"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמה נסתרת WIFI

מצלמה נסתרת Wifi - אצלנו תמצאו את המבחר הגדול ביותר של מצלמות נסתרות WIFI המשדרות ישירות לטלפון הנייד אשר ידאגו להשאיר אתכם תחת שליטה מלאה מכל מקום בעולם ובכל זמן שתצטרכו. את המצלמות האלחוטיות הנסתרות ניתן למצוא במגוון תצורות כגון: מצלמות נסתרות בתמונות,מצלמות סמויות במטענים מצלמות זעירות ברמקולים,מצלמות מוסלקות בשעונים וכן כאלה שניתן להסליק במקומות שונים.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 58

  1. מצלמה נסתרת WIFI סמויה במפצל USB
    1,390.00 ₪
    מצלמה זעירה נסתרת במפצל USB עם שידור אונליין לטלפון הנייד ניתן להוסיף כרטיס זיכרון שיקליט גם כאשר לא צופים באמצעות הנייד כולל חיישן תנועה שמתריע בזמן אמת כאשר מישהו מסתובב בסביבת המצלמה המצלמה משדרת וידאו כולל סאונד איכות צילום FULL HD מפצל אמתי עם שקעים פעילים המצלמה מסופקת עם אפליקציה פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת זעירה במטען קיר לטלפונים ניידים עם שידור ישיר לטלפון הנייד S600
    850.00 ₪
    מטען USB לסלולרי משולב מצלמה זעירה המשדרת בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד ניתן לצפות באמצעות אפליקציה המסופקת בערכה מכל מקום בעולם המצלמה הזעירה משדרת וידאו בזמן אמת כולל קול ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון אשר יתעד את כל הנעשה גם כאשר לא צופים אונליין פרטים נוספים..
  3. מצלמת WIFI זעירה נסתרת במטען קיר עם ראיית לילה CV600
    1,160.00 ₪
    מטען קיר USB לטלפונים ניידים משולב מצלמה אלחוטית עם שידור בזמן אמת לכל מקום בעולם זווית ראייה רחבה ביותר של 166 מעלות המצלמה משדרת אונליין וידאו כולל קול המצלמה כוללת חיישן תנועה שיתריע בזמן אמת כאשר מישהו מסתובב בקרבת המצלמה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון המאפשר לה להקליט גם כאשר לא צופים בזמן אמת כולל ראיית לילה לצפייה במקומות חשוכים המצלמה כוללת אפליקציה יעודית לסמארטפון והוראות הפעלה פרטים נוספים..
  4. חיישן תנועה אלחוטי מתריע ישירות לטלפון הנייד MD600
    660.00 ₪
    חיישן התרעה אלחוטי המתריע בזמן אמת לכל מי שמתקרב לאזור בו נמצא החיישן קולט ממרחק של עד 7 מטר ומכסה זווית של 110 מעלות מתחבר ל -WIFI במקום ומתריע אונליין ישירות לאפליקציה לכל מקום שתהיו בעולם פועל באמצעות סוללה היכולה להחזיק שנה שלמה מתאים לרכבים,בתים,משרדים וכל מקום שזקוק להגנה והתרעות בזמן אמת פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת אלחוטית במטען קיר לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד UVR669
    990.00 ₪

    מצלמה זעירה מוסלקת במטען USB  ץצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד מכל מקום בעולם ובזמן אמת.

    כולל כרטיס זיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה המאפשר להקליט סרטוני וידאו וכולל סאונד למשך יומיים

    כולל חיישן תנועה השולח הודעה בזמן אמת לטלפון הנייד כאשר מישהו עובר מול המצלמה

    המצלמה מקבלת חשמל באמצעות שקע החשמל כך שאין צורך לדאוג לאספקת חשמל חיצונית

    התקנה פשוטה ומהירה - רק לחבר לחשמל וניתן לצפות מכל מקום בעולם

    המטען הוא מטען אמיתי של טלפונים ניידים כך שניתן להטעין באמצעותו כל טלפון נייד

    זווית צילום רחבה - 90 מעלות

    איכות צילום גבוהה ביותר - FULL HD

    פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת אלחוטית עם ראיית לילה סמויה WVR407
    1,160.00 ₪

    מצלמות אלחוטיות עם ראיית לילה נותנות פתרון ראוי למצבים בהם יש צורך לצפות ממקום מרוחק וגם לראות בתנאים של חושך. אך אם קיים צורך במצלמה מוסווית שלא יבחינו בקיומה צריך להשתמש במצלמה נסתרת עם ראיית לילה שלא נראית לעין. בדגם זה מותקנות נורות ראיית לילה בטכנולוגיית ננו-מטר ייחודית אשר מאפשרות ראיית לילה איכותית למספר מטרים אך ללא יכולת אבחנה בנורות. 

    למצלמה חוט גמיש המאפשר הסתרה פשוטה במגוון מקומות והיא יכולה לשדר לכל סמרטפון, אנדרואיד או אייפון. כמו כן ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל או לסוללת גיבוי.

    המצלמה הזעירה כוללת חיישן תנועה להתרעה בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד ובעלת יכולת הקלטה על כרטיס זיכרון כולל הקלטת קול, כמו-כן ניתן להקליט סרטונים או לצלם תמונות ישירות מהאפליקציה ולשמור אותם על גבי הטלפון הנייד. 

    המצלמה מסופקת עם אפליקציה לטלפון הנייד

    פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת WIFI ללא חשמל ZR700W
    890.00 ₪
    מצלמת נסתרת עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד הכוללת ראיית לילה וחיישן תנועה WIFI המצלמה כוללת גם הקלטה על כרטיס זיכרון ומתעדת גם כאשר לא צופים דרך הנייד - תומכת בכרטיסי זיכרון מסוג מיקרו אס די עד 128 GB 128gb = 20 ימי הקלטה רצופה ניתן לצפות בסרטונים המוקלטים ישירות מהאפליקציה ללא צורך להוציא את כרטיס הזיכרון מהמצלמה ניתן לחבר את המצלמה ישירות לחשמל באמצעות הכבל המצורף או לסוללת גיבוי ניידת במקרה ואין נקודת חשמל בסביבה למצלמה ראיית לילה בלתי נראית לעין כך שלא ניתן להבחין בקיומה גם בחושך מוחלט המצלמה תתריע בזמן אמת וישירות לאפליקציה כאשר תזהה תנועה מול העדשה מצלמה נסתרת קטנה ודקה ומאוד קלה להסתרה המצלמה מסופקת עם אפליקציה ייעודית שמתקינים על הטלפון הנייד איכות צילום FULL HD זווית צילום 90 מעלות מימדים: 40מ"מ*30מ"מ*10מ"מ כולל הקלטת קול פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת אלחוטית בסוללת גיבוי לטלפונים ניידים WPB677
    1,160.00 ₪
    סוללת גיבוי לטלפון סלולרי משולבת מצלמה זעירה לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד סוללה חזקה ביותר 10000MAH המאפשרת למצלמה לפעול עד 12 שעות בטעינה יחידה המכשיר אינו רק נראה כסוללת גבוי אלא גם מתפקד כסוללה אמתית שניתן להטעין אתה את הטלפון הנייד איכות צילום מעולה ברמת FHD זווית צילום רחבה הכוללת ראיית לילה כולל חיישן תנועה רגיש המאפשר שליחת תמונות בזמן אמת בכל פעם שמישהו עובר מול עדשת המצלמה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את כל המצולם גם כאשר לא צופים אונליין אפליקציה חינמית מסופקת בערכה פרטים נוספים..
  9. מצלמה אלחוטית זעירה עם שידור אונליין לטלפון הנייד IP777
    1,260.00 ₪
    מצלמת ה IP הנסתרת הקטנה בעולם טכנולגיית מצלמות ה-IP :היא טכנולוגיה נפלאה המאפשרת לצפות מכל מקום בעולם אך במצלמות הרגילות יש מגבלות שהן 1)מצלמות ה-IP הן בדרך כלל מצלמות גדולות שאינן מאפשרות הסלקה 2)כדי להקליט את החומר המצולם יש לחבר את מצלמת ה-IP למחשב מצלמת ה-IP הנסתרת באה כדי לענות על מגבלות אלה ובשל ממדיה הקטנים ויכולתה לשמור את החומר המוקלט על-גבי כרטיס זיכרון ניתן לעשות בה שימושים נוספים שאינם מתאפשרים במצלמות IP רגילות בדיוק לשם כך פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית המאפשרת צפייה מרחוק ובשל גודלה הזעיר המצלמה גם מאפשרת הסלקה קלה ופשוטה. למצלמה חיישן תנועה רגיש במיוחד ששולח התרעה ישירות לנייד כאשר מישהו עובר מול עדשת המצלמה וחוסך את הצורך לצפות כל הזמן בנעשה כאשר אין פעילות יכול דחיסה מעולה של קבצי וידאו - המצלמה יכולה לאגור סרטונים במשך 3 ימים על כרטיס זיכרון של 32GB ניתן לצפות בחומר המוקלט על כרטיס הזיכרון מרחוק באמצעות האפליקציה ניתן לתכנת את המצלמה כך שתגרוס את החומר הישן כאשר נגמר המקום על בכרטיס הזיכרון או לחלופין שתעצור את ההקלטה כאשר הכרטיס מתמלא איכות צילום מעולה פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת אלחוטית במנורת שולחן DVX77
    890.00 ₪
    מנורת שולחן משולבת מצלמה נסתרת אלחוטית עם שידור אלחוטי לטלפון נייד כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד אם מישהו עובר מול העדשה המצלמה הזעירה מקליטה ומשדת סרטוני וידאו באיכות גבוהה הכוללים הקלטת ושידור קול מחברים את המנורה ישירות לחשמל וניתן לצפות ללא מגבלת זמן או מרחק המצלמה כוללת כרטיס זיכרון פנימי המאפשר להקליט את הנעשה גם שלא צופים אונליין איכות צפיה 1080P תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 58