמה זעירה נסתרת בדיסק און קי כולל קול DC770
    490.00 ₪

    התקן זיכרון נייד משולב מצלמה סמויה המקליטה סרטוני וידאו באיכות גבוהה על גבי כרטיס זיכרון כולל הקלטת קול

    המצלמה הזעירה יכולה לפעול רצוף עד 4 שעות ולהקליט סרטוני וידאו כולל קול באמצעות הסוללה הפנימית

    צפייה קלה בסרטונים על-ידי חיבור המצלמה לשקע ה - USB של המחשב

    ניתן לצפות בסרטונים גם באמצעות סמארטפונים נתמכים

    קטנה ודקה ומאפשרת הסתרה פשוטה

    פרטים נוספים..
  4. מצלמה זעירה עם ראיית לילה וצג לצפייה ללא מחשב  CR9000
    590.00 ₪
    מצלמה נסתרת עם צג המאפשרת לצפות בסרטונים ישירות מהמצלמה ללא צורך במחשב המצלמה הזעירה נמצאת בחזית וכמעט לא ניתן להבחין בקיומה סוללה חזקה במיוחד מאפשרת צילום של עד 7 שעות ללא צורך בטעינה המצלמה כוללת ראיית לילה ויכולת לצלם בחושך מוחלט ניתן להגיר את המצלמה לצילום רצוף או על פי תנועה מקליטה סרטוני וידאו כולל קול תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת בשעון דיגיטלי עם חיישן תנועה ללא צורך בחשמל CP709
    1,100.00 ₪
    שעון שולחני דיגיטלי הפועל רק בזמן שמזהה תנועה עם סוללות המספיקות לשבועות של פעילות בטעינה יחידה זווית צילום רחבה כולל ראיית לילה מצוינת למרחקים ארוכים איכות צילום מצוינת כולל הקלטת קול ניתן לבחור אם המצלמה תצלם תמונות או סרטוני וידאו פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת בשלט רכב עם ראיית לילה NCR400
    990.00 ₪
    מצלמות נסתרות בשלטי רכב הן פתרון מצוין לתיעוד פגישות ואירועים חשובים אחרים. רוב המצלמות הסמויות בשלטים מבצעות עבודה טובה אך בדרך כלל מוגבלות לפעילות של עד שעה כי זה מה שהסוללה מאפשרת. דגם חדש זה של מצלמה זעירה מוסלקת בשלט יכול לפעול במשך 3 שעות בטעינה יחידה. מעבר לכך, אם תוגדר המצלמה לפעילות באמצעות חיישן תנועה אז הסוללה תוכל להחזיק מעמד למשך ימים ארוכים ואף שבועות. המצלמה מצלמת באיכות צילום גבוהה ביותר כולל הקלטת קול כמו כן המצלמה מצוידת ביכולת ראיית לילה גם בתנאי תאורה חשוכים לגמרי. פרטים נוספים..
  7. מצלמה זעירה נסתרת במטען נייד לטלפונים ניידים PBR288
    650.00 ₪

    כאשר מתעורר הצורך לבחור מצלמה נסתרת אחד מהשיקולים שעולים הוא זמני הצילום הנדרשים. מצלמות נסתרות שאינן מחוברות למקור חשמל או למקור מתח אחר כמו סוללת גיבוי מוגבלות בדרך כלל למספר שעות מצומצם של פעילות. 

    דגם זה של מצלמה נסתרת המשולב במטען קיר מאפשר צילום ללא מגבלת זמן וזאת מעצם היותו מחובר כל הזמן לשקע החשמל. למצלמה יכולת לדרוס את החומר המוקלט הישן כאשר נגמר המקום על כרטיס הזיכרון כך שפעולת המצלמה אינה מוגבלת.

    כרטיס הזיכרון הפנימי מאפשר צילום רצוף של 3 שעות כולל הקלטת קול - איכות הצילום היא גבוהה וזווית הצילום רחבה 

    ניתן להגדיר את המצלמה שתצלם צילום רצוף או צילום על פי תנועה כך שכרטיס הזיכרון יכול להכיל עד 3 שעות של תנועה

    לצפייה בחומר המוקלט יש לחבר את המטען למחשב באמצעות הכבל המצורף בערכה ולנגן את הקבצים באמצעות הנגן של המחשב 

    זיכרון פנימי 32GB

    זויית צילום 90 מילות

    פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת זעירה בכבל טעינה לטלפונים ניידים CV133
    390.00 ₪
    כבל טעינה לטלפונים מסוג אנדרואיד משולב מצלמה סמויה המצלמה מאפשרת צילום רצוף או על-פי חיישן תנועה המצלמה צריכה להיות מחוברת למקור חשמל כגון מטען קיר או כניסת USB זיכרון פנימי של 32GB מאפשר שעות הקלטה רבות מקליטה סרטוני וידאו באיכות גבוהה כולל סאונד פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת זעירה במטען קיר ללא צורך בחיבור לחשמל SR207
    550.00 ₪
    מטען קיר לטלפונים ניידים משולב מצלמה נסתרת זעירה למטען סוללה פנימית נטענת המאפשר למצלמה לצלם ללא חיבור לשקע החשמל סוללה טעונה במלואה מאפשרת הקלטת וידאו וקול למשך שעה המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB המטען נראה כמו מטען טלפונים רגיל פרטים נוספים..
  10. מצלמה אלחוטית נסתרת בפעמון דלת לחדר מדרגות WCD808
    1,290.00 ₪
    פעמון דלת משולב מצלמה אלחוטית המאפשרת לראות באמצעות הטלפון הנייד כל אדם הלוחץ על הפעמון בזמן אמת וכן לדבר איתו דגם יחודי זה מאפשר למצלמה לעדכן בזמן אמת וגם לצפות בכל מי שנמצא בטווח העדשה גם אם לא לחץ על הפעמון המצלמה עושה שימוש בסוללות נטענות היכולות להספיק עד שלושה חודשים וכך הופכת את ההתקנה לפשוטה ומהירה ללא צורך בחיבור למקור חשמל חיצוני המצלמה כוללת ראיית לילה חזקה במיוחד המאפשרת צפייה במקומות חשוכים לגמרי ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון המתעד את כל המתרחש בחדר המדרגות גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה משדרת אונליין לטלפון הנייד לכל מקום בעולם למצלמה מודול WIFI חזק המאפשר לחבר אותה לתשתית האינטרנט אשר קיימת בתוך הבית פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 69