"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות אלחוטיות

מצלמות אלחוטיות - אתה כבר לא צריך לסמוך על מערכת ענקית של חוטים כדי להגן על הבית שלך עם מצלמות כיום יש מצלמות אבטחה אלחוטיות שאתה יכול להשתמש בהן מה שמאפשר לך להגן על הבית שלך ללא צורך בשכירת צוות התקנה מקצועי. אלה מצלמות אלחוטיות פשוט להציב באזור שברצונך ולהפעילן. זה באמת כל כך פשוט, אבל אתה צריך לדעת איזה סוג של מצלמה נסתרת אלחוטית יעבוד הכי טוב בשבילך. לשם שם כך אנחנו פה בשביל להמליץ לך ולהציע לך מגוון של מצלמות אלחוטיות לבחירה.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

41-50 מתוך 74

  1. מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית חסינת מים VSTARCAM
    690.00 ₪
    מצלמת אבטחה לתנאי חוץ חסינה למים ואבק עם צפייה בשידור חי באמצעות הטלפון הנייד או המחשב מכל מקום בעולם פרטים נוספים..
  2. מצלמה אלחוטית זעירה עם ראיית לילה בשידור ישיר לטלפון נייד MD606
    760.00 ₪
    מצלמה קטנה ואיכותית המאפשרת שידור למרחקים קצרים ישירות לטלפון הנייד באמצעות תשדורת WIFI התקנה פשוטה ומהירה - כל מה שצריך לעשות הוא להדליק את המצלמה ולהתחבר אליה ישירות דרך האייפון או האנדרואיד באמצעות האפליקציה המצורפת איכות צילום מצוינת כולל שידור קול כולל ראיית לילה למרחקים קצרים בחושך מוחלט ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון ולאפשר לה להקליט לאורך זמן פיתרון אידיאלי להתקנה במקומות מרוחקים באותו החדר או מחדר לחדר ללא הסתבכות מיותרת של חוטים פרטים נוספים..
  3.  מצלמה נסתרת אלחוטית מיקרו  - MWC6
    950.00 ₪

    ישנם סוגים רבים של מצלמות אלחוטיות המאפשרות צפייה און ליין באמצעות מחשב מרוחק או הטלפון הנייד,רוב המצלמות עושות עבודה טובה אך במקרה ויש צורך לצלם בסתר הגודל הפיזי שלהן אינו מאפשר זאת. 

    בדיוק לשם כך פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית זעירה המאפשרת הסתרה קלה ופשוטה מאחורי או בתוך חפצים שונים ובקלות יחסית 

    המצלמה יכולה לפעול על סוללה פנימית נטענת ולזמנים ארוכים יותר ניתן לחבר אותה לשקע החשמל או לסוללת גיבוי

    ניתן לצרף למצלמה כרטיס זיכרון המאפשר הקלטה של החומר המצולם למשך ימים ארוכים

    פרטים נוספים..
  4. מצלמה אלחוטית זעירה נסתרת בשנאי עם צפייה בזמן אמת TRVR777
    1,360.00 ₪
    מצלמה אלחוטית זעירה נסתרת בשנאי עם צפייה בזמן אמת ניתן לצפות בשידור חי באמצעות הטלפון הנייד או מחשב מכל מקום בעולם כולל חיישן תנועה המתריע לטלפון ברגע שמזוהה תנועה מול עדשת המצלמה ניתן להקליט את הוידאו שצופים בו על-גבי הטלפון הנייד או על-גבי כרטיס זיכרון שמכניסים לתוך השנאי איכות צילום מעולה - HD פרטים נוספים..
  5. BCR309 מצלמה נסתרת סלולרית דור 3 בצורת כפתור
    1,190.00 ₪
    מצלמה נסתרת זעירה בצורת כפתור העושה שימוש בטכנולוגיה סלולרית דור 3 המצלמה מאפשרת צפייה מכל מקום בעולם באמצעות שיחת וידאו ניתן להסליק את המצלמה הקטנה בכל מקום בבית ,במשרד או ברכב בנוסף ניתן להסליק את המצלמה על גבי הגוף ובכך לאפשר שידור אלחוטי בזמן אמת לכל מקום נדרש ניתן לבצע שיחת וידאו מכל טלפון סלולרי התומך בשיחות וידאו המכשיר מסופק כולל כרטיס סים ומספר להתקשרות כולל הוראות הפעלה בעברית צפיה באמצעות המכשיר הנייד בשיחת וידאו דור 3 - שיחת וידאו (צפייה בזמן אמת). המצלמה תומכת בטלפונים עם אפשרות לשיחת וידאו - לא כולל איפון המצלמה כוללת מיקרופון - משדרת וידאו ואודיו. אפשרות צילום אוטומטי בזמן שהמצלמה מזהה תזוזה (יש להכניס כרטיס זיכרון MICRO SD למכשיר). שליחת SMS (והודעת תמונה (MMS) מהמכשיר לסלולאר ברגע שהמצלמה מזהה תזוזה בזמן אמת. שמירת תמונות על גבי כרטיס זיכרון חיצוני שמוכנס למכשיר. כרטיס מסוג מיקרו MICRO SD עד 8 גיגה (לא כלול). ניתן לבצע שיחה קולית רגילה למכשיר להאזנת קול בלבד. כולל סוללה פנימית נטענת המספיקה עד 3-4 שעות בחיבור לחשמל אין מגבלה של זמן. מידת הקופסא 7.2X6.2X2.3 ס"מ בלבד. (נכנס בכיס בקלות). משקל 115 גרם (כולל סוללה). פרטים נוספים..
  6. מצלמה אלחוטית נסתרת בעט עם שידור און-ליין WPR944 - עט מצלמה
    1,100.00 ₪
    עט עם מצלמה אלחוטית זעירה עם יכולת שידור בזמן אמת לאפליקציה בטלפון הנייד כאשר מחברים את עט המצלמה ל-WIFI ניתן לצפות בשידור ללא מגבלת מרחק המצלמה משדרת וידאו בשידור ישיר כולל קול וניתן להוסיף גם כרטיס זיכרון שיתעד כאשר לא צופים אונליין כולל חיישן תנועה המתריע כאשר מישהו עובר מול העדשה סוללה נטענת בהספק של 200MAH מאפשרת שידור אונליין עד שעה וחצי המצלמה תומכת בטלפונים מסוג אנדרואיד ואייפון תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB ניתן לעשות שימוש בעט כעט אמיתית פרטים נוספים..
  7. מצלמת אבטחה אלחוטית נסתרת בנורה BLP67
    1,250.00 ₪
    מצלמה נסתרת אלחוטית סמויה בתוך נורה ניתן לצפות מכל מקום בעולם באמצעות הטלפון או המחשב פתרון אידיאלי למקומות עם התקנה בעייתית - רק לחבר לבית נורה רגיל והמצלמה פעילה המצלמה כוללת ראיית לילה בלתי נראית וזאת באמצעות שימוש בלדים שחורים במקום אדומים שאינם מסגירים את הימצאות המצלמה יש צורך באינטרנט בסביבת המצלמה אפשרות לצפייה באמצעות איפון,אנדרואיד או מחשב מרוחק היום כאשר הטכנולוגיה מאפשרת זאת מצלמות אלחוטיות שאינן דורשות התקנה מסובכת והעברת חוטים מסורבלת הפכו להיות מצלמות עם ביקוש רב. רוב המצלמות האלחוטיות הקיימות היום בשוק הן מצלמות המיועדות להצבה גלויה ובתנאים מסוימים זו מגבלה. בדיוק למטרה זו פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית שיכולה להיות נסתרת וכן יכולה להיות מוסלקת באביזרים שונים בהתאם לצורך בשטח. באמצעות מצלמה זו ניתן לצפות און-ליין דרך הטלפון הנייד וכך להיות בשליטה ופיקוח מכל מקום בעולם ובכל זמן שיש צורך. פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת מוסלקת בנגן דיסקים עם שידור בזמן אמת
    1,550.00 ₪

    נגן דיסקים משולב מצלמת WIFI אלחוטית המאפשרת צפייה אונליין באמצעות הטלפון הנייד או מחשב מרוחק

    כולל יכולת הקלטה פנימית מעבדת

     

     

    דיפנדר מתמחה בשילוב מערכות אבטחה ובילוש.באפשרותנו להתקין מצלמות אלחוטיות נסתרות בכל מוצר שתבחרו כולל כאלה שתביאו אתכם בתנאי שקיים חלל פנימי המאפשר זאת.

    לפרטים נוספים ניתן להתקשר או להגיע לחנותנו ברמת-גן

     

     

     

     

     

    פרטים נוספים..
  9. מצלמה אלחוטית נסתרת בשעון קיר בשידור חי לטלפון הנייד  WRM-69
    990.00 ₪
    מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מרחוק באמצעות אייפון ואנדרואיד מכל מקום בעולם זהו שעון רגיל הפועל כשעון קיר לכל דבר אך בתוכו מוסלקת מצלמה נסתרת המצלמה הנסתרת חבויה בצורה יסודית ולא ניתן להבחין בקיומה כולל חיישן תנועה השולח התרעה ישירות לטלפון הנייד כאשר מזהה תנועה מול המצלמה יכול להקליט את כל ההתרחשות על גבי כרטיס זיכרון גם כאשר לא צופים סוללה פנימית נטענת מספיקה לעד 5 שעות פעילות בטעינה יחידה ניתן לחבר למקור מתח ולצפות ללא מגבלת זמן כולל חיישן תנועה המתריע כאשר מישהו עובר מול העדשה ישירות לאפליקציה איכות צילום HD זווית צילום 90 מעלות קוטר שעון 25 ס"מ ניתן לתלייה על הקיר פרטים נוספים..
  10. מצלמה אלחוטית זעירה עם ראיית לילה ומקלט WV55
    660.00 ₪
    פתרון אופטימלי לכל נושא אבטחה וביטחון אישי ולכל מקום: בבית, במשרד, בעסק, השגחה על ילדים או על הורים מתבגרים, אפשרות שימוש במקומות שלא ניתן להעביר חוטים, אפשר לנייד את מצלמות האבטחה בהתאם לצורך ובקלות רבה. קל מאד להתקנה, כל אחד יכול לבצע את ההתקנה ללא צורך בבעלי מקצוע, חיבור פשוט עם שני ברגים לקיר. פתרון לאלימות ולפשע שנמצא בכל מקום, תיעוד של עובדים לא ישרים, פתרון להורים המודאגים מה קורה עם הילדים שלהם, פתרון לילדים הדואגים להורים המתבגרים שלהם, הגברת הביטחון והאבטחה האישית לבית למשרד ולרכוש, שליטה מוחלטת בנעשה בכל מקום שתבחרו. מצלמה איכותית עם שידור וידאו צבעוני המצלמה עושה שימוש בסוללה של 9V או שניתן לחבר אותה ישירות לחשמל שידור אלחוטי חזק - אפשרות קליטה אלחוטית של עד 50 מטר בתנאים אופטימלים. תומכת בטלויזיות בפורמט PAL ו – NTSC TV . לצפייה בשידור המצלמה האלחוטית ניתן לחבר את המקלט (רסיבר)לכל מסך עם כניסת PL סטנדרטית פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

41-50 מתוך 74