לחצן מצוקה

מה זה לחצן מצוקה ומי יכול לעשות בו שימוש מיטבי? אילו סוגים של לחצני מצוקה קיימים?

בריאות לקויה או גיל מבוגר מגבירים את החשש לקיומם של מצבי מצוקה אשר זקוקים לטיפול מידי. לכן אנשים הנמצאים במצבים מסוג זה מעדיפים להתקין בביתם לחצן מצוקה לשימושם הפרטי. לחצן המצוקה מבטיח מענה מידי 24/7 ועל כן הלחיצה על הלחצן משדרת מצוקה למוקד כאשר לחצן מצוקה נטלי ישדר אות למוקד נטלי, לחצן מצוקה יש שרה ישדר מצוקה למוקד יד שרה, לחצן מצוקה שחל ישדר קריאת מצוקה למוקד עזרה ראשונה של שחל וכן הלאה.

מישהו שומע אותי?

לחצן מצוקה הוא מכשיר קשר אשר על מנת לעשות בו שימוש יש צורך לרכוש מנוי ולחבור למוקד מצוקה רלוונטי. מכשיר הקשר פועל על שדר אלחוטי דו כיווני וישנם סוגים שונים של לחצנים:

היתרונות בלחצני מצוקה מסוג זה אשר אינם מקובעים הוא עובדת היותם ניידים וניתנים לנשיאה, כך במקרה הצורך לא נדרש להגיע ללחצן הנייח היות וניתן לשדר אות מצוקה מכל מקום, כמו גם לקבל את מיקומו המדויק של המשתמש – גם בשטח.

איך מוקד לחצן מצוקה עובד?

למעשה היחסים בין מוקד לחצן מצוקה לבין הלקוח מאפשרים למנוי לקבל עזרה ראשונה דחופה ללא הצורך להשתמש במכשיר הטלפון כדי לבצע שיחה, כשלעיתים אין הדבר אפשרי, כך בעת הצורך כל שעל המנוי לעשות הוא ללחוץ על הכפתור של הלחצן ומוקדן ידאג לרכב עזרה ראשונה מטעם מוקד המצוקה שיהיה בדרכו אליו - מה שהופך את לחצן המצוקה לפתרון היעיל ביותר עבור ילדים, קשישים, מבוגרים ולחולים במחלה קשה.

על מנת ששירות מוקד המצוקה יהיה יעיל עד כמה שאפשר וייתן את המענה הנדרש בזמן המהיר ביותר ישנה חשיבות ליכולותיו של לחצן המצוקה. אצלנו בדיפנדר מכשיר איתור לווייני הכולל לחצן מצוקה כאשר בעת לחיצה המכשיר משדר גם את מיקומו של מחזיק המכשיר יחד עם קישור למפה. המכשיר משמש גם כטלפון דו כיווני עם פונקצית חיוג מהיר למוקד כך שכל שיחה תתבצע בקלות ובפשטות וללא סיבוכים מיותרים.

בעזרת לחצן המצוקה שלנו תוכלו להשיג את כל השקט הנפשי לו אתם זקוקים. לבירור פרטים והזמנות השאירו פרטים כאן ואנו נחזור אליכם בהקדם.