"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמה נסתרת WIFI

מצלמה נסתרת Wifi - אצלנו תמצאו את המבחר הגדול ביותר של מצלמות נסתרות WIFI המשדרות ישירות לטלפון הנייד אשר ידאגו להשאיר אתכם תחת שליטה מלאה מכל מקום בעולם ובכל זמן שתצטרכו. את המצלמות האלחוטיות הנסתרות ניתן למצוא במגוון תצורות כגון: מצלמות נסתרות בתמונות,מצלמות סמויות במטענים מצלמות זעירות ברמקולים,מצלמות מוסלקות בשעונים וכן כאלה שניתן להסליק במקומות שונים.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 58

  1. מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה עם ראיית לילה שידור בזמן אמת לטלפון הנייד IPIR777
    1,460.00 ₪
    מצלמות IP אלחוטיות הן פתרון מצוין כמצלמות אבטחה כי הן משחררות אותנו מחוטים מיותרים וכן מאפשרות לנו לצפות מכל מקום בעולם ובכל זמן הנדרש באמצעות הטלפון הנייד או כל מחשב מרוחק. כאשר מתעורר הצורך להציב מצלמה אלחוטית נסתרת צריך לעשות שימוש במצלמות אלחוטיות זעירות על-מנת שלא יסגירו את הימצאותם בסביבה. מצלמות IP נסתרות קיימות בשוק אך בדרך כלל הן מוגבלות באפשרות צילום בתנאי תאורה נמוכים. על-מנת לענות על הצורך הנדרש מלקוחותינו יצרנו במעבדת דיפנדר מצלמה אלחוטית נסתרת עם ראיית לילה. מסביב לעדשה יש נורות אינפרה זעירות המאפשרות למצלמה לצלם גם בתנאי חושך מוחלט למספר מטרים. המצלמה כוללת חיישן תנועה ותדאג לשלוח התראה ישירות לטלפון הנייד כאשר אובייקט כלשהוא יעבור מול העדשה המצלמה תומכת בהקלטה על כרטיס זיכרון ומאפשרת צילום רצוף של עד 20 שעות ללא צורך בפריקת הכרטיס (בהפעלת חיישן תנועה ניתן לאגור זמן ארוך הרבה יותר בתלוי בכמות התנועה) מעבר לכך למצלמה רזולוציית צילום גבוהה במיוחד וכן ניתן לבחור את איכות הצילום אם יש צורך לחסוך מקום על כרטיס הזיכרון פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת אלחוטית בגלאי אזעקה WPR286
    990.00 ₪
    מצלמה זעירה זו מוסלקת בתוך דמוי גלאי תנועה של אזעקה ומאפשרת התקנה קלה ופשוטה על הקיר ללא משיכת תשומת לב מיותרת מהסביבה. המצלמה הסמויה מאפשרת לשדר אלחוטית את כל מה שהיא מצלמת בזמן אמת לכל טלפון נייד או טאבלט מרוחק. כל מה שנדרש לעשות הוא לחבר את המצלמה ל - WIFI שבסביבה והיא תשדר לכל מקום בעולם. את הפעולה הזו עושים באמצעות אפליקציה שנספק לכם ראיית לילה חזקה במיוחד - המצלמה יכולה להאיר חדר גדול בחושך מוחלט המצלמה מצוידת גם בחיישן תנועה והיא תוכל לשלוח לכם בזמן אמת הודעה אם מישהו עבר מול העדשה שלה. בנוסף להקלטה שניתן לבצע על גבי הטלפון הנייד ניתן להכניס למצלמה גם כרטיס זיכרון שיגבה את כל החומר המצולם והמצלמה תקליט כאשר תזהה תנועה. איכות צילום מצוינת של HD-1080P המצלמה מסופקת עם שנאי המאפשר לחבר את המצלמה ישירות למקור מתח וכך היא יכולה לפעול ללא מגבלת זמן פרטים נוספים..
  3. מצלמה אלחוטית זעירה נסתרת בשעון שולחני מעוצב AC990
    890.00 ₪
    שעון שולחני דיגיטלי משולב מצלמה אלחוטית סמויה עם שידור ישיר לטלפון הסלולרי מאפשר לכם לנטר את ביתכם בזמן אמת ולדעת מה מתרחש כאשר אתם לא שם. מעבר לשידור הישיר,ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את כל המתרחש גם כאשר אינכם צופים ישירות. כמו-כן, המצלמה הזעירה מצוידת בחיישן תנועה שידאג לשלוח לכם התרעה בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד במקרה של חדירה למקומות הפרטיים שלכם. השעון כולל ראיית לילה ומאפשר לצפות במקומות חשוכים לגמרי בחיבור לחשמל המצלמה פועלת 24 שעות ביממה וכן ניתן להפעיל אותה רק באמצעות הסוללה המצלמה משדרת סרטוני וידאו כולל שידור של קול שידור והקלטה באיכות FHD 1080P כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת וישירות לאפליקציה במקרה שמישהו עובר מול העדשה הנסתרת פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת גמישה עם עדשה זעירה בשידור חי לטלפון הנייד IP555
    950.00 ₪
    מצלמה סמויה עם עדשה זעירה שניתן להסתיר בתוך או מאחורי חפצים המשדרת בזמן אמת ישירות לטלפון הסלולרי באמצעות אפליקציה ניתן גם לחבר את המצלמה למקור מתח קבוע או לסוללה נטענת כמו סוללת גיבוי לטלפון נייד המצלמה משדרת סרטוני וידאו כולל קול ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את הנעשה כולל חיישן תנועה המתריע זמן אמת ישירות לנייד איכות צילום HD פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת אלחוטית בשעון משולב רמקול בלוטוס BC747
    1,190.00 ₪
    רמקול בלוטוס עם שעון דיגיטלי משולב מצלמה זעירה המשדרת ישירות לטלפון הנייד איכות צילום מצויינת 4K עם זווית צילום רחבה ביותר המצלמה כוללת חיישן תנועה המתריע בזמן אמת ישירות לאפליקציה המצלמה משדרת גם וידאו בזמן אמת וגם קול ניתן להקליט על גבי הטלפון הנייד או באמצעות המצלמה כולל ראיית לילה לתנאי תאורה נמוכים רמקול הבלוטוס של המצלמה איכותי ביותר וניתן לנגן מוזיקה באמצעות הטלפון הנייד או באמצעות כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בבית מנורה MS300
    1,190.00 ₪
    בית מנורה פעיל משולב מצלמה נסתרת עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת המצלמה הזעירה מקבלת את אספקת הזרם מבית המנורה כך שיכולה לפעול ללא מגבלת זמן ניתן להקליט את סרטוני הוידאו באמצעות האפליקציה או על גבי כרטיס זיכרון ניתן למשוך את החומר המצולם אלחוטית ללא פירוק כרטיס הזיכרון מהמצלמה איכות צילום גבוהה כולל סאונד פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת WIFI מוסלקת במתג תאורה עם שידור חי לטלפון הנייד WVR3003
    1,390.00 ₪
    מתג תאורה פעיל משולב מצלמה אלחוטית עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד לכל מקום בעולם המצלמה כוללת חיישן תנועה המתריע ישירות לאפליקציה אם מזהה תנועה מול המצלמה ניתן להקליט את החומר המשודר באמצעות האפליקציה או על-ידי הכנסת כרטיס זיכרון למצלמה איכות צילום גבוהה ביותר FULL HD המצלמה פועלת ללא מגבלת זמן פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בכבל טעינה לטלפונים ניידים CVR886
    790.00 ₪
    כבל טעינה לאנדרואיד ואייפון משולב מצלמה נסתרת עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד המצלמה משדרת סרטוני וידאו כולל סאונד ניתן להקליט באמצעות אפליקציה או על גבי כרטיס זיכרון חיישן תנועה רגיש המתריע בשמן אמת ישירות לנייד איכות צילום גבוהה FULL HD פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת WIFI בצורת כפתור בשידור לטלפון הנייד BV339
    970.00 ₪
    מצלמת כפתור זעירה המאפשרת התקנה על גבי הבגד המשדרת אלחוטית ובזמן אמת לכל מקום בעולם המצלמה מסופקת עם אפליקציה לטלפון הנייד שמאפשרת צפייה אונליין כולל קול ניתן להקליט את הסרטונים באמצעות האפליקציה או על ידי הכנסת כרטיס זיכרון למצלמה איכות הקלטה ושידור גבוהים ביותר FULL HD ניתן להפעיל את המצלמה באמצעות הסוללה הפנימית הנטענת או בחיבור קבוע לחשמל פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת WIFI עם ראיית לילה סמויה VG600
    790.00 ₪

    מצלמה זעירה עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד וראיית לילה סמויה הכוללת חיישן תנועה המתריע בזמן אמת 

    המצלמה יכולה לפעול מעל 8 שעות באמצעות סוללה פנימית נטענת

    ניתן לחבר את המצלמה למקור מתח ולצפות ללא מגבלת זמן

    ראיית לילה חזקה במיוחד המאפשרת לראות גם בתנאי חושך מוחלט

    ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיקליט גם כאשר לא צופים מהסמרטפון

    מקליטה ומשדרת סרטוני וידאו כולל קול

    זווית צילום רחבה במיוחד של 140 מעלות

    איכות צילום FHD - 1080P

    פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 58