גילוי מצלמות

איך אפשר לאתר מצלמות נסתרות? האם אני צריך חוקר פרטי לשם כך? איפה קונים מגלה מצלמות במחיר משתלם? והאם אפשר לקבל שירות מקצועי בנושא?

בהיעדר צו מתאים מרשויות החוק, או עמידה בתנאים מחמירים שהחוק מגדיר, האזנות סתר והתקנת מצלמות זוהי עבירה על החוק. אך ככל הנראה מידת האכיפה או הענישה לבעיה אינה די מרתיעה היות ושימוש במצלמות נסתרות הנו מוכר ויחסית נפוץ – גם כאשר אין הצדקה או סימוכין למעשה. לכן אם עולה בכם חשד כי אתם נמצאים תחת מעקב הנכם יכולים לרכוש את הציוד הנדרש לאיתור מצלמות חבויות במחירים משתלמים.

גילוי מצלמות נסתרות

מצלמה נסתרת משמשת בעיקר על מנת להשיג ראיות לחשדות, לביצוע מעקב, למעקב אחר הפעילות השוטפת של צוות העובדים בבית ובעסק וכדומה. כדי לשרת את מטרתן, המצלמות קיימות בדגמים רבים אשר רובם ככולם ממוזערים וכיום ניתן למצוא מגוון נרחב של מצלמות זעירות, מצלמות קטנות, מצלמות מוסלקות ומצלמות נסתרות, מה שעלול להוביל אולי למחשבה כי בגלל גודלן, אין אפשרות לאתרן אולם עם מעט מיומנות ועם ציוד מתקדם ניתן לגלות את כל המצלמות החבויות.

איך מאתרים מצלמות נסתרות?

איתור מצלמות נסתרות נעשה על ידי גלאי מצלמות אשר שולח קרני אינפרא אדומות ברחבי החלל הנסרק ובעזרת רפלקטור, מקבל הבהוב חוזר במידה וקיימת מצלמה. מגלה מצלמות הנו הפתרון המושלם כאשר ישנו חשד לקיומן של מצלמות נסתרות והנו אפקטיבי אפילו כשמדובר במצלמות זעירות או מוסלקות. במידה וגילתם מצלמה נסתרת על ידי מאתר מצלמות חשוב כי תוודאו שאין ציוד ציתות נוסף המאיים על פרטיותכם. בין אם הנכם יודעים מי עלול להאזין ולצלם אתכם ובין אם אין לכם מושג, מומלץ להעביר את הטיפול לידיים מקצועיות שיפתרו את הבעיה באופן ממוקד.

הנכם יכולים להגן על עצמכם מפני מצלמות נסתרות ולא להפוך לקורבנות של הנסיבות. אצלנו בחברת דיפנדר כל הציוד הנדרש לכם על מנת לגלות מצלמות נסתרות. בעזרת ציוד מקצועי וממוקד תוכלו לגלות האם הנכם נמצאים במעקב ולפעול בהתאם לתוצאות.

לפרטים נוספים על ציוד גילוי מצלמות של חברת דיפנדר לחצו כאן או השאיר פרטים בעמוד צור קשר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.