"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד (יום ראשון פורים החנות סגורה) [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מכשירי הקלטה

מכשירי הקלטה בטכנולוגיה עכשווית, פשוטים וידידותיים למשתמש ומאפשרים מגוון רחב של שימושים. מכשיר הקלטה זעיר, מכשיר הקלטה סמוי. יש מכשירי הקלטה דיגיטאליים ויש מכשירי הקלטה אנלוגיים. מכשירי ההקלטה הפכו למוצר "חובה" לכל איש כי אנחנו לא יכולים לדעת אף פעם מתי נצטרך להשתמש בהם.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 72

  1. מכשיר הקלטה זעיר מקצועי עם חיישן קול RV96
    690.00 ₪

    מכשיר הקלטה קטן המאפשר הסלקה פשוטה במגוון רחב של מקומות על ידי הצמדתו לאביזרים שונים באמצעות תופסן אחורי. אם יש לכם את הצורך להקליט בסתר ברכב - כמעט בכל מקום בו תמקמו אותו הוא יקליט בדרך מקצועית את כל הדיבורים ברכב, אם מדובר במשרד או חדר ניתן למקם אותו מעל או מתחת לארון וכן להדביק אותו מתחת לשולחן ועדיין איכות ההקלטה תהיה מצויינת. טעינה קצרה של שעה וחצי תאפשר למקליט הזעיר פעילות של עד יומיים בטעינה יחידה ובנוסף הוא מצויד בחיישן קול רגיש שידאג להקליט רק כאשר יש דיבורים או רעש בסביבה  - פונקציה חשובה החוסכת מקום על הזיכרון הפנימי וכן מקלה על ההתנהלות מול החומר המוקלט לאחר שאספנו את המכשיר.

    אז למה לבחור בדגם זה?

    כי הוא זעיר עם איכות הקלטה מקצועית והוא יכול להקליט ממרחקים ארוכים של מעל 10 מטר ללא חסמים

    זיכרון פנימי גדול יאפשר הקלטה של עד 100 שעות ללא צורך פריקה

    יש לו סוללה חזקה במיוחד - 40-50 שעות הקלטה רצופות

    שאלות חשובות:

    האם הוא יקליט מתוך מגירה או ארון?

    כן בהחלט אם מדברים מטרים ספורים מהמגירה ובקול רגיל

    איך אפשר להאזין להקלטות?

    הדרך הנוחה היא לחבר את המקליט למחשב באמצעות הכבל המצורף  אך ניתן גם להאזין באמצעות אוזניות

    מסובך להפעיל את המכשיר?

    הפעלת המכשיר מאוד פשוטה - יש כפתור הפעלה יחיד

    צריך תוכנה מיוחדת בשביל לשמוע במחשב?

    לא.ניתן לנגן את הקבצים המוקלטים באמצעות הנגן של ה WINDOWS

    מה מקבלים בערכה?

    מכשיר הקלטה זעיר 

    כבל טעינה

    פרטים נוספים..
  2. מכשיר הקלטה זעיר סוללה עד 24 שעות עם חיישן קול נסתר בדיסק און קי DKV404
    440.00 ₪
    דיסק און קי כפי שכולנו מכירים הנו התקן זיכרון נייד שמאפשר לנו לשמור קבצים חשובים כמו תמונות או מסמכים ולכן טבעי להסתובב עם אחד כזה המוצמד למחזיק המפתחות או לשלט הרכב. הדיסק און קי שאנחנו מוכרים משלב בתוכו מקליט קול זעיר ואיכותי שידאג בלחיצת כפתור אחת להקליט את כל המתרחש בסביבה . המכשיר ידאג להקליט כל פגישה חשובה שתרצו לתעד וגם תוכלו להניח אותו בסביבות שונות והוא יקליט במרחק של מטרים רבים. מכשיר ההקלטה החכם יודע להקליט רק כאשר הוא שומע קול או רעש בסביבה, אם הסביבה תהיה שקטה לחלוטין הוא יכבה את עצמו ויחסוך סוללה וזיכרון. למרות גודלו הזעיר המכשיר מכיל סוללה פנימית נטענת חזקה במיוחד היכולה להקליט עד 24 שעות בטעינה יחידה. מאפיינים חשובים: למקליט איכות הקלטה מעולה והוא יכול להקליט ממרחק של יותר מעשר מטר בחלל הפתוח זיכרון פנימי גדול של 16 ג'יגה-בייט המאפשר אגירת חומר מוקלט של יותר מ - 200 שעות הפעלה פשוטה וקלה - כפתור יחיד מתחיל ומפסיק את ההקלטה מדובר במכשיר קטן ודק בעובי של חצי סנטימטר ניתן להאזין לחומר המוקלט בחיבור למחשב משמש גם כדיסק און קי רגיל איכות הקלטה גבוהה ביותר 48KHZ 192KBPS פרטים נוספים..
  3. מקליט קול זעיר סמוי בעט עם הקלטה עד 20 שעות PR656
    390.00 ₪
    מכשירי הקלטה סמויים בעטים ניתן למצוא לא מעט רובם מקליטים לזמן קצר ובאיכות סבירה אך אם יש צורך בעט מקליט באיכות גבוהה ועם הקלטה ממושכת של עד 20 שעות בטעינה יחידה אז דגם זה הוא הבחירה הנכונה בשבילכם. ניתן להאזין לחומר המוקלט ישירות מהעט באמצעות אוזניות המסופקות בערכה או לחבר את המקליט למחשב באמצעות הכבל המצורף בערכה מדובר בעט אמתית שניתן לכתוב באמצעותה מעבר ליכולת שלה להקליט מסופקת עם כרטיס זיכרון של 32GB המאפשר אגירת חומר מוקלט מעל 300 שעות פורמט הקלטה WAV איכות הקלטה 192 KBPS פרטים נוספים..
  4. מכשיר הקלטה זעיר נסתר בסיכה  PR7
    330.00 ₪
    סיכה משולבת מקליט קול זעיר עם איכות הקלטה גבוהה המאפשרת להקליט בבירור גם בחדרים גדולים את הסיכה ניתן להצמיד למגוון רחב של חפצים לפי הצורך ובהתאם לסיטואציה ניתן להדביק על הסיכה מדבקות שונות ולהצמיד לתיק של הילד במקרה הצורך סוללה פנימית חזקה מספיקה לעד 15 שעות הקלטה בטעינה יחידה זיכרון פנימי גדול מאפשר הקלטה של עד 100 שעות האזנה לחומר המוקלט באמצעות מחשב או אוזניות איכות הקלטה גבוהה פרטים נוספים..
  5. מכשיר הקלטה זעיר סמוי במנעול LR200
    390.00 ₪
    מקליט קול זעיר נסתר בתוך מנעול אשר ניתן להצמיד למגוון רחב של אביזרים כולל מחזיק מפתחות והמכשיר יקליט באיכות גבוהה ביותר את כל המתרחש בסביבה בה הוא ממוקם עד 20 שעות בטעינה יחידה. הפעלת המכשיר היא קלה ופשוטה כאשר לחיצה על כפתור יחיד תתחיל את ההקלטה. ניתן להאזין לחומר המוקלט באמצעות חיבור למחשב או אוזניות. זיכרון פנימי של 8 ג'יגה מאפשר לאגור עד 100 שעות הקלטה איכות הקלטה גבוהה 192 KBPS / 48 KHZ פרטים נוספים..
  6.  מכשיר הקלטה עצמאי לטלפון קווי TD66
    360.00 ₪
    כמה פעמים אמרת לעצמך באמצע שיחת טלפון "הלוואי והיתה לי עכשיו אפשרות להקליט את השיחה הזו"? אנחנו בטוחים שהרבה פעמים מפני שזה קרה לכל אחד מאיתנו עכשיו אין צורך יותר לשאול שאלה זו - פשוט וקל להצטייד במכשיר להקלטת שיחות טלפון ולתעד שיחות חשובות מכשיר הקלטה עצמאי לחלוטין ויכול לעבוד ללא חיבור למחשב מתאים להקלטת שיחות בטלפונים נייחים כדוגמת בזק המידע המוקלט נשמר על גבי כרטיס זיכרון חיצוני המוכנס לצידו האחורי שלמכשיר ההקלטה קטן ונייד ומאפשר לקחת אותו לכל מקום שנדרש כולל משרד,בית בתי מלון וכל מקום שבו חשוב לכם לתעד את השיחות שלכם הקבצים שנשמרים ע"ג כרטיס הזיכרון מקבלים שם ותאריך אוטומטית המאפשר מאוחר יותר לעשות סדר בהקלטות אפשרות להתחיל ולבטל הקלטה בזמן שיחה אפשרות להשמיע את החומר המוקלט בזמן שיחה ניתן לבחור בין הקלטה אוטומטית להקלטה ידנית הקלטה מחזורית - מקליט על החומר המוקלט הישן כשאר נגמר המקום צג LCD פונקציית שעון המכשיר כולל רמקול ומאפשר לנגן קבצי MP3 כולל כניסה לאוזניות משקל 120g מימדים 102*65*30(mm) תומך בכרטיסי זיכרון עד 8GB ניתן לחבר לשקע החשמל לשימוש רצוף או לעשות שימוש בסוללות מסוג כפתור פרטים נוספים..
  7. תיק לגן ילדים משולב מקליט קול סמוי KVR33
    690.00 ₪
    מקליט קול זעיר עם יכולת הקלטה מעולה מוסלק בתיק ילדים כל שצריך לעשות הוא להציב את התיק בסביבת הפעילות והמקליט קול יקליט בצורה מקצועית את כל ההתרחשות עד 10 שעות רצופות גודל התיק: 35*28*10 פרטים נוספים..
  8. מכשיר הקלטה הזעיר בעולם עם חיישן קול DR906
    1,350.00 ₪
    מקליט קול מקצועי הקטן בעולם המאפשר זמני הקלטה ארוכים במיוחד באמצעות חיישן קול בהקלטה רצופה המכשיר יכול להקליט מעל 80 שעות ובהקלטה על פי חיישן קול מעל שבוע המכשיר זעיר במיוחד עם אורך של 2 ס"מ ועובי של חצי ס"מ - מכשיר ההקלטה הקטן בעולם הצפנה באיכות גבוהה של קבצים מוקלטים עד 2048 ביט - מחולל מפתחות הצפנה מיוחד הקלטת שמע באיכות מצוינת ישירות לשבב זיכרון מובנה תמיכה במגוון גדול של טכנולוגיות כיווץ - ADPCM,A-LAW,PCM אפשרות לבחירה של תדירויות הדגימה לולאת הקלטה מחזורית צריכת אנרגיה נמוכה במיוחד - ניתן להתאים בהתאם לצורך פרטים נוספים..
  9. מכשיר הקלטה מקצועי עם זמן הקלטה ארוך במיוחד וחיישן קול RX546
    760.00 ₪

    מדובר במכשיר הקלטה סמוי בגודל של קצת יותר מקופסת גפרורים בעל סוללה חזקה במיוחד המסוגל להיות פעיל עד שלושה שבועות ולהקליט יותר משבוע ללא צורך בהטענה.

    מכשיר ההקלטה רגיש במיוחד ובעל איכות הקלטה מצוינת מסוגל להקליט באיכות מעולה HD גם אם מניחים אותו במקום מרוחק או מסתירים אותו במגירה או בכל מקום נסתר אחר בבית, בעסק או ברכב.

    למכשיר פונקציה של חיישן קול המאפשר להקליט רק כאשר יש קול או רעש בסביבתו וכאשר יש שקט בסביבה הוא נכנס לתרדמת וכך לא צורך זיכרון וצורך הרבה פחות סוללה.

     למכשיר זיכרון פנימי של 16GB והוא מאפשר שמירת חומר מוקלט של יותר מ – 250 שעות.

    הפעלת המכשיר היא פשוטה – כל מה שצריך לעשות על-מנת להפעיל אותו הוא להעביר את המתג ממצב אחד לשני והוא מתחיל להקליט. הנורה תהבהב מספר פעמים על מנת לעדכן אותנו שאכן המכשיר התחיל להקליט ואח"כ תכבה על-מנת לא להסגיר את הימצאותו של המכשיר.

     על-מנת להקשיב לכל הקבצים שהקלטנו כל מה שצריך זה לחבר את מכשיר ההקלטה לכניסת ה- USB של המחשב באמצעות הכבל המצורף לערכה והמחשב יזהה אוטומטית את המקליט שיחות כהתקן ויפתח חלון עם כל קבצי הקול המוקלטים.

    ציוד ריגול מקצועי של מעבדת דיפנדר

    פרטים נוספים..
  10. מכשיר הקלטה סמוי בסוללת גיבוי לטלפונים ניידים PBR9000
    990.00 ₪
    מטען USB נייד לטלפונים סלולריים משולב מקליט קול זעיר עם יכולת הקלטה במשך שבועות ארוכים בטעינה יחידה מדובר בסוללת גיבוי אמתית בנפח 5000 מיליאמפר שיכולה להטעין כל טלפון נייד מכל סוג שהוא המקליט הזעיר נסתר בצורה יסודית בתוך הסוללה כך שאין שוב אפשרות להבחין בקיומו למכשיר חיישן קול המפעיל את ההקלטה רק כאשר יש קול או רעש בסביבה זיכרון מפנימי של 32GB מאפשר לאגור מאות שעות של הקלטות פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 72

איך לבחור את מכשיר ההקלטה הנכון?

 

 

כאשר מתעורר הצורך להקליט פגישה חשובה או לנטר את מה שקורה בסביבה שבה אנחנו לא נמצאים חשוב להצטייד במכשיר הקלטה זעיר או מקליט קול סמוי אשר יאפשרו לנו לתעד בדרך נסתרת את המתרחש וזאת למטרת צבירת ראיות לשימוש עתידי או ידע אישי שיאפשרו לנו לפעול בהתאם.

 

לכן כאשר אנחנו צריכים לבחור מקליט קול שיתאים לדרישות הספציפיות שלנו יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים:

 

מיקום המקליט - המקום בו נרצה לעשות שימוש במכשיר ההקלטה הוא פרמטר חשוב לבחירת סוג המקליט הנדרש. אם מדובר בפגישה חשובה המתנהלת במקום פרטי השייך לנו כגון בית או משרד ניתן להסתיר מקליט קול זעיר בסביבה הסמוכה  - על המדף או מתחת לשולחן ואם זו פגישה המתנהלת במקום ניטרלי כמו בית קפה או במקום של האדם אתו אנו נפגשים יש צורך לשים את מכשיר ההקלטה הקטן על הגוף שלנו, בתוך הכיס או בתיק בסמוך

 

משך ההקלטה – כאשר מדובר בפגישה משך ההקלטה הינה פרמטר פחות מהותי כי רוב מקליטי הקול מאפשרים זמני הקלטה ארוכים, גם הקטנים ביניהם מספיקים לפגישות ארוכות. אך כאשר יש צורך להקליט זמנים ארוכים נדרש לעשות שימוש במקליטים בעלי סוללה חזקה המאפשרים הקלטה למשך ימים, שבועות ואף חודשים.

 

רמת הפעילות בסביבה המוקלטת – כאשר מדובר בפגישה סביר להניח שנרצה להקליט את כל מהלכה לכן בחירה במכשיר הקלטה עם חיישן קול מיותרת לצורך שלנו, אך אם יש צורך להקליט סביבה בה כמות הפעילות (הדיבורים) היא נמוכה נרצה לעשות שימוש במכשיר הקלטה סמוי עם חיישן קול שיאפשר לנו הקלטה ממוקדת מטרה אשר תספק לנו בסוף התהליך חומר מוקלט רלוונטי וממוקד.

 

גודל המכשיר – מן הסתם תמיד נחפש מכשיר הקלטה הכי קטן שניתן לרכוש כי הוא יקל עלינו בהסתרתו בדרך יעילה וחשאית אך למרות שהמקליטים הקטנים שקיימים היום בשוק מסוגלים להקליט במשך שעות רבות עדיין גודל הסוללה הוא פרמטר שלא ניתן להתעלם ממנו בבחירת המקליט הנכון. ככל שנרצה להקליט זמנים ארוכים יותר הגובלים במספר שבועות או חודשים נידרש למקליטי קול סמויים בעלי סוללה חזקה ובהתאם לגודל הסוללה כל גם גודלו הפיזי של המכשיר יהיה גדול יותר.