"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות אלחוטיות נסתרות

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 36

  1. מצלמה נסתרת WIFI בשלט רכב עם שידור אלחוטי לטלפון הנייד RS4000
    990.00 ₪
    שלט רכב משולב מצלמה אלחוטית נסתרת עם יכולת שידור בזמן אמת ישירות לאפליקציה בטלפון הסלולרי. ניתן להוסיף כרטיס זיכרון שיקליט סרטוני וידאו וקול ישירות על גבי המצלמה וכמו כן ניתן ניתן לצלם באמצעות האפליקציה. ניתן לחבר את המצלמה לראוטר והיא תשדר לכל מקום בעולם ללא מגבלת מרחק איכות שידור והקלטה גבוהים ביותר התומכים ברזולוציית 4K המצלמה הזעירה פועלת באמצעות סוללה פנימית נטענת פרטים נוספים..
  2. חיישן תנועה אלחוטי מתריע ישירות לטלפון הנייד MD600
    660.00 ₪
    חיישן התרעה אלחוטי המתריע בזמן אמת לכל מי שמתקרב לאזור בו נמצא החיישן קולט ממרחק של עד 7 מטר ומכסה זווית של 110 מעלות מתחבר ל -WIFI במקום ומתריע אונליין ישירות לאפליקציה לכל מקום שתהיו בעולם פועל באמצעות סוללה היכולה להחזיק שנה שלמה מתאים לרכבים,בתים,משרדים וכל מקום שזקוק להגנה והתרעות בזמן אמת פרטים נוספים..
  3. מצלמת IP אלחוטית עם ראיית לילה נסתרת בשעון שולחני IP888
    890.00 ₪
    שעון דיגיטלי עם מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה ישירות לטלפון הנייד המצלמה הזעירה נסתרת בצורה מעולה כך שלא ניתן להבחין בהימצאות העדשה המצלמה הזעירה משדרת סרטוני וידאו באיכות FHD לטלפון הסלולרי כולל קול ניתן להקליט את הסרטונים על גבי הטלפון הנייד כולל צילום תמונות מרחוק כולל אפשרות הקלטה על-גבי כרטיס זיכרון - גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה עדיין תקליט על כרטיס הזיכרון ניתן להקליט בצורה רצופה או באמצעות חיישן תנועה שידאג להקליט רק כאשר המצלמה מזהה תנועה בחיבור לחשמל ניתן לצפות ללא מגבלת זמן - המצלמה מסופקת עם כבל טעינה ומטען קיר סוללה המספיקה עד 3 שעות - במקרה של נפילת חשמל המצלמה תמשיך להקליט על כרטיס הזיכרון כולל ראיית לילה - ניתן לצפות בשידור המצלמה בחושך מוחלט למספר מטרים זווית צילום רחבה במיוחד של 120 מעלות התקנה פשוטה ומהירה כולל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת אלחוטית במטען קיר לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד UVR669
    990.00 ₪

    מצלמה זעירה מוסלקת במטען USB  ץצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד מכל מקום בעולם ובזמן אמת.

    כולל כרטיס זיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה המאפשר להקליט סרטוני וידאו וכולל סאונד למשך יומיים

    כולל חיישן תנועה השולח הודעה בזמן אמת לטלפון הנייד כאשר מישהו עובר מול המצלמה

    המצלמה מקבלת חשמל באמצעות שקע החשמל כך שאין צורך לדאוג לאספקת חשמל חיצונית

    התקנה פשוטה ומהירה - רק לחבר לחשמל וניתן לצפות מכל מקום בעולם

    המטען הוא מטען אמיתי של טלפונים ניידים כך שניתן להטעין באמצעותו כל טלפון נייד

    זווית צילום רחבה - 90 מעלות

    איכות צילום גבוהה ביותר - FULL HD

    פרטים נוספים..
  5. מצלמה אלחוטית נסתרת בשעון קיר בשידור חי לטלפון הנייד  WRM-69
    990.00 ₪
    מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מרחוק באמצעות אייפון ואנדרואיד מכל מקום בעולם זהו שעון רגיל הפועל כשעון קיר לכל דבר אך בתוכו מוסלקת מצלמה נסתרת המצלמה הנסתרת חבויה בצורה יסודית ולא ניתן להבחין בקיומה כולל חיישן תנועה השולח התרעה ישירות לטלפון הנייד כאשר מזהה תנועה מול המצלמה יכול להקליט את כל ההתרחשות על גבי כרטיס זיכרון גם כאשר לא צופים סוללה פנימית נטענת מספיקה לעד 5 שעות פעילות בטעינה יחידה ניתן לחבר למקור מתח ולצפות ללא מגבלת זמן כולל חיישן תנועה המתריע כאשר מישהו עובר מול העדשה ישירות לאפליקציה איכות צילום HD זווית צילום 90 מעלות קוטר שעון 25 ס"מ ניתן לתלייה על הקיר פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת אונליין עם שידור לטלפון הנייד ללא צורך בחשמל BW8800
    1,890.00 ₪
    מצלמה אלחוטית זעירה עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד פועלת על סוללה המספיקה למספר שבועות של פעילות ללא תשתית חשמל חיצונית המצלמה תקליט על הכרטיס רק כאשר תזהה תנועה מול העדשה ותדאג לשלוח התרעה לטלפון הנייד בזמן אמת המצלמה הקטנה כוללת צילום של סרטוני וידאו וקול הנשמרים על-גבי כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  7. מצלמה אלחוטית נסתרת בעט עם שידור און-ליין WPR944 - עט מצלמה
    1,100.00 ₪
    עט עם מצלמה אלחוטית זעירה עם יכולת שידור בזמן אמת לאפליקציה בטלפון הנייד כאשר מחברים את עט המצלמה ל-WIFI ניתן לצפות בשידור ללא מגבלת מרחק המצלמה משדרת וידאו בשידור ישיר כולל קול וניתן להוסיף גם כרטיס זיכרון שיתעד כאשר לא צופים אונליין כולל חיישן תנועה המתריע כאשר מישהו עובר מול העדשה סוללה נטענת בהספק של 200MAH מאפשרת שידור אונליין עד שעה וחצי המצלמה תומכת בטלפונים מסוג אנדרואיד ואייפון תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB ניתן לעשות שימוש בעט כעט אמיתית פרטים נוספים..
  8.  מצלמה נסתרת אלחוטית מיקרו  - MWC6
    950.00 ₪

    ישנם סוגים רבים של מצלמות אלחוטיות המאפשרות צפייה און ליין באמצעות מחשב מרוחק או הטלפון הנייד,רוב המצלמות עושות עבודה טובה אך במקרה ויש צורך לצלם בסתר הגודל הפיזי שלהן אינו מאפשר זאת. 

    בדיוק לשם כך פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית זעירה המאפשרת הסתרה קלה ופשוטה מאחורי או בתוך חפצים שונים ובקלות יחסית 

    המצלמה יכולה לפעול על סוללה פנימית נטענת ולזמנים ארוכים יותר ניתן לחבר אותה לשקע החשמל או לסוללת גיבוי

    ניתן לצרף למצלמה כרטיס זיכרון המאפשר הקלטה של החומר המצולם למשך ימים ארוכים

    פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת אלחוטית מוסלקת בשעון שולחני לצפייה מאייפון ואנדרואיד CK996
    750.00 ₪
    מצלמה אלחוטית זעירה נסתרת בשעון מעורר שולחני עם יכולת שידור בזמן אמת וראיית לילה ניתן להתחבר למצלמה מכל מחשב ,סמרטפון או טאבלט, מכל מקום ובכל זמן והמצלמה תשדר אונליין לאפליקציה המצורפת בערכה כולל ראיית לילה למרחק של מטרים ספורים - למצלמה לדים שחורים המאפשרים לראות בחושך ואינם נדלקים ומסגירים את פעילות המצלמה למצלמה חיישן תנועה המתריע בזמן אמת כאשר מישהו עובר מול העדשה - מעבר להתרעה המצלמה תצלם אוטומטית שלוש תמונות ותשלח לאדם המנהל את המצלמה נתונים טכנים: חיישן - 5MP רזולוציה:1080P פורמט וידאו:AVI פריימים לשנייה: 25 זווית צפייה רחבה: 90° הספק סוללה: 2400MA תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB מה בערכה? שעון שולחני WIFI סוללה נטענת כבל USB חיבור לשקע חשמל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  10.  מצלמה אלחוטית נסתרת במנורת שולחן מחשב TLIP477
    1,390.00 ₪
    ישנם סוגים שונים של מצלמות IP אלחוטיות נסתרות אבל לפעמים ישנה מגבלה להסתיר את המצלמה כי נתוני הסביבה לא מאפשרים.במקרים כאלו עדיף לבחור במצלמה שכבר סמויה בתוך אביזר כלשהוא המאפשר להציב אותו בחדר,בסלון או במשרד כך שלא יעורר חשד. מצלמה נסתרת במנורת שולחן עונה על צורך זה והיא גם כן מאפשרת לצפות בזמן אמת בכל המתרחש בסביבת המנורה. מעבר להיותה אביזר טבעי היא גם כן מעוצבת בצורה יוקרתית כך שתראה טוב המקום בו היא נמצאת. ניתן לחבר את המנורה ישירות לחשמל או לכניסת ה - USB של המחשב ניתן לצפות בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד למרחקים קצרים ללא חיבור לאינטרנט בחיבור לראוטר ניתן לצפות בזמן אמת מכל מקום בעולם פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 36