"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמה נסתרת WIFI

מצלמה נסתרת Wifi - אצלנו תמצאו את המבחר הגדול ביותר של מצלמות נסתרות WIFI המשדרות ישירות לטלפון הנייד אשר ידאגו להשאיר אתכם תחת שליטה מלאה מכל מקום בעולם ובכל זמן שתצטרכו. את המצלמות האלחוטיות הנסתרות ניתן למצוא במגוון תצורות כגון: מצלמות נסתרות בתמונות,מצלמות סמויות במטענים מצלמות זעירות ברמקולים,מצלמות מוסלקות בשעונים וכן כאלה שניתן להסליק במקומות שונים.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 58

  1. מצלמה נסתרת בתיק עם שידור ישיר לאפליקציה בטלפון הנייד BVK600
    1,190.00 ₪
    תיק עור מעוצב הכולל מצלמה נסתרת WIFI המשדרת ישירות לכל אפליקציה בטלפון הנייד ניתן גם להקליט את החומר שצופים בו אונליין על גבי כרטיס זיכרון או האפליקציה סוללה פנימית נטענת מפעילה את המצלמה ליותר משלוש שעות בטעינה אחת המצלמה משדרת וידאו בזמן אמת כולל סאונד זווית צילום רחבה של 120 מעלות תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB איכות צילום ושידור גבוהות FHD פרטים נוספים..
  2. מצלמה אלחוטית נסתרת בשעון יד עם שידור און-ליין WPR966 - שעון מצלמה
    1,290.00 ₪
    שעון יד עם מצלמה אלחוטית זעירה עם יכולת שידור בזמן אמת לאפליקציה בטלפון הנייד כאשר מחברים את שעון המצלמה ל-WIFI ניתן לצפות בשידור ללא מגבלת מרחק המצלמה משדרת וידאו בשידור ישיר כולל קול באיכות גבוהה ניתן לתת למצלמה אינטרנט באמצעות הטלפון הנייד סוללה נטענת מאפשרת שידור אונליין עד שעה וחצי המצלמה תומכת בטלפונים מסוג אנדרואיד ואייפון אפליקציה חינמית מסופקת עם המצלמה איכות צילום גבוהה - 1080P זווית צילום = 90 מעלות זיכרון פנימי 32GB פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת WIFI סמויה במאוורר שולחני עם שידור לנייד FR7007
    1,190.00 ₪

    מאוורר שולחני משולב מצלמה זעירה המשדרת בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד

    המצלמה משדרת וידאו כולל סאונד לאחר שמחברים אותה לראוטר במקום

    המצלמה כוללת אפליקציה ייעודית לצפייה עם אפשרות להקלטה באמצעותה

    המצלמה מתריעה בזמן אמת ישירות לנייד אם מישהו עובר מול העדשה

    ניתן להקליט סרטוני וידאו ותמונות ישירות באפליקציה כאשר החומר המוקלט נשמר על זיכרון הטלפון

    המצלמה כוללת זיכרון פנימי 64GB שמקליט את המתרחש גם שלא צופים אונליין

    ניתן לצפות בחומר המוקלט על כרטיס הזיכרון ישירות מהאפליקציה

    המצלמה יכולה לפעול מספר שעות באמצעות סוללה פנימית נטענת או בחיבור ישיר לחשמל המאפשר צפייה ללא מגבלת זמן

    מאוורר שולחני אמיתי ופעיל עם שלושה מצבי אוורור

     מיוצר על ידי מעבדת דיפנדר

    פרטים נוספים..
  4. מצלמת כפתור זעירה WIFI עם שידור לאפליקציה SVR7-W
    990.00 ₪
    כפתור משולב מצלמה נסתרת אלחוטית עם שידור ישיר לאפליקציה ולכל מקום בעולם סוללה פנימית נטענת לשימוש חוזר - הסוללה מספיקה לשעה וחצי עד שעתיים שידור אונליין אם יש צורך בשידור ליותר זמן ניתן לחבר את המצלמה לסוללת USB ניידת ניתן גם לחבר את המצלמה ישירות לחשמל באמצעות הכבל המצורף ומטען קיר ניתן להתקין את המצלמה במקום כפתור רגיל או להצמיד לאביזר אחר המצלמה יכולה גם להקליט את הסרטונים על גבי כרטיס זיכרון צפייה בסרטונים המוקלטים באמצעות חיבור למחשב תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB הפעלה פשוטה וקלה באמצעות כפתור יחיד מצלמת ברזולוציה גבוהה HD מקליטה קול באיכות גבוהה מקבלים בערכה: מצלמת כפתור זעירה WIFI כבל טעינה פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת WIFI עם עדשה רחבה וראיית לילה RG607
    690.00 ₪
    מצלמה זעירה עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד הכוללת עדשה רחבה וראיית לילה ויכולה לפעול באמצעות סוללה פנימית נטענת עד 12 שעות ללא חשמל חיצוני למצלמה חיישן תנועה רגיש במיוחד המתריע בזמן אמת וישירות לנייד במקרה של תנועה מול העדשה למרות יכולות הצילום המרשימות מדובר במצלמה קטנה שקל להסתיר - 3.3 ס"מ*6.3 ס"מ למצלמה ראיית לילה סמויה שלא ניתן להבחין בנורות האינפרה גם בחושך מוחלט המצלמה יכולה לפעול באמצעות הסוללה או על ידי חיבור לשקע החשמל המצלמה משדרת אונליין כולל שידור קול ניתן להקליט את שידור המצלמה באמצעות האפליקציה או באמצעות כרטיס זיכרון המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB כרטיס זיכרון 32GB = 10 ימי הקלטה רצופים איכות צילום מעולה FULL HD פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בשעון דיגיטלי עם ראיית לילה VR88
    990.00 ₪

    שעון שולחני דיגיטלי משולב מצלמה זעירה המשדרת בזמן אמת לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה

    העדשה הזעירה של המצלמה מוסוות בצורה מעולה מאחורי מסך מראה כולל נורות ראיית הלילה

    למצלמה חיישן תנועה רגיש המתריע בזמן אמת ישירות לנייד

    המצלמה משדרת ומקליטה סרטוני וידאו כולל סאונד

    איכות שידור והקלטה מעולים FULL HD

    פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בשעון יד אלגנטי עם שידור לנייד WVR889
    1,390.00 ₪
    שעון יד מעוצב משולב מצלמה זעירה המשדרת בזמן אמת לכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה ייעודית מעבר לשידור ניתן לשמור את החומר המצולם על הזיכרון של השעון או להקליט באמצעות האפליקציה איכות צילום גבוהה ביותר FULL HD פרטים נוספים..
  8. מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי נפח של אזעקה AP47
    1,260.00 ₪
    מצלמת אבטחה סמויה בגלאי אזעקה עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד כולל חיישן תנועה - המצלמה פועלת באמצעות סוללה פנימית נטענת שיכולה להפעיל את המצלמה מעל 24 שעות בטעינה יחידה ניתן להוסיף כרטיס זיכרון והמצלמה הזעירה תקליט את כל המתרחש גם כאשר לא צופים. פועלת באמצעות סוללה פנימית נטענת ואינה תלויה במקור חשמל חיצוני המצלמה כוללת חיישן תנועה המתריע ישירות לטלפון הנייד בזיהוי תנועה הצפייה אונליין מתבצעת באמצעות אפליקציה שמורידים לנייד. המצלמה משדרת וידאו כולל סאונד איכות וידאו FULL HD פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת אלחוטית מוסלקת בשעון שולחני לצפייה מאייפון ואנדרואיד CK996
    750.00 ₪
    מצלמה אלחוטית זעירה נסתרת בשעון מעורר שולחני עם יכולת שידור בזמן אמת וראיית לילה ניתן להתחבר למצלמה מכל מחשב ,סמרטפון או טאבלט, מכל מקום ובכל זמן והמצלמה תשדר אונליין לאפליקציה המצורפת בערכה כולל ראיית לילה למרחק של מטרים ספורים - למצלמה לדים שחורים המאפשרים לראות בחושך ואינם נדלקים ומסגירים את פעילות המצלמה למצלמה חיישן תנועה המתריע בזמן אמת כאשר מישהו עובר מול העדשה - מעבר להתרעה המצלמה תצלם אוטומטית שלוש תמונות ותשלח לאדם המנהל את המצלמה נתונים טכנים: חיישן - 5MP רזולוציה:1080P פורמט וידאו:AVI פריימים לשנייה: 25 זווית צפייה רחבה: 90° הספק סוללה: 2400MA תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB מה בערכה? שעון שולחני WIFI סוללה נטענת כבל USB חיבור לשקע חשמל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  10.  מצלמה נסתרת אלחוטית מיקרו  - MWC6
    950.00 ₪

    ישנם סוגים רבים של מצלמות אלחוטיות המאפשרות צפייה און ליין באמצעות מחשב מרוחק או הטלפון הנייד,רוב המצלמות עושות עבודה טובה אך במקרה ויש צורך לצלם בסתר הגודל הפיזי שלהן אינו מאפשר זאת. 

    בדיוק לשם כך פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית זעירה המאפשרת הסתרה קלה ופשוטה מאחורי או בתוך חפצים שונים ובקלות יחסית 

    המצלמה יכולה לפעול על סוללה פנימית נטענת ולזמנים ארוכים יותר ניתן לחבר אותה לשקע החשמל או לסוללת גיבוי

    ניתן לצרף למצלמה כרטיס זיכרון המאפשר הקלטה של החומר המצולם למשך ימים ארוכים

    פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 58