"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מכשירי האזנה עם סים

מכשירי האזנה עם סים הם מכשירים המכילים בתוכם כרטיסי סים ומאפשרים על-ידי התקשרות למספר הטלפון להאזין בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד או הנייח. ניתן למצוא מגוון מכשירים בתצורות שונות: מכשיר האזנה בסוללת גיבוי,מכשיר האזנה במטען לניידים,מכשיר האזנה במפצל חשמל ועוד

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 21

  1. מכשיר האזנה זעיר סמוי בתוך עט PV500
    750.00 ₪
    עט משולב מכשיר האזנה סלולרי המאפשר האזנה מרחוק באמצעות הטלפון על מנת להאזין יש להתקשר למספר הטלפון של כרטיס הסים הנמצא בתוך מכשיר הציתות מכשיר הציתות מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות בטעינה מלאה המכשיר מאפשר האזנה של עד שעה והמתנה עד 3 ימים פרטים נוספים..
  2. מכשיר האזנה מרחוק נסתר במטען לטלפונים סלולריים CVB909
    660.00 ₪
    במקרים בהם יש צורך להאזין מרחוק למתרחש בסביבה מסוימת שחשוב לדעת מה קורה בזמן שאתם לא נמצאים במקום ישנה אפשרות להתקין מכשיר האזנה מרחוק אשר יאפשר באמצעות שיחת טלפון פשוטה להאזין לכל מה שקורה.בבחירת מכשיר ההאזנה יש צורך להתחשב בסביבה בה אנחנו מעוניינים להתקין את המכשיר ומה נראה יותר טבעי בכל סביבה מאשר מטען USB לטלפונים ניידים? כל מה שנדרש הוא להכניס את המטען לשקע החשמל ואתם בשליטה מלאה מרחוק על כל מה שקורה מכשיר הציתות הזעיר נסתר במטען שמאפשר להטעין טלפונים ניידים מכל הסוגים המכשיר מסופק עם כרטיס סים פנימי ומספר טלפון להתקשרות פרטים נוספים..
  3. מכשיר האזנה סלולרי סמוי בתוך מטען קיר לטלפונים ניידים CVB907
    490.00 ₪

    מכשירי האזנה סלולריים מאפשרים פתרון פשוט וזול יחסית על מנת להאזין ולדעת מה קורה במקומות פרטיים הדורשים פיקוח הבעיה היחידה של מכשיר האזנה רגיל הוא שיש צורך להסליק אותו במקום שלא יהיו מודעים לקיומו על-מנת לתת מענה לבעיה זו ניתן לרכוש מכשיר האזנה המוסלק בתוך מטען USB לטלפון הסלולרי, הוא נראה טבעי בסביבה ואינו מעורר חשד כל שיש לעשות הוא להתקשר למספר הטלפון של כרטיס הסים שנמצא בתוך המכשיר ולהאזין לכל הקורה בסביבה המכשיר מסופק כולל כרטיס סים ומספר טלפוןן הניתן להתקשרות בנוסף המכשיר משמש כמטען אמיתי לטלפון הסלולרי מעלה נוספת של המכשיר היא שכל זמן שהוא מחובר לחשמל הוא מאפשר האזנה ללא מגבלת זמן

    פרטים נוספים..
  4. מכשיר האזנה סלולרי סמוי בתוך מטען לטלפונים ניידים PBR66
    850.00 ₪

    מדובר במטען נייד אמתי לטלפונים סלולריים משולב מכשיר האזנה מרחוק. המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות. כל מה שנדרש לעשות על-מנת להאזין הוא להתקשר למספר הטלפון של כרטיס הסים החבוי בתוך המטען וניתן לשמוע בזמן אמת לכל המתרחש בסביבת המטען בכל זמן שתבחרו.

    המכשיר נראה כמו סוללת גיבוי רגילה כך שהוא משתלב בקלות בסביבה ואינו מעורר חשד

    מכשיר הציתות עושה שימוש בסוללה החזקה של המטען הנייד כך שהוא יכול להחזיק מעמד ימים ארוכים.

    *** סוג ומראה הסוללה הניידת יכול להשתנות אך פונקציית ההאזנה זהה

     

  5. מכשיר האזנה סמוי
    1,150.00 ₪

    מדובר במפצל חשמל רגיל שבנוסף להיותו מכשיר האזנה הוא משמש כמפצל חשמל פעיל שניתן לחבר אליו מכשירי חשמל – כל שלושת השקעים פעילים.

    בתוך המפצל נמצא כרטיס סים עם מספר טלפון כך שבכל נקודת זמן שתתקשרו למספר הסים המכשיר יענה לכם אוטומטית ובאמצעות המיקרופון הפנימי שלו הוא ישמיע לכם את כל המתרחש בסביבה בו הוא נמצא. כמובן שהמכשיר הוא דיסקרטי לחלוטין והוא לא ישמיע כל רעש או צילצול כאשר תתקשרו אליו.

    למכשיר אין כל מגבלת פעילות כל עוד הוא מחובר למקור חשמל. בנוסף, גם אם יוציאו אותו משקע החשמל עדיין תהיה אפשרות להאזין לסביבה למספר שעות.

    בנוסף ליכולת המכשיר להאזין מרחוק על-ידי התקשרות אליו יש למכשיר חיישן קול שכאשר מפעילים אותו הוא ידאג להתקשר אליכם כא/שר הוא שומע דיבורים או רעש בסביבה. (יש לשים לב שעל-מנת שהמכשיר יתקשר אליכם יש להטעין את כרטיס הסים בשיחות יוצאות). איכות השמע של המכשיר היא מצוינת ומאפשרת לנטר ולהאזין לחדרים גדולים.

    מערכת האזנת נפח בתוך מפצל חשמל, הפועל כמפצל רגיל (כל השקעים פעילים). המערכת מיוצרת בחברתנו מרכיבים איכותיים, דבר המבטיח איכות שמע גבוהה ואיכותית, ללא תקלות.

    פרטים נוספים..
  6. מכשיר האזנה מרחוק סמוי בדיסק און-קי FB307
    790.00 ₪
    מכשירי האזנה הינם פתרון מצוין במקרים שאנחנו מעוניינים לדעת מה מתרחש במקומות כאשר אנחנו לא נמצאים במקום. ניתן למצוא מגוון גדול של מכשירי האזנה קטנים אשר ניתן להסתיר במגוון מקומות אך החיסרון שלהם נובע מכך שהם פועלים באמצעות הסוללה הפנימית הנטענת שלהם אך מין הסתם הם מוגבלים בפעולתם. מכשיר ציתות זעיר נסתר בהתקן זיכרון נייד (דיסק און קי) זה מאפשר חיבור לכל כניסת USB אשר מספקת זרם חשמל ואינה מצריכה טעינה חוזרת והתעסקות עם סוללת המכשיר ההאזנה מתבצעת בפשטות על-ידי התקשרות טלפונית מכל טלפון נייד או נייח למספר הטלפון של הסים אשר נמצא בתוך המכשיר ומסופק בערכה איכות שמע מצוינת גם בחללים בינוניים וגדולים פרטים נוספים..
  7. מכשיר האזנה מרחוק עם מיקרופון חיצוני LB309
    790.00 ₪
    מכשיר ציתות קטן עם מיקרופון חיצוני המאפשר להאזין מרחוק באמצעות הטלפון הנייד פרטים נוספים..
  8. מכשיר האזנה מרחוק סמוי בכבל טעינה של אנדרואיד CB607
    790.00 ₪
    מכשירי האזנה סלולריים הם מכשירים המאפשרים להאזין מרחוק באמצעות הטלפון הנייד או הנייח. רוב מכשירי ההאזנה בנויים כקופסאות קטנות ובתוכם כרטיס סים עם מספר טלפון להתקשרות. מכשירי ציתות אלה הנם ציוד האזנה יעיל ואיכותי למעט המגבלה הדורשת להסתיר אותם וכן להטעין אותם מידי תקופה. איכות שמע מצוינת - מוצר מקורי ומקצועי- איכותי הרבה יותר מהכבל השחור שנמכר בשוק כבל טעינה לאנדרואיד משולב מכשיר ציתות סלולרי מאפשר גם-כן להאזין מרחוק אך נותן מענה למגבלות שציינו לעיל: 1. אין צורך להסתיר את הכבל כי הוא נראה ומתפקד כמו כבל טעינה רגיל 2. בחיבור למקור מתח המכשיר יכול לעבוד ללא מגבלת זמן על-מנת להאזין באמצעות הטלפון הנייד רק צריך להתקשר למספר הטלפון של הסים שנמצא בתוך הכבל המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות בהטענת הסים לשיחות יוצאות המכשיר יוכל להתקשר אליכם כאשר ישמע דיבורים בסביבה מכשיר ההאזנה יהיה פעיל כל עוד הכבל מחובר למקור מתח כמו שקע חשמל , מחשב או סוללת גיבוי מדובר בכבל אמיתי שניתן להשתמש בו על-מנת להטעין את הטלפון פרטים נוספים..
  9. מכשיר האזנה עם סים נסתר בכבל טעינה של אייפון/אנדרואיד CB606
    790.00 ₪
    מכשירי האזנה סלולריים הם מכשירים המאפשרים להאזין מרחוק באמצעות הטלפון הנייד או הנייח. רוב מכשירי ההאזנה בנויים כקופסאות קטנות ובתוכם כרטיס סים עם מספר טלפון להתקשרות. מכשירי ציתות אלה הנם ציוד האזנה יעיל ואיכותי למעט המגבלה הדורשת להסתיר אותם וכן להטעין אותם מידי תקופה. איכות שמע מצוינת - מוצר מקורי ומקצועי- איכותי הרבה יותר מהכבל השחור שנמכר בשוק כבל טעינה לאיפון ואנדרואיד משולב מכשיר ציתות סלולרי מאפשר גם-כן להאזין מרחוק אך נותן מענה למגבלות שציינו לעיל: 1. אין צורך להסתיר את הכבל כי הוא נראה ומתפקד כמו כבל טעינה רגיל 2. בחיבור למקור מתח המכשיר יכול לעבוד ללא מגבלת זמן על-מנת להאזין באמצעות הטלפון הנייד רק צריך להתקשר למספר הטלפון של הסים שנמצא בתוך הכבל המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות בהטענת הסים לשיחות יוצאות המכשיר יוכל להתקשר אליכם כאשר ישמע דיבורים בסביבה מכשיר ההאזנה יהיה פעיל כל עוד הכבל מחובר למקור מתח כמו שקע חשמל , מחשב או סוללת גיבוי מדובר בכבל אמתי שניתן להשתמש בו על-מנת להטעין את האיפון (איפון 5 ומעלה) פרטים נוספים..
  10. מקליט קול זעיר עם יכולת האזנה אונליין VB3000
    690.00 ₪

    מכשירי הקלטה זעירים הנם מכשירים שתפקידם להקליט ולאגור את החומר המוקלט להאזנה מאוחרת, לעומתם, תפקידם של מכשירי האזנה הוא לשדר את הנעשה בסביבה מסוימת למרחק ובזמן אמת באמצעות הטלפון. רבים מתלבטים מה יותר נכון לצורך שלהם ודגם ה-VB3000 מספק פתרון על ידי שילוב פונקציית האזנה וההקלטה במכשיר אחד.

    מדובר במכשיר הקלטה, מקליט קול והאזנה זעיר המשלב בתוכו כרטיס סים וכרטיס זיכרון. בכל נקודת זמן ניתן להתקשר למספר הסים שנמצא בתוך המכשיר ולהאזין בזמן אמת למתרחש בסביבה מסוימת, בנוסף ניתן לשלוח לאותו מספר טלפון פקודה שתפעיל במכשיר את יכולת ההקלטה שלו - כמו כן ניתן להפעיל ולהפסיק את ההקלטה מרחוק בהתאם לצורך.

    המכשיר מסופק עם כרטיס זיכרון וכרטיס סים - המכשיר מאפשר שעות ארוכות של האזנה והקלטה באמצעות הסוללה הנטענת

    פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 21