"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות אלחוטיות נסתרות

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 36

  1. מצלמה אלחוטית נסתרת בתיק צד עם שידור אונליין לטלפון הנייד PR700
    890.00 ₪
    תיק צד/ארנק משולב מצלמה נסתרת אלחוטית עם שידור בזמן אמת לטלפונים ניידים או מחשב איכות צילום מצוינת כולל אפשרות הקלטת החומר המשודר סוללה פנימית המספיקה למספר שעות שידור והקלטה המצלמה הזעירה משדרת קול ווידאו פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת אלחוטית במסגרת תמונה עם שידור לטלפון הנייד FR900
    1,390.00 ₪
    מסגרת תמונה משולבת מצלמה נסתרת זעירה עם שידור אונליין לטלפון הסלולרי בטעינה יחידה יכולה המצלמה לפעול במשך שבועות ללא מקור חשמל חיצוני המצלמה כוללת ראיית לילה למקומות עם חושך מוחלט מתריעה לטלפון בזמן אמת על כל התרחשות ניתן להציב את המסגרת על שולחן או מדף וכן ניתן לתלות על הקיר ניתן להחליף את התמונה הקיימת בכל תמונה שתבחרו פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת אלחוטית לחדר מדרגות WK700
    1,990.00 ₪
    תאורת חירום נטענת משולבת מצלמה אלחוטית נסתרת עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד מתריעה בזמן אמת על כל מי שמסתובב בחדר המדרגות או במקום בו היא מותקנת בנוסף לצפייה אונליין ניתן להקליט את כל המתרחש על כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  4. מצלמה אלחוטית זעירה עם שידור אונליין לטלפון הנייד IP777
    1,260.00 ₪
    מצלמת ה IP הנסתרת הקטנה בעולם טכנולגיית מצלמות ה-IP :היא טכנולוגיה נפלאה המאפשרת לצפות מכל מקום בעולם אך במצלמות הרגילות יש מגבלות שהן 1)מצלמות ה-IP הן בדרך כלל מצלמות גדולות שאינן מאפשרות הסלקה 2)כדי להקליט את החומר המצולם יש לחבר את מצלמת ה-IP למחשב מצלמת ה-IP הנסתרת באה כדי לענות על מגבלות אלה ובשל ממדיה הקטנים ויכולתה לשמור את החומר המוקלט על-גבי כרטיס זיכרון ניתן לעשות בה שימושים נוספים שאינם מתאפשרים במצלמות IP רגילות בדיוק לשם כך פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית המאפשרת צפייה מרחוק ובשל גודלה הזעיר המצלמה גם מאפשרת הסלקה קלה ופשוטה. למצלמה חיישן תנועה רגיש במיוחד ששולח התרעה ישירות לנייד כאשר מישהו עובר מול עדשת המצלמה וחוסך את הצורך לצפות כל הזמן בנעשה כאשר אין פעילות יכול דחיסה מעולה של קבצי וידאו - המצלמה יכולה לאגור סרטונים במשך 3 ימים על כרטיס זיכרון של 32GB ניתן לצפות בחומר המוקלט על כרטיס הזיכרון מרחוק באמצעות האפליקציה ניתן לתכנת את המצלמה כך שתגרוס את החומר הישן כאשר נגמר המקום על בכרטיס הזיכרון או לחלופין שתעצור את ההקלטה כאשר הכרטיס מתמלא איכות צילום מעולה פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בשנאי עם שידור לנייד TRV799
    1,390.00 ₪
    מצלמת IP סמויה בתוך מטען קיר עם צפייה אונליין מכל מקום בעולם מאפשרת צפייה מרחוק באמצעות אייפון ואנדרואיד וגם באמצעות מחשב בעלת שקע USB שמאפשר להטעין טלפונים ניידים המצלמה הנסתרת חבויה בצורה יסודית ולא ניתן להבחין בקיומה המצלמה כוללת ראיית לילה בתנאי חושך מוחלטים זווית צילום רחבה של 120 מעלות איכות צילום גבוהה ביותר FULL HD פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה עם ראיית לילה שידור בזמן אמת לטלפון הנייד IPIR777
    1,460.00 ₪
    מצלמות IP אלחוטיות הן פתרון מצוין כמצלמות אבטחה כי הן משחררות אותנו מחוטים מיותרים וכן מאפשרות לנו לצפות מכל מקום בעולם ובכל זמן הנדרש באמצעות הטלפון הנייד או כל מחשב מרוחק. כאשר מתעורר הצורך להציב מצלמה אלחוטית נסתרת צריך לעשות שימוש במצלמות אלחוטיות זעירות על-מנת שלא יסגירו את הימצאותם בסביבה. מצלמות IP נסתרות קיימות בשוק אך בדרך כלל הן מוגבלות באפשרות צילום בתנאי תאורה נמוכים. על-מנת לענות על הצורך הנדרש מלקוחותינו יצרנו במעבדת דיפנדר מצלמה אלחוטית נסתרת עם ראיית לילה. מסביב לעדשה יש נורות אינפרה זעירות המאפשרות למצלמה לצלם גם בתנאי חושך מוחלט למספר מטרים. המצלמה כוללת חיישן תנועה ותדאג לשלוח התראה ישירות לטלפון הנייד כאשר אובייקט כלשהוא יעבור מול העדשה המצלמה תומכת בהקלטה על כרטיס זיכרון ומאפשרת צילום רצוף של עד 20 שעות ללא צורך בפריקת הכרטיס (בהפעלת חיישן תנועה ניתן לאגור זמן ארוך הרבה יותר בתלוי בכמות התנועה) מעבר לכך למצלמה רזולוציית צילום גבוהה במיוחד וכן ניתן לבחור את איכות הצילום אם יש צורך לחסוך מקום על כרטיס הזיכרון פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת אלחוטית בסוללת גיבוי לטלפונים ניידים WPB677
    1,160.00 ₪
    סוללת גיבוי לטלפון סלולרי משולבת מצלמה זעירה לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד סוללה חזקה ביותר 10000MAH המאפשרת למצלמה לפעול עד 12 שעות בטעינה יחידה המכשיר אינו רק נראה כסוללת גבוי אלא גם מתפקד כסוללה אמתית שניתן להטעין אתה את הטלפון הנייד איכות צילום מעולה ברמת FHD זווית צילום רחבה הכוללת ראיית לילה כולל חיישן תנועה רגיש המאפשר שליחת תמונות בזמן אמת בכל פעם שמישהו עובר מול עדשת המצלמה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את כל המצולם גם כאשר לא צופים אונליין אפליקציה חינמית מסופקת בערכה פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת אלחוטית במנורת שולחן DVX77
    890.00 ₪
    מנורת שולחן משולבת מצלמה נסתרת אלחוטית עם שידור אלחוטי לטלפון נייד כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד אם מישהו עובר מול העדשה המצלמה הזעירה מקליטה ומשדת סרטוני וידאו באיכות גבוהה הכוללים הקלטת ושידור קול מחברים את המנורה ישירות לחשמל וניתן לצפות ללא מגבלת זמן או מרחק המצלמה כוללת כרטיס זיכרון פנימי המאפשר להקליט את הנעשה גם שלא צופים אונליין איכות צפיה 1080P תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת אלחוטית עם ראיית לילה סמויה WVR407
    1,160.00 ₪

    מצלמות אלחוטיות עם ראיית לילה נותנות פתרון ראוי למצבים בהם יש צורך לצפות ממקום מרוחק וגם לראות בתנאים של חושך. אך אם קיים צורך במצלמה מוסווית שלא יבחינו בקיומה צריך להשתמש במצלמה נסתרת עם ראיית לילה שלא נראית לעין. בדגם זה מותקנות נורות ראיית לילה בטכנולוגיית ננו-מטר ייחודית אשר מאפשרות ראיית לילה איכותית למספר מטרים אך ללא יכולת אבחנה בנורות. 

    למצלמה חוט גמיש המאפשר הסתרה פשוטה במגוון מקומות והיא יכולה לשדר לכל סמרטפון, אנדרואיד או אייפון. כמו כן ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל או לסוללת גיבוי.

    המצלמה הזעירה כוללת חיישן תנועה להתרעה בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד ובעלת יכולת הקלטה על כרטיס זיכרון כולל הקלטת קול, כמו-כן ניתן להקליט סרטונים או לצלם תמונות ישירות מהאפליקציה ולשמור אותם על גבי הטלפון הנייד. 

    המצלמה מסופקת עם אפליקציה לטלפון הנייד

    פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת אלחוטית לעינית הדלת PWC699
    1,150.00 ₪
    לפעמים אנחנו רוצים לדעת מי נמצא מאחורי דלת הכניסה לפני שאנחנו פותחים את הדלת או אפילו במקרה שאנחנו לא נמצאים בבית. במקרים אחרים אנחנו רוצים לדעת מי מסתובב במסדרון או מול דלת הכניסה גם כאשר אנחנו לא נמצאים במקום. ישנן מצלמות לעינית הדלת המאפשרות לראות מי נמצא מאחור באמצעות מסך המוצמד לעינית אך גם במצב זה אנחנו צריכים להיות נוכחים במקום ואנחנו לא יודעים מתי מתבצעת ההתרחשות. על-מנת לתת מענה לצורך זה פיתחנו במעבדה שלנו עינית דלת משולבת מצלמה נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד המצלמה מחליפה עם עינית הדלת הקיימת ומאפשרת התקנה פשוטה,קלה ומהירה כולל התרעה ישירות לסלולרי במקרה שמישהו עובר או מסתובב מול העינית ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל או לעשות שימוש בסוללה זווית צילום רחבה ביותר של 150 מעלות תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB 32GB = 20 ימי צילום איכות צילום FULL HD ניתן לגם להקליט את החומר המשודר על גבי כרטיס זיכרון פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 36