"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מוצרי מעבדת דיפנדר

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 43

  1. מצלמה נסתרת אלחוטית לחדר מדרגות WK700
    1,990.00 ₪
    תאורת חירום נטענת משולבת מצלמה אלחוטית נסתרת עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד מתריעה בזמן אמת על כל מי שמסתובב בחדר המדרגות או במקום בו היא מותקנת בנוסף לצפייה אונליין ניתן להקליט את כל המתרחש על כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  2. מצלמה נסתרת בורג עם הקלטה עצמאית - SVR6
    690.00 ₪

    מצלמה זעירה עם ראש בורג הניתנת להסתרה קלה הכוללת מנגנון הקלטה פנימי על גבי כרטיס זיכרון

    המצלמה מצלמת סרטוני וידאו באיכות גבוהה FHD כולל הקלטת קול איכותית

    למצלמה סוללה חזקה המאפשרת פעילות של 3 שעות בטעינה יחידה

    הצפייה בסרטונים מתבצעת על-ידי חבור המצלמה למחשב

    תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB

    מימדים זעירים = 3.5ס"מ/2.5ס"מ

    פרטים נוספים..
  3. מצלמה נסתרת בתיק עם שידור ישיר לאפליקציה בטלפון הנייד BVK600
    1,190.00 ₪
    תיק עור מעוצב הכולל מצלמה נסתרת WIFI המשדרת ישירות לכל אפליקציה בטלפון הנייד ניתן גם להקליט את החומר שצופים בו אונליין על גבי כרטיס זיכרון או האפליקציה סוללה פנימית נטענת מפעילה את המצלמה ליותר משלוש שעות בטעינה אחת המצלמה משדרת וידאו בזמן אמת כולל סאונד זווית צילום רחבה של 120 מעלות תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB איכות צילום ושידור גבוהות FHD פרטים נוספים..
  4. מכשיר האזנה מרחוק נסתר בשקע חשמל SVB77
    1,150.00 ₪

    מדובר במפצל חשמל רגיל שבנוסף להיותו מכשיר האזנה הוא משמש כמפצל חשמל פעיל שניתן לחבר אליו מכשירי חשמל – כל שני השקעים פעילים.

    בתוך המפצל נמצא כרטיס סים עם מספר טלפון כך שבכל נקודת זמן שתתקשרו למספר הסים המכשיר יענה לכם אוטומטית ובאמצעות המיקרופון הפנימי שלו הוא ישמיע לכם את כל המתרחש בסביבה בו הוא נמצא. כמובן שהמכשיר הוא דיסקרטי לחלוטין והוא לא ישמיע כל רעש או צילצול כאשר תתקשרו אליו.

    למכשיר אין כל מגבלת פעילות כל עוד הוא מחובר למקור חשמל. בנוסף, גם אם יוציאו אותו משקע החשמל עדיין תהיה אפשרות להאזין לסביבה למספר שעות.

    בנוסף ליכולת המכשיר להאזין מרחוק על-ידי התקשרות אליו יש למכשיר חיישן קול שכאשר מפעילים אותו הוא ידאג להתקשר אליכם כא/שר הוא שומע דיבורים או רעש בסביבה. (יש לשים לב שעל-מנת שהמכשיר יתקשר אליכם יש להטעין את כרטיס הסים בשיחות יוצאות). איכות השמע של המכשיר היא מצוינת ומאפשרת לנטר ולהאזין לחדרים גדולים.

    מערכת האזנת נפח בתוך מפצל חשמל, הפועל כמפצל רגיל (כל השקעים פעילים). המערכת מיוצרת בחברתנו מרכיבים איכותיים, דבר המבטיח איכות שמע גבוהה ואיכותית, ללא תקלות.

    פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת WIFI סמויה במפצל חשמל עם שידור לנייד TR6000
    1,290.00 ₪
    מפצל חשמל עם כניסות USB משולב מצלמה זעירה המשדרת בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד המצלמה משדרת וידאו כולל סאונד וגם מקליטה את כל המתרחש על גבי זיכרון פנימי המצלמה כוללת אפליקציה ייעודית לצפייה עם אפשרות להקלטה באמצעותה המצלמה מתריעה בזמן אמת ישירות לנייד אם מישהו עובר מול העדשה כל שקעי המפצל פעילים כולל שקעי ה-USB מיוצר על ידי מעבדת דיפנדר פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת WIFI סמויה במפצל חשמל עם שידור לנייד TR7000
    1,290.00 ₪

    התקנת מצלמה נסתרת בבית או בעסק יכולה להיות עניין מורכב ועם זאת יכולה להיות פשוטה וזאת בתלוי במצלמה הנסתרת שנבחר. אם ישנה אפשרות להתקין מצלמה זעירה שסמויה בתוך אביזר יומיומי כמו מפצל חשמל שנראה מאוד טבעי בסביבה עבודת ההתקנה פשוטה וקלה יותר .כל שנדרש להתקנה הוא לחבר את המפצל לשקע החשמל, להוריד אפליקציה באמצעות הטלפון הנייד ואתם מסודרים.

    מפצל חשמל עם כניסות USB משולב מצלמה זעירה המשדרת בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד

    המצלמה משדרת וידאו כולל סאונד וגם מקליטה את כל המתרחש על גבי זיכרון פנימי

    המצלמה כוללת אפליקציה ייעודית לצפייה עם אפשרות להקלטה באמצעותה

    המצלמה מתריעה בזמן אמת ישירות לנייד אם מישהו עובר מול העדשה

    המצלמה כוללת כרטיס זיכרון פנימי המקליט את החומר גם כאשר לא צופים בזמן אמת

    ניתן להגדיר את המצלמה שתקליט רציף או רק כאשר היא מזהה תנועה

    כמו כן ניתן להקליט סרטוני וידאו ותמונות ישירות באפליקציה כאשר החומר המוקלט נשמר על זיכרון הטלפון

    ניתן לצפות בחומר המוקלט על כרטיס הזיכרון ישירות מהאפליקציה

    כל שקעי המפצל פעילים כולל שקעי ה-USB

     מיוצר על ידי מעבדת דיפנדר

    פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת כפתור עם הקלטה עצמאית - SVR7
    690.00 ₪
    מצלמה זעירה עם ראש כפתור הניתנת להסתרה קלה על הבגד הכוללת מנגנון הקלטה פנימי על גבי כרטיס זיכרון המצלמה מצלמת סרטוני וידאו באיכות גבוהה FHD כולל הקלטת קול איכותית למצלמה סוללה חזקה המאפשרת פעילות של עד 3 שעות בטעינה יחידה הצפייה בסרטונים מתבצעת על-ידי חבור המצלמה למחשב תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB איכות צילום HD - 1080P מימדים זעירים = 3.5ס"מ/2.5ס"מ פרטים נוספים..
  8. מכשיר האזנה מרחוק נסתר בסוללת גיבוי לטלפונים סלולריים X7000
    1,190.00 ₪
    מכשיר ציתות זעיר סמוי בסוללת גיבוי לטלפונים ניידים עם כרטיס סים פנימי הכולל מספר טלפון המאפשר לחייג אליו בכל נקודת זמן ולהאזין לחלל הסביבה בה נמצאת הסוללה מכשיר הציתות הזעיר כולל כרטיס הסים מוסתרים היטב בתוך מארז הסוללה כך שלא ניתן להבחין שמדובר במכשיר האזנה ללא הטענה המכשיר יכול לפעול למשך מעל לשבועיים וניתן להאזין מרחוק שעות מרובות מדובר בסוללת גיבוי אמתית המאפשרת להטעין את כל סוגי הטלפונים הניידים התקן ההאזנה הפנימי נטען גם כן כאשר מטעינים את הסוללה מארז סוללה קומפקטי בגודל 8 ס"מ * 8 ס"מ סוללה פנימית חזקה 5000MAH ***חשוב: מכשיר הציתות מיוצר במעבדת דיפנדר בישראל השמה דגש על איכויות הרכיבים ובמיוחד על איכות המיקרופון המספק תוצאות שמע שלא מתקבלות ממכשירים אחרים בשוק פרטים נוספים..
  9. מכשיר הקלטה זעיר עם יכולת האזנה מרחוק Q5
    950.00 ₪
    מקליט קול קטן ביותר המאפשר גם להקליט וגם להאזין מרחוק למתרחש בסביבה בה הוא מוקם ניתן לשלוט על התחלת וסיום ההקלטות מרחוק באמצעות הטלפון הנייד ההקלטות נשמרות על-גבי כרטיס זיכרון וניתן להאזין לחומר המוקלט על ידי המחשב ניתן גם להתקשר למכשיר ולשמוע בזמן אמת מה מתרחש בסביבה זמני פעילות של הסוללה הנטענת: המתנה = עד 10 ימים האזנה מרחוק = עד 8 שעות הקלטה על כרטיס זיכרון = עד 12 שעות קטן מימדים: 5.5 ס"מ אורך ופחות מס"מ עובי ***חשוב: מכשיר הציתות מיוצר במעבדת דיפנדר בישראל השמה דגש על איכויות הרכיבים ובמיוחד על איכות המיקרופון המספק תוצאות שמע שלא מתקבלות ממכשירים אחרים בשוק פרטים נוספים..
  10. מקליט קול זעיר עם יכולת האזנה מרחוק Q3
    790.00 ₪
    מקליט קול קטן ביותר המאפשר גם להקליט וגם להאזין מרחוק למתרחש בסביבה בה הוא מוקם ניתן לשלוט על התחלת וסיום ההקלטות מרחוק באמצעות הטלפון הנייד ההקלטות נשמרות על-גבי כרטיס זיכרון וניתן להאזין לחומר המוקלט על ידי המחשב ניתן גם להתקשר למכשיר ולשמוע בזמן אמת מה מתרחש בסביבה זמני פעילות של הסוללה הנטענת: המתנה = עד 4 ימים האזנה מרחוק = עד 3 שעות הקלטה על כרטיס זיכרון = עד 5 שעות קטן מימדים: ארבעה ס"מ אורך ופחות מס"מ עובי ***חשוב: מכשיר הציתות מיוצר במעבדת דיפנדר בישראל השמה דגש על איכויות הרכיבים ובמיוחד על איכות המיקרופון המספק תוצאות שמע שלא מתקבלות ממכשירים אחרים בשוק פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 43