"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות נסתרות בעט

עט מצלמה נסתרת

אם יש לכם צורך לצלם בחשאי כאשר אתם בתנועה ועל הדרך עט מצלמה נסתרת זו המצלמה בשבילכם. המצלמה הקומפקטית הזו הכוללת צילום וידאו כולל קול יכולה ללוות אתכם כמעט לכל מקום. אפשר לעשות שימוש במצלמה הזעירה על מנת לתעד פגישות עסקים, הרצאות, לתעד שיחה מקרית ולאסוף ראיות במקרה שנתקלתם באדם המתנהג בצורה לא ראויה במשרד, בבית, במקום העבודה או בכל מקום אחר. באמצעות עט הריגול הנסתרת ניתן לתעד הכל ובכל זמן. 

מעבר לעיצוב מיוחד למעקבים ולצילום נסתר ניתן לעשות שימוש בעט המצלמה גם כעט אמיתית – מדובר בעט דיו שמאפשרת כתיבה כמו עט רגילה. העט קטנה דייה על מנת לשאת אותה בכיס, על תיק או על חזית החולצה. לדוגמה: אם מישהו מתנכל לכם בסביבת מקום העבודה ניתן להשתמש במצלמה נסתרת בעט על מנת לתעד את המתרחש בחשאי בלי לעורר תשומת לב מיותרת.

ישנם סוגים שונים של עטים עם מצלמה – כאלה עם איכות בסיסית כמו 640P  ויש כאלה עם איכות גבוהה של 1080P. בשביל לקלוט תווי פנים של בני אדם אין צורך ברזולוציה מאוד גבוהה אבל היום רוב המצלמות הנסתרות הן עם רזולוציה גבוהה. המצלמה הזעירה בדרך כלל ממוקמת מעל התופסן של העט ומאפשרת צילום אידיאלי של האנשים שעומדים מול האדם שמצלם.

עט מצלמה היא מצלמה נסתרת קומפקטית שניתן למקם על הגוף לצלם וידאו תוך כדי תנועה. מרבית העטים משולבי המצלמה תומכים בכרטיסי זיכרון עד 32GB שיכולים לאחסן שעות רבות של צילומי וידאו נסתר כולל קול וישנם דגמים שאף תומכים בכרטיסי זיכרון גדולים יותר. כמו כן, הסוללה הפנימית הנטענת מספיקה עד שעת צילום יחידה אולם ישנם גם דגמים שיכולים לצלם עד 3 שעות בטעינה יחידה.

מעבר לנוחות הנשיאה של המצלמה גם הפעלת עט מצלמת ומקליטה היא פשוטה ומהירה. באמצעות לחצן יחיד המצלמה תתחיל לפעול ולצלם ואותו לחצן גם יפסיק את הצילום. אחר כך, כדי לצפות בחומר המוקלט יש לחבר למחשב באמצעות כבל USB או ישירות את העט וזאת בהתאם לדגם. כמובן שאת קבצי הוידאו ניתן להעביר באמצעות המחשב לכל תיקייה אחרת או לדיסק און קי.

לסיכום, עט מצלמה נסתרת היא פתרון מצוין לאלה המחפשים מצלמות זעירות ניידות שניתן למקם על הגוף, נראות טבעי בכל סביבה וניתן להפעילן במהירות.