"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מכשירי איתור ומעקב

הם יגידו לכם בדיוק רב ובכל נקודת זמן שתרצו איפה נמצאים הדברים שהכי חשובים לכם ! בדיפנדר - ציוד מעקב תמצאו מכשירי מעקב ואיתור שניתן להצמיד לרכבים,ילדים,קשישים ובכלל כמעט לכל אחד או אביזר שאנחנו מעוניינים לדעת היכן הוא נמצא.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 39

  1. לחצן מצוקה סלולרי נייד עם יכולת איתור מיקום בלחיצת כפתור G2
    690.00 ₪
    מכשיר מתקדם למעקב,איתור ואיכון לוויני הכולל לחצן מצוקה אשר בעת לחיצה עליו שולח את מקום הימצאותו של מחזיק המכשיר אל המכשיר הנייד שהוגדר מראש על-ידי שליחת הודעת SMS למכשיר, המכשיר יחזיר הודעה עם מיקומו הכוללת קווי אורך ורוחב וכן קישור אינטרנטי ל- GOOGLE MAPS. בנוסף,המכשיר גם משמש כטלפון סלולרי לכל דבר עם שני לחצנים ייעודיים לחיוג מהיר המאפשרים לנהל שיחות דו-כיוונית בקלות וללא סיבוך. מכשיר האיתור מתאים במיוחד לילדים,מבוגרים ובעלי מוגבלויות. מאפשר להורים ולילדים של הורים מבוגרים שקט נפשי,איתור ומעקב שוטפים. פרטים נוספים..
  2. שעון עם לחצן מצוקה ויכולת GPS לאיתור מיקום
    690.00 ₪
    שעון GPS עם לחצן מצוקה שמירה והגנה על קישישים וילדים מצויין גם למטרות טיולים וטראקים בשליחת הודעת SMS לשעון הוא מחזיר קישור ל-GOOGLE EARTH ולחיצה יחידה נותן לך את מיקומו הטראקר היחיד שמאפשר קבלת קישור ישירות למפה ולא רק קואורדינטות קל ופשוט לתפעול - כולל תמיכה טכנית ראשונית טלפונית פרטים נוספים..
  3. מכשיר מעקב מקצועי לרכב PT-588
    2,290.00 ₪

    ניתן למצוא היום בשוק מגוון רחב של מכשירי מעקב ואיתור לרכבים. ישנם מכשירי מעקב זעירים שניתן להסתיר בקלות כמעט בכל מקום ברכב (עם סוללות קטנות המספיקות לפעילות של מספר ימים) וישנם מכשירי מעקב לזמן ארוך המצויידים בסוללות חזקות במיוחד המאפשרות מעקב למשך חודשים ארוכים וכל זאת בטעינה יחידה וללא צורך לחיבור מכשיר האיתור למתח הרכב.

    דגם זה של מכשיר עיקוב לרכב מאפשר ללא צורך בכל התקנה מעקב של חודשים ארוכים בטעינה יחידה של המכשיר

    למכשיר פונקציות מתקדמות הממצבות אותו ברשימה הפותחת של מכשירי איתור מקצועיים:

    סוללה עוצמתית בהספק של 8000Mah המאפשרת למכשיר להיות בהמתנה למספר שנים

    חיישן תנועה רגיש המאפשר התרעת תנועה בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד

    אפשרות לשילוב אפליקציה המאפשרת מעקב אונליין והצגת היסטוריה של מיקומים

    מיקרופון רגיש המאפשר האזנה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד

    פרטים נוספים..
  4. אביזרים למכשירי מעקב - קופסה למכשיר איתור כולל מגנט עוצמתי
    240.00 ₪

    מכשירי מעקב ואיתור לרכבים הם אמצעים נכונים לשימוש במקרה שיש צורך לעקוב בצורה דיסקרטית אחר רכב כלשהו. ישנם מכשירי מעקב שמיועדים להתקנה פנימית ברכב וישנם מכשירי עיקוב המיועדים להתקנה חיצונית. מן הסתם כאשר יש צורך בהתקנה חיצונית חשוב שמכשיר האיתור יהיה נגד מים וכן עם מגנט שיאפשר הצמדה חיצונית למשטח. 

    גם עם ברשותכם מכשיר מעקב המיועד לפנים הרכב ואתם מעוניינים להתקין אותו מחוץ לרכב יש פתרון - עשו שימוש בקופסה הייעודית המקצועית הזו ותהיו בטוחים שהמכשיר יהיה חסין מים ובעל יכולת התמגנטות עוצמתית ביותר שתדאג להשאיר את מכשיר האיתור צמוד לרכב בכל תנאי שטח

    פרטים נוספים..
  5. מכשיר איתור לאופניים סמוי בפנס אחורי BTR900
    690.00 ₪
    פנס אחורי לאופניים או אופניים חשמליים משולב במכשיר איתור ומעקב אונליין באמצעות אפליקציה יעודית סוללה פנימית עוצמתית בנפח 2600MAH המאפשרת טעינה במחזורים ארוכים משמש כפנס אחורי לכל דבר חסין מים ואבק חיישן תזוזה רגיש המתריע בזמן אמת מימדים: 84*32*38 פרטים נוספים..
  6. טרייסר S -מכשיר מעקב לוויני עם יכולת אגירת נתונים
    990.00 ₪
    מכשיר מעקב מהפכני האוגר נתוני דרך ומאפשר לראות את המסלול על גבי המפות של גוגל במחשב או בטלפון הנייד ניתן להצמיד את המכשיר לכל גוף שנמצא בתנועה על-די חיבור המכשיר למחשב בעזרת כבל USB או ב על-ידי טכנולוגיית בלוטוס ניתן לצפות בצורה קלה וברורה במסלול המדויק שעבר המכשיר מתאים במיוחד למעקב אחר רכבים ןמאפשר לראות את היסטוריית הנסיעה של הרכב למכשיר מצורפת תוכנה המאפשרת לראות את המסלול בקלות רבה פרטים נוספים..
  7. סוללת גיבוי למכשיר מעקב ואיתור מסוג דיפנדר
    290.00 ₪
    למכשירי המעקב והאיתור הנמכרים יש יכולות מעקב ואיתור מרשימות אבל בגלל זמני סוללה קצרים יחסית יש צורך להטעין את הסוללה לעיתים תכופות לשם כך מצאנו פתרון בלעדי המאפשר שימוש בסוללה חיצונית רבת עוצמה המאפשרת לעשות שימוש במכשיר למספר שבועות ללא צורך בהטענה עוצמת הסוללה 12000 mAh פרטים נוספים..
  8. דיפנדר K - מכשיר מעקב ואיתור לוויני GPS וסלולרי במיוחד לילדים
    860.00 ₪
    מכשיר ה- GPS קומפקטי המעניק שקט נפשי להורים שרוצים לשמור על בטחון ילדיהם. ניתן להצמידו לילדיכם בכל דרך. אם זה בתיק ביה"ס, אם זה בחגורת המכנס וכו'... כדי שבשעת הצורך תוכלו לדעת בכל רגע נתון היכן ילדיכם נמצא. תוכלו להגדיר למכשיר שישלח לכם או לכל מי שתרצו את המקום המדוייק שבו אתם נמצאים בהפרשי זמן שאתם קובעים למכשיר כדי שבמקרה צרה ניתן יהיה לאתר אותכם או את ילדיכם. המכשיר קל מאוד לתפעול ולשימוש בו. פשוט מכניסים כרטיס סים למכשיר ומדליקים אותו. לאחר מכן אתם מגדירים למכשיר איזה טלפון הוא ישלח נקודות ציון, איך עושים את זה? פשוט שולחים SMS למספר של הTracker. לאחר מכן הTracker יענה לכם עם הודעת SMS שמאשרת שהטלפון שלכם נקלט (ניתן לקלוט כמה טלפונים שונים בTracker). כל הפקודות לGPS Tracker הם בעזרת הודעת SMS מהנייד שלכם וכל נקודות הציון יגיעו לטלפון שלכם בעזרת SMS. הFamily GPS Tracker הוא מכשיר שכל בית צריך אותו, לא משנה אם יש ילדים קטנים, ילדים בוגרים או קשישים. הוא נותן שקט ושלווה ובנוסף קל מאוד לעבוד איתו והשילוב הזה מנצח! פרטים נוספים..
  9. דיפנדר C - מכשיר איתור ומעקב לוויני GPS וסלולרי לרכב
    760.00 ₪
    מקלט גי.פי.אס נעזר ב 24 לווינים כדי לאתר מקום של רכב . מערכת גי.פי.אס למעקב אחר רכב הינו מכשיר המאפשר לגלות את מיקומו של רכב , אדם , או כל חפץ אחר שהוא מחובר אליו במרווחי זמן הרצויים למבקש השירות . מערכת העקיבה בזמן אמת אוספת את האינפורמציה ומעבירה אותה בזמן אמת דרך טלפון סלולארי או רשת לווינים .הדבר מאפשר להציג את מקום הרכב על מפה. כיצד זה עובד : מערכת העקיבה שולחת את מקום הגי.פי.אס בצורת מיסרונים ( ס.אמ.ס) . על ידי הצבת המידע על מפת דרכים המתאימה הנמצאת במחשב ,יש אפשרות לדעת היכן הרכב או האדם עומדים או נוסעים . בעזרת מערכת העקיבה יש אפשרות לדעת להיכן ילדיך נמצאים , באיזה מהירות הם נוהגים ולאיזה מרחק נסעו . . דוחות משטרה בארה"ב מלמדות שקרוב ל 90% מרכבים שניגנבו והיו מצוידים במערכת עקיבת גי.פי.אס מוחזרים לבעליהם . השוק למערכות עקיבה בעזרת גי.פי.אס הינו אחד הגדלים במהירות מתוך השימושים הרבים שיש לגי.פי.אס . ישנם רמות תחכום שונות בציוד אולם לכולם משותף השימוש במקלט גי.פי.אס ותוכנה הממקמת את האינפורמציה על גבי מפה. מערכות עקיבה אחר רכב בעזרת גי.פי.אס יכולות לשמש למטרות רבות ביניהם מעקב אחר גניבת רכב , מעקב אחר צי משאיות ,מעקב אחר נהגים צעירים ומהירות נסיעתם , מעקב אחרי אנשים מבוגרים , מעקב אחר בעל חיים ,או מעקב אחר בן זוג . . פרטים נוספים..
  10. מכשיר מעקב לרכב בסוללת גיבוי BT909
    1,390.00 ₪
    מכשיר איתור לרכב משולב בסוללת גיבוי לטלפונים ניידים מכשיר המעקב סמוי בתוך הסוללה כך שלא ניתן להבחין בקיומו המכשיר עושה שימוש בסוללת הגיבוי החזקה כך שהוא יכול לפעול במשך שבועות רבים בטעינה יחידה כולל יכולת האזנה מרחוק באמצעות כל טלפון מדובר בסוללת גיבוי לכל דבר המאפשרת להטעין כל טלפון נייד המכשיר מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 39

מכשירי מעקב

האמת?

הסיבה שבגללה אתם מחפשים מכשירי מעקב, כלל אינה משנה... יתכן שהגעתם לכאן כי אתם מחפשים דרך לוודא כי הילד או הילדה הקטנים שלכם בטוחים ומוגנים, רוצים לדעת כי סבתא (שלאחרונה היא מעט "מבולבלת" ולא תמיד זוכרת את הדרך בחזרה הביתה) שבה הביתה בשלום, חייבים לדעת תמיד היכן הכלב שלכם נמצא (זוכרים את הגדר בחצר שהוא תמיד חופר מתחתיה ומצליח להימלט?) או שאתם רוצים להיות בטוחים כי האופניים שהשענתם (וקשרתם, כמובן!) על קיר המשרד שלכם, אכן יישארו בבעלותכם, ולא, לפתע יצמיחו לעצמם רגליים משלהם וייעלמו... כך או אחרת, כולנו זקוקים לידיעה שהאנשים שאנחנו אוהבים, בעלי החיים שלנו והחפצים שלנו הינם ברי איתור מיידי - זה אנושי, זה טבעי, ובאמצעות מכשירי המעקב והאיתור האיכותיים שדיפנדר משווקת - זה גם ישים!

 

יתרונות מכשירי מעקב לרכב

מכשירי מעקב לרכב הם סקציה מיוחדת בתחום מכשירי איתור ומעקב. הם מאפשרים איתור הרכב שלכם בכל מקום. נכון שהסיבה הראשונה העולה לראש כשמדברים על מכשירי מעקב לרכב היא דווקא בני זוג שאינם נאמנים (או, לפחות אנחנו חושדים שהם אינם כאלה), אבל, למעשה, בפועל, לרכישה מסוג זה ישנן סיבות רבות הרבה יותר, אשר רובן ככולן נובעות מיתרונותיהם של המכשירים הללו מול מכשירי איתור ומעקב אחרים - ניתן להתקין אותם בהתקנה זמנית (מה שמאפשר להסיר אותם כשהנסיבות דורשות זאת) הם פועלים על סוללות ואינם נזקקים למתח ממקור חיצוני ולכן, גם התקנתם היא מהירה ופשוטה, גם למי שאינו עוסק בכך באופן מקצועי. גם הדיסקרטיות שבהתקנה העצמית הופכת אותם למוצלחים ביותר עבור אנשים שחשוב להם לשמור את העניין בסוד.

 

מכשיר איתור ומצוקה – התקנה ושימוש

בין אם אתם מחפשים מכשיר מעקב לרכב בחיפה, בתל אביב, ירושלים או בכל מקום אחר בישראל, אתם חייבים לדעת כיצד להתקין אותו לעשות בו שימוש נכון. אל חשש, תהליך ההתקנה של מכשיר איתור לוויני או של כרטיס gps לרכב הוא פשוט כמעט כמו תהליך של רכישת מכשיר gps:

  • קניית המכשיר -  כמה עולה gps לרכב, צמיד איתור או משדר לוויני? המחיר משתנה בהתאם לסוג המכשיר ולדגם המבוקש.
  • חיבור למכשיר – כעת יש לבצע חיבור בין מכשיר gps נייד לטלפון או למחשב שלכם
  • הסלקה - משדר gps טוב הוא משדר אשר לא ניתן לזיהוי והבחנה, נסו למצוא מקום ברכב שלכם בו המכשיר יהיה מוגן ולא ניתן יהיה למצוא אותו בקלות. 
  • מעקב אחרי רכב – לאחר ביצוע כל השלבים תוכלו להתחיל לבצע איתור מכשיר ותוכלו להתחיל לעקוב אחר תנועת הרכב ולדעת היכן הוא נמצע בכל רגע.

 

מכשירי מעקב לרכב - לא מה שחשבתם!

כפי שציינו קודם, הסיבות להתקנת מכשירים כאלה יכולות להיות רבות - בין אם המדובר במעסיק שחייב לדעת בכל שעה משעות היממה היכן נמצא כ אחד מהרכבים ששייכים לצי הרכב של הארגון, אנשים שכחנים באופן מיוחד שנדרשים לדלות מזיכרונם בכל פעם מחדש היכן החנו את רכבם, או בעלים של רכב יחדש, נוצץ ו"גניב" במיוחד - כל אחד מהם ייהנה מיתרונותיהם הרבים של מכשירי המעקב לרכב שמציעה להם דיפנדר. ברור שהסוגים הרבים, כמו גם המטרות השונות של המכשירים הרבים, עלולים לבלבל את מי שאינו מתמצא בתחום! וכאן, אנחנו מגיעים לשאלה שהיא, אולי, השאלה הגדולה ביותר -

 

כיצד תבחרו את מכשיר המעקב הנכון למטרתכם?

ראשית, תצטרכו לאפיין כהלכה את הצורך, זאת, מאחר ומכשיר מעקב המיועד לחיית המחמד שלכם, באופן הגיוני לגמרי, שונה בתכלית השינוי ממכשיר מעקב לרכב. ברור שבצד הצורך (מטרת מכשיר המעקב) תצטרכו להתחשב גם בנסיבות ובמגבלות שונות, כמו מידת הנראות של המכשיר ונתונים נוספים. כעת, כשכל הנתונים הללו מצויים בידיכם, אתם מוזמנים להרים טלפון אלינו, לדיפנדר, ואחד מאנשי המקצוע המנוסים שלנו יסייע לכם למצוא את מכשיר האיתור / מעקב המתאים ביותר למטרתכם.

דבר נוסף שחשוב להבהיר הוא כי בעיקר בבחירת מכשור מסוג זה, חשובה מאד בחינת הרקע של המכשיר. כלומר, לא רק נתוניו והתאמתו למטרתכם, אלא גם מי ה"אמא" וה"אבא" שלו - החברה המייצרת והחברה המשווקת. גם כאן, אנחנו יכולים להבטיח לכם, כי בזכות שנות הניסיון של דיפנדר בתחום, אנחנו מקפידים לשווק ולייבא אך ורק ציוד איכותי, עמיד וכזה ההולם את המטרות השונות שלמן נרכשים מכשירי המעקב והאיתור!