"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד (יום ראשון פורים החנות סגורה) [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות נסתרות

היתרון העיקרי של מצלמה זעירה הינו היכולת להסליקה בחפצים שונים ואו לשלבה כחלק מהנוף, ללא כל חשש שיבחינו בקיומה. מצלמות נסתרות ניתן לחבר למערכת אבטחה מבוססת מחשב או למערכת DVR. מצלמות ריגול נסתרות מספקות פתרון נפלא לפיקוח על ילדים קטנים מרחוק ועוד. כאן תמצא/י מצלמות נסתרות ופתרונות מגוונים להסלקה כמו: מצלמה נסתרת בכרטיס, מצלמה נסתרת בגלאי נפח או בגלאי עשן, DVR נסתר ועוד. בקטלוג ציוד בילוש של החנות תמצא/י את המצלמה הנסתרת המתאימה ביותר לדרישותיך ולתקציבך.

סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות:

  • מצלמה נסתרת קטנה
  • מצלמה נסתרת זעירה
  • מצלמה נסתרת אלחוטית 
  • מצלמות זעירות 
  • מצלמה סמויה 
  • מצלמה נסתרת לבית 

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 208

  1. מצלמה נסתרת זעירה עם סוללה חזקה RD660
    490.00 ₪
    מצלמה קטנה בגודל של 2.9 ס"מ עם ראיית לילה ויכולת הקלטה על גבי כרטיס זיכרון המצלמה מקליטה סרטוני וידאו כולל קול באיכות גבוהה המצלמה כוללת סוללה פנימית נטענת היכולה להפעיל את המצלמה עד 4 שעות בטעינה יחידה - בהפעלה אוטומטית של ראיית הלילה הזמנים יכולים להתקצר ניתן להפעיל ללא מגבלה בחיבור המצלמה ישירות לשקע החשמל כמו כן ניתן לחבר את המצלמה לסוללה חיצונית ניידת אם אין מקור מתח בסביבה ניתן להגדיר את המצלמה לצילום רצוף או צילום על פי תנועה כולל ראיית לילה סמויה (לא ניתן לראות את הלדים) למצלמה מתקן מגנט בחלק האחורי להצמדה קלה זווית צילום רחבה מסופקת עם כרטיס זיכרון 64GB פרטים נוספים..
  2. מצלמת כפתור זעירה המקליטה סרטונים כולל קול BC908
    460.00 ₪
    כפתור משולב מצלמה נסתרת המקליטה סרטוני וידאו באיכות גבוהה כולל הקלטת קול ניתן להתקין את המצלמה במקום כפתור רגיל או להצמיד לאביזר אחר המצלמה מקליטה את הסרטונים על גבי כרטיס זיכרון צפייה בסרטונים המוקלטים באמצעות חיבור למחשב הפעלה פשוטה וקלה באמצעות כפתור יחיד מקליטה ברזולוציה גבוהה HD מקליטה קול באיכות גבוהה סוללה פנימית נטענת לשימוש חוזר תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB מקבלים בערכה: מצלמת כפתור זעירה כבל טעינה הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  3. מצלמה זעירה עם סוללה המספיקה עד 24 שעות SK300
    550.00 ₪
    מצלמה נסתרת עם מגנט וסוללה פנימית נטענת שיכולה לאפשר למצלמה להקליט בסתר סרטוני ויראו כולל קול רוצים לקבל עוד פרטים? הקליקו למטה פרטים נוספים..
  4. מצלמה זעירה אלחוטית עם סוללה נטענת וראיית לילה MG690-W
    690.00 ₪
    אם יש צורך להפעיל מצלמה נסתרת לאורך זמן אז חייבים לחבר אותה למקור מתח. רוב המצלמות הן צרכניות זרם לא קטנות וכאשר הן מופעלות אך ורק באמצעות הסוללה הפנימית הנטענת זמני הפעילות שלהן קצרים ביותר ובמיוחד במצלמות הזעירות המכילות סוללות קטנות במיוחד. למצלמה הזעירה מדגם MG690-W יש צריכת חשמל קטנה ביותר המאפשרת לה לפעול עד 5 שעות בטעינה יחידה. המצלמה תדאג לשדר אונליין סרטוני וידאו באיכות טובה כולל קול. המצלמה כוללת אפשרות לכוון העדשה בטווח של 180 מעלות כך שניתן להעמיד או להשכיב אותה בהתאם לסביבה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיכול לתעד את המתרחש גם כאשר לא צופים אונליין למצלמה ראיית לילה סמויה המאפשרת צילום בתנאי תאורה חשוכים ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע החשמל כך שתפעל ללא מגבלה המצלמה מסופקת עם אפליקציה ייעודית מה מקבלים בערכה? מצלמה זעירה WIFI כבל טעינה הוראות הפעלה בעברית פרטים נוספים..
  5. מצלמה אלחוטית נסתרת בשעון יד עם שידור און-ליין WPR966 - שעון מצלמה
    1,290.00 ₪
    שעון יד עם מצלמה אלחוטית זעירה עם יכולת שידור בזמן אמת לאפליקציה בטלפון הנייד כאשר מחברים את שעון המצלמה ל-WIFI ניתן לצפות בשידור ללא מגבלת מרחק המצלמה משדרת וידאו בשידור ישיר כולל קול באיכות גבוהה ניתן לתת למצלמה אינטרנט באמצעות הטלפון הנייד סוללה נטענת מאפשרת שידור אונליין עד שעה וחצי המצלמה תומכת בטלפונים מסוג אנדרואיד ואייפון אפליקציה חינמית מסופקת עם המצלמה איכות צילום גבוהה - 1080P זווית צילום = 90 מעלות זיכרון פנימי 32GB פרטים נוספים..
  6. מצלמה נסתרת אלחוטית עם עדשה רחבה וזום IP666
    790.00 ₪
    מצלמה זעירה עם עדשה רחבה, ראיית לילה ושידור אלחוטי לטלפון הנייד ניתן לחבר את המצלמה ישירות לשקע הקיר או למטען נייד USB ניתן להוסיף כרטיס זיכרון או להקליט מרחוק באמצעות האפליקציה על מנת לצפות באמצעת ראיית הלילה יש צורך במקור אור קטן כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB צפייה באמצעות אפליקציה ייעודית אורך המצלמה = 6 ס"מ זווית צילום 140 מעלות איכות צילום FHD פרטים נוספים..
  7. מצלמה זעירה נסתרת במצית פעילה כולל הקלטת קול LVR88
    360.00 ₪
    מצית נטענת משולבת מצלמה זעירה עם יכולת צילום סרטוני וידאו כולל הקלטת קול מדובר במצית אמתית שניתן להפעיל הנטענת באמצעות USB המצלמה הזעירה שומרת את החומר המוקלט על גבי כרטיס זיכרון תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB ניתן לצפות בחומר המוקלט באמצעות המחשב סוללה פנימית נטענת המאפשרת שעה של צילום איכות גבוהה של צילום וידאו וקול פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת WIFI סמויה במפצל חשמל עם שידור לנייד TR7000
    1,290.00 ₪

    התקנת מצלמה נסתרת בבית או בעסק יכולה להיות עניין מורכב ועם זאת יכולה להיות פשוטה וזאת בתלוי במצלמה הנסתרת שנבחר. אם ישנה אפשרות להתקין מצלמה זעירה שסמויה בתוך אביזר יומיומי כמו מפצל חשמל שנראה מאוד טבעי בסביבה עבודת ההתקנה פשוטה וקלה יותר .כל שנדרש להתקנה הוא לחבר את המפצל לשקע החשמל, להוריד אפליקציה באמצעות הטלפון הנייד ואתם מסודרים.

    מפצל חשמל עם כניסות USB משולב מצלמה זעירה המשדרת בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד

    המצלמה משדרת וידאו כולל סאונד וגם מקליטה את כל המתרחש על גבי זיכרון פנימי

    המצלמה כוללת אפליקציה ייעודית לצפייה עם אפשרות להקלטה באמצעותה

    המצלמה מתריעה בזמן אמת ישירות לנייד אם מישהו עובר מול העדשה

    המצלמה כוללת כרטיס זיכרון פנימי המקליט את החומר גם כאשר לא צופים בזמן אמת

    ניתן להגדיר את המצלמה שתקליט רציף או רק כאשר היא מזהה תנועה

    כמו כן ניתן להקליט סרטוני וידאו ותמונות ישירות באפליקציה כאשר החומר המוקלט נשמר על זיכרון הטלפון

    ניתן לצפות בחומר המוקלט על כרטיס הזיכרון ישירות מהאפליקציה

    כל שקעי המפצל פעילים כולל שקעי ה-USB

     מיוצר על ידי מעבדת דיפנדר

    פרטים נוספים..
  9. מצלמה נסתרת בורג עם הקלטה עצמאית - SVR6
    690.00 ₪

    מצלמה זעירה עם ראש בורג הניתנת להסתרה קלה הכוללת מנגנון הקלטה פנימי על גבי כרטיס זיכרון

    המצלמה מצלמת סרטוני וידאו באיכות גבוהה FHD כולל הקלטת קול איכותית

    למצלמה סוללה חזקה המאפשרת פעילות של 3 שעות בטעינה יחידה

    הצפייה בסרטונים מתבצעת על-ידי חבור המצלמה למחשב

    תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB

    מימדים זעירים = 3.5ס"מ/2.5ס"מ

    פרטים נוספים..
  10. שעון מעורר עם מצלמה אלחוטית נסתרת וראיית לילה CNV509
    950.00 ₪
    מצלמה נסתרת בשעון מעורר מדגם CNV509 היא מצלמה זעירה החבויה בתוך שעון מעורר שולחני המאפשרת השגחה על המתרחש בכל מקום שנציב אותה וכן תשדר ישירות לאפליקציה בנייד אחרי שנחבר אותה לראוטר בסביבה. כמעט ובלתי אפשרי לאתר את מיקום עדשת המצלמה הנסתרת ועיצוב השעון עצמו גם כן אינו מעורר חשד. המצלמה הזעירה מאפשרת צילום רציף או באמצעות חיישן תנועה. וכן ניתן לבחור את איכות הצילום. המצלמה מצלמת וידאו בצבע וכן הקלטת קול והיא בעלת זווית צילום רחבה. ניתן לצלם באמצעות המצלמה סרטוני וידאו עם קול,תמונות וגם מקליטה קול בלבד וכל זאת בהפעלה באמצעות אפליקציה המסופקת חינם. למצלמה סוללה פנימית נטענת המספיקה לשעות ארוכות של צילום וידאו וכן ניתן לחבר אותה ישירות לחשמל והיא תוכל לצלם ללא מגבלה של חשמל. את השעון מעורר מצלמה ניתן לשים בכל נקודה שאנחנו מעוניינים לתעד ואת החומר המוקלט ניתן לראות באמצעות האפליקציה. דגם זה מצויד בנורות אינפרה שחור (שאינן מאירות) ומאפשר צילום בתנאי תאורה נמוכים מאוד. זמן סוללה ארוך במיוחד איכות צילום מצויינת – HD 1080P - 5 מגה פיקסל ראיית לילה אינפרה שחור אשר לא ניתנת לזיהוי מיקרופון רגיש אפשרות לחיישן תנועה לחיסכון בזיכרון תמיכה בכרטיסי זיכרון עד 32GB זווית צילום: 90 מעלות פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

11-20 מתוך 208

סרטוני הדרכה של מצלמות נסתרות

 

מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

 

מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה במטען לטלפון נייד

מצלמת ריגול מקצועית

מחפשים מצלמה מקליטה לבית? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות נסתרות, איכותיות במיוחד, במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי של צוות "דיפנדר".

 

מצלמות מעקב ביתיות

המצלמות הנסתרות הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ ושימושי ביותר. הן מסייעות להגביר את תחושת הביטחון בבית ולשמור על הציוד היקר שלכם מפני פולשים וגנבים לא רצויים. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות, במגוון דגמים אשר עונים על צרכים שונים:

- מצלמה לבית עם קול

- מצלמה לכניסה לבית

- מצלמה נסתרת לחצר

- מצלמה נסתרת באייפון

- מצלמה לנייד

- ועוד

לפני בחירת סוג המצלמה עליכם לאפיין את הצרכים והדרישות שלכם ולאחר מכן תוכלו להבין איזו מצלמה תתאים לכם וכמה מצלמות תספקנה לכם על מנת להשיג כיסוי מלא של החלל.

 

איפה קונים מצלמה נסתרת בישראל?

בין אם אתם מחפשים מצלמות נסתרות חיפה, מצלמה נסתרת בתל אביב או מצלמה נסתרת בירושלים – אנו ממליצים לכם לרכוש מצלמה אך ורק מחנות מקצועית ואמינה אשר תספק לכם מוצר מקורי של חברה מובילה בתחום, הדרכה מפורטת ומדויקת על אופן הפעלת המצלמה וכתובת אליה תוכלו לפנות במקרים של שאלות או בעיות.

 

דיפנדר – חנות ציוד ריגול מקצועי

החברה שלנו הוקמה בשנת 2006 במטרה להביא לציבור הישראלי את ציוד הריגול הטוב והאיכותי ביותר בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ושירות מקצועי. במשך השנים הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום בישראל, בעלת השירות הטוב ביותר ומגוון המוצרים האיכותי והרחב ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצלמות הנסתרות, כולל ציוד נילווה וסיוע בהתקנת המערכת.

 

רכישה מקוונת

לרשותכם הקמנו אתר אינטרנט מתקדם, דרכו תוכלו לרכוש את כל סוגי המצלמות ואת ציוד הריגול הנלווה. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים שוברי שוק, מנגנון תשלום מאובטח ותהנו ממשלוח שיגיע עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 03-5537771.