"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מכשירי האזנה

אנחנו בדיפנדר המתמחים בציוד ריגול מספקים ייעוץ מקצועי והכוונה לבחירת מכשיר האזנה המתאים לצורך שלכם. ניתן למצוא אצלנו באתר מבחר גדול של מכשירי האזנה מרחוק, מכשירי ציתות עם מיקרופונים רגישים וציוד האזנה עם עם איכויות שמע בלתי מתפשרות. צריכים לשמור על רכוש מרוחק? דואגים לקטינים או חסרי ישע כאשר אתם לא בסביבה? היכנסו לצפייה בקטלוג המלא של ציוד ההאזנה מרחוק שאנו מציעים ותמצאו מגוון פתרונות שיתנו לכם מענה

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 62

  1. מכשיר האזנה מרחוק סמוי בכבל טעינה של אנדרואיד CB607
    790.00 ₪
    מכשירי האזנה סלולריים הם מכשירים המאפשרים להאזין מרחוק באמצעות הטלפון הנייד או הנייח. רוב מכשירי ההאזנה בנויים כקופסאות קטנות ובתוכם כרטיס סים עם מספר טלפון להתקשרות. מכשירי ציתות אלה הנם ציוד האזנה יעיל ואיכותי למעט המגבלה הדורשת להסתיר אותם וכן להטעין אותם מידי תקופה. איכות שמע מצוינת - מוצר מקורי ומקצועי- איכותי הרבה יותר מהכבל השחור שנמכר בשוק כבל טעינה לאנדרואיד משולב מכשיר ציתות סלולרי מאפשר גם-כן להאזין מרחוק אך נותן מענה למגבלות שציינו לעיל: 1. אין צורך להסתיר את הכבל כי הוא נראה ומתפקד כמו כבל טעינה רגיל 2. בחיבור למקור מתח המכשיר יכול לעבוד ללא מגבלת זמן על-מנת להאזין באמצעות הטלפון הנייד רק צריך להתקשר למספר הטלפון של הסים שנמצא בתוך הכבל המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות בהטענת הסים לשיחות יוצאות המכשיר יוכל להתקשר אליכם כאשר ישמע דיבורים בסביבה מכשיר ההאזנה יהיה פעיל כל עוד הכבל מחובר למקור מתח כמו שקע חשמל , מחשב או סוללת גיבוי מדובר בכבל אמיתי שניתן להשתמש בו על-מנת להטעין את הטלפון פרטים נוספים..
  2. מכשיר האזנה מרחוק עם מיקרופון חיצוני LB309
    790.00 ₪
    מכשיר ציתות קטן עם מיקרופון חיצוני המאפשר להאזין מרחוק באמצעות הטלפון הנייד פרטים נוספים..
  3. מכשיר האזנה מקצועי עם יכולת האזנה ארוכה במיוחד ND5500
    990.00 ₪

    מכשיר ציתות מקצועי המאפשר האזנה ממושכת ללא צורך בטעינה

    המכשיר מאפשר זמן המתנה מעל שבועיים ימים והאזנה רצופה של מעל 10 שעות

    המכשיר הוא קטן וקומפקטי ומאפשר הסתרה במגוון רחב של מקומות

    כולל חיישן קול המאפשר למכשיר להתקשר אלייך כאשר הוא שומע קול בסביבה

    ציוד ריגול מקצועי ואמין מבית מעבדת דיפנדר

     

    פרטים נוספים..
  4. מכשיר האזנה עם סים נסתר בכבל טעינה של אייפון/אנדרואיד CB606
    790.00 ₪
    מכשירי האזנה סלולריים הם מכשירים המאפשרים להאזין מרחוק באמצעות הטלפון הנייד או הנייח. רוב מכשירי ההאזנה בנויים כקופסאות קטנות ובתוכם כרטיס סים עם מספר טלפון להתקשרות. מכשירי ציתות אלה הנם ציוד האזנה יעיל ואיכותי למעט המגבלה הדורשת להסתיר אותם וכן להטעין אותם מידי תקופה. איכות שמע מצוינת - מוצר מקורי ומקצועי- איכותי הרבה יותר מהכבל השחור שנמכר בשוק כבל טעינה לאיפון ואנדרואיד משולב מכשיר ציתות סלולרי מאפשר גם-כן להאזין מרחוק אך נותן מענה למגבלות שציינו לעיל: 1. אין צורך להסתיר את הכבל כי הוא נראה ומתפקד כמו כבל טעינה רגיל 2. בחיבור למקור מתח המכשיר יכול לעבוד ללא מגבלת זמן על-מנת להאזין באמצעות הטלפון הנייד רק צריך להתקשר למספר הטלפון של הסים שנמצא בתוך הכבל המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות בהטענת הסים לשיחות יוצאות המכשיר יוכל להתקשר אליכם כאשר ישמע דיבורים בסביבה מכשיר ההאזנה יהיה פעיל כל עוד הכבל מחובר למקור מתח כמו שקע חשמל , מחשב או סוללת גיבוי מדובר בכבל אמתי שניתן להשתמש בו על-מנת להטעין את האיפון (איפון 5 ומעלה) פרטים נוספים..
  5. מכשיר האזנה מקצועי דרך קירות F999
    890.00 ₪
    מכשיר ציתות חזק ומקצועי להאזנה דרך קירות המאפשר להאזין לשיחות המתנהלות מעבר לקירות ודלתות ומחיצות אחרות. הפעלת המכשיר היא פשוטה, מפעילים את המכשיר, מתחברים באמצעות האוזניות המצורפות בערכה, מצמידים את הסטטוסקופ של המכשיר על המשטח ומאזינים. מכשיר ההאזנה פועל באמצעות הגברת תנודות ווקליות, כאשר אנשים מדברים בחדר מסוים, הדיבור שלהם הוא גלי קול הנעים קרוב או רחוק יותר ובהתאם לגובה הדיבור, גלים אלה נעים לכל עבר ברחבי החדר ונקלטים על-די מכשיר הציתות. החיישן הרגיש של המכשיר קולט את גלי הקול "המתדפקים" על משטח הקיר או התקרה ומגביר אותם על-מנת שתוכל לשמוע את הנאמר בצדו השני של הקיר. במידה והאדם הנמצא מצדו השני של הקיר מדבר בקול יחסית נמוך ישנה האפשרות להגביר את הרגישות של המכשיר. (כמובן שישנו סף נמוך כמו לחישה שלא תאפשר למכשיר לקלוט). בערכה: מכשיר האזנה חוצה קירות משדר נצמד לקיר משדר אנטנה חודר חריצים משדר קול בתדר FM 12 חודשי אחריות פרטים נוספים..
  6.   מכשיר האזנה זעיר (מיניאטורי) עם יכולת התקשרות חזרה  (אספקה מיידית)
    360.00 ₪
    מכשיר להאזנה מרחוק באמצעות הטלפון הסלולרי כל שיש לעשות הוא לחייג למספר הטלפון של כרטיס הסים הנמצא בתוך המכשיר ובאמצעות המיקרופונים של המכשיר ניתן לשמוע את כל אשר מתרחש בסביבה המכשיר מצויד בחיישן רחש ובעל יכולת התקשרות עצמאית לבעל השליטה במצב בו הוא שומע רעש מעל דציבל מסוים במצב המתנה הסוללה מספיקה לזמן ממושך ללא הטענה ניתן לחבר את מכשיר ההאזנה למקור חשמל ולהאזין ללא הגבלה ניתן להסליק את המכשיר בבית,במשרד וברכב יכולת שמע מצויינת דגם מקורי ואיכותי פרטים נוספים..
  7. מכשיר האזנה סמוי
    1,150.00 ₪

    מדובר במפצל חשמל רגיל שבנוסף להיותו מכשיר האזנה הוא משמש כמפצל חשמל פעיל שניתן לחבר אליו מכשירי חשמל – כל שלושת השקעים פעילים.

    בתוך המפצל נמצא כרטיס סים עם מספר טלפון כך שבכל נקודת זמן שתתקשרו למספר הסים המכשיר יענה לכם אוטומטית ובאמצעות המיקרופון הפנימי שלו הוא ישמיע לכם את כל המתרחש בסביבה בו הוא נמצא. כמובן שהמכשיר הוא דיסקרטי לחלוטין והוא לא ישמיע כל רעש או צילצול כאשר תתקשרו אליו.

    למכשיר אין כל מגבלת פעילות כל עוד הוא מחובר למקור חשמל. בנוסף, גם אם יוציאו אותו משקע החשמל עדיין תהיה אפשרות להאזין לסביבה למספר שעות.

    בנוסף ליכולת המכשיר להאזין מרחוק על-ידי התקשרות אליו יש למכשיר חיישן קול שכאשר מפעילים אותו הוא ידאג להתקשר אליכם כא/שר הוא שומע דיבורים או רעש בסביבה. (יש לשים לב שעל-מנת שהמכשיר יתקשר אליכם יש להטעין את כרטיס הסים בשיחות יוצאות). איכות השמע של המכשיר היא מצוינת ומאפשרת לנטר ולהאזין לחדרים גדולים.

    מערכת האזנת נפח בתוך מפצל חשמל, הפועל כמפצל רגיל (כל השקעים פעילים). המערכת מיוצרת בחברתנו מרכיבים איכותיים, דבר המבטיח איכות שמע גבוהה ואיכותית, ללא תקלות.

    פרטים נוספים..
  8. מכשיר האזנה סלולרי מוסלק בשנאי חשמל VB909
    660.00 ₪
    מדובר במכשיר האזנה קטן ביותר הסמוי בתוך שנאי קיר ומאפשר להאזין לכל מה שמתרחש בסביבת השנאי מכל מקום בעולם באמצעות הטלפון הנייד ניתן להאזין ללא מגבלת זמן כל עוד המכשיר מחובר לשקע החשמל המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות למכשיר הציתות סוללה פנימית נטענת כך שניתן להאזין גם כאשר המכשיר אינו מחובר למקור חשמל פרטים נוספים..
  9. מכשיר האזנה סלולרי מיניטורי עם יכולת התקשרות חזרה Z69
    360.00 ₪
    מכשיר האזנה קטן מימדים הניתן להסלקה בקלות איכות שמע משופרת רק להכניס כרטיס סים ולהתקשר ומייד תשמעו את כל הנעשה בסביבת המכשיר קטן מימדים רק:4 x 3 x 1 (cm) במצב המתנה הסוללה מספיקה לזמן ממושך ללא הטענה ניתן לחבר את מכשיר ההאזנה למקור חשמל ולשמוע ללא הגבלה ניתן להחביא את המכשיר בבית,במשרד וברכב פרטים נוספים..
  10. מכשיר האזנה מקצועי במארז דק במיוחד C88
    660.00 ₪
    מכשיר האזנה בזמן אמת עם מארז דק במיוחד המאפשר להסתיר אותו בקלות במגוון מקומות המכשיר מסופק עם כרטיס סים פנימי ומספר להתקשרות הטענה מהירה מאפשרת שעות של האזנה איכות האזנה מצויינת פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 62

מיקרופון נסתר – ציוד ציתות מקצועי

רוצים לבצע ציתות לטלפון נייד או להקליט שיחות בצורה נסתרת? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון מכשירי ציתות והאזנה מקצועיים, איכותיים וקלים לשימוש. הכל במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי והאדיב של צוות "דיפנדר".

האזנה לפלאפון

אין זה משנה למה ואיך, אבל לעיתים מתעורר הצורך להאזין לאדם אחר בסתר ובצורה שאינה ניתנת לגילוי בקלות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה – בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון מכשירי ציתות לטלפון ותוכלו לבצע האזנות לניידים בצורה מקצועית, קלה ונסתרת. באתר תמצאו מכשירי ציתות המוסלקים בדרכים יצירתיות:

- מצתים לרכב
- מחזיקי מפתחות
- כבלי טעינה
- שקעים חשמליים
- צעצועי ילדים
- מכשירי טכנולוגיה
- ועוד

המגוון הרחב מאפשר לכם לבחור במכשיר הציתות האידיאלי ביותר לצרכים ולמאפיינים שלכם. כל אחד מהמכשירים נבחר בקפידה ונבדק לעומק על מנת לוודא כי הוא עומד בסטנדרט האיכות הגבוה אותו אנו רוצים לספק לכם.

ציוד ציתות – רכישה מקוונת

את מכשירי הציתות, לצד יתר מוצרינו, תוכלו להשיג ברכישה נוחה ומהירה. לרשותכם השקנו אתר אינטרנט מתקדם הכולל קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות נגישה, מחירים משתלמים ומנגנון תשלום מאובטח ומוגן.

מתלבטים איזה מכשיר לקנות?

צרו איתנו קשר! צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בכל אחד משלבי הרכישה על מנת לעזור לכם למצוא את המכשיר האידיאלי המותאם בדיוק לצרכים שלכם. ליצירת קשר, קבלת פרטים נוספים וקביעת שיחת ייעוץ ללא עלות – חייגו: 03-5537771.