גילוי האזנות

 

גילוי האזנות - מה זה ולשם מה צריך את זה? יש לי חשדות שישנן האזנות בבית שלי – מה לעשות? איך אפשר לגלות האזנות סתר?

זה נשמע כמו סדרת מתח טובה, עם תככים ומזימות ובמקביל, התקנתם של מכשירי האזנות סתר על מנת לפצח תעלומות. אבל אין זה תסריט תלוש מהמציאות, במיוחד בשגרת החיים המודרנית, היות וקיימים אנשים שעבורם העלאת חשדות על קיומם של מכשירי האזנות בבית, בטלפון או בנייד הן לא מציאות מדומה אלא חלק משגרת החיים – או במילים אחרות – אינכם לבד בתחושה שמאזינים לכם בסתר. על מנת לגלות האם אכן, בהתאם לחשדות, הבית, המשרד או המכונית שלכם נמצאים תחת מעקב ישנם מספר דרכים בהן תוכלו לצעוד.

 

מכשור מתקדם לגילוי האזנות

בין אם עלה בכם חשש שביתכם נמצא תחת מעקב צמוד ובין אם אתם פשוט סקרנים וחייבים לרכוש כזה ציוד לשימוש בזמנכם החופשי, איתור האזנות נעשה על ידי מכשור מתקדם ביותר. בין המכשירים המתקדמים בתחום גילוי האזנות –

דיפנדר – עוזרים לך להתגונן מפני האזנות

החשד כי הבית, העסק, הרכב או מכשירי הנייד שלכם נמצאים תחת האזנה, ציתות או מעקב יכול להוות גורם מטריד היות ורוב בני האדם מאוד קנאים לפרטיותם. לכן ברגע שעולה החשש, אינכם חייבים להישאר עם סימן שאלה, במיוחד לאור העובדה כי עומדות בפניכם אפשרויות רבות על מנת לקבל מענה לחשדכם.

מכשירים לגילוי האזנות סתר הנם פתרון למקרים בהם אינכם חשים בטוחים בסביבת המחייה שלכם והנכם חושדים שיש יותר משנראה לעין. ועל כן, במיוחד עבורכם, בחברת דיפנדר קשת רחבה של מכשור מתקדם לגילוי האזנות עומד לרשותכם.

אל תחיו עם חשדות. חשד להאזנות סתר ניתן לאמת או להכחיש על ידי רכישת מכשיר לגילוי האזנות. אם ברצונכם להתייעץ, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן להשאיר פרטי התקשרות ואנו נעזור לכם לבחור את מגלה האזנות המתאים לכם ביותר.