"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמה נסתרת WIFI

מצלמה נסתרת Wifi - אצלנו תמצאו את המבחר הגדול ביותר של מצלמות נסתרות WIFI המשדרות ישירות לטלפון הנייד אשר ידאגו להשאיר אתכם תחת שליטה מלאה מכל מקום בעולם ובכל זמן שתצטרכו. את המצלמות האלחוטיות הנסתרות ניתן למצוא במגוון תצורות כגון: מצלמות נסתרות בתמונות,מצלמות סמויות במטענים מצלמות זעירות ברמקולים,מצלמות מוסלקות בשעונים וכן כאלה שניתן להסליק במקומות שונים.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

41-50 מתוך 58

  1. מצלמה אלחוטית נסתרת בתיק צד עם שידור אונליין לטלפון הנייד PR700
    890.00 ₪
    תיק צד/ארנק משולב מצלמה נסתרת אלחוטית עם שידור בזמן אמת לטלפונים ניידים או מחשב איכות צילום מצוינת כולל אפשרות הקלטת החומר המשודר סוללה פנימית המספיקה למספר שעות שידור והקלטה המצלמה הזעירה משדרת קול ווידאו פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת אלחוטית לחדר מדרגות WK700
    1,990.00 ₪
    תאורת חירום נטענת משולבת מצלמה אלחוטית נסתרת עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד מתריעה בזמן אמת על כל מי שמסתובב בחדר המדרגות או במקום בו היא מותקנת בנוסף לצפייה אונליין ניתן להקליט את כל המתרחש על כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת אונליין עם שידור לטלפון הנייד ללא צורך בחשמל BW8800
    1,890.00 ₪
    מצלמה אלחוטית זעירה עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד פועלת על סוללה המספיקה למספר שבועות של פעילות ללא תשתית חשמל חיצונית המצלמה תקליט על הכרטיס רק כאשר תזהה תנועה מול העדשה ותדאג לשלוח התרעה לטלפון הנייד בזמן אמת המצלמה הקטנה כוללת צילום של סרטוני וידאו וקול הנשמרים על-גבי כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בשנאי עם שידור לנייד TRV799
    1,390.00 ₪
    מצלמת IP סמויה בתוך מטען קיר עם צפייה אונליין מכל מקום בעולם מאפשרת צפייה מרחוק באמצעות אייפון ואנדרואיד וגם באמצעות מחשב בעלת שקע USB שמאפשר להטעין טלפונים ניידים המצלמה הנסתרת חבויה בצורה יסודית ולא ניתן להבחין בקיומה המצלמה כוללת ראיית לילה בתנאי חושך מוחלטים זווית צילום רחבה של 120 מעלות איכות צילום גבוהה ביותר FULL HD פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת WIFI בשלט רכב עם שידור אלחוטי לטלפון הנייד RS4000
    990.00 ₪
    שלט רכב משולב מצלמה אלחוטית נסתרת עם יכולת שידור בזמן אמת ישירות לאפליקציה בטלפון הסלולרי. ניתן להוסיף כרטיס זיכרון שיקליט סרטוני וידאו וקול ישירות על גבי המצלמה וכמו כן ניתן ניתן לצלם באמצעות האפליקציה. ניתן לחבר את המצלמה לראוטר והיא תשדר לכל מקום בעולם ללא מגבלת מרחק איכות שידור והקלטה גבוהים ביותר התומכים ברזולוציית 4K המצלמה הזעירה פועלת באמצעות סוללה פנימית נטענת פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת אלחוטית לעינית הדלת PWC699
    1,150.00 ₪
    לפעמים אנחנו רוצים לדעת מי נמצא מאחורי דלת הכניסה לפני שאנחנו פותחים את הדלת או אפילו במקרה שאנחנו לא נמצאים בבית. במקרים אחרים אנחנו רוצים לדעת מי מסתובב במסדרון או מול דלת הכניסה גם כאשר אנחנו לא נמצאים במקום. ישנן מצלמות לעינית הדלת המאפשרות לראות מי נמצא מאחור באמצעות מסך המוצמד לעינית אך גם במצב זה אנחנו צריכים להיות נוכחים במקום ואנחנו לא יודעים מתי מתבצעת ההתרחשות. על-מנת לתת מענה לצורך זה פיתחנו במעבדה שלנו עינית דלת משולבת מצלמה נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד המצלמה מחליפה עם עינית הדלת הקיימת ומאפשרת התקנה פשוטה,קלה ומהירה כולל התרעה ישירות לסלולרי במקרה שמישהו עובר או מסתובב מול העינית ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל או לעשות שימוש בסוללה זווית צילום רחבה ביותר של 150 מעלות תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB 32GB = 20 ימי צילום איכות צילום FULL HD ניתן לגם להקליט את החומר המשודר על גבי כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  7. מצלמה אלחוטית נסתרת בשעון קיר בשידור חי לטלפון הנייד  WRM-69
    990.00 ₪
    מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מרחוק באמצעות אייפון ואנדרואיד מכל מקום בעולם זהו שעון רגיל הפועל כשעון קיר לכל דבר אך בתוכו מוסלקת מצלמה נסתרת המצלמה הנסתרת חבויה בצורה יסודית ולא ניתן להבחין בקיומה כולל חיישן תנועה השולח התרעה ישירות לטלפון הנייד כאשר מזהה תנועה מול המצלמה יכול להקליט את כל ההתרחשות על גבי כרטיס זיכרון גם כאשר לא צופים סוללה פנימית נטענת מספיקה לעד 5 שעות פעילות בטעינה יחידה ניתן לחבר למקור מתח ולצפות ללא מגבלת זמן כולל חיישן תנועה המתריע כאשר מישהו עובר מול העדשה ישירות לאפליקציה איכות צילום HD זווית צילום 90 מעלות קוטר שעון 25 ס"מ ניתן לתלייה על הקיר פרטים נוספים..
  8. מצלמת IP אלחוטית עם ראיית לילה נסתרת בשעון שולחני IP888
    890.00 ₪
    שעון דיגיטלי עם מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה ישירות לטלפון הנייד המצלמה הזעירה נסתרת בצורה מעולה כך שלא ניתן להבחין בהימצאות העדשה המצלמה הזעירה משדרת סרטוני וידאו באיכות FHD לטלפון הסלולרי כולל קול ניתן להקליט את הסרטונים על גבי הטלפון הנייד כולל צילום תמונות מרחוק כולל אפשרות הקלטה על-גבי כרטיס זיכרון - גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה עדיין תקליט על כרטיס הזיכרון ניתן להקליט בצורה רצופה או באמצעות חיישן תנועה שידאג להקליט רק כאשר המצלמה מזהה תנועה בחיבור לחשמל ניתן לצפות ללא מגבלת זמן - המצלמה מסופקת עם כבל טעינה ומטען קיר סוללה המספיקה עד 3 שעות - במקרה של נפילת חשמל המצלמה תמשיך להקליט על כרטיס הזיכרון כולל ראיית לילה - ניתן לצפות בשידור המצלמה בחושך מוחלט למספר מטרים זווית צילום רחבה במיוחד של 120 מעלות התקנה פשוטה ומהירה כולל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  9. מצלמה אלחוטית נסתרת במשקפיים עם שידור בזמן אמת WG700
    1,190.00 ₪

    משקפי ראייה משולבים מצלמה אלחוטית נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד

    איכות צילום מצוינת כולל אפשרות לשדר לכל מקום בעולם

     זווית צילום של 90 מעלות**

     25 פריימים לשניה

    רזולוציה ניתנת לבחירה

    כולל אפליקציה ייעודית ללא תוספת תשלום

    פרטים נוספים..
  10. מצלמה אלחוטית נסתרת בתוך קופסת טישיו מעוצבת לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד TVR556
    1,390.00 ₪
    בעידן הטכנולוגי של היום מצלמות אלחוטיות הן פתרון פשוט ונוח לצפייה בזמן אמת במקומות החשובים לנו לנטר. באמצעות האינטרנט ניתן להיות מעודכן בכל נקודת זמן ובכל מקום לגבי מה מתרחש במקומות שאנחנו לא נוכחים בהם. פעמים רבות מתעורר הצורך לצפות בזמן אמת אך ללא ידיעת הסובבים וזאת ניתן היום לעשות באמצעות מצלמות נסתרות אלחוטיות. אך כאשר מתעוררת השאלה היכן ניתן למקם את המצלמה כך שלא ניתן יהיה להבחין בקיומה לפעמים נתקלים במצב בו הסביבה אינה מאפשרת הסתרה פשוטה של המצלמה הזעירה. אנחנו בדיפנדר המתמחים במצלמות אלחוטיות זעירות פיתחנו מגוון מוצרים המאפשרים הצבה של מצלמות קטנות אשר ישתלבו בצורה טבעית בחדר שבו הם יוצבו, אם בבית ואם במשרד. אחד מהפיתוחים האחרונים שלנו היא המצלמה האלחוטית המוסלקת בתוך קופסת טישיו מעוצבת. כפי שניתן לראות בתמונות מדובר בקופסת טישיו אמיתית הניתן למלא בניירות טישיו ופשוט להניח בכל מקום הנדרש לצפייה. המצלמה הפנימית אשר לא ניתן להבחין בה מצוידת בסוללה המספיקה לשעות רבות ומאפשרת לצפות באמצעות הטלפון הנייד באיכות צילום גבוהה ביותר. כל שנדרש לעשות הוא להציב את הקופסה בכל מקום שנוח ובאמצעות אפליקציה המסופקת לכם תוכלו לצפות בקלות מכל מקום בעולם ובכל זמן שתבחרו באמצעות הטלפון הנייד, הטאבלט או המחשב איכות צילום FULL HD מימדים: 10.2×10.2×10.2ס"מ פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

41-50 מתוך 58