"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות זעירות

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 69

  1.  מצלמה נסתרת זעירה סמויה במטען קיר לטלפונים ניידים - WVR303
    440.00 ₪

    כאשר מתעורר הצורך להתקין מצלמה נסתרת מיד עולה השאלה היכן ניתן להציב אותה כך שלא ניתן יהיה להבחין בקיומה. כאשר מדובר במקום שישנם בו ארונות,מדפים או חפצים שונים בסביבת החדר או המשרד אז קל יותר להציב מצלמות נסתרות ולהחביאן . לעומת זאת קיימים חדרים או משרדים עם ריהוט מינימליסטי שאינם מאפשרים הסלקה של מצלמות סמויות. על-מנת לתת פיתרון לסוגיה זו ניתן להשתמש במצלמה זעירה הנסתרת בתוך מטען קיר לטלפונים סלולרים כפי שניתן לראות בדגם WVR303.כל שצריך לעשות הוא לחבר את המטען לקיר והמצלמה תתחיל לצלם אוטומטית. מעבר להיותה פיתרון פשוט וקל להצבת מצלמה סמויה היא גם כן משתלבת בצורה טבעית בשטח כמטען לטלפונים ניידים הנראה טבעי בכל סביבה היום.

     מצלמה נסתרת בתקע חשמלי עם מתאם USB - מעבר ליכולת הצילום ניתן גם להטעין כל טלפון סלולרי באמצעות חיבור כבל USB

    ניתן לחבר לשקע החשמל ולהקליט ללא מגבלת זמן

     מקליט על החומר הישן כאשר נגמר המקום על כרטיס הזיכרון - הקלטה מחזורית

     זכרון פנימי 32GB  חיישן תנועה פורמט וידאו AVI  קידוד וידאו M - JPEG קצב פריימים לשנייה 30 FPS  

    פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת סמויה בתוך שלט טלויזיה אוניברסלי RCC44
    560.00 ₪
    מצלמה זעירה נסתרת בתוך שלט אוניברסלי לטלויזיה ניתן למקם בצורה טבעית בסלון או בחדר השינה השלט מתפקד גם כשלט אוניברסלי לכל דבר טעינה באמצעות המחשב ע"י כבל USB כולל חיישן תנועה זכרון מובנה 8GB נתונים טכנים: רזולוציה - 1080P . פורמט צילום וידאו:AVI . קצב צילום: 30 FPS . צילום רצוף במשך 100-120 דקות . סוללה פנימית נטענת, 450mAH . צריכת חשמל:DC-5V . משקל:120g . מימדים:160mm*51mm*27mm פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת בשעון מעורר עם ראיית לילה  - KD55
    450.00 ₪
    מצלמה נסתרת בשעון שולחני עם מסך המאפשר לצפות בחומר המוקלט ישירות מהשעון או ע"י חיבור למחשב באמצעות הכבל המצורף הפעלה פשוטה ומהירה באמצעות שלט רחוק המצורף לערכה אפשרות צילום וידאו הכולל הקלטת קול, תמונות והקלטת קול בלבד. כולל חיישן תנועה המאפשר צילום רק בזיהוי תנועה מול עדשת המצלמה כולל ראיית לילה - מאפשר צילום בתנאי נמוכה נמוכים תומך בכרטיסי זיכרון עד 32GB זמן צילום רציף בין טעינות כ – 130 דקות פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת זעירה במדליון סמיילי
    290.00 ₪

    יציאת TV OUT לצפיה בהקלטות על גבי מסך הטלויזיה - כבל חיבור כלול כאשר הסוללה טעונה במלואה זמן הקלטת וידאו רציפה כ- 1 שעה. ניתן להשתמש כמצלמת מחשב בחיבור USB קליפס לתפיסה על הבגד, ומעמד וואקום לתפיסה לשולחן או שמשת הרכב רזולוצית וידאו גבוהה 1280X960 שמירת הקלטת וידאו בפורמט AVI שמירת הקלטת תמונות בפורמט JPG מעמד גמיש להתקנה על שמשת הרכב. איכות צילום מצויינת זווית צילום: 65 מעלות LUX: 1Lux תומכת בכרטיסי זיכרון עד 16GB מידות: קוטר 48 מ"מ הקלטה: 1G/40 דקות

     

    פרטים נוספים..
  5. מיני DVR - מכשיר הקלטה זעיר  למצלמות נסתרות וגלויות
    560.00 ₪
    מכשיר הקלטה זעיר המאפשר לחבר מצלמת אבטחה או מצלמה נסתרת ללא צורך במכשירי DVR גדולים מכשיר קטן מאוד בגודלו ומאפשר להחביאו בקלות בבית,במשרד, ובכל מקום שיש צורך המכשיר שומר את החומר המוקלט על-גבי כרטיס זכרון ניתן להוציא את כרטיס הזכרון ולהעביר את החומר המוקלט למחשב מכשיר ההקלטה תומך בכרטיסי זיכרון עד 32GB (לא כלול בערכה) ניתן להקליט עד 20 שעות רצוף באיכות וידאו גבוהה D1 (704x 576) ניתן להקליט וידאו או תמונות מקליט וידאו בקצב של 30 פריימים לשנייה יציאת TV - ניתן לחבר את המכשיר למסך חיצוני כולל שלט רחוק צריכת חשמל נמוכה מקליט על-גבי החומר הישן כאשר נגמר המקום על כרטיס הזיכרון ניתן לתכנת את המכשיר שיקליט בזמן מסויים כולל חיישן תנועה קטן מימדים גודל (60*45mm) פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת בכובע עם בלוטוס ואוזניות
    560.00 ₪
    כובע עם מצלמה נסתרת הכולל תקשורת בלוטוס המאפשרת שמיעת מוזיקה ודיבור אלחוטי בטלפון הסלולרי כולל שלט רחוק פרטים נוספים..
  7. שעון דיגיטלי שולחני עם מצלמה נסתרת וראיית לילה NVR77
    450.00 ₪
    מצלמה זעירה סמויה בתוך שעון דיגיטלי עם זווית צילום רחבה ניתן לנהל את המצלמה באמצעות אפליקציה - המצלמה משדרת את הוידאו שלה לטלפון נייד למרחק של עד 10 מטר ומאפשרת צפייה אלחוטית מחדר לחדר ניתן להקליט גם על גבי הטלפון הסלולרי כאשר המצלמה משדרת ישירות לאפליקציה וכמו כן ניתן להקליט על כרטיס זיכרון הנכנס לחלקה האחורי של המצלמה זמן סוללה ארוך במיוחד ניתן לחבר את המצלמה לשקע הקיר באמצעות הכבל המצורף ולצלם ללא מגבלת זמן איכות צילום מצוינת – HD 1080P חיישן 5MP ראיית לילה אינפרה שחור אשר לא ניתנת לזיהוי מיקרופון רגיש אפשרות לחיישן תנועה לחיסכון בזיכרון ובסוללה תמיכה בכרטיסי זיכרון עד 32GB זווית צילום רחבה: 120 מעלות פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת אלחוטית במטען קיר לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד UVR669
    990.00 ₪

    מצלמה זעירה מוסלקת במטען USB  ץצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד מכל מקום בעולם ובזמן אמת.

    כולל כרטיס זיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה המאפשר להקליט סרטוני וידאו וכולל סאונד למשך יומיים

    כולל חיישן תנועה השולח הודעה בזמן אמת לטלפון הנייד כאשר מישהו עובר מול המצלמה

    המצלמה מקבלת חשמל באמצעות שקע החשמל כך שאין צורך לדאוג לאספקת חשמל חיצונית

    התקנה פשוטה ומהירה - רק לחבר לחשמל וניתן לצפות מכל מקום בעולם

    המטען הוא מטען אמיתי של טלפונים ניידים כך שניתן להטעין באמצעותו כל טלפון נייד

    זווית צילום רחבה - 90 מעלות

    איכות צילום גבוהה ביותר - FULL HD

    פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת גמישה עם שידור לנייד ללא ראוטר - IP999 - 4G
    1,390.00 ₪
    מצלמה זעירה עם שידור ישיר לטלפון הנייד ללא צורך בראוטר חיצוני - פועלת באמצעות כרטיס סים מדובר במצלמה גמישה שניתן להסתיר בתוך או מאחורי חפצים בצורה קלה המצלמה מסופקת עם אפליקציה המאפשרת לצפות מכל מקום בעולם כולל חיישן תנועה המתריע ברגע מישהו שעובר מול העדשה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את המתרחש גם כאשר לא צופים אונליין ניתן לחבר את המצלמה למקור מתח קבוע או לסוללת גיבוי חיצונית תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB איכות צילום וידאו לבחירה 720/1080 פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת דקה עם עדשה מתכווננת וסוללה לחמש שעות HR700
    390.00 ₪
    מצלמה זעירה עם גוף דק המאפשר להסתיר אותה בקלות במגוון מקומות. כל שנדרש לעשות על מנת לצלם בסתר הוא להטעין את המצלמה מספר שעות והיא תוכל לצלם באיכות גבוהה כולל הקלטת קול עד חמש שעות בטעינה יחידה. את סרטוני הוידאו המצלמה שומרת על גבי כרטיס זיכרון שיש להתקין בצידה של המצלמה וניתן לצפות בחומר המוקלט על ידי חיבור המצלמה למחשב בעזרת הכבל המצורף בערכה. ניתן לצלם סרטוני וידאו רציפים או צילום וידאו על פי חיישן תנועה למצלמה הזעירה עדשה מתכוונת המאפשרת להציב אותה במקומות גבוהים או נמוכים ולכוון את העדשה בהתאם לזווית הצילום הנדרשת המצלמה כוללת מגנט בחלקה העליון כך שניתן להצמיד אותה למקומות או אביזרים מתמגנטים אז מה עוד חשוב לדעת? איכות צילום גבוהה 1080P רזולוציית צילום 1920*1080 סוללה פנימית נטענת 900mah צילום וידאו עד 5 שעות תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB מה מקבלים בערכה? מצלמה זעירה מתאם לכרטיסי זיכרון כבל טעינה הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 69