מכשיר האזנה

במקור, האזנת סתר נועדה על מנת להשיג מידע, חומרי חקירה וראיות אולם בסוף שנות ה – 70 נחקק חוק האזנות סתר בישראל הקובע כי האזנות סתר המוקלטות על ידי מכשיר האזנה או מכשירי ציטוט למיניהם הן עבירה על החוק ועל ביצוען צפוי עונש מאסר מה שהקשה על עולמם של החוקרים והבלשים. יחד עם זאת ישנם מקרים בהם האזנות הנן כן אפשריות ואף קבילות בבית משפט.

החוק העוסק בהאזנות סתר קובע מקרים מוגדרים בהם מותר השימוש במכשיר הקלטה כדי לתעד אדם ללא יידועו על כך שהוא מוקלט. כך לדוגמא, מותר לאדם להקליט את שיחותיו עם אדם אחר, אך לצותת לשיחה של אנשים אשר אינך שותף פעיל לשיחה עמם היא עבירה על החוק, אלא אם כן יש לך היתר ממשרד המשפטים (בד"כ כחוקר פרטי מוסמך) או צו מבית משפט (בד"כ למשטרת ישראל).

מתי כן אפשר להשתמש במכשירי ציתות ומכשירי האזנה?

מכשירי האזנה למיניהם כמו מכשיר האזנה מרחוק, מכשיר האזנה לרכב, מכשיר האזנה לנייד או כל מכשיר האזנה אחר הנם לגיטימיים לשימוש בשירות כוחות הביטחון, השב"כ, המשטרה או המוסד על אף שהשימוש אינו נעשה על פי עניות דעתם אלא שנדרש מהם להוציא אישור מיוחד משופט המאשר את ביצוען של האזנות או את התקנתם מכשירי ציטוט במקומות שונים וזאת בכדי למנוע פשעים חמורים כמו גם בשביל למנוע מקרים של פגיעה בביטחון המדינה. בנוסף ניתן כאמור להקליט שיחות בהם המאזין / מקליט הנו חלק אינטגרלי מהשיחה כל עוד ההקלטה לא נעשית לצורך גרימת נזק או דבר עבירה.

דיפנדר – מאזינים לצרכים שלכם

ישנם סוגים רבים של מכשירי האזנה ומכשירי ציתות העומדים לרשות המשתמשים והם מגיעים במגוון עיצובים ודגמים. היות ובעת האזנת סתר קיים צורך בדיסקרטיות, רבים המכשירים אשר מוצפנים בתוך מכשירים ייעודיים אחרים. בדיפנדר ניתן למצוא את מיטב הציוד המקצועי כגון מכשיר האזנה מוסלק בתוך שקע חשמל, מכשיר האזנה מוסלק בדובי, מכשיר האזנה מרחוק באמצעות כרטיס Sim של מכשיר סלולרי וכן הלאה.

זקוקים למכשירי האזנה וציטוט? ריכזנו עבורכם דגמים רבים המיוצרים על ידי מיטב הטכנולוגיות בעיצובים חדישים ושימושיים עם מגוון נרחב של אפשרויות ופונקציות ובעלי איכות שמע נהדרת. לחצו כאן והתרשמו מקטלוג מוצרי האזנה והציטוט של חברת דיפנדר.

לייעוץ, התקשרו אלינו כעת למספר 054-5768444 לביצוע הזמנות.