"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

בטיחות וניווט שטח

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 29

  1. לחצן מצוקה סלולרי נייד עם יכולת איתור מיקום בלחיצת כפתור G2
    690.00 ₪
    מכשיר מתקדם למעקב,איתור ואיכון לוויני הכולל לחצן מצוקה אשר בעת לחיצה עליו שולח את מקום הימצאותו של מחזיק המכשיר אל המכשיר הנייד שהוגדר מראש על-ידי שליחת הודעת SMS למכשיר, המכשיר יחזיר הודעה עם מיקומו הכוללת קווי אורך ורוחב וכן קישור אינטרנטי ל- GOOGLE MAPS. בנוסף,המכשיר גם משמש כטלפון סלולרי לכל דבר עם שני לחצנים ייעודיים לחיוג מהיר המאפשרים לנהל שיחות דו-כיוונית בקלות וללא סיבוך. מכשיר האיתור מתאים במיוחד לילדים,מבוגרים ובעלי מוגבלויות. מאפשר להורים ולילדים של הורים מבוגרים שקט נפשי,איתור ומעקב שוטפים. פרטים נוספים..
  2. מצלמה לרכב עם GPS מובנה

    מחיר רגיל: 1,190.00 ₪

    Special Price 990.00 ₪

    מצלמת רכב מתקדמת בעלת רכיב ג'י.פי.אס מובנה המאפשר לאגור את פרטי הנסיעה במידע האגור ניתן לצפות ע"י חיבור המצלמה למחשב המכשיר כולל חיישן G פנימי אשר בעת תאונה: - אוגר צילומים של שניות לפני ואחרי התאונה - אוגר נתונים לוויניים של מיקום,זמן ומהירות הנסיעה בעת התאונה מתאימה במיוחד לכל מי שמעוניין לעקוב אחר עובדים המקבלים רכב או משאית מתאים גם להורים מודאגים המעוניינים לעקוב אחר נסיעת הילדים פרטים נוספים..
  3. טרייסר S -מכשיר מעקב לוויני עם יכולת אגירת נתונים
    990.00 ₪
    מכשיר מעקב מהפכני האוגר נתוני דרך ומאפשר לראות את המסלול על גבי המפות של גוגל במחשב או בטלפון הנייד ניתן להצמיד את המכשיר לכל גוף שנמצא בתנועה על-די חיבור המכשיר למחשב בעזרת כבל USB או ב על-ידי טכנולוגיית בלוטוס ניתן לצפות בצורה קלה וברורה במסלול המדויק שעבר המכשיר מתאים במיוחד למעקב אחר רכבים ןמאפשר לראות את היסטוריית הנסיעה של הרכב למכשיר מצורפת תוכנה המאפשרת לראות את המסלול בקלות רבה פרטים נוספים..
  4. שעון יד לוויני  אוגר נתונים ומראה את הדרך חזרה
    690.00 ₪
    יש בשוק כיום מספר שעוני יד עם מקלט GPS, אבל הם נוטים להיות עזרי כושר, והם גם נוטים להיות ויקרים מאד. מדובר בשעון יד אנלוגי, שבתוכו יש שבב GPS. בעזרת ה-GPS, תוכלו לעשות שלושה דברים שונים. תוכלו לקבוע נקודת עניין - כמו המקום בו החניתם את הרכב - וכשתרצו לחזור אליה, שמונת החיצים שעל פני השעון יכוונו אתכם. מועיל במיוחד במקומות כמו החניון של סינמה סיטי, היכן שיצא לנו בעבר לצאת מסרט ולתהות איפה בדיוק האוטו. בנוסף, ה-GPS יכול לתעד את המקומות בהם הייתם. יצא לכם פעם לטייל בעיר בחו"ל, לגלות מקום נפלא, ואז להתקשות למצוא אותו שוב? את השעון הזה ניתן לחבר למחשב, ולמצוא בעזרת גוגל מפות או גוגל כדור הארץ בדיוק היכן הייתם במשך היום. תדעו גם מתי הייתם שם. זה מועיל גם לשבילים בשטח, כמובן. ולבסוף, באמצעות התוכנה המצורפת, תוכלו לחבר בין תמונות שצילמתם לבין נתוני המיקום. כך תוכלו להוסיף את המיקום לקובץ התמונה, וכאשר תעלו אותה לאתר כמו פליקר, תוכלו לראות את התמונות שלכם לפי המיקומים. זמן הסוללה של שבב ה-gps הוא 21 שעות, שימושי ונמכר במחיר שווה לכל נפש. פרטים נוספים..
  5. מקלט GPS Data Logger DG-100
    689.00 ₪
    מקלט GPS עם מערכת הקלטת נתונים DATA LOGGER. מאפשר הקלטת מסלולים ונסיעות והעברת הנתונים למחשב לניתוח והצגה על גבי מפות או תצלום לוויין. פרטים נוספים..
  6. מקלט USB GPS BU-353
    340.00 ₪
    מקלט ה- BU-353 הינו מקלט GPS חוטי (עכברי) בטכנולוגיה החדישה SIRF STAR III, המקלט מתחבר בחיבור USB למחשבי PC ומחשבים ניידים אידיאלי לשימוש עם תוכנות ניווט שונות למחשבים ניידים ובהן נוויגייד לניווט שטח. פרטים נוספים..
  7. משקפי אנטי מעקב
    129.00 ₪
    המשקפיים מאפשרים לדעת אם מישהו עוקב אחריכם ע"י הצצה למראה קטנה הנמצאת בזווית העדשה מעוצבים ואופנתיים ונראים כמו משקפי שמש רגילות פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת מוסלקת בפנס לדים LVR566
    390.00 ₪
    פנס לד עוצמתי עם מצלמת וידאו זעירה ומיקרופון רגיש מתאימה למגוון שימושים! מתאימה מאוד לצרכי אבטחה ,תיעוד ארועים ועוד מתאים לכוחות הצלה משטרה כיבוי וצבא . אידאלי לטיולים בטבע ותעוד מקומות חשוכים . נמצא בשימוש בכל רחבי העולם ! הפנס זעיר וקל משקל מאפשר נשיאתו לכל מקום. הסרט נשמר ומוקלט על גבי כרטיס זיכרון –ללא צורך במקליט חיצוני לפנס סוללה נטענת כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להפעיל את המצלמה ללא כל התקנה! שיחזור הצגת הסרט המוקלט על גבי המחשב באמצעות חיבור USB ב WIN XP ללא צורך בהתקנת תוכנה. חומר עמיד לאחיזה נוחה. צילום תמונות ברזולוצייה גבוהה 1200X1600 משמש כפנס בלבד או כפנס עם מצלמה . תמיכה בכרטיסי זיכרון TF עד 32GB זוית צילום רחבה עד 75 מעלות פרטים נוספים..
  9. מצלמת ספורט אקסטרים
    399.00 ₪
    מצלמת ספורט אקסטרים תחרויות,גלישה,אופניים,טיפוס הרים,טיולים, צניחה ומה לא מתאימה גם לרכב רזולוציית הקלטת וידאו 640 x 480 רזולוציית צילום סטילס 2048x1536 JPEG 25 פריימים AVI תומכת בכרטיסי זיכרון עד 8GB הערכה כוללת מיני כבל USB כבל טעינה לשקע מצית ברכב מתקן אחיזה תקליטור דרייברים פרטים נוספים..
  10. משקפת צלילה עם מצלמת וידאו וסטילס
    899.00 ₪
    זיכרון פנימי 4GB רזולוציית צילום 1 מגה-פיקסל חסינת מים עד 3 מטר עומק פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 29