"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מכשירי איתור ומעקב

הם יגידו לכם בדיוק רב ובכל נקודת זמן שתרצו איפה נמצאים הדברים שהכי חשובים לכם ! בדיפנדר - ציוד מעקב תמצאו מכשירי מעקב ואיתור שניתן להצמיד לרכבים,ילדים,קשישים ובכלל כמעט לכל אחד או אביזר שאנחנו מעוניינים לדעת היכן הוא נמצא.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 39

  1. דיפנדר X - מכשיר מעקב ואיתור  עם סוללה עד 60 יום
    970.00 ₪
    לא חסרים מקרים בהם יש צורך לעקוב אחרי רכב מסוים אם למטרת מעקב ואם למטרת השגחה. ישנם סוגים שונים של מכשירי מעקב ואיתור וגם כאלה קטנים הנוחים יותר להסלקה אבל החיסרון הבולט בהם הוא זמני הסוללה הקצרים. כתוצאה מכך יש צורך לגשת כל מספר ימים לא גדול על- מנת להחליף את הסוללה במכשיר האיתור. על-מנת לפתור בעיה זו ניתן לעשות שימוש במכשיר מעקב זה המופעל על ידי סוללה חזקה במיוחד המספיקה לזמן רב מכשיר המעקב מסופק עם מגנט חזק המאפשר להצמיד את המכשיר לרכב בצורה קלה ניתן לעשות שימוש במכשיר האיתור בצורה חשאית או לחלופין לחבר אותו בדרך קבועה לרכב ניתן לעקוב אחרי המכשיר על ידי התקשרות יזומה ולקבל את מיקום המכשיר תוך שניות ספורות למכשיר הסלולרי בהצגה על גבי מפה 2 אנטנות נוספות (gps/gsm) שניתן לחבר למכשיר על מנת לשפר את קליטתו. מכשיר מעקב זה עושה שימוש בתוכנה מתקדמת המאפשרת לקבל הודעת SMS הנשלחת מהמכשיר וכוללת לא רק קווי אורך ורוחב שיש צורך להעתיק אותם למחשב אלא קישור מלא שעם לחיצה עליו נפתחת מפה של גוגל ומראה את המיקום המדויק (במכשירים סלולרים דור 3) מעטפת חסינת מים סוללה פנימית חזקה במיוחד 6000 MA חיישן התחלת נסיעה המתריע אם הרכב מתחיל בנסיעה גדר וירטואלית המאפשרת לקבוע מראש לאילו אזורים מותר לרכב לנסוע אפשרות חיבור אנטנה סלולרית ולוינית בהתקנה קבועה ברכב פרטים נוספים..
  2. מכשיר מעקב ואיתור לרכב בחיבור ישיר  - XD707
    990.00 ₪
    מכשיר מעקב לרכבים המתחבר ישירות לשקע הדיאגנוסטיקה של הרכב ומקבל חשמל ישירות ללא צורך בהטענה. לפרטים נוספים ה הקליקו על תיאור המוצר פרטים נוספים..
  3. מכשיר מעקב זעיר נסתר במחזיק מפתחות RT-686
    690.00 ₪
    מכשיר איתור ומעקב לוויני זעיר סמוי בתוך מחזיק מפתחות שניתן לחבר לכל אביזר שרוצים למרות הסוללה הזעירה המכשיר יכול לעבוד 2-3 ימים בטעינה יחידה ניתן לחבר את המכשיר לצרור המפתחות או למקם בכל מקום נכון אחר שקע הטעינה של המכשיר סמוי כך שלא ניתן לראות שמדובר במכשיר מעקב המעקב מבוצע באמצעות אפליקציה המסופקת חינם ניתן לקבל מיקומים מידיים וכן היסטוריית מיקומים בהם שהה המכשיר פרטים נוספים..
  4. מכשיר מעקב לרכב בתוך בפנס FLT909
    950.00 ₪

    התקנת מכשירי מעקב לרכבים היא בדרך כלל פעולה יחסית פשוטה גם כאשר מדובר במכשירי מעקב להתקנה קבועה וגם כאשר מדובר במכשירי איתור להתקנה זמנית. אך עם זאת, מטעמים שונים לפעמים לא מתאפשרת התקנה במקום נסתר ויש צורך לעשות שימוש במכשיר איתור הסמוי באביזר שנראה טבעי בסביבה או שטבעי למצוא בסביבת הרכב.

    פנס משולב מכשיר מעקב ואיתור הוא פתרון נכון לצורך זה כי גם אם ימצאו אותו בסביבת הרכב הוא לא יראה זר ובלתי מתקבל על הדעת.

    שליטה באמצעות כל מכשיר סלולרי

    זמני סוללה עד 15 ימים בטעינה יחידה

    מאפשר להגדיר שליטה בלעדית עם סיסמה מוצפנת

    מאפשר פעילות בתנאי שטח וטמפרטורה קשים

    משמש גם בכמכשיר האזנה מרחוק עם איכות שמע טובה

    פרטים נוספים..
  5. מכשיר מעקב ואיתור זעיר ודק  CT88
    950.00 ₪
    מכשיר איתור זעיר דק במיוחד המאפשר להסתיר אותו בקלות בכל מקום ברכב והוא ישדר ישירות לאפליקציה היכן הרכב ממוקם המכשיר מספק מיקום מידי של הרכב וגם מאפשר לקבל היסטוריית מיקומים שבועות אחורה מעבר ליכולת המיקום המכשיר מאפשר גם להאזין מרחוק לכל המתרחש בתוך חלל הרכב שליטה מלאה מרחוק באמצעות הטלפון הסלולרי המכשיר מספק רמת דיוק מצוינת עם סטיות מינימליות מאפשר להגדיר שליטה בלעדית עם סיסמה מוצפנת משמש גם כמכשיר האזנה מרחוק עם איכות שמע מצוינת פרטים נוספים..
  6. מכשיר איתור ומעקב לאופנועים MC44
    460.00 ₪
    מכשיר מעקב GPS לאופנוע שליטה מלאה מרחוק באמצעות הטלפון הסלולרי המכשיר מספק רמת דיוק מצוינת עם סטיות מינימליות שתי שיטות איתור דרך מבוססות על MBS ו- GPS אינטרנט תמיכה, SMS וקישור למפה גוגל, אין צורך של רישום פלטפורמה צריך סיסמא כדי להפוך ולשנות כל הגדרה, להגן על הפרטיות שלך פרטים נוספים..
  7. מכשיר מעקב זעיר לרכב דור 3 - 3GT
    1,450.00 ₪
    בשנים האחרונות מדינות שונות בעולם כגון ארצות הברית וקנדה הסירו את תשתית רשת הדור 2 במדינה ופועלים על רשתות דור 3 ומעלה. 90 אחוז ממכשירי האיתור שקיימים בשוק פועלים על רשת דור 2 ונכון לעכשיו יש מגבלה להשתמש בהם במדינות שלא תומכות ברשת. בישראל אין את הבעיה הזו מפני שעדיין פרושות רשתות דור 2 וניתן להשתמש כמעט בכל סוגי מכשירי המעקב המוצעים בשוק אך אם אתם רוצים להצטייד במכשיר מעקב על מנת לעשות בו שימוש מחוץ לישראל עדיף לרכוש מכשיר איתור התומך גם ברשתות דור 3 וכך להימנע מכל מגבלה. הכירו את מכשיר המעקב דור 3 הקטן בעולם ! זהו מכשיר זעיר זניתן להסתיר בקלות רבה במגוון רחב של מקומות והוא יאפשר לכם לדעת בכל נקודת זמן היכן הוא ממוקם וכן מאפשר לקבל היסטוריית מיקומים לאורך ימים. המכשיר פועל באמצעות סים דור 3 וניתן לקנות בארץ סים מתאים או במדינה אליה אתם לוקחים את המכשיר. מעבר למיקום GPS מדויק המכשיר יאפשר לכם להאזין מרחוק לסביבת המכשיר כאשר תתקשרו למספר הסים. פרטים נוספים..
  8. מכשירי איתור ומעקב לניהול ציי רכב
    0.00 ₪
    איתור וניהול ציי רכב מכל גודל וסוג כולל פלטפורמה אינטרנטית לשליטה מלאה באמצעות אפליקציה לטלפון הנייד והמחשב פלטפורמת מעקב מהמובילות והמדויקות בעולם המיועדת לעסקים, שירותי שליחויות,משאיות ולכל חברה בעלת צי רכב המעוניינת לנטר את פעילות הרכבים שלהם המערכת מספקת תוצאות אמינות ומדויקות וכן כוללת דוחות מפורטים הכוללים בין היתר יומן רכב,חניות ,עצירות וכו' לפרטים נוספים ויעוץ צרו קשר 03-5537771 פרטים נוספים..
  9. מכשיר איתור כלבים ובעלי חיים PETRACKER866
    660.00 ₪
    בעל חיים הוא בן בית לכל דבר במרבית הבתים בהם בעלי חיים נמצאים. יש כאילו המעדיפים חתולים, יש כאילו המעדיפים כלבים ויש כאילו שמעדיפים דברים אחרים , לא חסרות חיות לאמץ, אבל על אף אחת לא ניתן לוותר בטח לא בדרך קשה כמו בעל חיים המאבד את דרכו הביתה. במקרים לא מעטים בעל החיים, לרב הכלב, יוצא לטיול ומסיבה כלשהי מאבד את דרכו ולא חוזר הבייתה. מהשלב הזה מתחילים החיפושים, הטיולים והמודעות בנסיון למצוא את החיה האהובה שנעלמה. הטכנולוגיה הסלולרית יוצאת לעזרת מגדלי חיות המחמד בעזרתה ניתן למצוא את חיית המחמד בכל מקום שתהייה ובצורה מדויקת. את המכשיר משחילים על הקולר הרגיל כך שלא יפגע במראה חיית המחמד או בנוחות שלה וכל הדאגות בדבר המצאותו של בעל החיים יפסקו. במקרה ויש צורך לאתר את בעל החיים ניתן לחייג לקולר ולקבל חזרה הודעה עם קישור המפנה למפה של גוגל המראה היכן נמצא בעל החיים. הסטיה האפשרית של המיקום מוגדרת לעד מספר מטרים מהמיקום המדויק. פרטים נוספים..
  10. לחצן מצוקה סלולרי עם יכולת שיחה דו-כיוונית וקבלת מיקום SOS66
    660.00 ₪
    המכשיר עושה שימוש בטכנולוגיה סלולרית ומופעל ע"י הכנסת כרטיס סים תומך GSM (דור 2). המכשיר מתאים במיוחד לאנשים מבוגרים שלא מעוניינים להסתבך עם פונקציות מיותרות של טלפונים סלולרים רגילים ויכולים להתקשר או לאותת על מצוקה מכל מקום,זמן ומרחק מתאים גם להורים המעוניינים לתת לילדיהם טלפון אך להגביל את השיחות היוצאות אך ורק למספרים שבחרו וכן לאפשר לילדים לאותת על מצוקה למכשיר שלוש פונקציות עיקריות: 1) כפתור מצוקה SOS - כאשר מחזיק המכשיר מעוניין לאותת על מצוקה הוא לוחץ על כפתור המצוקה והמכשיר שולח הודעת SMS עם ההודעה HELP למספר טלפון שהוגדר מראש. 2)משמש כמיני טלפון - בעל 2 כפתורים לחיוג מהיר המתקשרים למספרי טלפון שנקבעו מראש. בנוסף אפשר גם להתקשר למכשיר ומחזיק המכשיר יכול לענות ולדבר כטלפון לכל-דבר. 3) משמש כמכשיר האזנה ומופעל ע"י התקשרות למכשיר כאשר זה פותח את המקרופונים שלו ומשדר למכשיר המתקשר את כל הנעשה בסביבה. קנייה חד פעמית ללא מנוי חודשי או שנתי פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 39

מכשירי מעקב

האמת?

הסיבה שבגללה אתם מחפשים מכשירי מעקב, כלל אינה משנה... יתכן שהגעתם לכאן כי אתם מחפשים דרך לוודא כי הילד או הילדה הקטנים שלכם בטוחים ומוגנים, רוצים לדעת כי סבתא (שלאחרונה היא מעט "מבולבלת" ולא תמיד זוכרת את הדרך בחזרה הביתה) שבה הביתה בשלום, חייבים לדעת תמיד היכן הכלב שלכם נמצא (זוכרים את הגדר בחצר שהוא תמיד חופר מתחתיה ומצליח להימלט?) או שאתם רוצים להיות בטוחים כי האופניים שהשענתם (וקשרתם, כמובן!) על קיר המשרד שלכם, אכן יישארו בבעלותכם, ולא, לפתע יצמיחו לעצמם רגליים משלהם וייעלמו... כך או אחרת, כולנו זקוקים לידיעה שהאנשים שאנחנו אוהבים, בעלי החיים שלנו והחפצים שלנו הינם ברי איתור מיידי - זה אנושי, זה טבעי, ובאמצעות מכשירי המעקב והאיתור האיכותיים שדיפנדר משווקת - זה גם ישים!

 

יתרונות מכשירי מעקב לרכב

מכשירי מעקב לרכב הם סקציה מיוחדת בתחום מכשירי איתור ומעקב. הם מאפשרים איתור הרכב שלכם בכל מקום. נכון שהסיבה הראשונה העולה לראש כשמדברים על מכשירי מעקב לרכב היא דווקא בני זוג שאינם נאמנים (או, לפחות אנחנו חושדים שהם אינם כאלה), אבל, למעשה, בפועל, לרכישה מסוג זה ישנן סיבות רבות הרבה יותר, אשר רובן ככולן נובעות מיתרונותיהם של המכשירים הללו מול מכשירי איתור ומעקב אחרים - ניתן להתקין אותם בהתקנה זמנית (מה שמאפשר להסיר אותם כשהנסיבות דורשות זאת) הם פועלים על סוללות ואינם נזקקים למתח ממקור חיצוני ולכן, גם התקנתם היא מהירה ופשוטה, גם למי שאינו עוסק בכך באופן מקצועי. גם הדיסקרטיות שבהתקנה העצמית הופכת אותם למוצלחים ביותר עבור אנשים שחשוב להם לשמור את העניין בסוד.

 

מכשיר איתור ומצוקה – התקנה ושימוש

בין אם אתם מחפשים מכשיר מעקב לרכב בחיפה, בתל אביב, ירושלים או בכל מקום אחר בישראל, אתם חייבים לדעת כיצד להתקין אותו לעשות בו שימוש נכון. אל חשש, תהליך ההתקנה של מכשיר איתור לוויני או של כרטיס gps לרכב הוא פשוט כמעט כמו תהליך של רכישת מכשיר gps:

  • קניית המכשיר -  כמה עולה gps לרכב, צמיד איתור או משדר לוויני? המחיר משתנה בהתאם לסוג המכשיר ולדגם המבוקש.
  • חיבור למכשיר – כעת יש לבצע חיבור בין מכשיר gps נייד לטלפון או למחשב שלכם
  • הסלקה - משדר gps טוב הוא משדר אשר לא ניתן לזיהוי והבחנה, נסו למצוא מקום ברכב שלכם בו המכשיר יהיה מוגן ולא ניתן יהיה למצוא אותו בקלות. 
  • מעקב אחרי רכב – לאחר ביצוע כל השלבים תוכלו להתחיל לבצע איתור מכשיר ותוכלו להתחיל לעקוב אחר תנועת הרכב ולדעת היכן הוא נמצע בכל רגע.

 

מכשירי מעקב לרכב - לא מה שחשבתם!

כפי שציינו קודם, הסיבות להתקנת מכשירים כאלה יכולות להיות רבות - בין אם המדובר במעסיק שחייב לדעת בכל שעה משעות היממה היכן נמצא כ אחד מהרכבים ששייכים לצי הרכב של הארגון, אנשים שכחנים באופן מיוחד שנדרשים לדלות מזיכרונם בכל פעם מחדש היכן החנו את רכבם, או בעלים של רכב יחדש, נוצץ ו"גניב" במיוחד - כל אחד מהם ייהנה מיתרונותיהם הרבים של מכשירי המעקב לרכב שמציעה להם דיפנדר. ברור שהסוגים הרבים, כמו גם המטרות השונות של המכשירים הרבים, עלולים לבלבל את מי שאינו מתמצא בתחום! וכאן, אנחנו מגיעים לשאלה שהיא, אולי, השאלה הגדולה ביותר -

 

כיצד תבחרו את מכשיר המעקב הנכון למטרתכם?

ראשית, תצטרכו לאפיין כהלכה את הצורך, זאת, מאחר ומכשיר מעקב המיועד לחיית המחמד שלכם, באופן הגיוני לגמרי, שונה בתכלית השינוי ממכשיר מעקב לרכב. ברור שבצד הצורך (מטרת מכשיר המעקב) תצטרכו להתחשב גם בנסיבות ובמגבלות שונות, כמו מידת הנראות של המכשיר ונתונים נוספים. כעת, כשכל הנתונים הללו מצויים בידיכם, אתם מוזמנים להרים טלפון אלינו, לדיפנדר, ואחד מאנשי המקצוע המנוסים שלנו יסייע לכם למצוא את מכשיר האיתור / מעקב המתאים ביותר למטרתכם.

דבר נוסף שחשוב להבהיר הוא כי בעיקר בבחירת מכשור מסוג זה, חשובה מאד בחינת הרקע של המכשיר. כלומר, לא רק נתוניו והתאמתו למטרתכם, אלא גם מי ה"אמא" וה"אבא" שלו - החברה המייצרת והחברה המשווקת. גם כאן, אנחנו יכולים להבטיח לכם, כי בזכות שנות הניסיון של דיפנדר בתחום, אנחנו מקפידים לשווק ולייבא אך ורק ציוד איכותי, עמיד וכזה ההולם את המטרות השונות שלמן נרכשים מכשירי המעקב והאיתור!