"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מכשירי הקלטה

מכשירי הקלטה בטכנולוגיה עכשווית, פשוטים וידידותיים למשתמש ומאפשרים מגוון רחב של שימושים. מכשיר הקלטה זעיר, מכשיר הקלטה סמוי. יש מכשירי הקלטה דיגיטאליים ויש מכשירי הקלטה אנלוגיים. מכשירי ההקלטה הפכו למוצר "חובה" לכל איש כי אנחנו לא יכולים לדעת אף פעם מתי נצטרך להשתמש בהם.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 72

  1. מכשיר הקלטה סמוי בדיסק און קי בחיבור USB עם זיכרון 8GB - DV337
    149.00 ₪
    המכשיר נראה כמו מחזיק מפתחות דיסק און קי בלחיצת כפתור אחת מקליט את כל הקולות בחדר. מכשיר תמים למראה המקליט באיכות סאונד גבוהה במיוחד. מתאים לנשיאה בארנק או בכיס. תכונות: הקלטה בלחיצת כפתור אחת. כמות זיכרון 8GB . תמיכה ב 2.0 USB כולל סוללת ליתיום מובנית לטעינה מהמחשב. משמש להעברת קבצים בין מחשבים. יכולת הקלטה ושמירה. למכשיר שימוש כפול- גם התקן זיכרון וגם מכשיר הקלטה שימוש פשוט וקל ללא צורך בהתקנה 6-7 שעות הקלטה בטעינה יחידה נתונים טכניים: מתאים למערכות הפעלה Windows SE/ME/2000/XP/Vista, Mac OS 8.6 ומעלה, UNIX, 2.4 LINUX ומעלה. סוללת ליתיום 120mAH זמן טעינה שעתיים וחצי. מהירות קריאה 12Mb לשניה, מהירות כתיבה 3Mb לשניה. מידות: אורך 6.9 ס"מ רוחב 2.5 ס"מ עובי 1 ס"מ פרטים נוספים..
  2. מכשיר הקלטה זעיר סמוי בכבל טעינה לטלפונים ניידים VRC202
    390.00 ₪
    מדובר בכבל טעינה אמתי שיטעין את הטלפון הסלולרי אך מעבר לכך הוא גם יכול להקליט על-גבי כרטיס זיכרון את כל מה שמתרחש בסביבה בה הוא נמצא. כרטיס הזיכרון מוסתר בחלק הקדמי של הכבל. על-מנת שהמכשיר יקליט יש לחבר אותו למקור מתח כמו מטען קיר, סוללת גיבוי או כל יציאת USB המספקת חשמל כמו מחשב. מכשיר ההקלטה יכול להקליט עשרות שעות על-גבי כרטיס הזיכרון ועל-מנת להאזין לחומר המוקלט שולפים אותו מתוך הכבל ומחברים למחשב באמצעות קורא כרטיסים המצורף לערכה. איכות ההקלטה היא מצוינת ומאפשרת להאזין למה שמתרחש בחללים גדולים יחסית. כרטיס זיכרון של 8 ג'יגה-בייט מאפשר הקלטה רציפה של עד 5 ימים. *** יש לשים לב שמדובר בכבל טעינה של טלפונים מסוג אנדרואיד עם חיבור מיקרו USB

    פרטים נוספים..
  3. מכשיר הקלטה זעיר לגן סמוי בצעצוע בצורת מסוק/מכונית/קטר KGR7
    490.00 ₪
    צעצוע ילדים בצורת מסוק, מכונית מירוץ או קטר משולב מקליט קול סמוי עם יכולת הקלטה עד 10 שעות בטעינה יחידה למרות שמכשיר ההקלטה נסתר בתוך הצעצוע עדיין איכות השמע מעולה והמכשיר יכול להקליט למספר מטרים האזנה לחומר המוקלט מתבצעת על ידי חיבור המקליט למחשב באמצעות הכבל המצורף בערכה או באמצעות אוזניות המתחברות ישירות למכשיר ההקלטה המכשיר נסתר לחלוטין בתוך הצעצוע כך שלא ניתן להבחין בקיומו זיכרון פנימי גדול מאפשר לשמור הקלטות מעל 100 שעות פרטים נוספים..
  4. מקליט קול זעיר עם יכולת האזנה אונליין VB3000
    690.00 ₪

    מכשירי הקלטה זעירים הנם מכשירים שתפקידם להקליט ולאגור את החומר המוקלט להאזנה מאוחרת, לעומתם, תפקידם של מכשירי האזנה הוא לשדר את הנעשה בסביבה מסוימת למרחק ובזמן אמת באמצעות הטלפון. רבים מתלבטים מה יותר נכון לצורך שלהם ודגם ה-VB3000 מספק פתרון על ידי שילוב פונקציית האזנה וההקלטה במכשיר אחד.

    מדובר במכשיר הקלטה, מקליט קול והאזנה זעיר המשלב בתוכו כרטיס סים וכרטיס זיכרון. בכל נקודת זמן ניתן להתקשר למספר הסים שנמצא בתוך המכשיר ולהאזין בזמן אמת למתרחש בסביבה מסוימת, בנוסף ניתן לשלוח לאותו מספר טלפון פקודה שתפעיל במכשיר את יכולת ההקלטה שלו - כמו כן ניתן להפעיל ולהפסיק את ההקלטה מרחוק בהתאם לצורך.

    המכשיר מסופק עם כרטיס זיכרון וכרטיס סים - המכשיר מאפשר שעות ארוכות של האזנה והקלטה באמצעות הסוללה הנטענת

    פרטים נוספים..
  5. מכשיר הקלטה לרכב נסתר במטען USB עם האזנה מרחוק CR700
    690.00 ₪
    מטען USB כפול לרכב משולב מכשיר הקלטה זעיר וכולל האזנה מרחוק באמצעות הטלפון הנייד מדובר במטען USB פעיל שניתן להטעין איתו כל טלפון סלולרי המכשיר מסופק עם כרטיס סים וכרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  6. מקליט קול זעיר סמוי בשלט רכב עם חיישן קול CK901
    1,350.00 ₪

    שלט רכב משולב מכשיר הקלטה זעיר עם יכולת הקלטה מעל 80 שעות באמצעות סוללה יחידה

    ניתן להגדיר את המכשיר שיפעל באמצעות חיישן קול ואז יוכל לפעול גם מעל שבוע

    הצפנה באיכות גבוהה של קבצים מוקלטים עד 2048 ביט - מחולל מפתחות הצפנה מיוחד

    למקליט תוכנה מיוחדת שבלעדיה לא ניתן להפעיל את המכשיר אם מישהו מוצא אותו

    הקלטת שמע באיכות מצוינת ישירות לשבב זיכרון מובנה

    תמיכה במגוון גדול של טכנולוגיות כיווץ - ADPCM,A-LAW,PCM

     אפשרות לבחירה של תדירויות הדגימה

    לולאת הקלטה מחזורית

    צריכת אנרגיה נמוכה במיוחד - ניתן להתאים בהתאם לצורך

    פרטים נוספים..
  7. מכשיר האזנה מרחוק נסתר במחזיק מפתחות VK6
    690.00 ₪
    מחזיק מפתחות משולב מכשיר ציתות זעיר המאפשר להאזין מרחוק לכל המתרחש בסביבת המכשיר לא משנה מאיזה מרחק. המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון שניתן להתקשר אליו בכל נקודת זמן ומכל מקום מכשיר דיסקרטי לחלוטין - לא ניתן להבחין במכשיר ההאזנה מבחוץ המכשיר עונה אוטומטית ואינו משמיע כל רעש איכות שמע מצוינת פרטים נוספים..
  8. מכשיר הקלטה סמוי לטלפון ביתי עם זיכרון פנימי AR908
    470.00 ₪

    למרות שהשימוש היומיומי בטלפון הקווי שבבית או במשרד הצטמצם בצורה משמעותית בשנים האחרונות מאז שהסמארטפון כבש את הפסגה בכל הקשור בשיחות טלפון עדיין לא מעטים המקומות שבהן עושים שימוש בטלפון קווי. באותה מידה שלא מעטים הפעמים שנדרש מאיתנו להקליט שיחה בטלפון הסלולרי כך נדרש בטלפון הקווי.

    כאשר יש צורך להקליט שיחה בטלפון הקווי בצורה דיסקרטית ניתן להשתמש במקליט שיחות זה. כל שנדרש הוא לחבר את המכשיר טורית לקו הקיים, להכניס כרטיס זיכרון והמכשיר ידאג להקליט כל שיחה נכנסת ויוצאת אוטומטית.

    מכשיר ההקלטה מתאים לקווי טלפון רגילים שאינן עוברים דרך מרכזיה

    אין צורך לפרק את המכשיר על-מנת להטעין אותו - הוא מקבל את אספקת הזרם שלו ישירות מקו הטלפון

    על-מנת להאזין לקבצי השיחה שהוקלטו יש להוציא את כרטיס הזיכרון מתוך המכשיר ולחבר למחשב באמצעות מתאם שיסופק בערכה

    פרטים נוספים..
  9. מכשיר הקלטה זעיר נסתר בצמיד שעון WVR378
    550.00 ₪
    שעון יד משולב מקליט קול זעיר עם יכולת הקלטה רצופה של עד 20 שעות בטעינה יחידה הפעלה קלה ופשוטה באמצעות כפתור יחיד יכולת אגירה של עד 50 שעות הקלטה על כרטיס זיכרון פנימי איכות הקלטה טובה פרטים נוספים..
  10. מכשיר הקלטה נסתר בדיסק און קי עם האזנה מרחוק RG330
    890.00 ₪
    מכשיר הקלטה זעיר סמוי בדיסק און קי עם אפשרות להאזין מרחוק באמצעות הטלפון הפעלת ההקלטה מתבצעת באמצעות שליחת SMS והמכשיר יקליט על גבי כרטיס זיכרון פנימי המכשיר יכול להקליט לזמן מוגדר או כל עוד שיש דיבורים בסביבה שלו. בנוסף בתוך המכשיר מותקן כרטיס סים עם מספר טלפון המאפשר להתקשר בכל נקודת זמן ולשמוע בזמן אמת את מה שמתרחש בסביבת המכשיר. המכשיר מסופק עם כרטיס סים וכרטיס זיכרון פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 72

איך לבחור את מכשיר ההקלטה הנכון?

 

 

כאשר מתעורר הצורך להקליט פגישה חשובה או לנטר את מה שקורה בסביבה שבה אנחנו לא נמצאים חשוב להצטייד במכשיר הקלטה זעיר או מקליט קול סמוי אשר יאפשרו לנו לתעד בדרך נסתרת את המתרחש וזאת למטרת צבירת ראיות לשימוש עתידי או ידע אישי שיאפשרו לנו לפעול בהתאם.

 

לכן כאשר אנחנו צריכים לבחור מקליט קול שיתאים לדרישות הספציפיות שלנו יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים:

 

מיקום המקליט - המקום בו נרצה לעשות שימוש במכשיר ההקלטה הוא פרמטר חשוב לבחירת סוג המקליט הנדרש. אם מדובר בפגישה חשובה המתנהלת במקום פרטי השייך לנו כגון בית או משרד ניתן להסתיר מקליט קול זעיר בסביבה הסמוכה  - על המדף או מתחת לשולחן ואם זו פגישה המתנהלת במקום ניטרלי כמו בית קפה או במקום של האדם אתו אנו נפגשים יש צורך לשים את מכשיר ההקלטה הקטן על הגוף שלנו, בתוך הכיס או בתיק בסמוך

 

משך ההקלטה – כאשר מדובר בפגישה משך ההקלטה הינה פרמטר פחות מהותי כי רוב מקליטי הקול מאפשרים זמני הקלטה ארוכים, גם הקטנים ביניהם מספיקים לפגישות ארוכות. אך כאשר יש צורך להקליט זמנים ארוכים נדרש לעשות שימוש במקליטים בעלי סוללה חזקה המאפשרים הקלטה למשך ימים, שבועות ואף חודשים.

 

רמת הפעילות בסביבה המוקלטת – כאשר מדובר בפגישה סביר להניח שנרצה להקליט את כל מהלכה לכן בחירה במכשיר הקלטה עם חיישן קול מיותרת לצורך שלנו, אך אם יש צורך להקליט סביבה בה כמות הפעילות (הדיבורים) היא נמוכה נרצה לעשות שימוש במכשיר הקלטה סמוי עם חיישן קול שיאפשר לנו הקלטה ממוקדת מטרה אשר תספק לנו בסוף התהליך חומר מוקלט רלוונטי וממוקד.

 

גודל המכשיר – מן הסתם תמיד נחפש מכשיר הקלטה הכי קטן שניתן לרכוש כי הוא יקל עלינו בהסתרתו בדרך יעילה וחשאית אך למרות שהמקליטים הקטנים שקיימים היום בשוק מסוגלים להקליט במשך שעות רבות עדיין גודל הסוללה הוא פרמטר שלא ניתן להתעלם ממנו בבחירת המקליט הנכון. ככל שנרצה להקליט זמנים ארוכים יותר הגובלים במספר שבועות או חודשים נידרש למקליטי קול סמויים בעלי סוללה חזקה ובהתאם לגודל הסוללה כל גם גודלו הפיזי של המכשיר יהיה גדול יותר.