"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד יום שישי 15/3 החנות סגורה [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מכשירי איתור ומעקב

הם יגידו לכם בדיוק רב ובכל נקודת זמן שתרצו איפה נמצאים הדברים שהכי חשובים לכם ! בדיפנדר - ציוד מעקב תמצאו מכשירי מעקב ואיתור שניתן להצמיד לרכבים,ילדים,קשישים ובכלל כמעט לכל אחד או אביזר שאנחנו מעוניינים לדעת היכן הוא נמצא.

טבלה רשימה

Set Descending Direction

39 פריט(ים)

טבלה רשימה

Set Descending Direction

39 פריט(ים)

מכשירי מעקב

האמת?

הסיבה שבגללה אתם מחפשים מכשירי מעקב, כלל אינה משנה... יתכן שהגעתם לכאן כי אתם מחפשים דרך לוודא כי הילד או הילדה הקטנים שלכם בטוחים ומוגנים, רוצים לדעת כי סבתא (שלאחרונה היא מעט "מבולבלת" ולא תמיד זוכרת את הדרך בחזרה הביתה) שבה הביתה בשלום, חייבים לדעת תמיד היכן הכלב שלכם נמצא (זוכרים את הגדר בחצר שהוא תמיד חופר מתחתיה ומצליח להימלט?) או שאתם רוצים להיות בטוחים כי האופניים שהשענתם (וקשרתם, כמובן!) על קיר המשרד שלכם, אכן יישארו בבעלותכם, ולא, לפתע יצמיחו לעצמם רגליים משלהם וייעלמו... כך או אחרת, כולנו זקוקים לידיעה שהאנשים שאנחנו אוהבים, בעלי החיים שלנו והחפצים שלנו הינם ברי איתור מיידי - זה אנושי, זה טבעי, ובאמצעות מכשירי המעקב והאיתור האיכותיים שדיפנדר משווקת - זה גם ישים!

 

יתרונות מכשירי מעקב לרכב

מכשירי מעקב לרכב הם סקציה מיוחדת בתחום מכשירי איתור ומעקב. הם מאפשרים איתור הרכב שלכם בכל מקום. נכון שהסיבה הראשונה העולה לראש כשמדברים על מכשירי מעקב לרכב היא דווקא בני זוג שאינם נאמנים (או, לפחות אנחנו חושדים שהם אינם כאלה), אבל, למעשה, בפועל, לרכישה מסוג זה ישנן סיבות רבות הרבה יותר, אשר רובן ככולן נובעות מיתרונותיהם של המכשירים הללו מול מכשירי איתור ומעקב אחרים - ניתן להתקין אותם בהתקנה זמנית (מה שמאפשר להסיר אותם כשהנסיבות דורשות זאת) הם פועלים על סוללות ואינם נזקקים למתח ממקור חיצוני ולכן, גם התקנתם היא מהירה ופשוטה, גם למי שאינו עוסק בכך באופן מקצועי. גם הדיסקרטיות שבהתקנה העצמית הופכת אותם למוצלחים ביותר עבור אנשים שחשוב להם לשמור את העניין בסוד.

 

מכשיר איתור ומצוקה – התקנה ושימוש

בין אם אתם מחפשים מכשיר מעקב לרכב בחיפה, בתל אביב, ירושלים או בכל מקום אחר בישראל, אתם חייבים לדעת כיצד להתקין אותו לעשות בו שימוש נכון. אל חשש, תהליך ההתקנה של מכשיר איתור לוויני או של כרטיס gps לרכב הוא פשוט כמעט כמו תהליך של רכישת מכשיר gps:

  • קניית המכשיר -  כמה עולה gps לרכב, צמיד איתור או משדר לוויני? המחיר משתנה בהתאם לסוג המכשיר ולדגם המבוקש.
  • חיבור למכשיר – כעת יש לבצע חיבור בין מכשיר gps נייד לטלפון או למחשב שלכם
  • הסלקה - משדר gps טוב הוא משדר אשר לא ניתן לזיהוי והבחנה, נסו למצוא מקום ברכב שלכם בו המכשיר יהיה מוגן ולא ניתן יהיה למצוא אותו בקלות. 
  • מעקב אחרי רכב – לאחר ביצוע כל השלבים תוכלו להתחיל לבצע איתור מכשיר ותוכלו להתחיל לעקוב אחר תנועת הרכב ולדעת היכן הוא נמצע בכל רגע.

 

מכשירי מעקב לרכב - לא מה שחשבתם!

כפי שציינו קודם, הסיבות להתקנת מכשירים כאלה יכולות להיות רבות - בין אם המדובר במעסיק שחייב לדעת בכל שעה משעות היממה היכן נמצא כ אחד מהרכבים ששייכים לצי הרכב של הארגון, אנשים שכחנים באופן מיוחד שנדרשים לדלות מזיכרונם בכל פעם מחדש היכן החנו את רכבם, או בעלים של רכב יחדש, נוצץ ו"גניב" במיוחד - כל אחד מהם ייהנה מיתרונותיהם הרבים של מכשירי המעקב לרכב שמציעה להם דיפנדר. ברור שהסוגים הרבים, כמו גם המטרות השונות של המכשירים הרבים, עלולים לבלבל את מי שאינו מתמצא בתחום! וכאן, אנחנו מגיעים לשאלה שהיא, אולי, השאלה הגדולה ביותר -

 

כיצד תבחרו את מכשיר המעקב הנכון למטרתכם?

ראשית, תצטרכו לאפיין כהלכה את הצורך, זאת, מאחר ומכשיר מעקב המיועד לחיית המחמד שלכם, באופן הגיוני לגמרי, שונה בתכלית השינוי ממכשיר מעקב לרכב. ברור שבצד הצורך (מטרת מכשיר המעקב) תצטרכו להתחשב גם בנסיבות ובמגבלות שונות, כמו מידת הנראות של המכשיר ונתונים נוספים. כעת, כשכל הנתונים הללו מצויים בידיכם, אתם מוזמנים להרים טלפון אלינו, לדיפנדר, ואחד מאנשי המקצוע המנוסים שלנו יסייע לכם למצוא את מכשיר האיתור / מעקב המתאים ביותר למטרתכם.

דבר נוסף שחשוב להבהיר הוא כי בעיקר בבחירת מכשור מסוג זה, חשובה מאד בחינת הרקע של המכשיר. כלומר, לא רק נתוניו והתאמתו למטרתכם, אלא גם מי ה"אמא" וה"אבא" שלו - החברה המייצרת והחברה המשווקת. גם כאן, אנחנו יכולים להבטיח לכם, כי בזכות שנות הניסיון של דיפנדר בתחום, אנחנו מקפידים לשווק ולייבא אך ורק ציוד איכותי, עמיד וכזה ההולם את המטרות השונות שלמן נרכשים מכשירי המעקב והאיתור!