"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מכשירי האזנה

אנחנו בדיפנדר המתמחים בציוד ריגול מספקים ייעוץ מקצועי והכוונה לבחירת מכשיר האזנה המתאים לצורך שלכם. ניתן למצוא אצלנו באתר מבחר גדול של מכשירי האזנה מרחוק, מכשירי ציתות עם מיקרופונים רגישים וציוד האזנה עם עם איכויות שמע בלתי מתפשרות. צריכים לשמור על רכוש מרוחק? דואגים לקטינים או חסרי ישע כאשר אתם לא בסביבה? היכנסו לצפייה בקטלוג המלא של ציוד ההאזנה מרחוק שאנו מציעים ותמצאו מגוון פתרונות שיתנו לכם מענה

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 62

  1. מכשיר האזנה מרחוק כולל יכולת הקלטה Z3
    850.00 ₪
    מכשיר ציטוט מרחוק המאפשר האזנה אונליין באמצעות הטלפון הכולל יכולת הקלטה על גבי כרטיס זיכרון ניתן להאזין בזמן אמת וגם לשלוט על התחלת וסיום ההקלטות מרחוק ניתן להטעין את הסים בשיחות יוצאות והמכשיר יוכל להתקשר אליכם אוטומטית כאשר ישמע דיבורים בסביבתו המכשיר מסופק עם כרטיס סים וכרטיס זיכרון זמני פעילות של הסוללה הנטענת: המתנה = עד 4 ימים האזנה מרחוק = עד 3 שעות הקלטה על כרטיס זיכרון = עד 5 שעות קטן מימדים: ארבעה ס"מ אורך ופחות מס"מ עובי ***חשוב: מכשיר הציתות מיוצר במעבדת דיפנדר בישראל השמה דגש על איכויות הרכיבים ובמיוחד על איכות המיקרופון המספק תוצאות שמע שלא מתקבלות ממכשירים אחרים בשוק פרטים נוספים..
  2. מכשיר האזנה מרחוק כולל יכולת הקלטה Z5
    990.00 ₪
    מכשיר ציטוט מרחוק המאפשר האזנה אונליין באמצעות הטלפון הכולל יכולת הקלטה על גבי כרטיס זיכרון ניתן להאזין בזמן אמת וגם לשלוט על התחלת וסיום ההקלטות מרחוק ניתן להטעין את הסים בשיחות יוצאות והמכשיר יוכל להתקשר אליכם אוטומטית כאשר ישמע דיבורים בסביבתו המכשיר מסופק עם כרטיס סים וכרטיס זיכרון קטן מימדים: 5.5 ס"מ אורך ופחות מס"מ עובי זמני פעילות של הסוללה הנטענת: המתנה = עד 10 ימים האזנה מרחוק = עד 8 שעות הקלטה על כרטיס זיכרון = עד 12 שעות ***חשוב: מכשיר הציתות מיוצר במעבדת דיפנדר בישראל השמה דגש על איכויות הרכיבים ובמיוחד על איכות המיקרופון המספק תוצאות שמע שלא מתקבלות ממכשירים אחרים בשוק פרטים נוספים..
  3. מכשיר ציתות זעיר להאזנה מרחוק Z1
    690.00 ₪
    מכשיר האזנה קטן ודק ביותר המאפשר להאזין מרחוק באמצעות הטלפון הסלולרי או הנייח מכל מקום בעולם המכשיר פועל באמצעות כרטיס סים שעונה אוטומטית כאשר מתקשרים אליו ומשמיע את המתרחש בסביבה ניתן למקם את המכשיר בכל חלל של חדר,משרד או רכב המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות ***חשוב: מכשיר הציתות מיוצר במעבדת דיפנדר בישראל השמה דגש על איכויות הרכיבים ובמיוחד על איכות המיקרופון המספק תוצאות שמע שלא מתקבלות ממכשירים אחרים בשוק פרטים נוספים..
  4. מכשיר האזנה וציתות סלולרי הקטן בעולם TN444
    550.00 ₪

    איך לדעת מה קורה בכל מקום בעולם, מכל מקום בעולם? הפכו את הטלפון הסלולרי שלכם לתחנת קליטה עולמית וצותתו לשיחות שמתנהלות בבית, בעסק ובכל מקום אחר באיכות שמע גבוהה ובבטיחות מקסימלית! מכשירי הקלטה, ציתות וריגול רגילים מחייבים את הנוכחות הפיזית שלכם או התעסקות עם ציוד הקלטה מורכב ויקר. לא כאן! התקן ציתות חדשני ונוח זה עושה שימוש בטכנולוגיות הסלולריות המודרניות ומשדר הישר לטלפון שלכם בזמן אמת! אין גבול למבחר השימושים של מכשיר הציתות הסלולרי. הטמינו אותו ברכב, בסלון או בחדר השינה כדי לדעת מה עושים בני המשפחה כאשר אתם לא בסביבה; הניחו אותו מראש בנקודת מפגש כדי להוציא את כל הסודות גם מהאנשים החשדניים ביותר, אפילו כאשר אינכם יכולים או שאתם מפחדים לשאת עליכם ציוד מחשיד. חוקרים פרטיים ואנשי רשויות החוק והביטחון משתמשים בהתקני ציתות כאלה כבר שנים, והם מככבים גם בסרטים: עכשיו הגיעה ההזדמנות שלכם לרכוש מכשיר פרטי משלכם במחיר מצחיק! בשביל מה אני צריך את זה? . הילדים נמצאים לבד או עם ביבי סיטר חדשה? ההורים המתבגרים לבד בבית עם מטפלת? רוצה לדעת בזמן אמת מה קורה בבית העסק שלך? אין בעיה! בשביל זה קיים מכשיר האזנה, איך זה עובד? בכל רגע ומכל מקום מחייגים למספר הסים שנימצא במכשיר האזנה, ובמחיר שיחה סלולארית רגילה תדע בדיוק מה קורה, המכשיר הינו מכשיר ניד ועובד על בטריה פנימית , ניתן לחבר את המכשיר גם לנקודת חשמל בבית . הגאדג'ט הטוב, היעיל והזול ביותר לאיתור רכב שניגנב! בעזרת התקנה פשוטה אפשר להסליק את המכשיר בתוך הרכב עם הטענה קבועה, אם חלילה ניגנב הרכב, גם אם הגנבים ינתקו את המצבר וגם אם יאתרו וינתקו את האיתורן, כל עוד בטריית הגיבוי לא התרוקנה, אפשר יהיה לאתר את מיקום הרכב בעזרת חברת הסלולר, ואפשר להאזין בזמן אמת למתרחש ברכב, ללא עלות כספית כל שהיא, בהשקעה זולה ביותר, כל העלות הכספית מסתכמת בעלות שיחה סלולארית רגילה בזמן שאתם מתקשרים למכשיר! שימושים נוספים האזעקה מבית העסק או מהמשרד מתקשרת לטלפון שלך? רוצה לדעת מה קורה בזמן אמת בזמן שהאזעקה פועלת? רוצה לדעת אם זו אזעקת שווא או שבאמת יש מישהו במקום? בעזרת מכשיר ה GSM תוכל לדעת את כל זה! בשיחת טלפון סלולרית רגילה, תתקשר למכשיר ה GSM שהותקן מראש במקום ותשמע כל שמתרחש שם. מעולה לאבטחה של מקומות חשובים, יכול לשמש כאמצעי ריגול (כמובן במסגרת החוק), נחשב לאחד הגאדג'טים היעילים, השימושיים והחשובים ביותר.

     

    פרטים נוספים..
  5. מכשיר האזנה לרכב עם מתאם לחיבור קבוע CVB202
    460.00 ₪
    התקנת אמצעי האזנה ברכב מאפשרת לנטר קולית את כל המתרחש ברכב מכשירי האזנה משתמשים בסוללה פנימית נטענת המאפשרת הסלקה בכל מקום ברכב אך דורשים הטענה כל זמן נתון באמצעות המחבר היחודי המאפשר חיבור פיזי לחשמל הרכב ניתן להתקין מכשיר האזנה ללא מגבלת זמן סוללה מכשיר האזנה קטן מימדים הניתן להסלקה בקלות איכות שמע משופרת רק להכניס כרטיס סים ולהתקשר ומייד תשמעו את כל הנעשה בסביבה קטן מימדים רק:4 x 3 x 1 (cm) במצב המתנה הסוללה מספיקה לזמן ממושך ללא הטענה המכשיר מסופק עם ערכת התקנה לרכב המאפשרת האזנה רצופה ללא תלות בסוללה המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות מיועד להתקנה קבועה ברכב - יש לחבר את הערכה למקור מתח מהרכב (פלוס ומינוס) ולהשתמש בכניסת ה- USB להטענה קבועה פרטים נוספים..
  6. מכשיר האזנה סלולרי סמוי בתוך מטען קיר לטלפונים ניידים CVB907
    490.00 ₪

    מכשירי האזנה סלולריים מאפשרים פתרון פשוט וזול יחסית על מנת להאזין ולדעת מה קורה במקומות פרטיים הדורשים פיקוח הבעיה היחידה של מכשיר האזנה רגיל הוא שיש צורך להסליק אותו במקום שלא יהיו מודעים לקיומו על-מנת לתת מענה לבעיה זו ניתן לרכוש מכשיר האזנה המוסלק בתוך מטען USB לטלפון הסלולרי, הוא נראה טבעי בסביבה ואינו מעורר חשד כל שיש לעשות הוא להתקשר למספר הטלפון של כרטיס הסים שנמצא בתוך המכשיר ולהאזין לכל הקורה בסביבה המכשיר מסופק כולל כרטיס סים ומספר טלפוןן הניתן להתקשרות בנוסף המכשיר משמש כמטען אמיתי לטלפון הסלולרי מעלה נוספת של המכשיר היא שכל זמן שהוא מחובר לחשמל הוא מאפשר האזנה ללא מגבלת זמן

    פרטים נוספים..
  7. מכשיר האזנה זעיר סמוי בתוך עט PV500
    750.00 ₪
    עט משולב מכשיר האזנה סלולרי המאפשר האזנה מרחוק באמצעות הטלפון על מנת להאזין יש להתקשר למספר הטלפון של כרטיס הסים הנמצא בתוך מכשיר הציתות מכשיר הציתות מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות בטעינה מלאה המכשיר מאפשר האזנה של עד שעה והמתנה עד 3 ימים פרטים נוספים..
  8. מכשיר האזנה לרכב סמוי במטען USB - CVB303
    790.00 ₪
    מכשיר האזנה סלולרי מוסלק במטען לנייד ברכב כולל יכול התקשרות חזרה כולל סוללה פנימית המאפשרת האזנה ללא חיבור לשקע המצית איכות שמע מצויינת פרטים נוספים..
  9. מקליט קול זעיר עם יכולת האזנה אונליין VB3000
    690.00 ₪

    מכשירי הקלטה זעירים הנם מכשירים שתפקידם להקליט ולאגור את החומר המוקלט להאזנה מאוחרת, לעומתם, תפקידם של מכשירי האזנה הוא לשדר את הנעשה בסביבה מסוימת למרחק ובזמן אמת באמצעות הטלפון. רבים מתלבטים מה יותר נכון לצורך שלהם ודגם ה-VB3000 מספק פתרון על ידי שילוב פונקציית האזנה וההקלטה במכשיר אחד.

    מדובר במכשיר הקלטה, מקליט קול והאזנה זעיר המשלב בתוכו כרטיס סים וכרטיס זיכרון. בכל נקודת זמן ניתן להתקשר למספר הסים שנמצא בתוך המכשיר ולהאזין בזמן אמת למתרחש בסביבה מסוימת, בנוסף ניתן לשלוח לאותו מספר טלפון פקודה שתפעיל במכשיר את יכולת ההקלטה שלו - כמו כן ניתן להפעיל ולהפסיק את ההקלטה מרחוק בהתאם לצורך.

    המכשיר מסופק עם כרטיס זיכרון וכרטיס סים - המכשיר מאפשר שעות ארוכות של האזנה והקלטה באמצעות הסוללה הנטענת

    פרטים נוספים..
  10. מכשיר האזנה סלולרי נסתר במנורת שולחן LVB900
    990.00 ₪
    מנורת שולחן מעוצבת משולבת מכשיר האזנה לשמיעה מרחוק בזמן אמת רק להציב את המנורה בכל מקום שצריך,להתקשר למספר הסים שנמצא בתוך המנורה ותוך שניות תוכלו לשמוע את כל המתרחש בסביבת המנורה מכשיר הציתות מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות ציוד ריגול מקצועי ממעבדת דיפנדר פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 62

מיקרופון נסתר – ציוד ציתות מקצועי

רוצים לבצע ציתות לטלפון נייד או להקליט שיחות בצורה נסתרת? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון מכשירי ציתות והאזנה מקצועיים, איכותיים וקלים לשימוש. הכל במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי והאדיב של צוות "דיפנדר".

האזנה לפלאפון

אין זה משנה למה ואיך, אבל לעיתים מתעורר הצורך להאזין לאדם אחר בסתר ובצורה שאינה ניתנת לגילוי בקלות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה – בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון מכשירי ציתות לטלפון ותוכלו לבצע האזנות לניידים בצורה מקצועית, קלה ונסתרת. באתר תמצאו מכשירי ציתות המוסלקים בדרכים יצירתיות:

- מצתים לרכב
- מחזיקי מפתחות
- כבלי טעינה
- שקעים חשמליים
- צעצועי ילדים
- מכשירי טכנולוגיה
- ועוד

המגוון הרחב מאפשר לכם לבחור במכשיר הציתות האידיאלי ביותר לצרכים ולמאפיינים שלכם. כל אחד מהמכשירים נבחר בקפידה ונבדק לעומק על מנת לוודא כי הוא עומד בסטנדרט האיכות הגבוה אותו אנו רוצים לספק לכם.

ציוד ציתות – רכישה מקוונת

את מכשירי הציתות, לצד יתר מוצרינו, תוכלו להשיג ברכישה נוחה ומהירה. לרשותכם השקנו אתר אינטרנט מתקדם הכולל קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות נגישה, מחירים משתלמים ומנגנון תשלום מאובטח ומוגן.

מתלבטים איזה מכשיר לקנות?

צרו איתנו קשר! צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בכל אחד משלבי הרכישה על מנת לעזור לכם למצוא את המכשיר האידיאלי המותאם בדיוק לצרכים שלכם. ליצירת קשר, קבלת פרטים נוספים וקביעת שיחת ייעוץ ללא עלות – חייגו: 03-5537771.