"
סניף מרכז - ראשי : רחוב עוזיאל 38 רמת גן שעות פעילות:9:30 עד 15:00 / שישי עד 12:00 טל - 035537771 שירות לקוחות גם בווטסאפ 054-2661080 -הודעות בלבד (יום ראשון פורים החנות סגורה) [close]

ברוכים הבאים לדיפנדר ! חנות ואולם תצוגה רח' עוזיאל 38 רמת-גן נייד: 035537771 והנייד 0542661080 (להודעות ווטסאפ בלבד)

מצלמות נסתרות

היתרון העיקרי של מצלמה זעירה הינו היכולת להסליקה בחפצים שונים ואו לשלבה כחלק מהנוף, ללא כל חשש שיבחינו בקיומה. מצלמות נסתרות ניתן לחבר למערכת אבטחה מבוססת מחשב או למערכת DVR. מצלמות ריגול נסתרות מספקות פתרון נפלא לפיקוח על ילדים קטנים מרחוק ועוד. כאן תמצא/י מצלמות נסתרות ופתרונות מגוונים להסלקה כמו: מצלמה נסתרת בכרטיס, מצלמה נסתרת בגלאי נפח או בגלאי עשן, DVR נסתר ועוד. בקטלוג ציוד בילוש של החנות תמצא/י את המצלמה הנסתרת המתאימה ביותר לדרישותיך ולתקציבך.

סוגים עיקריים של מצלמות נסתרות:

  • מצלמה נסתרת קטנה
  • מצלמה נסתרת זעירה
  • מצלמה נסתרת אלחוטית 
  • מצלמות זעירות 
  • מצלמה סמויה 
  • מצלמה נסתרת לבית 

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 208

  1. מצלמה נסתרת גמישה עם עדשה זעירה בשידור חי לטלפון הנייד IP555
    950.00 ₪
    מצלמה סמויה עם עדשה זעירה שניתן להסתיר בתוך או מאחורי חפצים המשדרת בזמן אמת ישירות לטלפון הסלולרי באמצעות אפליקציה ניתן גם לחבר את המצלמה למקור מתח קבוע או לסוללה נטענת כמו סוללת גיבוי לטלפון נייד המצלמה משדרת סרטוני וידאו כולל קול ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את הנעשה כולל חיישן תנועה המתריע זמן אמת ישירות לנייד איכות צילום HD פרטים נוספים..
  2. מצלמת WIFI זעירה נסתרת במטען קיר עם ראיית לילה CV600
    1,160.00 ₪
    מטען קיר USB לטלפונים ניידים משולב מצלמה אלחוטית עם שידור בזמן אמת לכל מקום בעולם זווית ראייה רחבה ביותר של 166 מעלות המצלמה משדרת אונליין וידאו כולל קול המצלמה כוללת חיישן תנועה שיתריע בזמן אמת כאשר מישהו מסתובב בקרבת המצלמה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון המאפשר לה להקליט גם כאשר לא צופים בזמן אמת כולל ראיית לילה לצפייה במקומות חשוכים המצלמה כוללת אפליקציה יעודית לסמארטפון והוראות הפעלה פרטים נוספים..
  3. מצלמת בורג נסתרת עם שידור WIFI לטלפון SV9000
    1,190.00 ₪
    מצלמה זעירה עם ראש דמוי בורג המשדרת ישירות לאפליקציה בטלפון הנייד ומצוידת בכבל באורך 2 מטר המאפשר למשוך את העדשה הזעירה למגוון מקומות וכך מאפשר הסתרה קלה ניתן גם להקליט את החומר המשודר על ידי הוספת כרטיס זיכרון עד 64GB המאפשר צילום רציף של מעל שבוע ניתן להגדיר את המצלמה לצילום רצוף או צילום לפי תנועה ניתן לחבר את המצלמה ישירות לחשמל או לסוללה נטענת במקרה ואין מקור מתח בסביבה למצלמה זווית צילום של 90 מעלות ומצלמת באיכות FHD המצלמה משדרת וידאו בזמן אמת כולל קול פרטים נוספים..
  4. מצלמה נסתרת WIFI סמויה בשקע חשמל פעיל SR9900
    1,160.00 ₪
    מצלמה זעירה נסתרת בשקע חשמל פעיל עם שידור ישיר לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה מדובר בשקע חשמל סטנדרטי שניתן להחליפו בשקע החשמל הקיים השקע מספק 220V + 2 יציאות פעילות של USB ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון על מנת לצפות בחומר המוקלט ניתן לצפות בחומר המוקלט ישירות מהאפליקציה ללא צורך להוציא את כרטיס הזיכרון ניתן גם לצלם תמונות וסרטוני וידאו ישירות מהאפליקציה על גבי הטלפון למצלמה חיישן תנועה המתריע ישירות לאפליקציה כאשר ישנה התרחשות מול העדשה המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 64GB זווית צילום 90 מעלות פרטים נוספים..
  5.  עט מצלמה נסתרת זעירה - מצלמת היי דפינישן  - PVR966
    550.00 ₪

    מצלמה נסתרת מוסלקת בתוך עט יוקרתית עם איכות צילום FHD - 1080P

    דגם חדש שנת 2021 - ללא חור לעדשה

    בעלת מיקרופון רגיש לתיעוד פגישות

    ניתן לצלם וידאו רציף,וידאו עם חיישן תנועה ותמונות

    לעט מצלמה יש מתג המאפשר לעבור בין מצבי הצילום השונים - בניגוד לעטים זולים בעלי לחצן אחד

     תומכת בכרטיסי זיכרון עד64G

    מתאים לשימוש בכל עת!

    איכות ברמה גבוהה עדשת CMOS/ חיישן 5MP/

    הקלטת וידאו וקול

    מאפשרת נשיאתה לכל מקום

     קלה ונוחה לתפעול

    לד חיווי

    משמש גם כזיכרון נייד

     הצגת ההקלטות על גבי המחשב בחיבור USB ללא צורך בהתקנת תוכנה

     תאריך ושעה מובנים על הקלטת הוידאו

    סוללה נטענת

    גוף העט מצלמה עשוי סגסוגת קלה ואיכותית

    משקל 48 גרם

    פרטים נוספים..
  6. מצלמה אלחוטית נסתרת במשקפיים עם שידור בזמן אמת WG700
    1,190.00 ₪

    משקפי ראייה משולבים מצלמה אלחוטית נסתרת עם שידור ישיר לטלפון הנייד

    איכות צילום מצוינת כולל אפשרות לשדר לכל מקום בעולם

     זווית צילום של 90 מעלות**

     25 פריימים לשניה

    רזולוציה ניתנת לבחירה

    כולל אפליקציה ייעודית ללא תוספת תשלום

    פרטים נוספים..
  7. מצלמה נסתרת עם סים וראיית לילה ללא צורך בחשמל CVR99-4G
    990.00 ₪
    מצלמה קטנה הפועלת באמצעות כרטיס סים ללא צורך בחשמל או אינטרנט בסביבה למצלמה סוללה פנימית נטענת היכולה להחזיק בערך כשבוע בטעינה יחידה לצפייה מרחוק למצלמה חיישן תנועה המתריע בזמן אמת ישירות לאפליקציה כאשר מישהו עובר מול העדשה המצלמה כוללת ראיית לילה למרחק של עד 5 מטר ניתן להוסיף כרטיס זיכרון שיקליט את המתרחש גם כאשר לא צופים אונליין תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB המצלמה כוללת מתקן תליה פרטים נוספים..
  8. מצלמה נסתרת כפתור עם הקלטה עצמאית - SVR7
    690.00 ₪
    מצלמה זעירה עם ראש כפתור הניתנת להסתרה קלה על הבגד הכוללת מנגנון הקלטה פנימי על גבי כרטיס זיכרון המצלמה מצלמת סרטוני וידאו באיכות גבוהה FHD כולל הקלטת קול איכותית למצלמה סוללה חזקה המאפשרת פעילות של עד 3 שעות בטעינה יחידה הצפייה בסרטונים מתבצעת על-ידי חבור המצלמה למחשב תומכת בכרטיסי זיכרון עד 32GB איכות צילום HD - 1080P מימדים זעירים = 3.5ס"מ/2.5ס"מ פרטים נוספים..
  9. מצלמה אלחוטית זעירה נסתרת בכובע עם שידור חי לטלפון נייד CH-6600
    1,190.00 ₪
    כובע בייסבול מעוצב משולב מצלמה אלחוטית זעירה המאפשרת שידור חי ובזמן אמת לכל טלפון סלולרי או טאבלט מרוחק המצלמה מסופקת עם אפליקציה המאפשרת לצפות בשידור המצלמה מכל מקום בעולם למצלמה סוללה פנימית נטענת המספיקה לפעילות של 3-4 שעות בטעינה יחידה ניתן להוסיף למצלמה כרטיס זיכרון שיתעד את המצולם גם כאשר לא צופים אונליין כולל חיישן תנועה המתריע בזמן אמת אם מישהו עובר מול העדשה ניתן להניח את הכובע בצד ולחבר אותו לראוטר נייח כמו כן ניתן לחבר אותו ישירות לטלפון הנייד ולצלם בתנועה פרטים נוספים..
  10. מצלמה נסתרת זעירה עם חיישן תנועה ללא חשמל חיצוני KR900
    590.00 ₪
    מצלמה זעירה הכוללת ראיית לילה נסתרת שפועלת באמצעות חיישן תנועה ומאפשרת פעילות של מספר חודשים ללא צורך בחיבור לחשמל חיצוני ראיית לילה סמויה מאפשרת להציב את המצלמה במקומות חשוכים לגמרי ללא יכולת להבחין בנורות הלד חיישן תנועה רגיש מאפשר למצלמה לפעול רק כאשר יש תנועה מול העדשה וכך היא חוסכת סוללה חיישן תנועה נדרך ומצלם רק כאשר מזהה תנועה תומכת בכרטיסי זיכרון עד 128GB פורמט סרטוני וידאו AVI הערכה כוללת תושבת מגנטית להצמדה קלה משקל 43 גרם דוגמאות לפעילות המצלמה: צילום רצוף = 8 -10 שעות ללא חשמל צילום חיישן תנועה = עד חודשיים המתנה פרטים נוספים..

טבלה רשימה

Set Descending Direction

21-30 מתוך 208

סרטוני הדרכה של מצלמות נסתרות

 

מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

 

מצלמה נסתרת אלחוטית זעירה במטען לטלפון נייד

מצלמת ריגול מקצועית

מחפשים מצלמה מקליטה לבית? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מצלמות נסתרות, איכותיות במיוחד, במחירים אטרקטיביים ותחת השירות המקצועי של צוות "דיפנדר".

 

מצלמות מעקב ביתיות

המצלמות הנסתרות הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ ושימושי ביותר. הן מסייעות להגביר את תחושת הביטחון בבית ולשמור על הציוד היקר שלכם מפני פולשים וגנבים לא רצויים. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות, במגוון דגמים אשר עונים על צרכים שונים:

- מצלמה לבית עם קול

- מצלמה לכניסה לבית

- מצלמה נסתרת לחצר

- מצלמה נסתרת באייפון

- מצלמה לנייד

- ועוד

לפני בחירת סוג המצלמה עליכם לאפיין את הצרכים והדרישות שלכם ולאחר מכן תוכלו להבין איזו מצלמה תתאים לכם וכמה מצלמות תספקנה לכם על מנת להשיג כיסוי מלא של החלל.

 

איפה קונים מצלמה נסתרת בישראל?

בין אם אתם מחפשים מצלמות נסתרות חיפה, מצלמה נסתרת בתל אביב או מצלמה נסתרת בירושלים – אנו ממליצים לכם לרכוש מצלמה אך ורק מחנות מקצועית ואמינה אשר תספק לכם מוצר מקורי של חברה מובילה בתחום, הדרכה מפורטת ומדויקת על אופן הפעלת המצלמה וכתובת אליה תוכלו לפנות במקרים של שאלות או בעיות.

 

דיפנדר – חנות ציוד ריגול מקצועי

החברה שלנו הוקמה בשנת 2006 במטרה להביא לציבור הישראלי את ציוד הריגול הטוב והאיכותי ביותר בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ושירות מקצועי. במשך השנים הפכנו לאחת החברות המובילות בתחום בישראל, בעלת השירות הטוב ביותר ומגוון המוצרים האיכותי והרחב ביותר. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצלמות הנסתרות, כולל ציוד נילווה וסיוע בהתקנת המערכת.

 

רכישה מקוונת

לרשותכם הקמנו אתר אינטרנט מתקדם, דרכו תוכלו לרכוש את כל סוגי המצלמות ואת ציוד הריגול הנלווה. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מחירים שוברי שוק, מנגנון תשלום מאובטח ותהנו ממשלוח שיגיע עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 03-5537771.