"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מוצרי מעבדת דיפנדר

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 43

  1. מצלמה נסתרת זעירה סמויה בתוך מטען לטלפונים ניידים UCVR499
    690.00 ₪
    מטען קיר לטלפונים סלולריים משולב מצלמה נסתרת המאפשר לחבר כל טלפון סלולרי הדורש הטענה. כל שנדרש לעשות על-מנת להפעיל את המצלמה הוא לחבר את המטען לקיר והוא יתחיל לצלם אוטומטית. ניתן לבחור בין צילום רצוף לבין צילום על-פי חיישן תנועה באמצעות הזזת מתג פנימי המצלמה הזעירה מצלמת סירטוני וידאו הכוללים גם קול בחיבור לשקע החשמל המצלמה יכולה לעבוד ללא מגבלת זמן על-מנת לצפות בחומר המוקלט יש לחבר את המצלמה למחשב באמצעות הכבל המצורף לערכה פרטים נוספים..
  2. מכשיר האזנה סלולרי נסתר במנורת שולחן LVB900
    990.00 ₪
    מנורת שולחן מעוצבת משולבת מכשיר האזנה לשמיעה מרחוק בזמן אמת רק להציב את המנורה בכל מקום שצריך,להתקשר למספר הסים שנמצא בתוך המנורה ותוך שניות תוכלו לשמוע את כל המתרחש בסביבת המנורה מכשיר הציתות מסופק עם כרטיס סים ומספר טלפון להתקשרות ציוד ריגול מקצועי ממעבדת דיפנדר פרטים נוספים..
  3. מצלמת ריגול זעירה כולל יכולת הקלטה TNVR366
    399.00 ₪
    מצלמה נסתרת זעירה המקליטה קול ותמונה ושומרת את החומר המוקלט על-גבי כרטיס זיכרון גודלה המיניאטורי של המצלמה מאפשרת הסלקה במגוון גדול של מוצרים ומקומות פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת זעירה עם שליטה באמצעות הנייד VBR007
    950.00 ₪
    מצלמה זעירה הנשלטת באמצעות הטלפון הסלולרי מכשיר זעיר המאפשר צילום,הקלטה והאזנה בשל מימדיו הקטנים ניתן להסליק את המכשיר במקומות רבים בצורה נוחה ומוסתרת את פעילות המצלמה ניתן לנהל מכל מקום בעולם ע"י שליחת הודעות ניתן להתקשר לכרטיס הסים שבמכשיר ולהאזין לכל מה שמתרחש בסביבה וע"י שליחת SMS למכשיר ניתן להקליט וידאו הכולל סאונד או סאונד בלבד המצלמה תומכת בכרטיסי זכרון עד 32GB ומאפשרת לצלם וידאו ואודיו ולשמור על-גבי כרטיס הזיכרון הוראות הפעלה בעברית יצור מקצועי עצמי של מעבדת דיפנדר פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת מוסלקת בנגן דיסקים עם שידור בזמן אמת
    1,550.00 ₪

    נגן דיסקים משולב מצלמת WIFI אלחוטית המאפשרת צפייה אונליין באמצעות הטלפון הנייד או מחשב מרוחק

    כולל יכולת הקלטה פנימית מעבדת

     

     

    דיפנדר מתמחה בשילוב מערכות אבטחה ובילוש.באפשרותנו להתקין מצלמות אלחוטיות נסתרות בכל מוצר שתבחרו כולל כאלה שתביאו אתכם בתנאי שקיים חלל פנימי המאפשר זאת.

    לפרטים נוספים ניתן להתקשר או להגיע לחנותנו ברמת-גן

     

     

     

     

     

    פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת מוסלקת בסלע עם שידור בזמן אמת RWC-990
    0.00 ₪
    *** המוצר במלאי - יש ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר בהתאם לדרישות הלקוח תכונות המערכת : צילום והקלטה של השטח המוגן 24/7 בזמן אמת. מערכת הצילום מדווחת לגורם מורשה על כניסה של אובייקט זר לשטח המוגן באמצעות שליחת הודעה לטלפון נייד/מחשב ובצירוף תמונה. המערכת מאפשרת צילום יום/לילה הסלע מותאם לעבודה בתנאי שטח קשים במיוחד. המערכת מספקת על צג המחשב/נייד מפה עם מיקומו המדויק של כל סלע . מערכת הצילום הינה מערכת עצמאית שאינה תלויה במקור חשמל קבוע עד 10 ימי עבודה ניתן לספק מקור כוח נוסף לפי דרישה. ניתן לשלוט במערכת תפעול המצלמה מכל מקום בעולם Zoom in/zoom out כיבוי /הדלקה. התחלה וסיום של הקלטת וידאו . לכידת תמונות את הסלע אנו מייצרים לפי דרישת הלקוח והתאמה לתוואי השטח. לכיסוי זוויות צילום נוספות ניתן להתקין מספר מצלמות בכל סלע. פרטים נוספים..
  7. בדיקת תוכנת ריגול והאזנה לאנדרואיד
    1,100.00 ₪
    בשנים האחרונות הטלפונים הסלולרים והסמארטפונים השתלטו על חיינו.בצד החיובי הם מאפשרים לנו לנהל את חיינו בצורה קלה ומתקדמת להפליא כמו שרק חלמנו עד לפני לא הרבה שנים אך בצד השלילי אותה הטכנולוגיה מאפשרת כמעט לכל אחד להתקין לנו על גבי הטלפון תוכנת ריגול המאפשרת לחדור בקלות לטלפון הסלולרי שלכם ולצותת,להקליט ולנטר את כל הפעילות שלכם מרחוק. יש לנו ידע ונסיון רב בהסרת תוכנות ספייפון זדוניות אלה. כל שעליכם לעשות הוא להביא את הטלפון הסלולרי שלכם למעבדה שלנו ואנחנו נדאג לגלות ולהסיר את תוכנת הריגול שהתקינו לכם פרטים נוספים..
  8. בדיקת תוכנת ריגול והאזנה לאייפון
    1,200.00 ₪
    תוכנות הריגול הקיימות כיום מאפשרות לחדור בקלות ולצותת לאייפון שלכם חברת אפל מתפארת בכך שהיכולת להתקין תוכנת ריגול על-גבי מכשירי האייפון היא בלתי אפשרית זה נכון חלקית כי מערכת ההפעלה של אייפון היא מערכת סגורה שאכן מקשה על מתקיני תוכנות ספייפון להתקין את תוכנת הריגול אך לא לעולם חוסן. אכן התקנת תוכנת הריגול קשה יותר אך בהחלט אפשרית. יש לנו ידע ונסיון רב בהסרת תוכנות ספייפון זדוניות אלה כל שעליכם לעשות הוא להביא את מכשיר האייפון למעבדה שלנו ואנחנו נדאג לגלות ולהסיר את תוכנת הריגול ולהחזיר לכם את השקט הנפשי. פרטים נוספים..
  9.  מצלמה נסתרת אלחוטית מיקרו  - MWC6
    950.00 ₪

    ישנם סוגים רבים של מצלמות אלחוטיות המאפשרות צפייה און ליין באמצעות מחשב מרוחק או הטלפון הנייד,רוב המצלמות עושות עבודה טובה אך במקרה ויש צורך לצלם בסתר הגודל הפיזי שלהן אינו מאפשר זאת. 

    בדיוק לשם כך פיתחנו במעבדה שלנו מצלמה אלחוטית זעירה המאפשרת הסתרה קלה ופשוטה מאחורי או בתוך חפצים שונים ובקלות יחסית 

    המצלמה יכולה לפעול על סוללה פנימית נטענת ולזמנים ארוכים יותר ניתן לחבר אותה לשקע החשמל או לסוללת גיבוי

    ניתן לצרף למצלמה כרטיס זיכרון המאפשר הקלטה של החומר המצולם למשך ימים ארוכים

    פרטים נוספים..
  10. דיפנדר N - מכשיר מעקב ואיתור הכולל מעקב באמצעות מפה בזמן אמת
    1,100.00 ₪

    מכשיר מעקב דיפנדר N - דגם חדש ומשופר - מכשיר איתור זעיר עם יכולת האזנה והקלטה

    מכשיר האיתור היחיד עם יכולת הקלטה !

    האם הילדים שלכם בטוחים? איפה נמצא הרכב שלכם?

    אתם מסתכלים על מאתר ה - ג'י פי אס החדש. מכשיר האיתור מאוד קל (30 גרם) ומאוד קטן (2X5.5 ס"מ) ויכול לשמש לאיתור הילדים/קשישים/חיות, מניעת גניבת רכב, מעקב אחרי מכוניות שכורות, ניהול של צי רכבים, מעקב סמוי ועוד. המכשיר עובד על רשת GSM/GPRS קיימת. האיתורן יכול לאתר או לעקוב אחרי כל דבר בעזרת אפליקציה וGOOGLE EARTH בחינם. חשוב לציין שזהו מאתר מקצועי ואיכותי ואסור להתבלבל עם מכשירים אחרים שדורשים שתירשמו ותשלמו דמי מנוי חודשיים כדי לאתר את המכשיר. המכשיר מסופק עם אפליקציה המאפשרת בדיקה רציפה של מיקום הרכב. כל מה שאתם צריכים זה כרטיס סים עם קצת גלישה ופה מסתיימת עלות האיתור. אז איך זה עובד? אתם מכניסים כרטיס סים לתוך יחידת האיתור. כל פעם שאתם נכנסים לאפליקציה תוכלו לראות בדיוק איפה האובייקט נמצא. אתם יכולים לבקש שהוא ישלח עידכונים אוטומטיים בהפרשי זמן שאתם מחליטים (מינימום 10 שניות) לדוגמא אתם יכולים להגדיר שכל מספר שניות ישלח לכם את מיקומו ויאפשר קבלת מסלול רציף על גבי המפה.

    הערה חשובה: בארץ ובעולם נמכרים מכשירים שונים אך הם אינם זהים ביכולות שלהם. להלן הפונקציות הקיימות במכשירי הדיפנדר ואינן קיימות במכשירים האחרים: - מעבד פנימי חזק מסוג ARM7 האפשר שליחת נתונים במהירות עד פי 6 - מודול GPS איכותי המספק נתוני מיקום מדוייקים יותר - חיישן זעזועים המאפשר התרעה בעת זעזוע המכשיר - שומר נתוני לווין כאשר נכנס למקום ללא קליטה לווינית - סוללה המספיקה לזמן כפול בין הטענות - חיישן תנועה המתריע כאשר המכשיר זז ממקומו

    עוד תכונות: • אם המכשיר נכנס לאזור שאין בו קליטה (תת קרקעי וכו') הוא ישלח לכם את נקודת הציון האחרונה שהייתה לפני שאיבד קליטה אוטומטית • מעקב אוטומטי: תוכלו להגדיר לו הפרשי זמן שהוא ישלח לכם נקודות ציון והוא ישלח אותם בהתאם להפרש זמן שהגדרתם (לדוגמא תוכלו להגדיר שכל דקה הוא ישלח לכם את מיקומו) • הוספה/הסרה של מספרים המורשים לתקשר עם המכשיר . • Geo Fence - תוכלו להגדיר תחום מסויים שהמכשיר מורשה להיות בו, אם המכשיר יוצא מטווח הGeo Fence • הגבלת מהירות: אתם יכולים להגדיר מהירות מקסימלית מותרת ואם המכשיר מזהה מהירות גבוהה יותר מהמותר הוא יודיע לכם בSMS. • המכשיר ישלח לכם הודעה אם הסוללה שלו חלשה תכונות טכניות: • צ'יפ ג'י פי אס: SIRF3 Channel: 20 • רגישות: 159dBm- • דיוק: 5 מטר טעינה דרך חשמל קיר • סוללת ליטיום נטענת 3.7V 1000 mAH.

    *** 7-8 ימי פעילות בטעינה יחידה

    הוראות הפעלה בעברית !

    אם ברשותכם כרטיס סים מוטען להפעלת המכשיר ניתן לעשות בו שימוש

    אם אתם מעוניינים בכרטיס סים מוטען מראש לחודש ניתן לרכוש בלחיצה על הקישור הבא

    פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 43