"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מכשירי האזנה

אנחנו בדיפנדר המתמחים בציוד ריגול מספקים ייעוץ מקצועי והכוונה לבחירת מכשיר האזנה המתאים לצורך שלכם. ניתן למצוא אצלנו באתר מבחר גדול של מכשירי האזנה מרחוק, מכשירי ציתות עם מיקרופונים רגישים וציוד האזנה עם עם איכויות שמע בלתי מתפשרות. צריכים לשמור על רכוש מרוחק? דואגים לקטינים או חסרי ישע כאשר אתם לא בסביבה? היכנסו לצפייה בקטלוג המלא של ציוד ההאזנה מרחוק שאנו מציעים ותמצאו מגוון פתרונות שיתנו לכם מענה

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 62

  1. לחצן מצוקה סלולרי עם יכולת שיחה דו-כיוונית וקבלת מיקום SOS66
    660.00 ₪
    המכשיר עושה שימוש בטכנולוגיה סלולרית ומופעל ע"י הכנסת כרטיס סים תומך GSM (דור 2). המכשיר מתאים במיוחד לאנשים מבוגרים שלא מעוניינים להסתבך עם פונקציות מיותרות של טלפונים סלולרים רגילים ויכולים להתקשר או לאותת על מצוקה מכל מקום,זמן ומרחק מתאים גם להורים המעוניינים לתת לילדיהם טלפון אך להגביל את השיחות היוצאות אך ורק למספרים שבחרו וכן לאפשר לילדים לאותת על מצוקה למכשיר שלוש פונקציות עיקריות: 1) כפתור מצוקה SOS - כאשר מחזיק המכשיר מעוניין לאותת על מצוקה הוא לוחץ על כפתור המצוקה והמכשיר שולח הודעת SMS עם ההודעה HELP למספר טלפון שהוגדר מראש. 2)משמש כמיני טלפון - בעל 2 כפתורים לחיוג מהיר המתקשרים למספרי טלפון שנקבעו מראש. בנוסף אפשר גם להתקשר למכשיר ומחזיק המכשיר יכול לענות ולדבר כטלפון לכל-דבר. 3) משמש כמכשיר האזנה ומופעל ע"י התקשרות למכשיר כאשר זה פותח את המקרופונים שלו ומשדר למכשיר המתקשר את כל הנעשה בסביבה. קנייה חד פעמית ללא מנוי חודשי או שנתי פרטים נוספים..
  2. מכשיר האזנה סלולרי מוסלק במטען שולחני לאייפון 5/6
    590.00 ₪
    מכשיר ציתות סמוי נסתר במטען שולחני לטלפונים סלולריים מסוג אייפון. בחלקו התחתון של המטען יש מקום להתקנת כרטיס סים המאפשר לחייג אליו בכל נקודת זמן והוא יענה אוטומטית וישמיע את כל המתרחש בסביבה בה נמצא המטען. הסים מוסתר בצורה מקצועית ולא ניתן להבחין בו. המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות. זהו מטען אמיתי שמאפשר להטעין את מכשיר האייפון. יש לוודא לפני רכישה שדגם האייפון נתמך. פרטים נוספים..
  3. מכשיר האזנה סלולרי מוסלק במחזיק עטים משולב שעון דיגיטלי
    460.00 ₪
    מכשיר האזנה מוסלק בתוך סלסלת אחסון עטים ושעון דיגיטלי איכות גבוה בעל 2 מיקרופונים נראה כמו אביזר שולחני לכל דבר פרטים נוספים..
  4. מכשיר האזנה זעיר להאזנה דרך קירות WB707
    250.00 ₪
    מכשיר ההאזנה המכיל בתוכו מגבר להעברת סאונד מעבר למחיצות . מכיל סוללה פנימית נטענת-לא צריך לקנות ולהחליף בטריות. קטן מאוד וניתן לאיחסון בכל מקום בקלות, אפילו בכיס 43x36 מ"מ בלבד. מאפשר האזנה דרך קירות עץ, דלתות, חלונות, דלתות פלדה ועוד המכשיר רגיש במיוחד ומעביר את הקול בזהירות ובמתינות תוך הקפדה לא לגרום נזק או לפגוע באוזניים של האדם שמאזין קטן מאוד וניתן לאחסון בכל מקום בקלות בטיחותי ושומר על האוזניים של המשתמש שליטה בעוצמת השמע קל ונוח לתפעול 43x36 מ"מ בלבד. פרטים נוספים..
  5. מכשיר האזנה סלולרי נסתר במחשבון CV477
    660.00 ₪
    הוא נראה כמו מחשבון וגם מתפקד במו מחשבון אבל בנוסף הוא גם מכשיר האזנה מרחוק המאפשר להאזין מכל מקום בעולם ומכל מרחק למה שמתרחש במקום בו מונח המחשבון. כל שצריך לעשות הוא להתקשר למספר הטלפון של כרטיס הסים שמוטמע בתוך המחשבון וניתן להאזין לכל המתרחש בסביבה. נטען בחיבור למחשב ומאפשר פעילות באמצעות הסוללה הפנימית הנטענת המחשבון פועל בעזרת אנרגיה סולרית מתג סודי חבוי לכיבוי והדלקה של מכשיר הציתות פרטים נוספים..
  6. מכשיר האזנה סמוי בתאורת חירום LVB157
    1,690.00 ₪
    מכשיר האזנה סלולרי משולב בתאורת חירום עם יכולת האזנה בזמן אמת מכל מקום ובכל זמן כאשר תאורת החירום מחוברת לחשמל ניתן להאזין ללא מגבלת זמן ניתן להאזין גם כאשר המכשיר אינו מחובר לחשמל המכשיר מסופק עם כרטיס סים פנימי ומספר להתקשרות הפעלה פשוטה - רק להתקשר למספר הסים וניתן להאזין לכל המתרחש בסביבת המכשיר פרטים נוספים..
  7. עכבר מחשב עם מכשיר האזנה סלולרי MVB88
    750.00 ₪
    מכשיר האזנה זה מאפשר האזנה למתרחש מסביב לו, הפתרון היעיל ביותר לחדרי ילדים, כך תדעו על מה הילדים מדברים עם חבריהם ולמנוע פגיעה מיותרת או פעולה לא צפויה מצידם. מתאים גם למשרדים או כל מקום שיש צורך לנטר המכשיר פועל באמצעות כרטיס SIM רגיל אשר מוחדר לתוכו, מתפקד כעכבר רגיל לגמרי ונראה ככזה. לצורך הפעלת המכשיר, יש צורך לטלפן אל מספר כרטיס הסים שבתוכו וכך לשמוע את המתרחש בחדר, כל זמן שהעכבר מחובר למחשב, קיימת אפשרות זו, אין בעיה של זמן סוללה מהסיבה שהמכשיר מחובר למחשב ומקבל ממנו את החשמל הדרוש. למכשיר סוללה פנימית נטענת כך שגם כאשר העכבר אינו מחובר למקור מתח ניתן להמשיך ולהאזין למספר שעות והמכשיר יכול להיות בהמתנה למשך מספר ימים המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות מפרט טכני: תמיכה בתדרים: GSM 900/1800/1900 רגישות לקול:-75dB מתח: 6mAh צריכת חשמל בעת האזנה: 200MAH טווח קליטה מדהים באמצעות רשת GSM. זוג מקרופונים מאפשרים האזנה צלולה וברורה. מאפשר פעילות רגילה של עכבר. כל זמן שהעכבר מחובר למחשב, ניתן להאזין ללא הפרעה. ניידות מעולה. פרטים נוספים..
  8. מכשיר האזנה זעיר שולח הקלטות אונליין למייל GB6
    3,300.00 ₪

    מכשירי האזנה וציתות מאפשרים האזנה מרחוק באמצעות הטלפון הסלולרי או באמצעות מקלט הפועל על גלי רדיו ומהווים פתרון מצוין להאזנה בזמן אמת. אך מה קורה במצבים שבהם אין את האפשרות להאזין או לא יודעים מתי מתרחשת השיחה החשובה?

    לצורך זה פיתחנו במעבדת דיפנדר מכשיר חכם להאזנות סתר המקליט את כל המתרחש בחלל החדר ושולח את ההקלטות ישירות לכתובת דואר אלקטרוני המוגדרת מראש ומאפשר להאזין בנוחות ובמרוכז לחומר המוקלט.

    ציוד ההאזנה הזעיר ידאג להקליט ולשלוח רק בזמן שישמע דיבור או רעש בחלל בו הוא מותקן ויאפשר האזנה ברורה ומתומצתת בסוף התהליך.

    מכשיר הציתות הזעיר יכול להיות פעיל במשך מספר ימים ועד מספר שבועות - ניתן להתקין סוללות בהתאם לדרישת הלקוח.

    פרטים נוספים..
  9. מכשיר האזנה לרכב נסתר במטען לטלפונים ניידים CVB505
    760.00 ₪
    מטען טלפון נייד לשקע המצית ברכב משולב במכשיר ציתות סלולרי ניתן להתקשר לכרטיס הסים שנמצא בתוך המכשיר ולשמוע את כל המתרחש בסביבת הרכב איכות שמע מצויינת פרטים נוספים..
  10. מכשיר הקלטה לטלפון קווי עם יכולת האזנה מרחוק TL606
    990.00 ₪
    בעזרת מכשיר הקלטה זה ניתן לשמוע כל שיחה המתנהלת בטלפון הקווי באמצעות הטלפון הסלולרי מחברים את הקופסה הקטנה לטלפון הקווי ,מכניסים כרטיס סים וכאשר נכנסת או יוצאת שיחה מהטלפון הקווי המכשיר יתקשר אוטומטית לטלפון הסלולרי שהוגדר מראש ויאפשר האזנה לשיחה פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

31-40 מתוך 62

מיקרופון נסתר – ציוד ציתות מקצועי

רוצים לבצע ציתות לטלפון נייד או להקליט שיחות בצורה נסתרת? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון מכשירי ציתות והאזנה מקצועיים, איכותיים וקלים לשימוש. הכל במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי והאדיב של צוות "דיפנדר".

האזנה לפלאפון

אין זה משנה למה ואיך, אבל לעיתים מתעורר הצורך להאזין לאדם אחר בסתר ובצורה שאינה ניתנת לגילוי בקלות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה – בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון מכשירי ציתות לטלפון ותוכלו לבצע האזנות לניידים בצורה מקצועית, קלה ונסתרת. באתר תמצאו מכשירי ציתות המוסלקים בדרכים יצירתיות:

- מצתים לרכב
- מחזיקי מפתחות
- כבלי טעינה
- שקעים חשמליים
- צעצועי ילדים
- מכשירי טכנולוגיה
- ועוד

המגוון הרחב מאפשר לכם לבחור במכשיר הציתות האידיאלי ביותר לצרכים ולמאפיינים שלכם. כל אחד מהמכשירים נבחר בקפידה ונבדק לעומק על מנת לוודא כי הוא עומד בסטנדרט האיכות הגבוה אותו אנו רוצים לספק לכם.

ציוד ציתות – רכישה מקוונת

את מכשירי הציתות, לצד יתר מוצרינו, תוכלו להשיג ברכישה נוחה ומהירה. לרשותכם השקנו אתר אינטרנט מתקדם הכולל קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות נגישה, מחירים משתלמים ומנגנון תשלום מאובטח ומוגן.

מתלבטים איזה מכשיר לקנות?

צרו איתנו קשר! צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בכל אחד משלבי הרכישה על מנת לעזור לכם למצוא את המכשיר האידיאלי המותאם בדיוק לצרכים שלכם. ליצירת קשר, קבלת פרטים נוספים וקביעת שיחת ייעוץ ללא עלות – חייגו: 03-5537771.