"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות אבטחה נסתרות

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-26 מתוך 26

דף:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  1. מצלמה נסתרת סמויה בנורה עם ראיית לילה בלתי נראית BR309
    880.00 ₪
    התקנה קלה והפעלה קלה: פשוט להכניס כרטיס Micro-SD למצלמה, להבריג את המצלמה כנורה, ולהפעיל את המתג. המצלמה נראית כמו נורה ואף אחד לא יבחין שזו מצלמה - לנורה ראיית לילה באמצעות לדים שחורים שאינם מסגירים את הימצאות המצלמה ניתן לעשות שימוש במצלמה הנסתרת ולהתקינה בבית,במשרד,במחסן,בחדר המדרגות ובכל מקום שיש בו חיבור למנורה אחסון מקומי: המצלמה הנסתרת תומכת בכרטיס Micro-SD 2GB-32GB כדי להקליט קטעי וידאו (כרטיס Micro-SD אינו כלול בחבילה). ניתן לעשות את כל השינויים ועדכוני הגדרת במהירות ובקלות באמצעות כרטיס מיקרו SD. מערך לדים LED דור 3, מבטיח תמונה טובה יותר בלילה וחייפעילות ארוכים יותר. AC 110V - 250V לשימוש בכל העולם. הערכה מגיעה עם זרוע הארכה כפי שמופיע בתמונה פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת מוסלקת בקופסת חשמל EB446
    1,390.00 ₪
    קופסת חשמל משולבת מצלמה נסתרת המאפשרת הצבה טבעית במקומות שונים ניתן להציב בחדרי מדרגות ,בלובי של בתים משותפים וגם במקומות חיצוניים. המצלמה מצלמת על-גבי כרטיסי זיכרון ללא צורך בחיבור חיצוני ופועלת באמצעות סוללה פנימית נטענת ניתן להפעיל את המצלמה במצב של חיישן תנועה המאפשר חיסכון בזיכרון ובסוללה המצלמה פועלת באמצעות סוללה פנימית נטענת ומאפשרת פעילות של עד 10 שעות ללא חיבור לחשמל חיצוני ניתן להגדיר את המצלמה כך שתצלם צילום רצוף או על-פי תנועה פרטים נוספים..
  3. מצלמת IP אלחוטית עם ראיית לילה נסתרת בשעון שולחני IP888
    890.00 ₪
    שעון דיגיטלי עם מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה ישירות לטלפון הנייד המצלמה הזעירה נסתרת בצורה מעולה כך שלא ניתן להבחין בהימצאות העדשה המצלמה הזעירה משדרת סרטוני וידאו באיכות FHD לטלפון הסלולרי כולל קול ניתן להקליט את הסרטונים על גבי הטלפון הנייד כולל צילום תמונות מרחוק כולל אפשרות הקלטה על-גבי כרטיס זיכרון - גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה עדיין תקליט על כרטיס הזיכרון ניתן להקליט בצורה רצופה או באמצעות חיישן תנועה שידאג להקליט רק כאשר המצלמה מזהה תנועה בחיבור לחשמל ניתן לצפות ללא מגבלת זמן - המצלמה מסופקת עם כבל טעינה ומטען קיר סוללה המספיקה עד 3 שעות - במקרה של נפילת חשמל המצלמה תמשיך להקליט על כרטיס הזיכרון כולל ראיית לילה - ניתן לצפות בשידור המצלמה בחושך מוחלט למספר מטרים זווית צילום רחבה במיוחד של 120 מעלות התקנה פשוטה ומהירה כולל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת אלחוטית במנורת שולחן DVX77
    890.00 ₪
    מנורת שולחן משולבת מצלמה נסתרת אלחוטית עם שידור אלחוטי לטלפון נייד כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד אם מישהו עובר מול העדשה המצלמה הזעירה מקליטה ומשדת סרטוני וידאו באיכות גבוהה הכוללים הקלטת ושידור קול מחברים את המנורה ישירות לחשמל וניתן לצפות ללא מגבלת זמן או מרחק המצלמה כוללת כרטיס זיכרון פנימי המאפשר להקליט את הנעשה גם שלא צופים אונליין איכות צפיה 1080P תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת אלחוטית לעינית הדלת PWC699
    1,150.00 ₪
    לפעמים אנחנו רוצים לדעת מי נמצא מאחורי דלת הכניסה לפני שאנחנו פותחים את הדלת או אפילו במקרה שאנחנו לא נמצאים בבית. במקרים אחרים אנחנו רוצים לדעת מי מסתובב במסדרון או מול דלת הכניסה גם כאשר אנחנו לא נמצאים במקום. ישנן מצלמות לעינית הדלת המאפשרות לראות מי נמצא מאחור באמצעות מסך המוצמד לעינית אך גם במצב זה אנחנו צריכים להיות נוכחים במקום ואנחנו לא יודעים מתי מתבצעת ההתרחשות. על-מנת לתת מענה לצורך זה פיתחנו במעבדה שלנו עינית דלת משולבת מצלמה נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד המצלמה מחליפה עם עינית הדלת הקיימת ומאפשרת התקנה פשוטה,קלה ומהירה כולל התרעה ישירות לסלולרי במקרה שמישהו עובר או מסתובב מול העינית ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל או לעשות שימוש בסוללה זווית צילום רחבה ביותר של 150 מעלות תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB 32GB = 20 ימי צילום איכות צילום FULL HD ניתן לגם להקליט את החומר המשודר על גבי כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  6. מצלמת אבטחה נסתרת סלולרית ללא צורך בחשמל  LPR900
    1,190.00 ₪
    מצלמת אבטחה חיצונית נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד ללא צורך בחיבור לחשמל או לראוטר - פועלת באמצעות כרטיס סים המצלמה כוללת ראיית לילה סמויה שלא ניתן להבחין בקיום הלדים - למרחק עד 10 מטר המצלמה משדרת ישירות לאפליקציה בסלולרי - אפליקציה יעודית מסופקת ללא עלות ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את המתרחש גם כאשר לא צופים אונליין המצלמה יכולה לפעול באמצעות הסוללה הפנימית במשך חודשים בהתאם לכמות התנועה - סוללה פנימית נטענת עוצמתית בהספק של 10400MaH המצלמה תשדר התראת תנועה ישירות לאפליקציה במקרה ומישהו עובר מול העדשה - מתריע ממרחק של עד 10 מטר זווית צפייה רחבה ביותר של 102 מעלות המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB מתאימה להצבה בתנאי חוץ מימדים: 10 ס"מ גובה 5.5 ס"מ רוחב 8 ס"מ עומק פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-26 מתוך 26

דף:
  1. 1
  2. 2
  3. 3