"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות אלחוטיות

מצלמות אלחוטיות - אתה כבר לא צריך לסמוך על מערכת ענקית של חוטים כדי להגן על הבית שלך עם מצלמות כיום יש מצלמות אבטחה אלחוטיות שאתה יכול להשתמש בהן מה שמאפשר לך להגן על הבית שלך ללא צורך בשכירת צוות התקנה מקצועי. אלה מצלמות אלחוטיות פשוט להציב באזור שברצונך ולהפעילן. זה באמת כל כך פשוט, אבל אתה צריך לדעת איזה סוג של מצלמה נסתרת אלחוטית יעבוד הכי טוב בשבילך. לשם שם כך אנחנו פה בשביל להמליץ לך ולהציע לך מגוון של מצלמות אלחוטיות לבחירה.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 74

  1. מצלמה נסתרת סמויה בנורה עם ראיית לילה בלתי נראית BR309
    880.00 ₪
    התקנה קלה והפעלה קלה: פשוט להכניס כרטיס Micro-SD למצלמה, להבריג את המצלמה כנורה, ולהפעיל את המתג. המצלמה נראית כמו נורה ואף אחד לא יבחין שזו מצלמה - לנורה ראיית לילה באמצעות לדים שחורים שאינם מסגירים את הימצאות המצלמה ניתן לעשות שימוש במצלמה הנסתרת ולהתקינה בבית,במשרד,במחסן,בחדר המדרגות ובכל מקום שיש בו חיבור למנורה אחסון מקומי: המצלמה הנסתרת תומכת בכרטיס Micro-SD 2GB-32GB כדי להקליט קטעי וידאו (כרטיס Micro-SD אינו כלול בחבילה). ניתן לעשות את כל השינויים ועדכוני הגדרת במהירות ובקלות באמצעות כרטיס מיקרו SD. מערך לדים LED דור 3, מבטיח תמונה טובה יותר בלילה וחייפעילות ארוכים יותר. AC 110V - 250V לשימוש בכל העולם. הערכה מגיעה עם זרוע הארכה כפי שמופיע בתמונה פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת אלחוטית מוסלקת בשעון שולחני לצפייה מאייפון ואנדרואיד CK996
    750.00 ₪
    מצלמה אלחוטית זעירה נסתרת בשעון מעורר שולחני עם יכולת שידור בזמן אמת וראיית לילה ניתן להתחבר למצלמה מכל מחשב ,סמרטפון או טאבלט, מכל מקום ובכל זמן והמצלמה תשדר אונליין לאפליקציה המצורפת בערכה כולל ראיית לילה למרחק של מטרים ספורים - למצלמה לדים שחורים המאפשרים לראות בחושך ואינם נדלקים ומסגירים את פעילות המצלמה למצלמה חיישן תנועה המתריע בזמן אמת כאשר מישהו עובר מול העדשה - מעבר להתרעה המצלמה תצלם אוטומטית שלוש תמונות ותשלח לאדם המנהל את המצלמה נתונים טכנים: חיישן - 5MP רזולוציה:1080P פורמט וידאו:AVI פריימים לשנייה: 25 זווית צפייה רחבה: 90° הספק סוללה: 2400MA תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB מה בערכה? שעון שולחני WIFI סוללה נטענת כבל USB חיבור לשקע חשמל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  3. מצלמת IP אלחוטית עם ראיית לילה נסתרת בשעון שולחני IP888
    890.00 ₪
    שעון דיגיטלי עם מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה ישירות לטלפון הנייד המצלמה הזעירה נסתרת בצורה מעולה כך שלא ניתן להבחין בהימצאות העדשה המצלמה הזעירה משדרת סרטוני וידאו באיכות FHD לטלפון הסלולרי כולל קול ניתן להקליט את הסרטונים על גבי הטלפון הנייד כולל צילום תמונות מרחוק כולל אפשרות הקלטה על-גבי כרטיס זיכרון - גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה עדיין תקליט על כרטיס הזיכרון ניתן להקליט בצורה רצופה או באמצעות חיישן תנועה שידאג להקליט רק כאשר המצלמה מזהה תנועה בחיבור לחשמל ניתן לצפות ללא מגבלת זמן - המצלמה מסופקת עם כבל טעינה ומטען קיר סוללה המספיקה עד 3 שעות - במקרה של נפילת חשמל המצלמה תמשיך להקליט על כרטיס הזיכרון כולל ראיית לילה - ניתן לצפות בשידור המצלמה בחושך מוחלט למספר מטרים זווית צילום רחבה במיוחד של 120 מעלות התקנה פשוטה ומהירה כולל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  4.  מצלמה אלחוטית נסתרת במנורת שולחן מחשב TLIP477
    1,390.00 ₪
    ישנם סוגים שונים של מצלמות IP אלחוטיות נסתרות אבל לפעמים ישנה מגבלה להסתיר את המצלמה כי נתוני הסביבה לא מאפשרים.במקרים כאלו עדיף לבחור במצלמה שכבר סמויה בתוך אביזר כלשהוא המאפשר להציב אותו בחדר,בסלון או במשרד כך שלא יעורר חשד. מצלמה נסתרת במנורת שולחן עונה על צורך זה והיא גם כן מאפשרת לצפות בזמן אמת בכל המתרחש בסביבת המנורה. מעבר להיותה אביזר טבעי היא גם כן מעוצבת בצורה יוקרתית כך שתראה טוב המקום בו היא נמצאת. ניתן לחבר את המנורה ישירות לחשמל או לכניסת ה - USB של המחשב ניתן לצפות בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד למרחקים קצרים ללא חיבור לאינטרנט בחיבור לראוטר ניתן לצפות בזמן אמת מכל מקום בעולם פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בשנאי עם שידור לנייד TRV799
    1,390.00 ₪
    מצלמת IP סמויה בתוך מטען קיר עם צפייה אונליין מכל מקום בעולם מאפשרת צפייה מרחוק באמצעות אייפון ואנדרואיד וגם באמצעות מחשב בעלת שקע USB שמאפשר להטעין טלפונים ניידים המצלמה הנסתרת חבויה בצורה יסודית ולא ניתן להבחין בקיומה המצלמה כוללת ראיית לילה בתנאי חושך מוחלטים זווית צילום רחבה של 120 מעלות איכות צילום גבוהה ביותר FULL HD פרטים נוספים..
  6. מצלמת אבטחה אלחוטית IP עם ראיית לילה מבית DEFENDER
    560.00 ₪
    מצלמת רשת IP אלחוטית עם ראיית לילה לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד או המחשב כולל מנוע המאפשר להזיז את המצלמה ימינה/שמאלה למעלה/למטה באמצעות אפליקציה לטלפון הנייד או באמצעות תוכנת מחשב איכות צילום והקלטה מצוינים ברזולוציה של 720P כולל 12 נורות לדים המאפשרים ראיית לילה ברורה עד מרחק של 10 מטר כולל מיקרופון ורמקול המאפשרים לשמוע את המתרחש בסביבת המצלמה וגם לדבר מרחוק תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB ומאפשרת הקלטה רציפה של 24 שעות ביממה כולל חיישן תנועה המאפשר קבלת התראה ישירות לטלפון הסלולרי וכן מאפשר הקלטה רק בזמן תנועה וכך חוסך מקום על הכרטיס זיכרון ומקליט רק את החומר הרלוונטי פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה עם ראיית לילה שידור בזמן אמת לטלפון הנייד IPIR777
    1,460.00 ₪
    מצלמות IP אלחוטיות הן פתרון מצוין כמצלמות אבטחה כי הן משחררות אותנו מחוטים מיותרים וכן מאפשרות לנו לצפות מכל מקום בעולם ובכל זמן הנדרש באמצעות הטלפון הנייד או כל מחשב מרוחק. כאשר מתעורר הצורך להציב מצלמה אלחוטית נסתרת צריך לעשות שימוש במצלמות אלחוטיות זעירות על-מנת שלא יסגירו את הימצאותם בסביבה. מצלמות IP נסתרות קיימות בשוק אך בדרך כלל הן מוגבלות באפשרות צילום בתנאי תאורה נמוכים. על-מנת לענות על הצורך הנדרש מלקוחותינו יצרנו במעבדת דיפנדר מצלמה אלחוטית נסתרת עם ראיית לילה. מסביב לעדשה יש נורות אינפרה זעירות המאפשרות למצלמה לצלם גם בתנאי חושך מוחלט למספר מטרים. המצלמה כוללת חיישן תנועה ותדאג לשלוח התראה ישירות לטלפון הנייד כאשר אובייקט כלשהוא יעבור מול העדשה המצלמה תומכת בהקלטה על כרטיס זיכרון ומאפשרת צילום רצוף של עד 20 שעות ללא צורך בפריקת הכרטיס (בהפעלת חיישן תנועה ניתן לאגור זמן ארוך הרבה יותר בתלוי בכמות התנועה) מעבר לכך למצלמה רזולוציית צילום גבוהה במיוחד וכן ניתן לבחור את איכות הצילום אם יש צורך לחסוך מקום על כרטיס הזיכרון פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת אלחוטית במטען קיר לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד UVR669
    990.00 ₪

    מצלמה זעירה מוסלקת במטען USB  ץצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד מכל מקום בעולם ובזמן אמת.

    כולל כרטיס זיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה המאפשר להקליט סרטוני וידאו וכולל סאונד למשך יומיים

    כולל חיישן תנועה השולח הודעה בזמן אמת לטלפון הנייד כאשר מישהו עובר מול המצלמה

    המצלמה מקבלת חשמל באמצעות שקע החשמל כך שאין צורך לדאוג לאספקת חשמל חיצונית

    התקנה פשוטה ומהירה - רק לחבר לחשמל וניתן לצפות מכל מקום בעולם

    המטען הוא מטען אמיתי של טלפונים ניידים כך שניתן להטעין באמצעותו כל טלפון נייד

    זווית צילום רחבה - 90 מעלות

    איכות צילום גבוהה ביותר - FULL HD

    פרטים נוספים..
  9. מצלמה אלחוטית נסתרת בתוך קופסת טישיו מעוצבת לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד TVR556
    1,390.00 ₪
    בעידן הטכנולוגי של היום מצלמות אלחוטיות הן פתרון פשוט ונוח לצפייה בזמן אמת במקומות החשובים לנו לנטר. באמצעות האינטרנט ניתן להיות מעודכן בכל נקודת זמן ובכל מקום לגבי מה מתרחש במקומות שאנחנו לא נוכחים בהם. פעמים רבות מתעורר הצורך לצפות בזמן אמת אך ללא ידיעת הסובבים וזאת ניתן היום לעשות באמצעות מצלמות נסתרות אלחוטיות. אך כאשר מתעוררת השאלה היכן ניתן למקם את המצלמה כך שלא ניתן יהיה להבחין בקיומה לפעמים נתקלים במצב בו הסביבה אינה מאפשרת הסתרה פשוטה של המצלמה הזעירה. אנחנו בדיפנדר המתמחים במצלמות אלחוטיות זעירות פיתחנו מגוון מוצרים המאפשרים הצבה של מצלמות קטנות אשר ישתלבו בצורה טבעית בחדר שבו הם יוצבו, אם בבית ואם במשרד. אחד מהפיתוחים האחרונים שלנו היא המצלמה האלחוטית המוסלקת בתוך קופסת טישיו מעוצבת. כפי שניתן לראות בתמונות מדובר בקופסת טישיו אמיתית הניתן למלא בניירות טישיו ופשוט להניח בכל מקום הנדרש לצפייה. המצלמה הפנימית אשר לא ניתן להבחין בה מצוידת בסוללה המספיקה לשעות רבות ומאפשרת לצפות באמצעות הטלפון הנייד באיכות צילום גבוהה ביותר. כל שנדרש לעשות הוא להציב את הקופסה בכל מקום שנוח ובאמצעות אפליקציה המסופקת לכם תוכלו לצפות בקלות מכל מקום בעולם ובכל זמן שתבחרו באמצעות הטלפון הנייד, הטאבלט או המחשב איכות צילום FULL HD מימדים: 10.2×10.2×10.2ס"מ פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת אלחוטית בסוללת גיבוי לטלפונים ניידים WPB677
    1,160.00 ₪
    סוללת גיבוי לטלפון סלולרי משולבת מצלמה זעירה לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד סוללה חזקה ביותר 10000MAH המאפשרת למצלמה לפעול עד 12 שעות בטעינה יחידה המכשיר אינו רק נראה כסוללת גבוי אלא גם מתפקד כסוללה אמתית שניתן להטעין אתה את הטלפון הנייד איכות צילום מעולה ברמת FHD זווית צילום רחבה הכוללת ראיית לילה כולל חיישן תנועה רגיש המאפשר שליחת תמונות בזמן אמת בכל פעם שמישהו עובר מול עדשת המצלמה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את כל המצולם גם כאשר לא צופים אונליין אפליקציה חינמית מסופקת בערכה פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 74