"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות אלחוטיות

מצלמות אלחוטיות - אתה כבר לא צריך לסמוך על מערכת ענקית של חוטים כדי להגן על הבית שלך עם מצלמות כיום יש מצלמות אבטחה אלחוטיות שאתה יכול להשתמש בהן מה שמאפשר לך להגן על הבית שלך ללא צורך בשכירת צוות התקנה מקצועי. אלה מצלמות אלחוטיות פשוט להציב באזור שברצונך ולהפעילן. זה באמת כל כך פשוט, אבל אתה צריך לדעת איזה סוג של מצלמה נסתרת אלחוטית יעבוד הכי טוב בשבילך. לשם שם כך אנחנו פה בשביל להמליץ לך ולהציע לך מגוון של מצלמות אלחוטיות לבחירה.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 74

  1. מצלמת אבטחה אלחוטית סולרית ללא צורך בחשמל  SVR707
    1,190.00 ₪
    מצלמה אלחוטית לתנאי חוץ המאפשרת שידור ישיר לטלפון הנייד. המצלמה נטענת מהשמש ללא צורך בתשתית של חשמל במקרה שאין רשת בסביבה המצלמה תאגור את הסרטונים על גבי כרטיס זיכרון וניתן לצפות במחשב המצלמה מצוידת בסוללות פנימיות הנטענות באמצעות הפאנלים הסולריים המצלמה יכולה לפעול מספר ימים רק באמצעות הסוללה הפנימית המצלמה כוללת חיישן תנועה להתרעה בזמן אמת ישירות לטלפון ראיית לילה מצויינת בתנאי תאורה נמוכים המצלמה מסופקת עם אפליקציה לטלפון נתונים טכניים: ראיית לילה עד 30 מטר רזולוציה 1080P - FULL HD תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB עדשה 2.8mm זווית צילום 160 מעלות סוללה פנימית 6600MaH פרטים נוספים..
  2. מצלמה אלחוטית עם ראייה היקפית WR360
    790.00 ₪
    מצלמת אבטחה אלחוטית עם יכולת צילום היקפית של 360 מעלות וצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד או מחשב מרוחק מכל מקום בעולם דגם זה מאפשר לכסות מספר זוויות צילום ומשחרר מהצורך להתקין מספר מצלמות המצלמה אלחוטית לחלוטין כך שכדי להפעיל אותה כל שצריך הוא נקודת חשמל וראוטר אלחוטי בסביבה המצלמה כוללת ראיית לילה לצילום במקומות חשוכים התקנה פשוטה ללא צורך במתקין חיצוני המצלמה מסופקת עם אפליקציה לטלפון ותוכנה למחשב פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת אלחוטית עם ראיית לילה סמויה WVR407
    1,160.00 ₪

    מצלמות אלחוטיות עם ראיית לילה נותנות פתרון ראוי למצבים בהם יש צורך לצפות ממקום מרוחק וגם לראות בתנאים של חושך. אך אם קיים צורך במצלמה מוסווית שלא יבחינו בקיומה צריך להשתמש במצלמה נסתרת עם ראיית לילה שלא נראית לעין. בדגם זה מותקנות נורות ראיית לילה בטכנולוגיית ננו-מטר ייחודית אשר מאפשרות ראיית לילה איכותית למספר מטרים אך ללא יכולת אבחנה בנורות. 

    למצלמה חוט גמיש המאפשר הסתרה פשוטה במגוון מקומות והיא יכולה לשדר לכל סמרטפון, אנדרואיד או אייפון. כמו כן ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל או לסוללת גיבוי.

    המצלמה הזעירה כוללת חיישן תנועה להתרעה בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד ובעלת יכולת הקלטה על כרטיס זיכרון כולל הקלטת קול, כמו-כן ניתן להקליט סרטונים או לצלם תמונות ישירות מהאפליקציה ולשמור אותם על גבי הטלפון הנייד. 

    המצלמה מסופקת עם אפליקציה לטלפון הנייד

    פרטים נוספים..
  4. מצלמה אלחוטית נסתרת בבקבוק ספורט טרמי TWR949
    1,550.00 ₪
    דמוי בקבוק משקה טרמי משולב מצלמה נסתרת המשדרת לכל טלפון נייד בזמן אמת ניתן לשלב במצלמה כרטיס זיכרון המאפשר להקליט את כל החומר המצולם כולל הקלטת קול חיישן תנועה להתרעה בזמן אמת אם מישהו עובר מול עדשת המצלמה סוללה חזקה במיוחד המאפשרת שידור רציף עד 10 שעות ראיית לילה למרחקים קצרים פרטים נוספים..
  5. מצלמה אלחוטית נסתרת בפעמון דלת לחדר מדרגות WCD808
    1,290.00 ₪
    פעמון דלת משולב מצלמה אלחוטית המאפשרת לראות באמצעות הטלפון הנייד כל אדם הלוחץ על הפעמון בזמן אמת וכן לדבר איתו דגם יחודי זה מאפשר למצלמה לעדכן בזמן אמת וגם לצפות בכל מי שנמצא בטווח העדשה גם אם לא לחץ על הפעמון המצלמה עושה שימוש בסוללות נטענות היכולות להספיק עד שלושה חודשים וכך הופכת את ההתקנה לפשוטה ומהירה ללא צורך בחיבור למקור חשמל חיצוני המצלמה כוללת ראיית לילה חזקה במיוחד המאפשרת צפייה במקומות חשוכים לגמרי ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון המתעד את כל המתרחש בחדר המדרגות גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה משדרת אונליין לטלפון הנייד לכל מקום בעולם למצלמה מודול WIFI חזק המאפשר לחבר אותה לתשתית האינטרנט אשר קיימת בתוך הבית פרטים נוספים..
  6. מצלמה אלחוטית סלולרית עם ראיית לילה W4G-797
    1,190.00 ₪

    רוב המצלמות האלחוטיות שניתן למצוא כיום בשוק עושות שימוש בתשתית אינטרנט מקומית הקיימת בבית או במקום העבודה. האינטרנט אכן זמין ברוב המקומות אך עדיין ישנם מקומות רבים שבהם לא ניתן למצוא תשתית זמינה או במקרים בהם אנחנו מעוניינים להציב מצלמה לזמן קצוב כך שלא משתלם להשקיע בתשתית אינטרנט קבועה. כמענה למצבים מסוג זה ניתן לעשות שימוש במצלמות אלחוטיות סלולריות אשר מאפשרות שידור אונליין ישירות לטלפון הנייד או למחשב מרוחק באמצעות הכנסת כרטיס סים עם גלישה סלולרית. אם מעוניינים להציב את המצלמה למספר שעות אין אפילו צורך בחשמל מפני שהיא יכולה לפעול על הסוללה הפנימית הנטענת. כמו-כן ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון כך שהיא תתעד את החומר המצולם גם כאשר לא נצפה באותה נקודת זמן. המצלמה גם מצוידת בחיישן תנועה רגיש אשר יתריע בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד שלנו במקרה ויזהה תנועה מול העדשה

    המצלמה נותנת מענה שלם גם במקרים של מקומות חשוכים לגמרי - היא מצויידת בחיישן רגיש המפעיל את חיישני האינפרה-אדום של המצלמה כאשר הוא מזהה ירידה בכמות האור - איכות ראיית הלילה בדגם זה היא גבוהה ביותר ומאפשרת להאיר ברמת אור יום חדרים גדולים יחסית.

    פרטים נוספים..
  7. מצלמה אלחוטית זעירה נסתרת בשעון שולחני מעוצב AC990
    890.00 ₪
    שעון שולחני דיגיטלי משולב מצלמה אלחוטית סמויה עם שידור ישיר לטלפון הסלולרי מאפשר לכם לנטר את ביתכם בזמן אמת ולדעת מה מתרחש כאשר אתם לא שם. מעבר לשידור הישיר,ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את כל המתרחש גם כאשר אינכם צופים ישירות. כמו-כן, המצלמה הזעירה מצוידת בחיישן תנועה שידאג לשלוח לכם התרעה בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד במקרה של חדירה למקומות הפרטיים שלכם. השעון כולל ראיית לילה ומאפשר לצפות במקומות חשוכים לגמרי בחיבור לחשמל המצלמה פועלת 24 שעות ביממה וכן ניתן להפעיל אותה רק באמצעות הסוללה המצלמה משדרת סרטוני וידאו כולל שידור של קול שידור והקלטה באיכות FHD 1080P כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת וישירות לאפליקציה במקרה שמישהו עובר מול העדשה הנסתרת פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת אלחוטית לעינית הדלת PWC699
    1,150.00 ₪
    לפעמים אנחנו רוצים לדעת מי נמצא מאחורי דלת הכניסה לפני שאנחנו פותחים את הדלת או אפילו במקרה שאנחנו לא נמצאים בבית. במקרים אחרים אנחנו רוצים לדעת מי מסתובב במסדרון או מול דלת הכניסה גם כאשר אנחנו לא נמצאים במקום. ישנן מצלמות לעינית הדלת המאפשרות לראות מי נמצא מאחור באמצעות מסך המוצמד לעינית אך גם במצב זה אנחנו צריכים להיות נוכחים במקום ואנחנו לא יודעים מתי מתבצעת ההתרחשות. על-מנת לתת מענה לצורך זה פיתחנו במעבדה שלנו עינית דלת משולבת מצלמה נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד המצלמה מחליפה עם עינית הדלת הקיימת ומאפשרת התקנה פשוטה,קלה ומהירה כולל התרעה ישירות לסלולרי במקרה שמישהו עובר או מסתובב מול העינית ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל או לעשות שימוש בסוללה זווית צילום רחבה ביותר של 150 מעלות תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB 32GB = 20 ימי צילום איכות צילום FULL HD ניתן לגם להקליט את החומר המשודר על גבי כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  9. מצלמה אלחוטית כולל ראיית לילה לצפייה אונליין באמצעות הטלפון הנייד SRICAM - YU
    360.00 ₪
    מצלמה אלחוטית קטנה הכוללת ראיית לילה ומאפשרת לצפות מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה לטלפון הסלולרי התקנה פשוטה וקלה ללא צורך בידע מוקדם תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB לזמני הקלטה ארוכים במיוחד ללא צורך במחשב יכולת דחיסת נתונים מצויינת בטכנולוגיית H.264 רזולוציה 1280*720@25fps. אפליקציה ייעודית לאיפון ולאנדרואיד לצפייה מכל מקום בעולם חיישן ראיית לילה אוטומטי המדליק את נורות האינפרה כאשר המצלמה מזהה ירידה בתנאי האור פרטים נוספים..
  10. מצלמה אלחוטית עם ראיית לילה מבית דיפנדר
    560.00 ₪
    מצלמת IP אלחוטית המאפשרת צפייה ממחשב מרוחק או באמצעות הטלפון הנייד מכל מקום בעולם מצלמת IP עם מנוע המאפשרת ניתן לשלוט מרחוק על המצלמה ולהזיזה למעלה למטה ולצדדים ראיית לילה יום/לילה ממונעת 360 מעלות יכולת הקלטה על כרטיס זיכרון אודיו דו כיווני אלחוטית WIFI זיהוי תנועה אפלקציה ל IPHONE/ANDROID ללא צורך התקשרות עם PC התקנה מהירה P2P על ידי סריקת בר קוד מאחורי המצלמה פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 74