"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד (יום ראשון פורים החנות סגורה) [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות נסתרות

היתרון העיקרי של מצלמה זעירה הינו היכולת להסליקה בחפצים שונים ואו לשלבה כחלק מהנוף, ללא כל חשש שיבחינו בקיומה. מצלמות נסתרות ניתן לחבר למערכת אבטחה מבוססת מחשב או למערכת DVR. מצלמות ריגול נסתרות מספקות פתרון נפלא לפיקוח על ילדים קטנים מרחוק ועוד. כאן תמצא/י מצלמות נסתרות ופתרונות מגוונים להסלקה כמו: מצלמה נסתרת בכרטיס, מצלמה נסתרת בגלאי נפח או בגלאי עשן, DVR נסתר ועוד. בקטלוג ציוד בילוש של החנות תמצא/י את המצלמה הנסתרת המתאימה ביותר לדרישותיך ולתקציבך.

סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות:

  • מצלמה נסתרת קטנה
  • מצלמה נסתרת זעירה
  • מצלמה נסתרת אלחוטית 
  • מצלמות זעירות 
  • מצלמה סמויה 
  • מצלמה נסתרת לבית 

טבלה רשימה

Set Descending Direction

41-50 מתוך 208

  1. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בראוטר RC900
    1,490.00 ₪
    ראוטר אלחוטי משולב מצלמה זעירה עם שידור לנייד בזמן אמת בכל נקודת זמן ומכל מקום בעולם מדובר בראוטר אמתי שניתן לחבר במקום הראוטר הקיים במקום המצלמה משדרת לאפליקציה וידאו בזמן אמת כולל קול כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת איכות צילום מעולה FULL HD פרטים נוספים..
  2. מצלמת IP אלחוטית עם ראיית לילה נסתרת בשעון שולחני IP888
    850.00 ₪
    שעון דיגיטלי עם מצלמה נסתרת אלחוטית המאפשרת צפייה מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה ישירות לטלפון הנייד המצלמה הזעירה נסתרת בצורה מעולה כך שלא ניתן להבחין בהימצאות העדשה המצלמה הזעירה משדרת סרטוני וידאו באיכות FHD לטלפון הסלולרי כולל קול ניתן להקליט את הסרטונים על גבי הטלפון הנייד כולל צילום תמונות מרחוק כולל אפשרות הקלטה על-גבי כרטיס זיכרון - גם כאשר לא צופים בזמן אמת המצלמה עדיין תקליט על כרטיס הזיכרון ניתן להקליט בצורה רצופה או באמצעות חיישן תנועה שידאג להקליט רק כאשר המצלמה מזהה תנועה בחיבור לחשמל ניתן לצפות ללא מגבלת זמן - המצלמה מסופקת עם כבל טעינה ומטען קיר סוללה המספיקה עד 3 שעות - במקרה של נפילת חשמל המצלמה תמשיך להקליט על כרטיס הזיכרון כולל ראיית לילה - ניתן לצפות בשידור המצלמה בחושך מוחלט למספר מטרים זווית צילום רחבה במיוחד של 120 מעלות התקנה פשוטה ומהירה כולל הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  3.  שעון מצלמה נסתרת  S999 עם רזולוציית צילום HD וראיית לילה
    550.00 ₪
    שעון מצלמה דגם חדש שנת 2021 - מצלמה זעירה סמויה בשעון יד אלגנטי עם רצועת עור השעון הראשון בעולם עם מצלמה נסתרת באיכות צילום HD ונורות אינפרה לראיית לילה צילום וידאו באיכות HD 1920*1080 Resolution 30FPS -פורמט הקלטת וידאו AVI -פורמט הקלטת אודיו wma -פורמט ורזולוציית סטילס Jpeg 4032*3024 -זיכרון פנימי 32GB פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת אלחוטית במנורת שולחן DVX77
    890.00 ₪
    מנורת שולחן משולבת מצלמה נסתרת אלחוטית עם שידור אלחוטי לטלפון נייד כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד אם מישהו עובר מול העדשה המצלמה הזעירה מקליטה ומשדת סרטוני וידאו באיכות גבוהה הכוללים הקלטת ושידור קול מחברים את המנורה ישירות לחשמל וניתן לצפות ללא מגבלת זמן או מרחק המצלמה כוללת כרטיס זיכרון פנימי המאפשר להקליט את הנעשה גם שלא צופים אונליין איכות צפיה 1080P תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB פרטים נוספים..
  5. מצלמה נסתרת בשלט לרכב עם חיישן צילום 5MP - CVR770
    550.00 ₪
    אם יצא לכם לקנות מצלמות נסתרות בתוך שלט לרכב בטח אחרי הצילום הראשון הבנתם שזה גאדג'ט נחמד אבל לא יותר מזה קבלו את המצלמה הזעירה הראשונה הנסתרת בתוך בשלט לרכב עם איכות צילום HD אמיתית המצלמה המוסלקת מצלמת ברזלוציה של 1080P - רזולוציה הגבוהה פי 2 מכל מצלמה נסתרת אחרת המוסלקת בשלט סוללה המספיקה למשך צילום יותר מפי שתיים מכל מצלמה נסתרת אחרת בשלט בנוסף,המצלמה מצוידת בחיישן אינפרה-אדום המאפשר צילום בתנאי תאורה נמוכים צילום ברזולוציה 1920x1080, פורמט AVI תמיכה בכרטיס זיכרון עד 32GB סוללה נטענת 300mAh, משך צילום עד שעתיים וחצי בטעינה יחידה. מידות: 120*90*42 מ"מ משקל: כ 60 גרם. פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת זעירה עם חיישן תנועה וסוללה ליומיים VS330
    1,150.00 ₪
    מצלמה נסתרת זעירה עם חיישן תנועה הפועלת על סוללה המספיקה ליומיים בטעינה יחידה ללא צורך לחיבור למקור חשמל חיצוני המצלמה יכולה לצלם רצוף או על פי חיישן תנועה ומקליטה את כל סרטוני הוידאו על כרטיס זיכרון כולל הקלטת קול ניתן להסתיר את המצלמה במגוון רחב של מקומות ללא תלות במקור חשמל וכן בתוך אביזרים שונים תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB איכות צילום HD פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת אלחוטית לעינית הדלת PWC699
    1,150.00 ₪
    לפעמים אנחנו רוצים לדעת מי נמצא מאחורי דלת הכניסה לפני שאנחנו פותחים את הדלת או אפילו במקרה שאנחנו לא נמצאים בבית. במקרים אחרים אנחנו רוצים לדעת מי מסתובב במסדרון או מול דלת הכניסה גם כאשר אנחנו לא נמצאים במקום. ישנן מצלמות לעינית הדלת המאפשרות לראות מי נמצא מאחור באמצעות מסך המוצמד לעינית אך גם במצב זה אנחנו צריכים להיות נוכחים במקום ואנחנו לא יודעים מתי מתבצעת ההתרחשות. על-מנת לתת מענה לצורך זה פיתחנו במעבדה שלנו עינית דלת משולבת מצלמה נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד המצלמה מחליפה עם עינית הדלת הקיימת ומאפשרת התקנה פשוטה,קלה ומהירה כולל התרעה ישירות לסלולרי במקרה שמישהו עובר או מסתובב מול העינית ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל או לעשות שימוש בסוללה זווית צילום רחבה ביותר של 150 מעלות תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB 32GB = 20 ימי צילום איכות צילום FULL HD ניתן לגם להקליט את החומר המשודר על גבי כרטיס זיכרון פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת אלחוטית בסוללת גיבוי לטלפונים ניידים WPB677
    1,160.00 ₪
    סוללת גיבוי לטלפון סלולרי משולבת מצלמה זעירה לצפייה בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד סוללה חזקה ביותר 10000MAH המאפשרת למצלמה לפעול עד 12 שעות בטעינה יחידה המכשיר אינו רק נראה כסוללת גבוי אלא גם מתפקד כסוללה אמתית שניתן להטעין אתה את הטלפון הנייד איכות צילום מעולה ברמת FHD זווית צילום רחבה הכוללת ראיית לילה כולל חיישן תנועה רגיש המאפשר שליחת תמונות בזמן אמת בכל פעם שמישהו עובר מול עדשת המצלמה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את כל המצולם גם כאשר לא צופים אונליין אפליקציה חינמית מסופקת בערכה פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת סמויה בבובת דובי עם שידור לטלפון הנייד BCR7000
    990.00 ₪
    מצלמה זעירה נסתרת בבובת דובי עם שידור בזמן אמת לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה לאחר חיבור המצלמה לראוטר האלחוטי ניתן לצפות בשידור המצלמה מכל מקום בעולם , סוללה פנימית נטענת מאפשר פעילות עד חמש שעות בטעינה יחידה המצלמה כוללת כרטיס זיכרון המקליט גם כאשר לא צופים אונליין כולל הקלטת ושידור סאונד בזמן אמת זווית צילום 90 מעלות פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת בגלאי עשן עם חיישן תנועה ללא חשמל XS500
    1,150.00 ₪
    מצלמה נסתרת בגלאי עשן באיכות HD הפועלת באמצעות חיישן תנועה ומצלמת סרטוני וידאו כולל תמונות. הגלאי נראה טבעי כמו גלאי עשן רגיל. צילום על פי חיישן תנועה- -בהדלקת המצלמה באמצעות מתג פנימי המצלמה תחל להקליט סרטוני וידאו על גבי כרטיס זיכרון פנימי כאשר תזהה תנועה מול העדשה עד מרחק של 10 מטר. בהתקנת גלאי העשן על התיקרה מתקבלת זווית צילום רחבה (בהתאם לגובה התיקרה) ומאפשרת צילום וידאו באיכות גבוהה כאשר ניתן להוסיף תאריך ושעה לסרטוני הוידאו המצולמים וזאת בחיבור המצלמה למחשב באמצעות כבל ה -USB המצורף בערכה. למצלמה הזעירה פונקציה של הקלטה מחזורית כך שגם אם נגמר המקום על כרטיס הזיכרון המצלמה תמשיך להקליט על החומר הישן ולא תידרש מחיקה של הכרטיס. נתונים טכניים: 1.רזולוציית וידאו:HD 1920*1080,1080*720 : 2.פורמט וידאו AVI 3.דחיסת וידאו H.264 4. קיבולת סוללה: 2200 mAh 5.מערכות הפעלה נתמכות Windows/Mac OS : 6.מרחק מקסימלי חיישן תנועה: 10m-12m 7 המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64 ג'יגה-בייט סוללה חזקה ביותר היכולה לפעול מעל לחודש בטעינה יחידה ללא חשמל חיצוני מקליטה על כרטיס זיכרון סרטוני וידאו כולל קול איכות צילום גבוהה ביותר FULL HD כולל ראיית לילה לתנאי חושך מוחלטים פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

41-50 מתוך 208

סרטוני הדרכה של מצלמות נסתרות

 

מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

 

מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה במטען לטלפון נייד

מצלמת ריגול מקצועית

מחפשים מצלמה מקליטה לבית? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות נסתרות, איכותיות במיוחד, במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי של צוות "דיפנדר".

 

מצלמות מעקב ביתיות

המצלמות הנסתרות הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ ושימושי ביותר. הן מסייעות להגביר את תחושת הביטחון בבית ולשמור על הציוד היקר שלכם מפני פולשים וגנבים לא רצויים. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות, במגוון דגמים אשר עונים על צרכים שונים:

- מצלמה לבית עם קול

- מצלמה לכניסה לבית

- מצלמה נסתרת לחצר

- מצלמה נסתרת באייפון

- מצלמה לנייד

- ועוד

לפני בחירת סוג המצלמה עליכם לאפיין את הצרכים והדרישות שלכם ולאחר מכן תוכלו להבין איזו מצלמה תתאים לכם וכמה מצלמות תספקנה לכם על מנת להשיג כיסוי מלא של החלל.

 

איפה קונים מצלמה נסתרת בישראל?

בין אם אתם מחפשים מצלמות נסתרות חיפה, מצלמה נסתרת בתל אביב או מצלמה נסתרת בירושלים – אנו ממליצים לכם לרכוש מצלמה אך ורק מחנות מקצועית ואמינה אשר תספק לכם מוצר מקורי של חברה מובילה בתחום, הדרכה מפורטת ומדויקת על אופן הפעלת המצלמה וכתובת אליה תוכלו לפנות במקרים של שאלות או בעיות.

 

דיפנדר – חנות ציוד ריגול מקצועי

החברה שלנו הוקמה בשנת 2006 במטרה להביא לציבור הישראלי את ציוד הריגול הטוב והאיכותי ביותר בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ושירות מקצועי. במשך השנים הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום בישראל, בעלת השירות הטוב ביותר ומגוון המוצרים האיכותי והרחב ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצלמות הנסתרות, כולל ציוד נילווה וסיוע בהתקנת המערכת.

 

רכישה מקוונת

לרשותכם הקמנו אתר אינטרנט מתקדם, דרכו תוכלו לרכוש את כל סוגי המצלמות ואת ציוד הריגול הנלווה. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים שוברי שוק, מנגנון תשלום מאובטח ותהנו ממשלוח שיגיע עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 03-5537771.