"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות אבטחה

מערכת אבטחה בבית או בעסק מעלה את רמת האבטחה, הבקרה והביטחון האישי שלך. התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור מאפשרת לך לפקח בזמן אמת על המתרחש בכל עת. שימ/י לב כי מצלמות אבטחה הינן רק רכיב ממערכת אבטחה מושלמת ועל מנת, שתיהיה לך מערכת אבטחה את/ה צריך/ה תוכנת שליטה אשר תנהל את המערכת כדוגמת, מערכת אבטחה מבוססת מחשב, מערכת DVR StandAlone ואו מערכת מבוססת Video Server. קיבצנו עבורך מצלמות אבטחה איכותיות של החברות המובילות בעולם לבחירתך. כאן תמצא/י מצלמות אבטחה מסוגים שונים: מגוון רחב של מצלמות אבטחה אינפרא לראיית לילה (ברזולוציות שונות), מצלמות אבטחה מסוג גוף, מצלמות כיפתיות, מצלמות אנטי ונדאל. כן, תמצא/י מצלמות עם תכונות מתקדמות ורזולוציות גבוהות ועוד. בקטלוג למטה תמצא/י את מצלמות האבטחה המתאימות ביותר לתקציבך ולדרישותיך בין אם מדובר בהתקנה פנימית או בהתקנה חיצונית. שימ/י לב כי לכל מצלמות האבטחה במעגל סגור צירפנו מפרטים טכניים בכדי, לסייע לך לבחור את המצלמה המתאימה ביותר לדרישותיך ולדרישות המקום. כמו כן, באתר ובבלוג החברה יש מגוון טיפים שיעזרו לך בתהליך רכישת מצלמות האבטחה בנוסף, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לך בתהליך בחירת מצלמות האבטחה.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 47

  1. מצלמה נסתרת זעירה עם חיישן תנועה וסוללה ליומיים VS330
    1,150.00 ₪
    מצלמה נסתרת זעירה עם חיישן תנועה הפועלת על סוללה המספיקה ליומיים בטעינה יחידה ללא צורך לחיבור למקור חשמל חיצוני המצלמה יכולה לצלם רצוף או על פי חיישן תנועה ומקליטה את כל סרטוני הוידאו על כרטיס זיכרון כולל הקלטת קול ניתן להסתיר את המצלמה במגוון רחב של מקומות ללא תלות במקור חשמל וכן בתוך אביזרים שונים תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB איכות צילום HD פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת בגלאי עשן עם חיישן תנועה ללא חשמל XS500
    1,150.00 ₪
    מצלמה נסתרת בגלאי עשן באיכות HD הפועלת באמצעות חיישן תנועה ומצלמת סרטוני וידאו כולל תמונות. הגלאי נראה טבעי כמו גלאי עשן רגיל. צילום על פי חיישן תנועה- -בהדלקת המצלמה באמצעות מתג פנימי המצלמה תחל להקליט סרטוני וידאו על גבי כרטיס זיכרון פנימי כאשר תזהה תנועה מול העדשה עד מרחק של 10 מטר. בהתקנת גלאי העשן על התיקרה מתקבלת זווית צילום רחבה (בהתאם לגובה התיקרה) ומאפשרת צילום וידאו באיכות גבוהה כאשר ניתן להוסיף תאריך ושעה לסרטוני הוידאו המצולמים וזאת בחיבור המצלמה למחשב באמצעות כבל ה -USB המצורף בערכה. למצלמה הזעירה פונקציה של הקלטה מחזורית כך שגם אם נגמר המקום על כרטיס הזיכרון המצלמה תמשיך להקליט על החומר הישן ולא תידרש מחיקה של הכרטיס. נתונים טכניים: 1.רזולוציית וידאו:HD 1920*1080,1080*720 : 2.פורמט וידאו AVI 3.דחיסת וידאו H.264 4. קיבולת סוללה: 2200 mAh 5.מערכות הפעלה נתמכות Windows/Mac OS : 6.מרחק מקסימלי חיישן תנועה: 10m-12m 7 המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64 ג'יגה-בייט סוללה חזקה ביותר היכולה לפעול מעל לחודש בטעינה יחידה ללא חשמל חיצוני מקליטה על כרטיס זיכרון סרטוני וידאו כולל קול איכות צילום גבוהה ביותר FULL HD כולל ראיית לילה לתנאי חושך מוחלטים פרטים נוספים..
  3. מצלמת איי.פי. אלחוטית זעירה MIP22
    460.00 ₪
    מצלמה אלחוטית קטנה עם שידור אונליין לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה יש צורך לחבר את המצלמה לראוטר שבסביבה באמצעות כבל רשת מיימדים קטנים המאפשרים הסלקה קלה פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת סמויה בנורה עם ראיית לילה בלתי נראית BR309
    880.00 ₪
    התקנה קלה והפעלה קלה: פשוט להכניס כרטיס Micro-SD למצלמה, להבריג את המצלמה כנורה, ולהפעיל את המתג. המצלמה נראית כמו נורה ואף אחד לא יבחין שזו מצלמה - לנורה ראיית לילה באמצעות לדים שחורים שאינם מסגירים את הימצאות המצלמה ניתן לעשות שימוש במצלמה הנסתרת ולהתקינה בבית,במשרד,במחסן,בחדר המדרגות ובכל מקום שיש בו חיבור למנורה אחסון מקומי: המצלמה הנסתרת תומכת בכרטיס Micro-SD 2GB-32GB כדי להקליט קטעי וידאו (כרטיס Micro-SD אינו כלול בחבילה). ניתן לעשות את כל השינויים ועדכוני הגדרת במהירות ובקלות באמצעות כרטיס מיקרו SD. מערך לדים LED דור 3, מבטיח תמונה טובה יותר בלילה וחייפעילות ארוכים יותר. AC 110V - 250V לשימוש בכל העולם. הערכה מגיעה עם זרוע הארכה כפי שמופיע בתמונה פרטים נוספים..
  5. מצלמת אבטחה אלחוטית סלולרית 3G  - 3G -C
    1,250.00 ₪
    כאשר יש לנו חשש שמשהו קורה בבית או במשרד שלנו ללא ידיעתנו הדרך הטובה ביותר להסיר חשש זה הוא להתקין מצלמות אבטחה מצלמות אבטחה הן אכן דרך טובה לעקוב אחרי התרחשויות הקורות שאנחנו לא בסביבה אך הן דורשות התקנה מסובכת וכן כרוכות בעלויות גבוהות של מתקיני מצלמות אבטחה נכון שמצלמות אבטחה IP יכולות לתת פתרונות זולים יותר מאשר התקנת מערכות אבטחה מורכבות ויקרות אך הן מותנות בקיומה של רשת אלחוטית בסביבה עניין שלא מתאפשר לעיתים קרובות למי שמחפש פתרון למצלמת אבטחה אלחוטית שאינה תלוייה בתנאים הסביבתיים - מצלמת אבטחה אלחוטית סלולרית היא הפתרון הנכון - מצלמת אבטחה אלחוטית סלולרית עובדת בכל מקום שבו ישנה קליטה סלולרית - מצלמת אבטחה אלחוטית סלולרית אינה דורשת התקנה מסובכת ויקרה של מתקין מקצועי אלא מאפשרת לכל אחד ללא ידע מוקדם להתקינה תוך דקות ספורות - מצלמת אבטחה אלחוטית סלולרית מאפשרת לצפות במתרחש מכל מקום בעולם באמצעות חיוג פשוט למספר כרטיס הסים המותקן במצלמה - מצלמת אבטחה אלחוטית סלולרית מאפשרת צפייה באמצעות כל טלפון סלולרי דור 3 המאפשר לנהל שיחות וידאו למעט אייפון פרטים נוספים..
  6.  מצלמת אבטחה אלחוטית סלולרית כולל ראיית לילה - CVC004
    1,650.00 ₪
    טכנולוגיית האינטרנט הביאה לנו את האפשרות לעשות שימוש במצלמות אלחוטיות בדרך פשוטה וקלה באמצעות חיבור מצלמות IP לראוטר הנמצא היום כמעט בכל בית אך לא פעם מתעורר הצורך לצפות בזמן אמת במקומות שאין בהם תשתית אינטרנט ואין כדאיות כלכלית להשקיע בתשתית בזו. מצלמה סלולרית זו באה לתת מענה לצורך זה ומאפשרת להיות בשליטה מלאה בכל זמן ומקום ע"י התקשרות למצלמה דרך טלפון נייד מדור 3 ומעלה ניתן להשתמש במצלמת האבטחה במגוון מקומות שונים כגון : בתים,חנויות,בתי ספר,מכוניות או כדי להיות במעקב צמוד אחר ילדים ומבוגרים בעלי מוגבלות. ניתנת לחיבור בכל מקום בו יש רשת סלולרית מסוג WCDMA המצלמה כולל נורות אינפרה המאפשרות צילום בתנאי תאורה קשים בחיבור לחשמל המצלמה עובדת ללא מגבלת זמן כוללת כניסה לכרטיס זיכרון עד 32GB - יכולת דחיסת וידאו חזקה במיוחד המאפשרת הקלטה עד שבוע על כרטיס זיכרון ניתן לעשות שימוש במצלמה באמצעות כל טלפון סלולרי המאפשר לבצע שיחות וידאו למעט אייפון פרטים נוספים..
  7. מצלמת אבטחה אלחוטית סלולרית  דור 3
    1,460.00 ₪

    רוצה לדעת מה קורה מכל מקום ובכל זמן דרך הסמארטפון שלך? מצלמת אבטחה אלחוטית הנשלטת ע"י טלפונים מדור 3 רק להכניס סים והכל תחת שליטה . נורות אינפרא לראיית לילה חלקית,ניהול המצלמה ע"י שליחת הודעות SMS ניתנת לחיבור לאזעקה ולעוד 10 סנסורים נוספים .בעת הפעלת האזעקה המצלמה יוצרת קשר טלפוני ומעבירה את המידע באמצעות שליחת הודעת SMS\שיחת וידאו\האזנה קולית . המצלמה תומכת בטלפונים עם אפשרות לשיחת וידאו  - לא כולל איפון.אפשרות להקליט את התמונות וסרטוני הוידאו ע"ג כרטיס זיכרון לעדות מאוחרת . קומפקטית וניתנת להצבה בכל מקום .כוללת סוללה נטענת למקרים של נפילת מתח .הפעלה והתקנה .פשוטים - חיבור אלחוטי  מצלמת און ליין המאפשרת שליטה אמיתית

    פרטים נוספים..
  8. מצלמת אבטחה נסתרת זעירה עם ראיית לילה NC77
    460.00 ₪
    מצלמת אבטחה זעירה עם ראיית לילה המיועדת לחיבור קווי למערכת הקלטה DVR איכות הקלטה גבוהה ביותר 1080P ראיית לילה מצוינת פרטים נוספים..
  9. מצלמת אבטחה IP חוטית עם חיבור לאינטרנט
    560.00 ₪
    הפתרון המושלם לבעל עסק הרוצה לצפות במתרחש מרחוק, המצלמה מאפשרת צפיה מכל מקום בעולם באמצעות מחשב אישי המחובר לרשת האינטרנט, קצב פריימים לשניה: 30FPS ! כאשר חיבור הרשת עובד טוב. עדשה: CMOS 1/4 inch לדים אינרא אדום לראיית לילה: 8 לדים דחיסת וידאו: Motion-JPEG קצב שידור: 30FPS - בהתאם לטיב חיבור הרשת רזולוציה: VGA (640x480)/QVGA (320x240)/Q QVGA (160x120) משמשת כשרת עצמאי, ניתן להתחבר אל הצלמה מכל מקום בעולם כדי לצפות בשידור. חיבור רשת: Ethernet 10/100Base-T RJ-45 פורמט העברת נתונים: UDP/IP,TCP/IP,HTTP פרוטוקולים: DNS וגם DHCP client, DDNS צריכת מתח: 5V/1A DC פרטים נוספים..
  10. מצלמה אבטחה נסתרת בספרינקלר
    760.00 ₪
    מצלמה נסתרת עם מעבד סוני 1/4" SONY SUPER HAD CCD פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 47